- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Leradírozza az S26 Ultra a szelfikamerát?
- Kilenc Redmi és Poco készülék érte el támogatási idejének végét
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Rekordbevétel az Apple-nél a csökkenő iPhone érdeklődés árnyékában
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- MIUI / HyperOS topik
Aktív témák
-
JJános
addikt
válasz mefistofeles #47617 üzenetére
Te vagy a sokadik, aki idejön, és lebunkózza a topikba írókat.
Bármennyire igazad van, tudd meg. Az emberek itt gondolataikat, aggályaikat, érzéseiket osztják meg a többivel. Mert minden aggódunk Massa életéért, pályafutásáért.
Ha valakivel gondod van, beszéld meg vele. Konkrétan, és ne bunkózd le a topicba írókat.
Mert jogunk van hozzászólni, saját korlátolt véleményünket kifejezni.Azt is korlátoltnak tartom, és a többit nem írom le, aki ennyit lát meg ebből az egészből.
Azokat, akik baromságokat írnak igyekezünk mi magunk felvilágosítani, és a többiek, ha nekem ere nincs elég okosságom.Nem tudunk olyan okosak, bölcsek lenni mint azok, akik mindezeken felül emelkedve osztják azt észt közöttünk.
2007-05-06 óta itt!
-
JJános
addikt
válasz mefistofeles #32216 üzenetére
Hát ez az! Ezt mondom. Erről beszélek én is. Kova nagyon gyenge, és akkor még elég nagy arca is volt, ha valami összejött. Lásd Hungaroring.
Gyakorlatilag bárki ezzel az autóval több pontot, és több segítséget adott volna csapatának.
Monnyon le!2007-05-06 óta itt!
-
Incubus
tag
válasz mefistofeles #32216 üzenetére
Ez is a HA kategóriába tartozó hozzászólásokhoz mérhető kijelentés...
-
wildrain
addikt
válasz mefistofeles #32212 üzenetére
Miből gondolod, hogy 9000 km körözéstől meg jön a kedve
Miből gondolod, hogy én a kedvéről beszéltem? Szerintem ez komoly tévhit, hogy ő a hangulata miatt volt lassú. Ha az lett volna a probléma, akkor nem versenyezne. Nem olyan ember ő, aki megélhetésből körözget.Az autón nem sokszor múlott a dolog, hány leggyorsabb kört ment úgy, hogy a futam háromnegyedében egy sokkal lassabb autó mögött körözött a középmezőnyben?
Bizonyára az is feltűnt, hogy a versenytempóval nem volt probléma egy olyan futamon sem, amikor hátrébbról indult, és beszorult valaki mögé. Egész évben sokat panaszkodott az időmérős teljesítményére, hogy egyszerűen nem találtak olyan beállítást, amivel már az első körben ütőképes időt tud futni. Aztán amióta visszatértek a régi fejlesztésekhez (Japán előtt), mindjárt kétszer is az első sorba kvalifikálta magát, most Brazíliában meg éppen lecsúszott róla.[ Szerkesztve ]
-
Incubus
tag
válasz mefistofeles #31957 üzenetére
Egyetértek!
-
7Heads Drago
veterán
válasz mefistofeles #31396 üzenetére
Ezt azért nem vedd készpénznek. Tavaly Hami egy esős futamon kötött ki a sóderben.
És még mielőtt lefejeznétek: Ez nem azt jelenti, hogy most is ott lesz.
Én nem kívánom senkinek se a sódert.
Aki mégis hajlamos ilyesmire az inkább melőzze a topikot.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Sandormaster
aktív tag
válasz mefistofeles #31311 üzenetére
Amilyen összeszedett volt a mostani időmérőn én nem lennék ebben olyan biztos, gdolj csak monacora ott milyen jól ment esőben!
Én inkább attól tartok, hogy mindenki leül felfokozott izgalommal hogy "na akkor most".....és semmi nem fog történni, előzés nélkül lemegy az egész osztjónapot -
ronaldo
őstag
válasz mefistofeles #31286 üzenetére
47 ezreddel volt nála lassabb Piquet. Az nem szégyen. Sőt, ez kb. a semmi kategória. A brazilnak ha megy is néha napján az a Renault, akkor sincs szerencséje.
MOD: az interjún csak Kimi előtt volt a kancsóban sárga színű gyanús oldat. Ő kéri mindig a vodkanarancsot?
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz mefistofeles #31282 üzenetére
Sok fog múlni a rajton mint mindig. De szerintem vigyázni fognak egymásra. Arról nem si beszélve ,hogy Massaban sok benya nincs szerintem.
enzodasilva: Mi ez színsor? Otthon majd kis füzetbe. Köszi.
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #30976 üzenetére
Nincs vak hitem Kovalainen-ben,
én ha csapatfőnök lennék ezt a taktikát, és ezt az elvárást közölném vele. Aztán ha nem megy és a futamon sem tud javítani, akkor szerződést bontanék vele a jövő évet tekintve.
Mint ahogy régebben írtam, az élvonalbeli autóba ülésnek vannak hátrányai is...
ilyen pl. ez a helyzet is. A csapat joggal kérheti ezt Kovalainen-től egy ilyen év után...az év legfontosabb futamán, amikor a csapat vb, az egyéni vb, és a saját helyezése is megkívánja, akkor hozza az eredményt, megkapja hozzá a megfelelő autót a kívánt benzinmennyiséggel...és lássuk hogy bírja a nyomást.
Amennyiben Kova' nem bírja a terhet, akkor nem szabad ilyesféle terheket rátenni.
Ezzel nincs semmi baj.
Viszont most szükség van rá,...saját magának is, a csapatnak is.Kimi Raikkonen pedig szvsz azért nem fogja megcsinálni, mert szvsz Kimi nem ilyen fazon,..ez nem ugyan az amikor átadja a helyét a csapattársának, ott a saját helyéről van szó.
Nem kell félreérteni, ez nem lenne szenyó húzás...nem így gondolom. Inkább úgy hogy ez már túl van azon a határon amit Raikkonen-től kérhetnek, és amit meg is csinálna Massa kedvéért...Kimi világbajnok, és van annyi éve az F1-ben hogy a róla kialakult képem alapján azt mondjam, ő nem az a versenyző aki ezt megcsinálja.
Ő futja a saját versenyét szvsz, és ha át kell adnia a helyét akkor megteszi most is, de ennél többet nem fog tenni. -
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #30967 üzenetére
Legfőképpen azért mert Hamilton-nak 2hétvégés motorja, és 3hétvégés váltója van. Neki egyértelműen nem az elsőség a cél.
Ez egyértelműen nem jó esély.
Kovalainen-nek feltekerhetnek mindent, Massa megy a futamért, Kimi pedig azt kellene hogy csinálja hogy feltartja Hamilton-t hogy felérjenek rá többen és próbálkozzanak....de ezt Raikkonen nem fogja megcsinálni.A Ferrari-nak ez fizetne a legtöbbet,...Massa-nak mindenképpen kell a futamgyőzelem (pont azért amiért Kovalainen-nek el kellene vennie töle), Kimi viszont, ha Hamilton előtt rajtol, nyugodtan védekezhet lassítva a tempót, hogy felérjen Alonso Hamilton-ra..stb.
-
hunnylander
őstag
válasz mefistofeles #30971 üzenetére
Meg van jonehany esomeno a mezonyben, aki leszoritana Massat az elso ket helyrol es akkor Hamilton szinten 'kiszallhat'.
(#30972) D@ni88: Normalis esoket jeleznek, nem felhoszakadast, a piktogram ne vezessen felre.
Ha Lewis, akinek nem kell kockaztatnia, a kavicsagyba kerul, akkor az egesz mezony odakerul. Ja, elete elso esos versenyen feluszott az autoja ott ahol meg plusz 6 tapasztalt versenyzonek is, koztuk nehany esomenonek is. Azota esokiraly. Bizonyitotta mar eleget, foleg iden.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz mefistofeles #30969 üzenetére
Brazil esőben szerintem mindenki az lesz.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #30957 üzenetére
Természetesen nem azt írom, hogy ez varázsütésre megvan, nem vagyok naív...főleg mivel nagyon elégedetlen vagyok Kovalainen ezévi mutatásával, de ez a felállás fizet jobban.
Amennyiben Kovalainen nem tudja megcsinálni erőből, akkor rövid első kiállásra kell taktikázni, és a verseny alakulásához alkalmazkodva módosítani.
Elvileg Kovalainen új motorral áll rajthoz a hétvégén, és elvileg a Bridgestone keményebb keveréket visz Interlagos-ba mint tavaly...mindkettő kedvező Kovalainen-nek.Sztem kézenfekvő Kovalainen-t a pole-ért küldeni, több eséllyel fizet mint más felállás.
Olyan pedig nincs, hogy képtelenség a pole-ja..Kovalainen egy profi F1-s versenyző, az autó pedig jó a pole-ra. Ez nem furcsa gondolkodás, ez egy elvárás.
de mindegy, csak dumálunk...jó éjt. -
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #30929 üzenetére
'reggelt
Nem sántít az, de nekem tök mindegy.
Az hogy azért kellene Hamilton mögött tartani hogy védje, az annak a fényében hogy az elmúlt futamon pont Alonso verte (meg úgy általában), szintén nem kellően megalapozott.Az én verzómhoz az kell hogy pole-ba kerüljön, ez pedig megoldható kell hogy legyen. Adva van hozzá egy pole képes autó, adva van hozzá egy versenyző akit valamiért leszerződtettek a jövő évre is.
Pole-ból tisztán mehet a saját tempójában...Az viszont hogy az egész érvelésem erre épül valszeg az miatt lehet hogy nem olvastad el amit írtam.
Az én érvelésem nem Kovalainen képességeire épül, hanem arra hogy:
Több érv szól az mellett, hogy megpróbáljon Massa előtt lenni, mint az mellett hogy ne.
Mint mondottam amennyiben Ferrari 1-2, vagy Ferrari 2-3 lesz, úgy boritékolható hogy Massa lesz előrébb...ezzel 2 pontot hoz Hamilton-n alapból.
-1:Ezért kell Kovalainen-nek fognia Massa előtt a 2 pontos helyek egyikét, alapból kiváltja Hamilton-nal szemben azt a pontot amivel előtte van, viszont megakadályozza hogy Massa 2 pontot hozzon Hamilton-n,...ez szerintem rém egyszerű. Ráadásul ha Kimi-Kovalainen-Massa a sorrend, akkor is megakadályozza hogy helyet tudjanak cserélni.
-2: ezzel a felállással van esélye segíteni a csapatot a pontversenyben.
-3:ezzel a felállással segít magán a legtöbbet a pontvesenyben.
-4: saját tempót tud autózni.Ezzel van szembeállítva a te verziód:
- tök mindegy, a csapatversenyt már elbukták. (ez nem érv, nincs cél)
- tök mindegy Kovalainen 7. lesz vagy 6. (ez nem érv, nincs cél)
- lényeg hogy ne vegyen el pontokat Hamilton előtt. (ez nem érv, ehez nem kell elrajtolni)
és az egyetlen rendben lévő érv:
- védje Hamilton hátsóját.
Az egyetlen érvvel szemben viszont uaz áll, mint amit a futamgyőzelme ellen hozol fel...Kovalainen képessége, azaz feltehetően nem fogja tudni tartani Alonso-t, vagy akár a Bmw-ket...hisz az eddigi versenyen sem volt képes erre.Hamilton 14 mp-vel nyert az elmúlt futamon úgy, hogy nem volt semmi rendkivűli,...ha képtelenség Kovalainen-nek ezzel az autóval pole-ba kerülni, akkor nem tudom mit keresne a pályán.
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz mefistofeles #30925 üzenetére
B-type érvelése csak ott vérzik, hogy Kovalainen szerintem sem képes győzni, mert eddig még a dobogó is messze volt tőle. Ettől függetlenül nem F1-es csapat lennének, ha nem próbálnák meg megszerezni azt, amit még meg lehet. Attól, hogy Kovalainen kinyomja a szemét is a kocsinak, Hamilton még autókázhat biztonságban a 4. helyen. Semmi érv nem szól amellett, hogy ne próbálják meg. Más kérdés, hogy Kovalainen nem képes rá...
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #30920 üzenetére
Több sebből vérzik a dolog...azaz egyáltalán nem mindegy, hogy Kovalainen hol végez Alonso előtt vagy Alonso mögött. A Csapat VB sem úszott el...ennyi erővel Massa is gondolkodhatna így.
Az hogy téged nem érdekel Kovalainen helyezése az még nem jelenti azt hogy a McLaren-t sem....sőt, amennyiben komolyan gondolkodnak még egyáltalán a gyártók versenyében (és ezt lenyílatkozták), akkor Kovalainen-nek mennie kell.
Gyakorlatilag te azt mondod, hogy csapat VB nem érdekel, Kovalainen VB helyezése nem érdekel...Kovalainen induljona honnan akar, a lényeg hogy ne Hamilton előtt érjen célba.Ezzel szemben A csapat Vb még megnyerhető és Kovalainen helyezése is javítható.
Valmint mint írtam Kovalainen akkor teszi a legjobbat, ha az egyik 2 pontos helyet elviszi, kézenfekvően az első helyet ha Massa a 2. mondjuk.
Ezzel többet segít, mintha kiállna...egyszerű mint a szög, a győzelemmel 2 pontot rabol Massa-tól, egyébként meg 1 ponttal hátráltatná Hamilton-t, amennyiben Massa első, Kovalainen 2. Hamilton 3. akkor akár be is futhatnak így. Nem akarom végigzongorázni, de a lényeg hogy a két 2pontos helyből a győzelmet fognia kellene Kovalainen-nek...az a ziher, minden ez mellett szól, egyszerűen matematikailag Hamilton céljaiból, önös céljaiból, csapat céljaiból....a mérleg másik serpenyőjébe meg azt teszed hogy tök mindegy hol van...
Ez nem játszik..Amikor meg azt mondod, hogy csak kolosszális mázlival sikerülhet, akkor egyfelől elfelejted hogy volt már pole-ban, másfelől totál és véglegessen leírod...hisz ha egy futamgyőzelemre képes autóval csak kolosszális mázlival győzhet akkor miről beszélünk..?
Egy jó autó van alatta, és Kovalainen alapból nem egy elveszett srác, csak egyenlőre nem a McLaren szintjén teljesít....de neki képesnek kell lennie ilyen dolgokra különben a McLaren nem írna alá vele még egy évet....semmit nem érnek Kovalainen-nel a VB 7. helyén....ez nem értékelhető ezen a szinten, be lehet tudni egy rosszul sikerült tanulóévnek, de ez mellett nem állhat ki a csapat. -
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #30908 üzenetére
Nem meredek az, miért lenne?
A lényeg hogy Kovalainen pole-ban legyen és lehetőleg megnyerje a futamot..hogy ez miért jó?
Mert az első két hely két pont különbséget fizet.
Amennyiben a két Ferrari halad elől, akkor tuti helyet cserélnek...azaz Hamilton-nak be kell futnia az 5. helyen. Amennyiben viszont Kovalainen megnyeri a futamot akkor elég 7.-nek lennie.
Ennyit Hamilton VB címéről. de Kovalainen-nek is van keresnivalója, vissza kell előznie Alonso-t a tabella-n itt a lehetőség, valmint természetesen ha egy mód van rá akkor a konstruktőri bajnokságban is minnél több pontot kell szerezni.Ha nem kerül pole-ba akkor a két Ferrari megeszi (miért lenne másként), Hamilton elől kiveszik mert ziher ami ziher, és Kovalainen bukik mindent..azaz marad Alonso mögött a 7. helyen, és csinál egy újabb felejtős futamot...
Tehát a lényeg, Kovalainen-t pole-ba és futamgyőzelemre kell küldeni...és neki pedig meg kell csinálni. -
Motion_Blur
félisten
válasz mefistofeles #30791 üzenetére
"Miért hátráltatná Kovalainent a McLaren, hogy tuti elbukják a csapat VB-t? "
Ron Dennis szavaiból az jön le, hogy ők már teljesen letettek a csapat VB-ről, ami érthető is 11 pontos hátrányban.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz mefistofeles #30791 üzenetére
A leglogikusabb erv a nyavajgasara (amit csak a finn medianak mer elereszteni, ha valos a nyilatkozat egyaltalan), a bizonyitvany magyarazasa. Hogy hat en ugyanolyan jo pilota vagyok, mint Lewis, vagy meg jobb is, de hat en kapom a rosszabb taktikat es csakis ezert maradok le. Aki nem ert az F1-hez, meg be is veszi. A honfitarsak meg foleg, na meg az antihamiltonitis nevu nyavajaban szenvedoknek is energiaszelet.
Ez olyasmi, mint annak idejen Zsoltika(nk) is hogy fenyezte magat a magyar sajto fele, hogy emiatt meg amiatt blabla...
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
glutamin
őstag
válasz mefistofeles #30753 üzenetére
Bheozhtanák Forma1-be is, hogy a leggyorsabb körért valamint a pole-ért is járna mondjuk 1-1 pont. Akkor legalább ezért is lérdemes lenne küzdeni. Bár lehet, hog yarényaiban sok lenna az 1 pont. Mondjuk akkor fél-fél
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
Ricardo
titán
válasz mefistofeles #30743 üzenetére
"A McLaren-Mercedes az egy nyeretlen kezdőkből álló csapat igaz, akik csak is azért vannak a F1-ben, hogy Hamiltonból sztárt csináljanak?"
Ezt senki nem mondta."Alonsorol köztudott, hogy nem menne bele efféle szerepbe."
Volt is nagy balhé a dologból, és el is jött az első adandó alkalommalNe felejtsük el hogy amikor már odakerült már ő volt a kedvenc, mert ahogy minden három percben tízszer elmondták hogy "saját nevelés" és már akkor mekkora hír volt hogy ő x évvel ezelőtt megmondta azt hogy vezetni fogja Ron autóját.
Mielőtt megkapom hogy igaza is lett, nem ez a lényeg, hanem az hogy úgy viselkedik már az eleje óta mintha minden érte lenne.
Ő egy jó pilóta ezt nem vitatja senki, ahogy én sem. Nekem emberileg van gondom vele.[ Szerkesztve ]
-
Ijk
nagyúr
válasz mefistofeles #30753 üzenetére
Szerintem ezzel mindenki tisztában van, én csak azt írtam, hogy ő a leggyorsabb, nem azt, hogy a legeredményesebb.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
7Heads Drago
veterán
válasz mefistofeles #30743 üzenetére
Szerintem nem az a baj hogy nyomják Hami-t. Hanem szerintem a lényeg a hogyan-on van.
De most azt se értem miért kell rajzani a Merci drukkereknek. A motor jó, az autó jó, a csapat szellem k@ki. Tavaly is ez volt. És ezért én nem Hami-t hibáztatom. Sőt még Alonso is ezt mondta.
Ijk: Lehet.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Ricardo
titán
válasz mefistofeles #30735 üzenetére
"Néhányszor már ki kellett térnem a megmozdulásai elől és világossá tettem neki, hogy nem fogom a végtelenségig ezt tenni."
Ez nem biztos hogy csak a pályára vonatkozik. Nem látunk a színfalak mögé.
A csapat egyértelműen Hamiltont kezeli sztárként. Ezt gondolom nem kicsit éreztetik a másik pilótával is. Elég csak Alonsora gondolni. -
Andrew_31
Modder
válasz mefistofeles #30701 üzenetére
Tavaly se Kimi nyerte, hanem a szerencsére a Meki bukta el neki.
Idén ez forditva történik, a Ferrari nyeri meg a Mekinek az évadot. -
Andrew_31
Modder
válasz mefistofeles #30694 üzenetére
Én nem egy futamról beszélek ,hanem az évröl.
Ma ö volt a jobb,de az év nem egy versenyből áll.
Nem érted te se mirö beszélek. -
hunnylander
őstag
válasz mefistofeles #30687 üzenetére
Nem akarom bizonyitani, csak jol lathato volt, hogy Kimi el is akarta rontani a Ferrari szinmuvet, bizonyitando, hogy o a jobb. A szinjatek akkor lett volna hitelesebb, ha a verseny elejen jatszak meg. Kimi nem adta meg ezt a szivesseget. Pedig egyertelmu, hogy a megbeszeleseiken, hogy lehetett megbeszelve a dolog. 'Ha lehet, ne rohogtessuk ki magunkat es ne legyen atlatszo a dolog.'
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz mefistofeles #30684 üzenetére
A team order szabalyellenes. Csak a szineszkedesre van mod, abban meg nagyon gyenge volt ma a Ferrari, pedig meg a jobb motorboritast is levettek Kimi autojarol, nehogy siethessen.
Lewis erobol le tudja nyomni Kovat, nem kell hozza team order, Massa ma erobol nemhogy lenyomni nem tudta volna Kimit, hanem meg utolerni sem.
www.HunnyF1.com
-
szeva000
addikt
válasz mefistofeles #30665 üzenetére
Nem is értem mit kell szarakodni.Egyértelmű,hogy Massának el kellett menni Kimi mellett,Kovát meg maximum kihívták,így tuti odatekert motorral fog hajtani
Mondjuk egy telemetriát nézve,ha igaz,akkor tényleg nincs értelme olajat szóratni a csapattárs elé.Persze sztem sem volt ott akkora gond.Node ez.hogy Massa gyorsabb volt???Ez melyik versenyt nézhette?? -
Zoza24
senior tag
válasz mefistofeles #30616 üzenetére
így van,de Massa képes otthon nyerni,általában nagyon jól megy azon a pályán...ki milyen motorral megy majd ott?
Forza Italy!
-
LOTR
addikt
válasz mefistofeles #30453 üzenetére
szeirntem nem ilyen egyszerű a probléma, hogy ennyiből el lehessen dönteni, hogy ki sportszerű és ki nem, de a "McLaren" a Renaultval és Alonsoval szemben is tett olyan dolgokat (csak az érintettek elmondásaira tudok alapozni) ami miatt lehet meg is érdemelnék, hogy így viselkedjen Alonso, legalább a Ferrari (nem gondoltam volna, hogy egyszer ilyet mondok) Kimi vagy Massa visszavonulása után egyből szerződtetné is
amúgy meg egyelőre olyan feltevéseken agyalunk amik feltevésnek is gyengék egyelőre - én azért bízom bennük
prmcsk
ha ezt komolyan kérdezted, akkor a retek klub adja reggel 8-tól, az f1 műsor meg talán fél 8-kor kezdődik - ez az élő, az ismétlés meg a szokott időben 2-kor[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz mefistofeles #30437 üzenetére
miért lenne rossz véleményem Alonsoról? - ha egy nagyon pici esélye lesz Hamiltonnal csatázni szerintem bele fog menni, de ugyan ezt remélem Massa-val nem játszaná el...
MSC-s időszakban nagyon nem bírtam (nem a vezetésí stílusa miatt), azóta hogy "visszavett" szimpi lett
Hamiltonnak viszont egyáltalán nem tetszik a stílusaOne Ring to rule them all
-
lenox
veterán
válasz mefistofeles #30082 üzenetére
Magas labda, baratod a hoher, es max te nem erted, hogy mit irtal, megengedem, lehet, hogy mast gondoltal .
Nem vontal parhuzamot? Hanem mit csinaltal? Kihangsulyoztad, hogy a ket eset mennyire kulonbozik? Most is azt mondod, hogy mennyire kulonboznek, egyaltalan semmi kozuk egymashoz?
Ja, egyebkent sikanlevagas szabalytalan, ha esetleg nem ismerned a szabalyokat... Persze balesetet elkerulni lehet vele, meg elcseszni is lehet, de fekezes helyett levagni, az szabalytalan. Errol felesleges beszelni, aki fikarcnyit is konyit az f1-hez, az tudja...
-
JColee
őstag
válasz mefistofeles #30063 üzenetére
"Mikor Spa-ban volt az emlékezetes Hami-Kimi ütközet 3 körrel a vége előtt, akkor minden felkent ferrari rajongó azért szidta (többek között) Hamiltont, hogy miért nem fékezett inkább, a kanyarlevágás helyett? Nos a hétvégi eset kapcsán ezt egyáltalán nem hallom.".....
pont azért nem hallod, mert ferrari rajongók
de hogy massa egy marha volt akkor az teljesen igaz
most a mekisek hördülnek fel ezért teljesen jogosan
mennyire szép lenne ha úgy mint tavaly nevető harmadikként kubica nyerné a vb-t (ő legalább egész évben tiszta volt, nem úgy mint massa v hamilton) -
lenox
veterán
válasz mefistofeles #30063 üzenetére
Szemellenzo rulez, igy kell ferditeni. Teljesen masrol volt ott szo. LH levagta a sikant, ezzel a szerzett elonnyel elozott. Meki fanek: de hat maga ele engedte. Ferrari fanek: igen, de nem annyira, mintha lefekezett volna, es beveszi a kanyart, tehat elonyt szerzett. Ezert volt szo a fekezes/maga ele engedesrol, nem azert, mert erdekelt volna barkit is, hogy levagja a sikant, ha ebbol semmi elonye sincs, sot, igazabol rosszabbul jar, aki atmegy a kaposztason, mivel elallithatja a kocsit.
-
Incubus
tag
válasz mefistofeles #29712 üzenetére
Mivel éllovasok csatáznak és egyre inkább nem bírnak magukkal a nyomás alatt, kénytelenek szankcionálni.....
-
Nowhereman
őstag
válasz mefistofeles #29712 üzenetére
részemről:
1 nevetséges, az versenybaleset
2 jogos, mivel Massa tirpákoskodott/de szerintem nem volt szándékos
3 botrányos - valamelyik okos versenybíró megmondaná mit kellett volna tennie Bourdais-nek?!Utánam a kondenzcsik!
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #29712 üzenetére
hamilton piszkosul gyors
csak épp szellemileg.. hogy is mondjam.. egyszerű.
és ezért nem lesz ő soha a legjobb, néha tisztára mint egy visszamaradott.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
hunnylander
őstag
válasz mefistofeles #29712 üzenetére
Szepen osszefoglaltad, de az FIA mindig igazsagos, kovetkezetes es partatlan, a VB-t vezetoket sohasem buntettek a bajnoksag nyitottsaganak fenntartasaert es semmilyen egyeb hatso es anyagi szandekbol az F1 hosszu tortenelme soran, ezert minden okunk megvan a hatartalan johiszemusegre. Az FIA szent es tevedhetetlen, a Ferrari is, az olasz maffia nem letezik, Max Mosley pedig szuzen vette noul nejet es azota is huseges hozza, tovabba oly nagyon szereti a sotetboru embereket, hogy meg a vegyeshazassagokat is ellenzi, de csakis azert, hogy az alsobbrendu feher ver ne szennyezhesse a nemes fekete vervonalat. A stewardok allando koordinatora, aki instrualja es felugyeli oket, nem Mosley jobbkeze, es nem Alan Donnellynek hivjak, aki soha sem sikkasztott euromilliokat a FIA kasszajabol es ezert soha nem is pereskedett emiatt.
(#29711) Oliverda: Ja tenyleg, kiment a fejembol. Akkor pont a jokermoci volt ilyen tre.
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
válasz mefistofeles #29309 üzenetére
Sztem Alonso annyira utálja Hamiltont, hogy simán elengedi Massát.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #29309 üzenetére
Massa autója sztem sincs feltankolva..elképzelhető hogy több van benne mint Hamilton autójában, de szvsz nem sokkal.
Nehéz autóval rossz a rajtrács, és a rajt is...ha nehéz az autója akkor még Kubica-ra is figyelni kell...sőt sztem még a Toyota-ra is.Amennyiben csak simán nem jött össze a kör, akkor viszont egy jó rajt kell, de ennél is fontosabb hogy mit csinál Kimi. Mert Massa-nak 2 autót kell megelőznie, Kimi-nek csak egyet....ráadásul Hamilton most nem igazán kockáztathat, tehát ha Kimi kemény akkor el kell engednie...még mindig van egy versenytáv kigondolni a B tervet, ha viszont kiesik akkor vége.
Szal sztem sokkal fontosabb mit csinál Kimi.
Massa az 5. helyről nem igazán tud támadni, vagy legalábbis most nem gondolnám...tény hogy nagy tempóra képes a pályán, és a bazi egyenesben lehet is előzni ha máshol nem.
Itt Kimi-n a lényeg...neki kell megelőznie Hamilton-t, vagyis neki meg kell előznie. -
hunnylander
őstag
válasz mefistofeles #29038 üzenetére
Eppezert Alonso okosan kivar es marad a Renaultnal.
Valoban a szokasosnal nagyobb a lutri egy mostani csapatvaltasban, meg egy Ferraribol is kinezek egy visszaesest. Honda, Williams sotet lovak.
www.HunnyF1.com
-
c.zsolti
őstag
válasz mefistofeles #29017 üzenetére
Statisztikai adat, de gondolkozz el rajta. Szerintem senki sem hivatkozott arra, hogy lassú az autó. Gumimelegítési gondjai vannak Kiminek, amit Massa is alátámasztott korábban.
Amikor ideális a hőmérséklet, akkor nagyon gyors.(számomra ezt mutatja a 10 leggyorsabb kör) De itt jön a képbe az időmérő, meg a rajt... Aztán hiába gyorsaab mondjuk öt tizeddel az előtte haladónál, az szörnyű kevés a mai F1-ben (pályák és autók) egy előzéshez. Ez idén nagy előny Massának (vagy hátrány Kiminek, ahogy tetszik). A csapat többi gondja viszont Felipét is súlytja.
Szóval voltak hibái Kiminek ezt nem vitatom, de még mindig többet írnék a csapat számlájára.[ Szerkesztve ]
...
-
c.zsolti
őstag
válasz mefistofeles #28978 üzenetére
spanyol gp 46. kör
török gp 20. kör
monaco 74. kör (itt ugye esőben kezdődött a futam)
kanada 14. kör
francia 16. kör
angol gp 18. kör
magyar gp 61. kör
belga gp. 24. kör
olasz gp 51. kör (itt szintén eső)
szingapúr 14. kör10-ből 6 nem a verseny utolsó szakaszában történt!
Egyébként 10 leggyorsabb kör Schuminak is csak 2004-ben jött össze, amikor eléggé magabiztosan nyerte a VB-t. Szóval ez nem kis teljesítmény, talán lehet valami Kimi időmérős, gumi melegítős problémájában. (a csapat stratégiai és műszaki gondjairól nem beszélve)
...
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #29003 üzenetére
Ne ragadjatok le ezeknél a szubijektív, meg relatív meg ilyen ködölésnél....az esztétikára, az emberi izlésre szakemberek vannak. igenis körülhatárolható, hogy mi az ami zavarja a szemet, és mi az ami kellemes a szemnek. Nem kell nagy dologra gondolni.. a szériaautóknál is farnkón müködik, nem tudom mi ezen a felfoghatatlan.
Nem az a lényeg hgy a szabályalkotóknak tettszen, hanem a milliós nézettségnek...
kecske is káposzta is.. -
proof88
addikt
válasz mefistofeles #28974 üzenetére
Szerintem azért szép volt, amit Szingapúrban csinált, csak a végén ne vágta volna oda a falhoz ... Azért kíváncsi lettem volna arra, hogy mi lett volna, ha nincs SC, hiszen amikor megláttam, hogy nem a verseny végén, hanem az elején elkezdte futni a leggyorsabb köröket, újra a régi Kimi ötlött fel bennem.
-
Motion_Blur
félisten
válasz mefistofeles #28974 üzenetére
"Azzal, hogy ezek után a versenyek hajrájában még fut pár leggyorsabb kört, még gusztustalanabbnak tűnik, hisz ezzel bizonyítja, hogy nem az autó szar hanem ő."
Szingapúr? Ha jól emlékszek, a 16. körben megfutotta a verseny leggyorsabb körét + előtte is folyamatosan. Neki volt a legerősebb versenytempója, amíg a kispiké bele nem állt a falba.
Az, hogy leszarozol valakit, az meg téged minősít[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz mefistofeles #28851 üzenetére
No one knows the answer. / Senki sem tudja a valaszt.
Talan az MIB.
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz mefistofeles #28777 üzenetére
Hát eddig nem sok jelét adta (mármint Raikönnen) hogy segít Massának.
Mondj az idei évből egy olyan esetet, amikor már nyilvánvaló volt, hogy nem lehet világbajnok, és az alkalom is adott volt, hogy segítse Massát és mégsem tette. -
bajuszati
tag
válasz mefistofeles #28774 üzenetére
az ázsiai futamok nem roszak sőt!...csak ne vigyék már ki Európából..mert igencsak olyan irányba haladunk..igaz ha amcsi rovására menne akkor
-
wildrain
addikt
válasz mefistofeles #28723 üzenetére
Hát ha mindent feketén és fehéren akarunk szemlélni, akkor egyet kell értsek veled, de most ez egy árnyalt téma. A lényeg, amit mondani akartam, hogy nem büntetésként kellene felfogni, hanem egy körülménynek, ami így tartozik össze. Ahogy LOTR írta, a piros lámpánál boxba hajtás egy csomagként értelmezendő a 10 mp-cel. Lehet vele számolni, és ez nem zavarja a szabályalkotókat, mert direkt így tervezték, hogy a legtöbb esetben a boxba hajtással szerzett előny pont elvesszen a 10 mp-cel. Ritka eset az, ha valaki még ezzel együtt is jobban jön ki.
-
wildrain
addikt
válasz mefistofeles #28719 üzenetére
Sorompót vagy valami fizikai akadályt a balesetveszély illetve a kényszerből kijövők miatt nem lehet alkalmazni.
Na ugye, ezek szerint mégis engedélyezett az áthaladás. A piros lámpán áthaladás normál esetben főbenjáró bűn, mint ahogy a kijövetelnél fekete zászló jár érte. Nem fura, hogy a bemenetelnél nem ezt a büntetési formát alkalmazzák? Talán pont ez mutatja, hogy nem tiltott a bemenetel, hanem csak nem javallott, mert 10 mp jár érte. -
wildrain
addikt
válasz mefistofeles #28716 üzenetére
Hát erre tudnám ismételni a hsz-t, amire válaszoltál.
Ha tilos lenne bejönni, akkor nem lehetne bejönni. Nyilván nem lehet tilos az, ami a verseny feladásához vezetne. -
Oliverda
félisten
válasz mefistofeles #28638 üzenetére
"Alonsó nagyszerű pilóta, de ha nincs kontinentális mázlija akkor valszeg még pontot sem szerez."
...és ha nincs a tegnapi pech az időmérőn akkor lehet hogy az elsősorból rajtol. Tehát szerintem ezen a hétvégén Alonso szempontjából pech vs. mázli 1:1.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
PazsitZ
addikt
válasz mefistofeles #27761 üzenetére
A nem akart előnyhöz jutni és a nem jutott előnyhöz nem ugyanaz.
(#27776) No One: erre nem tenném a nyakamat
(#27777) Oliverda: Webber még öbb pontot szerzett volna Agree
(#27782) mefistofeles: Az Alonso Klien eset egy elég jó példa volt erre szvsz
rFactorban nekem eddig 1:37,922 a köridőm, kíváncsi leszek mennyi köze lesz ennek a valós időkhöz
(#27810) Motion_Blur : abban is jó, mint tudjuk.
- http://pazsitz.hu -
-
uszkart
tag
válasz mefistofeles #27761 üzenetére
Jó érvelés!
De, ha Lewis jól dönt, és a sikánt Kimi mögött teljesíti, ez az egész nincs!
Szóval azért ne tegyünk már úgy, mintha mindenki hibás lenne, csak Lewis nem! -
soulcube
aktív tag
válasz mefistofeles #26641 üzenetére
Ha esik az időmérőn is akkor kb. ugyanilyen sorrend is elképzelhető.
-
soulcube
aktív tag
válasz mefistofeles #26586 üzenetére
Így van. Haminek meg az a gyenge pontja, hogy elidegeskedi a dolgokat.
#26587 - akkor most 2008 következne, nem ?
-
7Heads Drago
veterán
válasz mefistofeles #26014 üzenetére
De bizony be akarta venni, ám kimi tökéletesen kiszorította a pályáról.
Mert szerinted be akarta venni?
Akkor nézd meg ezt. Nem úgy néz ki... [link]
Az előző hsz-emben pedig kiemeltem egy lényeges részt. Abban minden benne van.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Shabranigdo
tag
válasz mefistofeles #26030 üzenetére
"bár zárszóként annyit még megjegyeznék, hogy vannak ugye a tények, amit mindenki látott és van a bünti pártiak véleménye" hát nem vagy semmi
"senki nem említi konkrétan, hogy mennyivel kellett volna lelassúlnia" de, itt mondták többen,hogy fékeznie kellett volna és a belső kamera alapján ezt nem tette megattisx bár én nem vagyok ferraris,de Lauda véleménye sokszor hülyeség sztem. És pl apámat is tisztelem,mert felnevelt,segített viszont ha hülyeséget beszél vitába szállok vele
[ Szerkesztve ]
''Tudom, hogy naponta csak egy hülyét lehet kérdezni, de nekem ez ma az első''
-
Shabranigdo
tag
válasz mefistofeles #26021 üzenetére
nem,de köszi hogy eldöntöd helyettem mit gondolok. Korábban írtam,hogy én nem büntettem volna. Viszont ez a visszaengedés legjobb esetben is vitatható
prmcsk jelenlegi pilóták véleményét nem nagyon olvastam kivéve az érintettekét,akik ngyjából semlegesen fogalmaznak,picit belecsempészve a saját véleményüket.Lauda meg eddig is Hamilton párti volt,marad egyetlen vélemény Ralf Schumacheré,aki neekem nem mérvadó és amúgyis egy fecske nem csinál nyarat.
és még a hegyes példához saját verzió: tojást se kell tudjak tojni,hogy megmondjam róla ha záp
[ Szerkesztve ]
''Tudom, hogy naponta csak egy hülyét lehet kérdezni, de nekem ez ma az első''
-
Vandit.
addikt
válasz mefistofeles #26014 üzenetére
Nézd meg szépen a videót. 15. mp-től kezd el szépen kikockázni. Aztán nézd meg szépen ki van előrébb és ki van íven stbstb. Lajoskának nem tetszett, hogy nem lett elengedve és tisztában volt vele, ha besorol, akkor megint lemarad kimitől. Az elengedés meg nevetséges. Szabályosan gyorsult szó nem volt elengedésről, mert kimi legyorsulta ergo nem engedte el.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
DigitXT
nagyúr
válasz mefistofeles #26021 üzenetére
Felfognád, hogy nem fékezett egyáltalán?
Abszolút nem volt korrekt, de nem szídom ezért:
a verseny hevében, extrém körülmények között
történt. (A büntetést viszont nem véletlen kapta.)https://hardverapro.hu/apro/zotac_gtx_1080_arcticstorm_elado/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz mefistofeles #26021 üzenetére
Nem erről van szó. Jobban le kellett volna maradni. Már csak azért is mert szerintem még így is megelőzte volna Kimit.
-
brownus
veterán
válasz mefistofeles #26014 üzenetére
akkor nézd meg párszor:
23. és 24. másodpercnél vette el a lábát a gázról... egy icipict a fehér vonalat nézd, ott kerül kimi hamilton elé...
-
Shabranigdo
tag
válasz mefistofeles #26014 üzenetére
nem csak neki.nem néhány,hanem sok méter és úgy hogy Kimi legyorsulta, emiatt "úgymond elengedés"
''Tudom, hogy naponta csak egy hülyét lehet kérdezni, de nekem ez ma az első''
-
MPowerPH
félisten
válasz mefistofeles #25878 üzenetére
Persze, Hamiltont is meg lehet érteni. Ezek a piloták verseny hevében csak egy dologra figyelnek, a vezetésre. Ha Hamilton miután visszaengedte Kimi -t nem kezd el támadni, hanem csak közel marad hozzá és megvárja az első kanyart akkor nincs semmi ilyen gond. Utánna valszeg az első szektor végén úgyis kifékezte volna, mivel a Meki sokkal gyorsabb volt az egyenes szakaszokon, ráadásul a ferrari esőben majdnemhogy vezethetetlen. Azért is ilyen gyengék az időmérőkön, ellenben azért erősek olyan helyen, ahol meleg az aszfalt.
Bár őszintén mondva, Massa ezen a versenyen nem érdemelte meg az első helyet. De fel lehet úgy is fogni, hogy ez a vígasz a sok kiesésért, amiről nem tehetett az előző futamokon.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz mefistofeles #25860 üzenetére
Ember, ne azt nézd az eset előtt mennyi volt az előnye, hanem azt, hogy ha nem vágja le a sikánt mennyi lett volna a lemaradása Haminek. Szerintem az első szektor végéig nem került volna támadó pozícioba. Így a vágással meg azonnal abban volt.
Nem kell itt az okoskodás, benne van az FIA szabálykönyvében, pont tegnap már be is lett másolva ez a bekezdés. Nem értem mit rágódtok még ezen? A szabály az szabály és kész.hunnylander -el meg már jó lenne csinálni valamit, mert sok ember miatta nem látogatja gyakran ezt a topicot. Velük már megbeszéltem privátban, hogy nem figyelünk rá, és eltekintünk a hozzászólásai felett. De akkor is idegesít, hogy ilyen emberek miatt nem lehet rendesen forumozni. Ha annyira csak Hamilton, akkor nyisson egy Hamilton témát, és inkább ott csinálja ezt, amit már lassan 2 éve művel itt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
brownus
veterán
válasz mefistofeles #25860 üzenetére
volt pár hasonló eset: pl. a 2005 japán futam vagy az olasz
-
hunnylander
őstag
válasz mefistofeles #25843 üzenetére
Hiaba ragodsz rajta. Mosley egy fasista nezetekkel fertozott Ferrari-berenc idiota (ki kell mondanom, ki akarom mondani, errol a sportszereto Ferrari szurkolok nem tehetnek), aki elvezetet leli masok kinzasaban (ezt nem csak a kuplerajokban teszi igy), az FIA stewardok mind az o puszipajtas babjai, ha mernenek ellene lazadni ott se lehetnenek.
Max iden mar a tavalyinal is jobban utazik a McLarenre, ugyanis nagy eselyt erez ra, hogy Ron es szimpatizansai buktattak le a perverz jatekaiban.
Ugy mondogatjak, hogy a telemetrian kivul a Mekinek nem is kell nagyon mas bizonyitekot benyujtani, ahhoz, hogy nyerjen, csak nehany precedens es nehany emlekvideot, pl. ezt (amugy van ilyen dogivel). A szabalyok rugalmasak es ugy csurhetik csavarhatjak ahogy nekik, marmint a maFIA-nak tetszik.
Hajra McLaren! Nem sok eselyetek van, de csataban essetek el!
Mostantol hanyagolni fogom ezt a topikot! Hogy mennyire, azt majd a targyalas es a VB vegkimeneteletol fog fuggeni, vagyis a jovotol es akkori meglatasaimtol. Jelenleg mar nem tud annyira erdekelni az F1.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
AMD Power
titán
válasz mefistofeles #25843 üzenetére
Ezzel a büntivel azt érte el a FIA ,hogy még többen nem fogják szeretni őket. Nem mintha eddig is valami nagy népszerűségnek örvendtek volna.
[ Szerkesztve ]
-
lenox
veterán
válasz mefistofeles #25811 üzenetére
Ha visszaolvasol ez is ott van. Nem szuksegszeruen, de pl. 1-2 kanyarig mehetett volna mogotte, akkor az utana kovetkezo elozesbe mar a gyanu se merul fel, hogy a kanyarlevagas miatt tudta kivitelezni.
-
7Heads Drago
veterán
válasz mefistofeles #25800 üzenetére
Miért?
Mert talán minden lényeges rész benne van az esetről, illetve az előző versenyek hasonló eseteiről.
És ezután nem lehet azt mondani, hogy csak a Mercit büntetik.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Andrew_31
Modder
válasz mefistofeles #25805 üzenetére
Majd nézz meg egy visszajátszást, kiváncsi lennék Kimminek mitől lett defektes a bal hátsó kereke.
-
Rick4
félisten
válasz mefistofeles #25800 üzenetére
kár, hogy átszerkesztetted, mielőtt megnyomod a gombot, olvasd el, mit írsz le. azt kérted, sorolja fel valaki, hasonló esetekben mik voltak erre a dologra a büntetések. ott volt, csak a habzós szádtól már nem látod, mit írnak.
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Pilács
senior tag
válasz mefistofeles #25799 üzenetére
akkor te voltál az utsó de az utsó mondatom illik bele , ha nem teccik nem nézed hehe na látod ott van , a többi csak a bevezetés... nyugi ne vedd már magadra ha semmi közöd hozzá na most irjak 3 bejegyzést? össze foglaltam mindent 1 hozzászólásba
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
-
7Heads Drago
veterán
válasz mefistofeles #25795 üzenetére
1. Mert te neki adtad volna az első helyet ezek után?
2. Akkor ő a 3.-ik helyről jött be tankolni. És a 2.ik helyezet Kubicával együtt állt be a lámpához. És akkoriban még az autó megbízhatobb is volt és jobb is mint a BMW. Ennyi.
De ha csak 6-8 ponttal több lenne neki most, akkor is több lett volna az esélye, mint így.
De hagyuk is az egészet, mert tól sok itt a HA...
HA Hamilton az elején nem engedi el Kimi-t.
HA nem kezd el esni az eső és nem csúszkálnak.
HA Kimi annak idején nem gokartba ült volna, hanem biciklire.
HA Schumi nem vonul vissza.
Vedd úgy, hogy nem válaszoltam.
Talán ezt kellett volna csinálnia. Idézem:
A versenyigazgató 2 körrel ezután, egy szokatlan döntéssel ráparancsolt Alonsóra, hogy lassítson le, és ismét soroljon be Klien mögé.
Miért nem tudott legalább egy kanyart megvárni?[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Rick4
félisten
válasz mefistofeles #25797 üzenetére
innentől számodra nincs mit mondanom.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Pilács
senior tag
válasz mefistofeles #25789 üzenetére
Hami-nek kicsit meg nőtt az arca mint a neki szurkolóknak is Tavaly verte magát, és Alonso segítette a beállításokkal, mivel neki volt több tapasztalata, ami most is látszi a rönónáll, erre mit kapott Alonso tőle? Gusztustalan nyilatkozatokat és "fikázást". Alonso miért nyilatkozza, hogy most jobban érzi magát? Vmi csak történt... Na most a mekit sokan nem szeretik ott ahol döntenek a dolgokról, most ezt issza, szerintem. Na ja mindenki a pirosakat akarja, szal ne nézzed Tuti Hami is beülne abba a szar autóba, mint ahogy bárki a mezőnybe és azon kívül... mondjuk én bármyeikbe hehe A lényeg, hogy kicsit rendbe kellene szedni a dolgokat... tiszta lappal indítani mindenkit, mondjuk 3 kerekű biciklit adni mindenki alá, és go lúízzz Ez a sport már régóta nem tiszta, aki nem tud nyelni az nem nézi és ennyiiiii
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
-
7Heads Drago
veterán
válasz mefistofeles #25789 üzenetére
És akkor most gondold el a Ferrarisok mit éreztek, mikor Hami hátulról bele durrant Kimibe a box utcában? Miért nem Kubicát célozta meg? Mert az nem volt veszélyes rá.
Most tiz ponttal előrébb lenne Kimi.
És tudtom szerint akkor nem állt itt neki sírni egy Ferrari-s se. Ez van. Ha már az elején is normálisan ment volna Hami, akkor nem lett volna ez se.
Koncentráljunk a következő futamra. Tudtom szerint a Mclaren-nél is ezt teszik.
De ettől még simán nyerheti a VB-t. Ha tényleg olyan nagyon jó az autó és Hami is.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Rick4
félisten
válasz mefistofeles #25789 üzenetére
olvass egyet vissza.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
hunnylander
őstag
válasz mefistofeles #23213 üzenetére
Nem érdekli, hogy szapulják
Tobbe-kevesbe igy van, vagyis a velemenyem nem attol fugg, hogy tetszik e nektek vagy sem.
csak ő legyen a központban
NEGATIV! Finoman szolva is ruhellem, hogy trendet csinaltok belole, hogy velem foglalkoztok.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz mefistofeles #23142 üzenetére
Lattam a futamot, a kerekvetos kepet is videofajlbol keszitettem, es senki sem szankazott vegig olyan hosszan a kerekveto kulso peremen, mint Glock.
Egyebkent, mi a fenerol probaltok vitatkozni velem?
Azt gondoljatok, nem ismerem el, hogy a futomu serult lehetett? Tevedtek, pont en linkeltem a rola szolo hirt?
Akkor min problemaztok? Az a bajotok, hogy azt merem allitani, hogy Glock rossz helyen es modon kozlekedett? Fenntartom, az egy hibas kanyarvetel volt, akarki csinalta volna ezt mondanam.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Adrián29
aktív tag
válasz mefistofeles #23101 üzenetére
Szerintem nagyon korrekt módon tette.Túl kéne ezen lépni,hogy ha valaki a másiknak szúrkol,és egyből besértődünk.
És inkább a F1-el foglalkozni.
Pl hogy nagyon várom már a következő futamot.kiváncsi leszek a Renault megpróbálja-e megint Lonzit pole pozicióba nyomni,kevesebb üzemanyaggal.Üdv!
[ Szerkesztve ]
-
7Heads Drago
veterán
válasz mefistofeles #23084 üzenetére
Én csak azóta utálom mióta itt a topikban másról sem lehet beszélni, mint hogy milyen fantasztikusan ment az elmúlt futamon. Amúgy a gyerek rendben van csak sajnos nem ő válogatja a rajongóit. Ha nyer a Ferrari én sem kezdem tömjénezni az aktuális versenyzőt.
Ez egy sport. Nem holmi kakasviadal, ahol az számit ki hogy biztatja a favoritját.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
hunnylander
őstag
válasz mefistofeles #23080 üzenetére
buta a cím amit itt ki is emeltél.
Nem emeltem ki! Es nem en adtam a cimet. Legtobbszor igy linkelem a cikkeket, copy-paste cim, copy-paste url, ennyi. Tullihegitek a dolgot, en csak linkeltem valamit bumpolni a topikot.
Most te vagy a buzgomocsing, de inkabb nitpicker.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz mefistofeles #23078 üzenetére
Ennyi erővel minden futam előtt leírhatnád ezt a mclarenről vagy a ferrariról.
Ezt ugy mondod, mintha en irtam volna a cikket. O.o Vagy nem is kattintottatok a linken, azt gondolva, hogy az a mondat az en kijelentesem csak kiemeltem pirossal?
Reklamaljal a formula.hu-nak!
Tovabba, a cikk nyilatkozatra epul, vagyis nem ures ujsagiroi kitalacio.
"Értékes adatok birtokába jutottunk a pálya felületéről, a kerékvetők magasságáról, és elemeztük a bukótereket is. Úgy gondolom, hogy megfelelő képet kaptunk a pályáról. A belső kamerás felvételeket is kielemeztük, hogy megtudjuk, hol lehet a legjobban harcolni."
"Utcai pályáról van szó, de ez egy gyors pálya. Teljesen más beállításokkal fogunk pályára lépni, mint Monacóban. Nem kaptunk választ minden kérdésünkre, de jól felkészültünk erre a versenyre."
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
borsi
tag
válasz mefistofeles #22974 üzenetére
Tulajdonképpn akkor miben is van igazam?
Nem vitatom hogy tehetségesek, valószinűleg nálam is jobbak De ennyi, ilyenek mindig is voltak. Schumi nem a kedvencem, de nekem ez a vélemény alakult ki róla: "ő érkezett először a gyakorlásokra, és ő ment haza utoljára". Aludt éjszaka, fizikailag karban tartotta magát, és szerintem pszichológushoz is járt. Ezt értem alázatnak, mindent a bajnoki címért.
Alonso mit csináljon a Renault-val? Hát ne adjon el 4s-ot egy kör alatt. Ha nem tud előzni, akkor feleslegesen ne próbálkozzon. Legyen benne egy kis önfegyelem. Idén már egy párszor menetelt emiatt hátrafelé... Persze pont ezért lehet szeretni, mert próbálkozik, de legalább néha sikerülne Sajnálom, hogy fostalicska a rönyó, dehát alkalmazkodni kéne a körülményekhez.
Az utolsó bekezdésedre csak annyi, hogy természetesen a mindenki bénát a TOP csapatok pilótáira értettem. És teljesen mindegy hogy miért hibáznak annyit, hibáznak. Ez ellen kéne tenni valamit, pl még kétszer körbebiciklizni a pályát vagy mit tudom én.
Valencia:[ Néztem a pályarajzot, hát elég elnagyolt. Ránézésre tényleg olyan gáz fék pálya, tele sikánnal. Ott a 14-es kanyar környékét talán ha jól befűzik, az azt követő ívelt egyenesben talán jó előzési pont lesz.
Hajrá ALO, hazai pályán előre a gyenge kigyorsításáról híres rönyóval isnem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)
-
borsi
tag
válasz mefistofeles #22969 üzenetére
Schumacher elkötelezett volt a sport iránt. Ez az ami hiányzik a fiatalokból. Túl korán lesznek sztárok, pedig csak sztárocskák. Akkora egyéniséggé válni, mint Schumi csak tehetséggel nem lehet! Tudatosan a Forma1-nek kell élni. Ha probléma van, meg kell oldani, együtt kell dolgozni a csapattal. Alázatosan.
A mezőnyben 1 valaki van, aki legyőzte Schumachert. 2-szer is elorozta előle a VB címet, de most hol tart? Hisztibéka, a csapattársával foglakozik, főleg a volttal. A nagynehezen kiharcolt jó rajthelyeit alig tudja pontokra váltani. Most is a ringen áááhh... Hogy az istenbe engedte maga elé Kimit? Mi ez, ha nem mentális probléma? Persze a többieket sem kell félteni, elbulizgatnak, eliszogatnak, hétvégén meg vezetnek. Tudnak élni Ez kevés, több kéne, dehát nincsenek rákényszerítve, mert idén mindenki béna!nem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)
-
MPowerPH
félisten
válasz mefistofeles #22244 üzenetére
Én akkor sem lepődnék meg, ha a Ferrari egyidőben jönne a McLarennel. De szerintem Raikkonen jön először a ferraritol, előző versenyen ő volt a nehezebb, és a végigsokkal lassabb volt mint Massa.
Don't Tread On Me
-
PazsitZ
addikt
válasz mefistofeles #22162 üzenetére
Ez nem így megy, a folyamatos áremelésekkel érik el ezt a hatást, ha tényleg annyi az arány.
Ugyanez a tendencia megy a Sziget fesztivállal is.- http://pazsitz.hu -
-
30z.Samu
félisten
válasz mefistofeles #22149 üzenetére
Én is csak hülyültem. Nem kell mindig komolyan venni, majd szólok ha kell!
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #22093 üzenetére
-
bdav
őstag
válasz mefistofeles #22093 üzenetére
egyelőre a nap legjobb idejét Hamilton mente. igaz gyanús hogy a renaultok közel vannak hozzá.
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
hunnylander
őstag
válasz mefistofeles #21972 üzenetére
Adnak neki meg eselyt, hatha tudnak belole csinalni egy Coulthard 2-t.
www.HunnyF1.com
-
vagamo
őstag
válasz mefistofeles #21805 üzenetére
Már azt is kitárgyaltuk és nem sok embernek tetszik! Szinte senkinek
Minden nagy utazás, egy kis lépéssel kezdődik... android---->Iphone4S
-
hunnylander
őstag
válasz mefistofeles #21785 üzenetére
De, epp azert linkeltem. Szerintem pont eltalaltak az arany kozeputat, hatekony meretu de meg nem ronda.
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Viccrovat
- Milyen program, ami...?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen autót vegyek?
- Formula-1
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Nők, nőügyek (18+)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- LG 34UC79G-B Monitor eladó!! 2560x1080 Freesync IPS 144Hz
- iPad Air 4 (2020, WIFI, 64 GB)
- Asus VY279HE IPS 27" FullHD, 1ms, FreeSync, 75Hz monitor
- Új, bontatlan Einhell TC-RA 18 Li BT akkus műhely / garázs rádió - akku nélkül 1,5 év bolti garival!
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 2 év garival! -
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest