- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- A holnap határán: itt van minden új Galaxy promóképe
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
Aktív témák
-
puttputt
őstag
válasz
D.Orion #43278 üzenetére
Na, az de ütős és jó lett volna
Sajna, még a Hungaroringen is csak egyszer jártam..., 96'-ban, nagy Hill szurkolóként, a páholy mögötti kerítés-részen, pénteki szabadedzésen... azért élveztem
Majd jövőre az Angol GP... talán... szorítsatok, hogy ott lehessekKöszi egyébként!
-
leviske
veterán
válasz
D.Orion #41934 üzenetére
Kimi és Massa nem csak az autóra fakadhatna ki... Egy Ross Brawn féle csapatfőnökkel nem biztos, hogy így állnának.
Egyébként hallottam pedzegetni, hogy kaphatnak plusz súlyt a könnyebb súlyú pilóták az ülésük alá, hogy ne legyenek előnyben. Erre már van hivatalos nyilatkozat is, vagy eddig csak javaslat formájában létezik? Csak mert igen meglepő volna egy ilyen lépés, elvégre a könnyebb zsokék sem kapnak plusz súlyt a nyeregbe, vagy rosszul tudom?
-
simonzé
addikt
válasz
D.Orion #40434 üzenetére
Palikra rá kéne rakni egy nagy sziklát a következő Dakaron. És nem megkeresni vagy 5 évig.
Ez az ember iszonyatosan nagyképű, iszonyatosan bénán közvetít, és elképesztően nem ért angolul. Figyeljétek meg csak tippeli hogy mit mondanak a rádión, és a hanglejtésből kitalálja hogy mit is mondhattak. Mindezt vagy 1500000 magyar füle hallatára még meg is magyarázza.
Az RTL Klub kommentátori gárdája egyszerűen botrányos.
-
ronaldo
őstag
válasz
D.Orion #39520 üzenetére
Nem elsősorban az autóval van a baj. A pilótákkal... Vagyis hát konkrétan ma Kimivel, mert hogy Massa odamászott a 3. helyre az nem volt semmi (690kg induló tömeggel), ráadásul a későbbi tankolásokból kiindulva elég lett volna 17-8 körrel a vége előtt bejönnie a száradó pályán még hatalmas csomaggal sem kellett volna birkóznia.
-
-
hunnylander
őstag
válasz
D.Orion #28853 üzenetére
Neked a szemelyemmel lehet bajod. Ez nem fair, se nem kovetkezetes, mivel adaptalodok a jatekszabalyokhoz.
Ha idezzek Oliverda kollegatol (legalabb o feldobja a savanyu topikot):
- 'Keke Rosberg: a Ferrarinak büntetés járna'
Hol él ez?! A Ferrari-nak büntetés...
- Ha Raikkonen Force India-ban ült volna akkor nem futotta volna a leggyorsabb köröket.
- Ja, hogy aztán majd ő ráncigálja el a benzinkutakat.
- Kissé ugyan irónikus de most visszakapta a 6 pontját. Nagy rendező az élet, szokták mondani.
...még nagyobb mint az FIA.
- Maranello-ban idén nyáron elverte a mákot a jég.
- Szerintem visszamennek 93-95 környékére, mármint ami majd az általános prodokciójukat illeti. Azért Todt arcát megnézetm volna amikor Massa bűvölgette a "kígyót" a boxutcában.
Jean, Michael, (Jarre)?
- Na ugye! Mióta nincs Voda mint (tele)kommunikációs partner már azt sem tudják mikor kell megnyomni a gombot ami zöld jelzést ad a pilótának.
Ha meg az AMD is lelép majd jöhet vissza az abakusz, a logarléc, meg a kockás füzet.
- Ferrari KO
- Nem Crash Test Kimmies volt a célpont.
- "Számomra MS az etalon."
A motoros topikba is szoktál írogatni?
Most pedig toled idezek: De húzzál már el a kútra vödröt cipelni...
Az ilyen szoveg helyett inkabb, azt mutasd mar meg, hogy te mit kepzeltel flamenak. Sajnalom, de en arrol nem tehetek, hogy nem tetszik a kulonvelemenyem, de attol az meg nem flame.
-
Gyusz
őstag
válasz
D.Orion #25141 üzenetére
Néhány hiba az utóbbi futamokon, és akkor ennyi volt, többet nem szurkolsz neki? Ezen a futamon ráadásul nagyon jól ment, igaz hogy nem nyert a végén, de azt a 42 kört nem lehet elvitatni tőle. Érdekes hozzáállás ez a részedről, szerintem nem is baj, hogy többet nem drukkolsz neki...
Szegény Alonsonak se jött ki végül úgy, ahogy szerette volna, no meg Bourdais ötödik helyéért is kár. Heidfeld és a BMW húzása viszont nagyon jó volt.
-
Rick4
félisten
válasz
D.Orion #11587 üzenetére
én kb ezt tőccsed le! a minőséget tudom produkálni, mpeg-ből ez már át van nyomva wmv-be.....kérdés, amit te lehúzol, az minőségileg milyen, .. érdemes-e vele vacakolni, a rapids****-en fent van a teljes 2007-es évad..
-
Integra
titán
válasz
D.Orion #11564 üzenetére
na de mit tehettek volna?
elfogyott a benya akkor elfogyott. és ha kint marad és megáll az autó akkor mi van?
ja hát scuzi, ez van? ez így egy orosz rulett és semmi értelme.
még szép hogy tudatosan bevállalják a büntetést, ha nincsen más
valaki elzavarhatná már ezeket a vén trottyokat -
Kazimír
őstag
válasz
D.Orion #8407 üzenetére
Annyira szép!
Mi más is lehetett volna a taxisofőr, mint török.
Ezzel kerek a történet.
D.C. nyilatkozatára: Az alacsony guminyomás milyen kockázatot rejt? Annyit tudok, hogy jobban tapad, nagyobb a közegellenálása és kisebb az elérhető csúcssebesség. De mi a kockázat?
A legszebb mondatrész azonban a végén olvasható:
"arra is felhívta a versenyzőtársak figyelmét, hogy a kanyarokban óvatosabbnak kell lenniük kipörgésgátló nélkül"- és ne felejtsenek el indexelni, ha kanyarodni szándékoznak..
-
snecy
senior tag
válasz
D.Orion #4554 üzenetére
Az utóbbi pár év legjobbjai számomra ezek:
Montoya vs Schumacher - 2001 Brazília
Szintén Montoya vs Schumacher - 2004 Belgium
Alonso vs Button - 2004 HockenheimAz abszolút csúcs pedig Senna vs Mansell '89 Hungaroringről
-
venember83
nagyúr
válasz
D.Orion #4490 üzenetére
Ezt mar leirtad
Kulonben azt hiszem en is elmondtam amit akartam, talan... Megvolt a kirohanas, most leyugodtam egy ideig.
Nem tudom ki hogy van vele, de nekem nagyon fura, h Kimi mar 28 eves... Lassan nyugdijba mehet
Mennyi evet elvesztegetett a McLarennel s a Saubernel...
-
Thrawn
félisten
válasz
D.Orion #4477 üzenetére
Téged is belültettelek volna.
Ezt magyarázd már el hogy miért biztonságosabb a nagyobb guminyomás?
A Minardi és a Jordan milyen gumikkal versenyzett?
Mellesleg te fel merted volna vállalni, ha egy gumi 2 kör után megadja magát és egy (vagy több) pilóta meghal? Mert a balesetet szenvedett autóba még vagy 5-en belerongyolhattak volna...
Gratulálok! -
D.Orion
veterán
válasz
D.Orion #4472 üzenetére
Indítsátok el [Hofi] klippjével és figyeljétek,hogy a magyar szöveg alatt milyen jelenetek játszódnak le.
Pár példa:
Iszik a finn, a norvég <Eközben Kimi-t mutatják egy vízesüveggel
Olyan ürge nem is kell, ki nem iszik <Kimi pont ekkor hagyja le Alonso-t
Egyik Piál a Föld refrénnél pedig éppen egy zseniális rajtot láthatunk tőle. Két autó között megy el.Gratulálnék a videó szerkezstőjének, ha lehetséges lenne és elmagyaráznám neki, hogy milyen vicces dolgok vannak.
MÁS: Én vagyok itt talán az egyetlen aki egyformán imádja az ezüstöt és a vöröset is. Számomra MS miatt lett a Ferrari a kedvenc. Láttam anno, hogy honnan jött fel a vörös csapat és mit éltek át. Kimi-ben pedig az új tehetséget ismerhettem meg és számomra Kimi+Merci volt a tökéletes páros. Most, hogy átjött a Ferrari-hoz természetesen nagyon örülök, de úgyanakkor még mindig szeretem a Merci-t, mint autót. A pilótáikat és az ezévi módszereiket nem csipázom, de pusztuljak meg a kocsi nagyon tetszik
Indianapolis-sal kapcsolatban egy állásponton vagyok venember83-al. Ott romlott el az F1! Mi az, hogy nagyobb és biztonságosabb guminyomás mellett nem jönnek ki, merthogy azzal sok ídőt vesztenek! Csak akkor állnak ki, ha egyenlőek a feltételek? A Minardi vagy a Jorden bentmarad a box-ban, mert szar volt az autó? NEM! Tudták, hogy alapesetben övéké az utolsó 4 hely, ennyi! A Michlen gumival is végig lehetett volna menni azon a versenyen. Az egész annyi lett volna, hogy 5-8sec-el lassabb köröket mennek és nem 2x hanem 5x jönnek ki kerékcserére. 16 autó küzdött volna nagyjából egyforma esélyekkel. A két Ferrari-t nem tudták volna befogni az biztos, de a Minardi-t és a Jorden-t lehet.
A továbbiakban én nem vagyok hajlandó reagálni semminemű válaszra a hasonló nemű témákkal kapcsolatban és venember83-nak is ezt javaslom!
Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 5G , 8/128 GB , Kártyafüggetlen
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B550M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 Ti 8GB Rampage SHIVA FSP 700W
- Lenovo Yoga Pro 9 (16IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060, 32GB, érintős ELKELT
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest