- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Magisk
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
Aktív témák
-
Nowhereman
őstag
válasz
madstunt #49372 üzenetére
Egyetértek. Lonzi már az 5. update-et kapta, miközben kispiké még az évelejivel nyomta. Hogy a versenyre csak az egyik autóra teszik fel az új elemet - megszokott dolog. De hogy egy bevált elemből ne tudjanak egy második példányt előállítani három hónap alatt, és mindezt az egyik nagy gyári csapatnál? Hát itt valami árulásnak kell lennie...
Csapatfőnökként: Herbert nem kamuzott. De gondoljunk csak Trullira. Elkapta az abban az évben verhetetlen Schumahert a legnagyobb presztisű futamon. Normális ember szobrot csináltatna róla a cég főbejáratához - Briós meg kicseszegette a csapatból.
Managerként: elég ha egyetlen menedzselt pilótáját emlitem: Mark Webber.KisJack:
Briósról vagy Tostról szerintem ennél szelidebben nem lehetne őszintén nyilatkozni... Elvégre ezek csak a maguk szórakoztatására teszik tönkre mások életét... -
kisJack
aktív tag
válasz
madstunt #49372 üzenetére
Már hogy ne kellene a pilóta tudása? Nem erről van itt szó, csak kicsit túllőtt a célon a srác szerintem. Azt is elhiszem neki hogy nem kapta meg ugyanazt a támogatást amit Alonso kapott, de annyival kevesebbet sem, mint amit a teljesítménye sejtetett. Nehéz ezt kívülről megítélni. Senki nem állította hogy Briatore egy szent, sőt, őszintén szólva nem is bírom igazán, viszont ennek a beszólásnak sem alapja, sem értelme nem volt.
-
JJános
addikt
-
Motion_Blur
félisten
válasz
madstunt #49169 üzenetére
A kínai piacos téma nem újdonság
-
venember83
nagyúr
válasz
madstunt #48777 üzenetére
Azért kapott mert ök szóról szóra betartották a motorfejlesztéses szabályt míg a többiek a kiskapukat kihasználva növelték a teljesítményt és az emiatti lemaradásukat kompenzálandó kaptak engedményt - Tehát a kis Renault becsületes, a többiek meg, a csúnya gonosz ellenfelek megszegték a szabályokat. Ne röhögtess. Azért kaptak, hogy kiegyenlítettebb legyen a mezőny, nekik eleve gyenge volt a motorjuk, azt meg nehéz apránként, "megbízhatóság" címszó alatt fejleszteni.
-
Nowhereman
őstag
válasz
madstunt #48668 üzenetére
Annyi bizonyos, hogy a mostani pilóták nagy részénél a dinamitujjméter csak egy nm-et írna ki, ami nem 1 Nigel Mansell-t(a dinamitujjúság mértékegysége) jelentene, hanem nem mérhetőt.
Ha valakiél kileng a műszer, az pedig számíthat rendszeres büntikre, és korai nyugdíjra.
Az meg már csak hab a tortára, hogy a bridzssztón meg valami olyan röhely abroncsokat produkál, amik 2-3 környi rátapadós alatt után mehetnek a müzlibe. -
PazsitZ
addikt
-
-
JJános
addikt
válasz
madstunt #47637 üzenetére
Figyelj ide, ne kezd te is.
A hivatalos verziót fogadjuk el, csakhogy nincsen még hivatalos verzió.
Brawn GP újított, és elszabadult egy rugó. Barika sem ment 30-al, és egy kirepülő alkatrész, főleg egy rugó el tud jutni, ha pattog, ahova nem kéne.Nem fogjuk tudni megtalálni a megoldást, de mert aggódunk Maszatért, ezért folyton ezen jár az agyunk.
Kimi remélem, hogy Massa helyett is fog ma versenyezni, és feljön a dobogóra. -
-
Markgx10
őstag
válasz
madstunt #45703 üzenetére
Nem
(sokkal erősebben akartam, csak eszembe jutott, hogy megint kapok valami ban-t
)
De hagyjuk már a témát, a véleményem fenntartom, úgysem tud senki meggyőzni arról (és gondolom nem is akar), hogy egy gerinctelen senkit tiszteljek, a többi meg csak felesleges off-olás. Nem ez volt a mondandóm lényege, hanem az, hogy szívesebben látnám Webbert vagy Vettel a legelején, mint birkát. Mióta figyelemmel követem a formula-1-et (1984-től már írtam az eredményeket
) Azóta rajta kívül senkit nem utáltam, mert szinte minden sportembert tisztelek, de hát aki gyökér, az gyökér, azelőtt nem borulok térdre. És ezzel be is fejeztem a témát.
-
puttputt
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
madstunt #45423 üzenetére
A Harriert is feltették oda az akkori adásban, attól az még "non-qualifying", mint az R24, a DBR9, a Caparo T1 és a Ferrari FXX.
Amikor a FXX-et feltették a listára (az aktuális adásban), de ott volt felette a Caparo T1 és a DBR9? Nem, kozmetikázott Ferrari reklám volt, ez óriási üzlet, a legnézettebb autós műsor.
Még mindig a Gumpert a leggyorsabb utcai, és kettő autó is veri az FXX-et a nem szabályos autók között.
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
madstunt #45407 üzenetére
Akkor az FXX mit keres ott?
A leggyorsabb "road legal" autó még mindig a Gumpert Apollo.
És a Caparo T1 meg 1 tizeddel veri az FXX idejét. Ha azt is Schumi vezette volna, lehet, hogy mégtöbb lenne. Érdekesség, hogy olyan fickó áll az autó tervezése mögött, akinek a McLaren F1-ben is benne volt a keze.
-
wildrain
addikt
válasz
madstunt #44596 üzenetére
Nem biztos. Egyrészt a légellenállás (és így az ebből fakadó leszorítóerő) nem lineárisan növekszik a sebesség növekedésével, tehát ha 100-ról fékeznek 50-re, akkor az nagyobb g-erővel lehetséges, mint 50-ről megállni, mert 50 körül alig van már leszorítóerő.
Másrészt ugye az sem mindegy, hogy milyen a pálya, mert ha kanyarban fékeznek, akkor elnyújtott féktáv van, valamivel alacsonyabb g-erővel, mintha egyenesben fékeznek, habár az erők összege (oldalra+előre ható) nagyjából ugyanannyi, mert a gumikat így is tapadáshatáron kell tartani. -
SaNyEe
aktív tag
válasz
madstunt #44472 üzenetére
a palikékon legalább néha lehet röhögni. Ezeken meg . . .
Jha és közvetítés közben meg még magyarázzák is, hogy mi nem tudunk ám annyira idegen nyelveken, csak angol
Ez vmi magyarázkodós műsor, vagy autóverseny közvetítés? Na mindegy inkább élvezem a versenyt, az mondjuk nem rosszEnglish stream rulz!
-
Oliverda
titán
válasz
madstunt #44438 üzenetére
Nem hiszem, bár könnyen lehet hogy a Cosworth-osok majd előnyben lesznek mert ugye ők most olyan motort fejlesztenek ki amilyen csak akarnak illetve tudnak. Rájuk (még) nem érvényes a motorbefagyasztásos szabály. Majd összehoznak egy mindenkinél 50LE-vel erősebb motort aztán a többiek majd csak lesnek.
Idén a Brawn GP lesz a bajnok de jövőre már a Manor GP.
-
Nowhereman
őstag
válasz
madstunt #44385 üzenetére
No azt inkább ne! Akkor valszeg a F(IA)-1-et fogom smúzolni, mert már amúgy is lúdbörzik a hátam a 3 pilótástól! Egy csapat kibérelheti a pódiiumot! Veszekedés a csapaton belül ki az 1. a 2. és a 3. pilóta! Kell ez? 2 Pilótát minden csapatba, és csábítsák vissza a Williamset és a Force Indiát, meg még néhányat a hasznavehetőbb jelentkezők közül - biztos lenne akinek a 100M-t kapsz a közvetítésből jobban tetszene, mint a 40M-t költhetsz!
-
Nowhereman
őstag
válasz
madstunt #44374 üzenetére
Jó kiborulni ki is lehet. Heidfeldnél is ki tudta verni a biztosítékot Sato, pedig Nick egy eléggé acélsodronyidegű úriember.
Lonzi egy primadonna, viszont tegyük hozzá, a vacak verdában a nyavajgás mellett 100%-ra oda is teszi magát, míg mondjuk az ifjút titánok nagy része... -
Nowhereman
őstag
válasz
madstunt #44257 üzenetére
Hát igen, Buttonnak mindig minden összejön, Barika meg szív mindkettőjük helyett. Idén ez a második váltó.
De hagyjuk Palikot, akinek hiába adják be kétszer is a képen, ahogy Barika 3x indit a rajtnál, de az utolsónál már a fulladásgátló nélkül - fel se fogja. Az se villan át az agycsökevényén, hogyha a boxból szólnak a felzárkozó Vettelre, hogy Webber gyorsabb, akkor nem hazudnak, hanem neadj isten látják a monitoron, hogy az ausztrál már vastagon lecsavarta a fordulatszám maximalizálót. De nem is Palikot, hanem Gyulámat szidom, mert mondjuk nem csak udvariasan kijavítgathatná, hanem el is magyarázhatná neki, hogy a Red Bull orra sárga, a Torro Rossoé meg arany szinű. Annyi baszogatás után egy magaslabdát sem leütni - hát ember az ilyen? -
proof88
addikt
válasz
madstunt #44201 üzenetére
Én is hibáztatom a KERS-et, bár szerintem nem lett volna sokkal izgalmasabb a mai futam nélküle sem... tavalyi szezon egyik legjobb futamja Silverstone volt, remélhetőleg most sem lesz unalmas... egyébként köszönetet mondhatunk Piquet-nek... legalább egy kicsit feldobta a hangulatot Hamilton elengedésével, majd visszaelőzésével...
Egyébként továbbra is békén lehet őt hagyni, mert ennek a kocsinak botrányosan rossz a tapadása (Renault) és időmérőn Alonsonál is elfordult, mondjuk ő megfogta, de nem annyival rosszabb Piquet... Alonsoban sokkal több a gyakorlat és nem mindegy a reakcióidő sem, amikor megindul a háta az autónak, lehet hogy Piquet csak századmásodperccel reagált rá lassabban és a sóderben kötött ki...Szerintem 3 dolog miatt fikázzák Piquet-t az emberek:
1. - rosszabb, mint csapattársa és sokszor kiesik, ill. rossz megmozdulásai vannak, de nem vagyok benne biztos, hogy egy jobbnak vélt pilóta ne szerencsétlenkedne ezzel a kocsival;
2. - Piquet-nek hívják, és könnyű azt mondani, hogy a neve miatt van benn... ok, tegyük fel, hogy segített ez neki bejutni... és? Hangsúlyozom, hogy jelenlegi eredményei nem olyan rosszak a kétszeres világbajnok mellett... ne felejtsük el, hogy Alonso egy igazán kitűnő versenyző!
3. - a kommentátorok mindig lehordják, és sok ember azt hiszi, hogy amit mondanak, az úgy is van. Pedig nem.Amúgy meg Palikot is hagyjátok már, tudjuk milyen, megszoktuk már, ma szerintem még tűrhetőbb is volt, mint úgy általában
, viszont abban csalódtam, hogy volt reklám futam közben, pedig eddig csak olyankor volt, amikor nem volt Palik...
szerk.: ja és az LG igazán csinálhatna már valamit, mert unom, hogy a motor hangját nem lehet kiélvezni, mert néha visszaugrik egy pillanatra a hang pár mp-vel előbbre...
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
madstunt #43966 üzenetére
Igazából rengeteg pontja elment műszaki hibával és büntetésekkel, több mint bármelyik másik pilótának. Nem egyszer kellett feladnia versenyt az első helyek egyikén. Simán 600 pont körül kellene lennie.
Az üzemanyag-mennyiségeknél nem szabad kifelejteni, hogy a renyo valószínűleg kevesebb benyával is beéri, így a Redbull-okhoz és Alonsohoz simán hozzá lehet adni 1kör-t.
-
barnam_
nagyúr
válasz
madstunt #43569 üzenetére
Szerintem ez az: Le Mans (1971)
-
Oliverda
titán
válasz
madstunt #42054 üzenetére
Véleményem szerint is számít a pilóta vezetési stílusa ilyen téren is. Ott van a McLaren ami kifejezetten nem kedveli a finnek vezetési stílusát.
Hakkinen alatt is sokszor áltt meg a vas, Raikkonen-t asszem nem kell kifejtenem, és Kovát sem igazán kedveli a technika. Ellenben furcsa mód Hamilton alatt nem szokott köhögni mint ahogy MS alatt sem túl sokszor állt meg anno a Ferrari.
"I just want to say that the whole team has done a fantastic job - they really have, since I've been in this team I've maybe had one or two reliability issues with the car in 40 races. And touch wood that will stay the same."
Aktív témák
Hirdetés
- Microsoft Word topic
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- Elektromos autók - motorok
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kedvenc zene a mai napra
- Mercedes topic
- Diablo IV
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- SZÉP Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Laptop -75% 15,6" i9-11950H 64/2TB RTX A4000 8GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Eladó Apple MacBook Pro 13" A1706 (Late 2017, Silver - EMC 3163)
- Amazfit GTR 2 Classic okosóra dobozában töltőkábellel
- Mac mini M1 chip 8 magos CPU-val, 8 magos GPU-val
- Ritkaság! Csere-Beszámítás! Intel I9 13900KS Processzor!
- Beszámítás! Apple Mac mini 2020 M1 8GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700 / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 250SSD+500HDD
- BenQ PD-3200-U Monitor - Designer 4K 32"
- Xbox Ultimate előfizetések
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest