- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Google Pixel topik
- One mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
Aktív témák
-
bdav
őstag
kérdés hogy mi volt az eredeti eseménysor:
1. Kova meglöki Barit -> Bari meglöki Webbert ->...
2. Bari meglöki Webbert -> Bari lelassul -> Kova belerohan hátulrólén a 2.-ra szavaznék a futam közvetítés által adott képsorokból (elsősorban Bari belső kamerája miatt, ha Kova hátulról belemegy, akkor annak valami látható jele szvsz kellett volna hogy legyen), de nem vagyok 100% biztos benne.
-
#70869248
törölt tag
Na az az eset az én szemben elég sötét. Nem is szivesen elemezgetném hogy miért történt így. Törmelék került a pályára nem értem miért vártak annyit az SC-vel, hogy amikor már kijött a pályára akkor már gyakorlatilag felesleges volt,..és a legtöbb idő azzal telt el, hogy az SC szabályoknak megfelelően felsorakozzon a mezőny.
Nem volt kerek a történet, és remélem soha többet nem is kell hasonlóra gondolnom, mert az SC a biztonság miatt van, ...nem pedig más, nem a közvetlen versenyzéssel kapcsolatos dolgok miatt. -
wildrain
addikt
akkor meg minek az SC, ha mindenkinek van ideje?
Na, ez már egy jó kérdés. Feltételezem, hogy a betartandó köridő gyorsabb, mint a SC körideje, máskülönben nem érnék utol. Valamivel jobb, ha az SC diktálja a tempót a pálya azon részén, ahol a baleset volt, mintha a versenyzők maguk választják meg. Plusz az elengedéskor is jobb a régi rendszer (kimegy a SC a boxba, és repülőrajt), mintha maguk intéznék azt is. Érthetőbb, látványosabb kívülről nézve.ill hol van a határ? a boxbejárat v a célegyenes?
Ez meg gondolom, attól függ, hogy az illető bemegy-e a boxba vagy sem, a program eldönti az adatok alapján, hogy hova megy az autó, milyen köridőt kell tartani. -
wildrain
addikt
Ez akkor lenne "probléma", hogyha B versenyző nem kapná meg a megfelelő köridejét, de mivel megkapja, ezért nincs probléma. Vagy szerinted az logikus, hogy a boxba tartó versenyzőknek lassan kell menni mindenhol, a nem boxba tartók meg száguldozhatnak (amennyiben nincs előttük senki)? Akkor ez kissé balesetveszélyes lenne, nem?
-
PazsitZ
addikt
A cikkben annyit írnak: "A KERS használata 7 másodpercre biztosítja az erőtöbbletet."
Azaz nem 7 seccel lesz gyorsabb, hanem 7 secig lesz + kb.80LE meghajtás.(#33040) [CS]Blade2: Hidd el azért nem hülyék ők sem, ha emiatt különösebben csökkent volna/hátrányosan érintette volna a támogatottságukat, nem lépték volna meg.
Más szemszögből pedig, pingálhatnak akármit is a kocsira, ha az nem megy...
márpedig az utóbbi időkben nem ment -
[CS]Blade2
addikt
Tudom. Mi arról beszültünk, hogy idén miért nem használtak semmit, amivel visszanyerhetnek valamiből egy kis pluszt. És vajon tiltotta-e ezt valamilyen szabály eddig.
Ha szabad kezet adnának nekik, akkor szinte mindenki mást fejlesztene ki, napjainkban annyi lehetőség lenne alternatív meghajtásra, és ha nem jön be még mindig lehet korlátozni, meg egységesíteni, mért kell tönkretenni a csúcskategóriát egységes motorral, KERS-el, Később gondolom mikor már minden autó egyforma lenne, és maradna a különbség a pilóták között, akkor bevezetnék az egységes pilótát
is
-
proof88
addikt
Abban igazad van, hogy ennyi mindenre nincs túl sok idő állítgatni, szóval valószínűleg néhány helyen, ahol több dolgot állítanának, csak egy dolgot tudnak állítani, mert aztán másra kell figyelni.
Viszont lehet, hogy majd látunk érdekes technikákat, pl olyan helyen, ahol a bal oldalon lévő tekerőt óramutató járásának irányába kell tekerni, a jobb oldalit meg ellentétesen, és véletlenül mindkettő pont felfelé mutat alapból, tehát 12 óra felé, egy mozdulattal, mondjuk a mutató- és kisujjal 6 óra felé tudják tekerni. -
hunnylander
őstag
Ron Dennis, a McLaren csapatfőnöke, elárulta, a Safety Car megjelenésétől tartva választottak konzervatív stratégiát pilótáiknak, és úgy véli, ez a magyarázat az idei átlagnál gyengébb rajtpozícióikra.
"Talán eshet az eső holnap, és ha ez valóban így lesz, akkor lehet, hogy a Safety Cart is pályára küldik. Ez esetben lehetséges, hogy az agresszív versenystratégiát nagyban befolyásolnák ezek a kiszámíthatatlan változók."
"Éppen ezért választottunk olyan taktikát a versenyre, amellyel megvédhetjük magunkat az ilyen közjátékoktól. -
bdav
őstag
a Ballmer-peak után szabadon
időmérőről: Trulli az egyetlen meglepi, Ham valszeg valami über-konzervatív taktikán van, meg többet lassult Q2-Q3 közt mint Massa. Mondjuk én megpróbáltam volna amit b-type mondott h. Kovát kiküldeni nagyon könnyű kocsival aztán hátha elkalapálja Massáékat. De ezek szerint mégis inkább hátvéd szerepet szántak neki Mindegy, ezzel a befutóval teljesen kiegyezek holnap teljesen.
b-type: egy kicsit mondjuk tartok attól h. Ham megpróbálja Kimit vagy Trullit lenyomni az elején és nem jön össze... talán nem lesz para. Eső jólenne
-
Motion_Blur
félisten
Ott van a video, tisztán látszik. A második kanyar féktávját is elmérte és kiment a pályáról.
Peat;): "viszont a Ferrarik kirakásában Kovalainent én felelősebbnek érzem mint Hamit."
Kimi egyértelmű, hogy Hamilton miatt nem tudott elfordulni, és ment vele egyenesen. Az már csak hab a tortán, hogy Kova is rácsúszott és meglökte.
-
hunnylander
őstag
A sikertelen elozeseket, elszabott fektavokat soha sem buntettek!!!
Nezzetek mar igazi versenyjelenetek, emlekezzetek mar!! Gyalazatos mar, hogy mive akarjatok igenyelni az F1-et!
-
#70869248
törölt tag
Kimi-ben nem vagyok biztos,..sztem Kimi-t szerette volna elengedni, de Massa lett belöle...valszeg csak annyit látott hogy jön egy Ferrari és azt elengedte, de Kovalainen-t is elengedte.
Kimi-t azért gondolom hogy nem, mert mikor Massa-t megelőzte, és Massa kiforgatta akkor Kimi Massa mögött volt...azt az egy pozíciót bukta el az esettel Massa.
Szal vagy elengedte Kimi-t de visszaelőzte, vagy Kimi-t szerette volna elengedni, de Massa lett belöle.
Legalábbis ahogy én okoskodom...de igazából kép nincs a dologról. -
hunnylander
őstag
Azert mert utana megelozte Massat, aki csinalt egy eltusolhatatlan hibat ami buntetesert kialtott. Lewis taktikat valtott es ha nem buntetik pluszban azon felul hogy Massa elkuldte a mezony vegere, siman Massa elott vegez, aki ha idoben kapja a buntit eselytelen is a pontszerzesre. Amikor mar sokaig nagy volt a csend, mar tudtam, hogy mire megy ki a jatek, ugyanis azzal is Massa csorbajat koszorulte az FIA. Minel kesobb buntettek, annal jobban szetnyult addig a mezony igy kevesebb poziciovesztesel jart a drive-through-ja.
-
Motion_Blur
félisten
-
wildrain
addikt
át kellett volna kapcsolni az egyik tankolóberendezésről a másikra, ami vszínű problémás lehet.
Nem hinném, hogy ez megoldhatatlan probléma lenne. És abban sem vagyok biztos, hogy más-más tankolóberendezést használnak a két autóhoz. (Persze miután Massának kellett a cső, muszáj volt a pótberendezést használni.)
-
Shabranigdo
tag
(#23253) pH érték
(#23255) Rick4
"Ebből következik, hogy a blokkolásig fékezett kerekekkel csúszó autónak több idő kell a megálláshoz, mint annak, amelynek kerekeit valamilyen módon forgásban tartják lassulás közben. Ezt a feladatot látja el a blokkolásgátló rendszer. A forgó kerék ezen kívül a lassuló autó kormányzását is lehetővé teszi, ami állóra fékezett kerekekkel gyakorlatilag lehetetlen feladat."
"A játék eredménye, hogy a kerekek lassulása nem lépi túl a kerekek tapadási határát, így nincs blokkolás, ráadásul a fék folyamatosan a maximális erőkifejtés közelében dolgozik."épp azért rövidebb a fékút, mert nem hagyja blokkolni a kereket, így nagyobb a tapadás.ennyi köze van a füstöléshez
-
Male
nagyúr
Vagy csak el akarják kerülni azt a nyilvános meghallgatást, amit terveztek eredetileg... most megint lesz egy csendes, aminek a vége, hogy nincs elég bizonyíték, bla bla... és szépen elhúzzák év végéig. Ekkor ha még mindig elég sokan háborognak, akkor hirtelen mégsicsak megtalálják a bizonyítékot, és büntetésképpen levonnak annyi pontot, hogy még épp ne szóljon bele a VB végeredményébe... kb erre számítok
(ha pedg addigra lenyugszik a nagy többség, akkor szépen eltűnik az egész ügy, semmi büntetés nem lesz)
Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- BESZÁMÍTÁS! NZXT Kraken Elite 360 RGB vízhűtés garanciával hibátlan működéssel
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
- 129 - Lenovo Legion Pro 7 (16ARX8H) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4080
- Samsung Galaxy A23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo S10-2 Intel Atom retró csajszis netbook eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest