Aktív témák
-
Xirtam
veterán
-
wildrain
addikt
válasz
Nunder #45263 üzenetére
De ha egy kicsit is látnám rajta, hogy törekszik a cél felé... De nem sajnos
Hát ez van, Kimi már befásult.Sőt, már annyira befásult, hogy vele együtt fásult Button is. Jensont szintén annyira nem érdekli már a Forma1, hogy a verseny nagy részében csak autózgat-vonatozgat, aztán az utolsó körökben feltámad, de akkor meg már minek...
-
Csabee.
nagyúr
válasz
Nunder #45167 üzenetére
előző futamon is első volt Vettel.... még sem lett első
mert hibázott egy picit Button meg nem! most sem jelent sokato hogy első helyről indul!
Lehet barichello megint elrontja a rajtot..
és hátracsúszik, és akkor a két RedBull lesz az Élen!
hozzá kell tenni azt is hogy Vettel autója nehéz.. tehát könnyen előfordulhat hogy ha Barichello jól rajtol akkor utána lefogja tudni őt előzni... Verseny körülmények között a Brawn nem rossz, és Barichello elég tapasztalt ahhoz hogy behúzza a győzelmet is akár.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Nunder #45054 üzenetére
Ne mond már....ott volt mutatták a körét, az elsőnél 5százada volt, a második mért ponton már 4tized...a végén még hozott is Vettel idején. Egyértelműen útban volt neki Kimi.
Azért mérges, mert erre volt alapozva a versenytaktikája...nem elsősorban Vettel miatt pipa, hanem mert rámehet a versenye...bár mostanában Rubinho-t nem nagy kihívás lerajtolni.Elsősorban a technikai zűrjeire gondolok.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Nunder #45023 üzenetére
Jah, érdekes dolog. Mondom, utcsó szektroban mikor kiesett, majdnem 0,4s -et vesztített a 10. időhöz képest.
Az interjúban az avn, hogy állítgatnak még este Button kocsiján, finomítanak rajta. Ki érte akkor ezt?Valami sus-mus nyilatkozat volt ez is, már megint kezdik a ködösítést.
-
Peat;)
veterán
válasz
Nunder #44641 üzenetére
Már a gyári csapatoknak is drága lett a maguk által diktált költekezési tempó. Kilépett a Honda, a Jaguar anno, Toyota és Renault sem boldog, igaz a franciák mindig visszafogottan költekeztek az az évi éllovashoz képest, ezért még inkább szánalmasak ezzel a mostani dologgal. A BMW nem fenyegetőzik, de válság nekik is betett eléggé, a Ferrari fenyegetőzik. De a maguk által hajszolt helyzet az ami már senkinek sem jó. A 100 milla egyébként nem 100 milla, a 40 is felmehetett 100 fölé mert a fizetések nem képezték részét a dolgoknak. A 100 millánál is bizonyára vannak területek amik nem számítanak bele.
E mellett megy a panasz jó ideje, hogy veszteséges az f1 (már amennyire lemérik, ők úgy logikáznak hogy szponzor+jogdíj bevételt állítanak szembe a kiadásokkal, miközben hatalmas marketingérték az f1, de ezt is hajlamosak elfelejteni), ha csökkenek a költségek akkor valószínű hogy pluszt termelnének ki a csapatok. A megszabott költséghatár e mellett stabilitást nyújt és jöhetnek további csapatok, mert tudnak előre kalkulálni és tervezni költségek területén. Most ezt nem lehetett megtenni, mert valaki mindig túllépte a határt és még ráköltött a dolgokra. A szakadék szerintem ugyanúgy létrejöhet majd továbbra is a csapatok között, ez nem mindig pénz kérdése, ugyanakkor több csapat lesz, több pilótával.
A költségcsökkentést már elkezdték egy ideje, de sem a tesztkorlátozás se a motorbefagyasztás se semmi nem működött. A csapatok költekeztek továbbra is amit a saját anyacégük sem néz jó szemmel. Igazából az FIA nem megfelelően felügyelte az ovis banda zsebpénzelköltését, mert ők maguk is idióták. De az hogy ezek a gyári csapatok majd egy szép és jó meg rózsaszín ködben úszó sorozatot alapítanak..kb ez olyan mint ha róka a nyúl a farkas és az őz összeállna és megmutatná hogy márpedig lehet új táplálékláncot felállítani, az evolúció rohadjon meg.
-
Peat;)
veterán
válasz
Nunder #44634 üzenetére
Csak az FIA mi?
Igazából a drasztikus és szurkolók tízmillióit megosztó dolgokkal sem biztos még hogy sikerül elérni a 100 millás költséghatáros elképzelést (ami nem drasztikusan alacsonyabb mint most, ha a fizetést is ráteszik). Azt a 40-et szerintem sosem gondolta komolyan mózli, csak taktikázott. Megvárta a megfelelő pillanatot hogy bedobja a 100-as ajánlatot. Két gyári (nahát) csapat meg így is sír. Akik egyébként ki is akarnak lépni, meg sírnak a jogdíjak után. Menjen mindkettő gyári csapat a fenébe akkor, ha az egyikben a kedvenc pilótám ül akkor is.
A cossworth motoros dolog meg egyértelmű középső ujj a gyári csapatoknak, hogy csinálják a hisztit. Így a mózli felsős ovis banda most boldog. Mert a kis suhancok szétreppennek úgy néz ki.
Ennyit a Fota egységről is, ennyire megdönti a szervezetet, akkor mi lett volna ha külön mennek külön sorozatra. Szánalmas az FIA de a Fota is az, de még törékeny is. Egy új FIA a jövő, nem Fota féle hisztiszervezet.
-
ronaldo
őstag
válasz
Nunder #44173 üzenetére
A-a. 2 pilóta között dől el minden verseny. Vagyis igazából egy, mivel a Red Bull még kevés a győzelemhez. Barika egy balek, a többiek meg messze vannak a futamgyőzelemtől. A Brawn-on ma remekül látszott, hogy aero-ban még sokkal előrébb járnak, mint a többiek. Button olyan középső szektorokat ment, mint senki. Pedig csak sétakocsikázott.
Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT GAMER PC termékbeszámítással
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Csere-Beszámítás! Lenovo Legion 5 White ! R5 5600H / RTX 3050Ti / 16GB / 500GB SSD
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- Samsung Galaxy A40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest