- Azonnali mobilos kérdések órája
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- A One Ui 8.5 és a Snapdragon 8 Elite 2 már biztos
- Új belépőszintű Motorola árára derült fény
- One mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
yogibear
addikt
válasz
sambenez #22313 üzenetére
Azon se csodálkoznék, ha Kínából hoznák... csak ne írja már hogy van cseh raktáron hét nap delivery-vel... még most is, mert most is akciósan árulja... 11.11 előtt óta, több, mint 2 hete, csak most Bleck Friday-jel..
Review-k meg kb október közepéig vannak csak... kizárt hogy ne lenne vásárló rá, 9.9 akcióban is árulták anno... akkor még ideért egy hét alatt a vásárlónak... -
yogibear
addikt
válasz
sambenez #22309 üzenetére
Az attól is függ, hogy a termék oldalán mennyit ír feladási időnek Alin... volt, hogy 12 napra írta (max), de azt is elindította 5 nap után... általában igyekszem olyat választani ahol max 1 hétre írja, ez kivétel volt...
Tudom ez sem mérvadó, főleg nem 11.11 vagy egyéb ünnepek kapcsán, de Aliról nekem eddig mindig, minden értelmes időben elindult és meg is érkezett, soha sem kellett 10 plusz napot várni ahhoz, hogy egyáltalán foglalkozzanak vele, nem hogy chaten reklamálni miatta, hogy rá sem bagóztak, főleg nem 7 naposra ígért szállítás esetén...
Sajnos nem ez az első, hogy reklamálnom kell BG-n, egyre trehányabbak... -
Czimby
addikt
válasz
sambenez #22177 üzenetére
Én régen engeteg minden vettem, kb 7-8 okosteló, 3-4 tablet, CNC eszterga, tonnányi astrolux zseblámpa, meg snap-up ba jött pár brutál dolog (Redmi note 3 megjelennéskor apróért), szóval bőven pluszos vagyok igy, csak a support az nulla.(A hibás cuccokat meg megjavítttam itthon)
-
Dozer1
csendes tag
válasz
sambenez #22001 üzenetére
A szállítási mód pont az volt, mint előtte akkor a posta hozta ki mint mindig. Mivel cseh cég a packeta ill. cseh raktárból rendeltem, lehet valamiféle kapcsolatban lehetnek. A BG-nél ugyan azzal a telefonszámmal vagyok regisztrálva, mint a packetanál (bár más néven).
-
Ronaldohun
tag
válasz
sambenez #21959 üzenetére
Itt Magyarországon sosem tapasztaltam hosszabb szállítási időt karácsony környékén (most hagyjuk a pandémiás időszakot), ebből indultam ki. És ha egyszer a mai napig 4-5 munkanapot ígérnek - ami teljesen reális "innen" Csehországból, hiszen mégsem Indiáról beszélünk - akkor miért kellett volna kételkednem?
Karácsony ide vagy oda fene sem gondolta, hogy több hét után a magyar határig sem jut el. -
Marcsello31
őstag
válasz
sambenez #21489 üzenetére
Rendben, én is ebbe zavarodtam bele, egyrészt,
nem volt teljesen érthető, ne haragudjatok ha zavarlak ezzel titeket, még sohasem rendeltem innen. ÉS bennem van egy nagy félsz, hogy gáz lehet belőle,A pósta csomagkezelési díja mennyi lehet? gondolom kb ugyan ennyi. Lényeg hogy akkor ezt nem fogják meg, Akkor meg veszem. Köszönöm a segítséget!
Üdv Neked is V! köszönöm a válaszod. Am akkor megrendelem Ez nem egy nagy összegű valami. Gondolom ugyan úgy megy mint az itthoni rendelés meg kell adni a címet stb....
mindent köszönök, megértettem.Ment a pacsi.
-
zacci
aktív tag
válasz
sambenez #21430 üzenetére
Latom hasonlo szinten vagy, mint a gls-es holgyike 8)
Ertelmezd is a mondatot, ne csak olvasd. Akkor rajossz miert idiotaztam le 8)
Mivel 15-en meg jott bejegyzes, ergo dolgoztak es a gls uzenete is arrol szolt, hogy 17-en tervezik kiszallitani, gondoltam ezexerint hetvegen is toljak az ipart. De amikor megszolalt szerencsetlen ugyintezo kezdett osszeallni, miert is irnak 17-i kiszallitast... -
-
válasz
sambenez #20515 üzenetére
Nem érkezett meg? Akkor eggyel előtte az Order&Tax és Track my package és ha letelt a várható szállítási idő akkor a Not received after the estimated shipping Time és Email Us
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz
sambenez #18320 üzenetére
Neked akkor se "jön meg" a csomagod, hisz pont az a cél hogy valahol eltűnjön, amiért te visszakapod a pénzt, az eladót kárpótolják, de az termék is megmarad valamilyen formában.
Más oka nem lehet hogy évek óta tűnnek el nagyobb értékű csomagok és semmit nem tesznek az eladók.
-
Surci1
tag
válasz
sambenez #18299 üzenetére
Nyilván lila gőzöm nincs, hogy hogyan müködik egy csomag elosztó, de elképzelésem szerint a Feucht-ba beérkező csomagokat országonként szétválogatják. Szerintem szétválogatáskor viszik fel a rendszerbe az adott tn-hez a "Küldemény átadása nemzetközi szállításra" bejegyzést. Ezután a Magyarországra küldenedő csomagokat a szállító járműre rakás előtt listázzák, hogy majd a lista alapján Magyarországon tételesen átlehessen venni a csomagokat. Szerintem az ország szerinti szortírozást követően, de a szállító járműre rakást megelőző listázás előtt tűnik el a csomag. Esetleg a szállító járműre rakás előtti listázáskor a tn-hez felviszi "Küldemény átadása nemzetközi szállításra" bejegyzést, azonban szállító listára már nem írja fel a tn-t. Természetesen nem volna szabad eltűnni a csomagnak, de valahol a rendszerben, adminisztrációban nincs folytonosság. Sőt azt sem tartom kizártnak, hogy az enyveskezű alkalmazott(ak)nak van egy listája azokról a feladókról akiknek a csomagjait meg lehet dézsmálni, mert azok nem kerestetik. Arra gondolok, hogy a csomagon lévő cimkét megnézve azt is nézik, hogy ki a feladó vagy honnan jön a csomag.
( Pl.:Teszem azt tudják a feladóból, hogy a csomag a Banggood eu raktárából jön, így azt el lehet lopni, ha gyanú van rá, hogy a csomagban lévő dolog értékes, vagy könnyen értékesíthető. Esetleg Kinából jön a csomag, kinai a feladó és ő valszeg nem fogja kerestetni.
Gondolom egy német magánszemély által Magyaro.-ra feladott csomagját nem merik ellopni, mert valszeg a magánszemély, aki ráadásul német is, biztonsan nem hagyja annyiban a csomag eltűnését és keresést fog indítani. Szerintem az tuti ha keresést indít valaki, akkor a rendszerből biztosan meg lehet tudni, hogy pontosan kinél és melyik terminálon járt a csomag.
Bocsi a hosszú hozzászólásért, tudom nem topikba illő, de kiváncsi lennék az ilyen sumákságok metodikájára. Téma lezárva. -
válasz
sambenez #18297 üzenetére
Az hogy beviszik az adatot és mégsem kerül a járműre az még előfordulhat, volt olyan is hogy ott maradt és egy hét után derült ki. Ha a szállítási listán rajta van azt csak át kell venni a magyar postásnak és szerintem a könyvelt küldeményeknél nem lesznek elnézőek ha hiányzik az egyik tétel. Nem olyan könnyű sumákolni az NPKK-ban, én nem gyanúsítanám ilyennel őket. Együtt dolgoznak a vámosokkal is, szóval nem igazán van lehetőség rá.
Nem csak a súlyt kell beírni a küldemény típus is kell, és amit Surci1 is idézett a csomag eltűnések a felsorolt országok címzettjei esetén sokat előfordulnak, nem hiszem hogy Magyar Posta dolgozóinak keze olyan messzire elérne és azt sem hogy mind a 12 ország postásai enyves kezűek lennének. A bizonyítékok teljesen egyértelműen oda mutatnak.
Ráadásul az a probléma hogy téged nem ér kár, mert a pénzed visszakapod, az hogy a kereskedő nem lép a dologra semmit, az az ő dolga.
Egyébként történt változás a BG szállítási dolgainál, de nem biztos hogy kedvező, mert lehet hogy nem tűnnek el a csomagok de nagyon lassú is lehet a szállítás. -
válasz
sambenez #18281 üzenetére
Akkor ez nem belga, hanem német. Mindenhol a DHL-re utalás van nem hiszem hogy a 4PX Belgiumban vette át a csomagot és átvitte Saulheim-be.
De már a kezdet gyanús ez a küldeméyn azonosítója: 600381234925
Ehhez ezt írták elsőnek: Aug 4, 2020 04:30 The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically DHL Germany
Elve a DHL-ekl rendelték meg, ha belga postával küldik már itt lenne
De itt tényleg ez olvasható: BE - HU CM538865362DE
Jól kicsesztek veled. -
herrká
senior tag
-
válasz
sambenez #18037 üzenetére
A 403-as vagy Hozzáférés megtagadva/tiltott hibaüzenet egy HTTP válaszkód, ami azt jelzi, hogy a kliens kapcsolatba tudott lépni a szerverrel, de az általa kért tartalom megtekintése olyan engedélyhez kötött, amely nem teljesül, ezért megtagadja annak megjelenítését. Wikipédia
-
válasz
sambenez #17804 üzenetére
22 € felett fizetni kell áfát akár tetszik nekem, akár nem. Ha ez alatt van nincs vámeljárás és fizetni való.
Az hogy ebbe a szállítási költség is beleszámol az évtizedek óta így van. Futáros szállítás az a legtöbb esetben drága dolgok esetén van, ha sok a 7000 Ft de egy héten belül kézhez kaphatod akkor, választod a posta szállítást 45-90 nap és 3500 Ft. A különbség forintban csak 3500 Ft. -
válasz
sambenez #17800 üzenetére
Egyébként benne a szerződési feltételeikben és nem a postáról írtam.
Dolgozik vele az emberük, megcsinálják az állam felé a könyvelését?
Kell egy határozat amiben kiszámolják a dolgokat és az összeg alapján elengedik az áfa fizetést, míg ha 1 forinttal több az érték, akkor meg a fizetnivaló összeget könyvelik, befizetik a NAV-nak. Az ottani vámos előadónak ez a munkája, szerinted ingyen dolgozik, nem kap fizetést?
Oda mennél dolgozni és közölnék hogy ha az áfát el kell engedni a vámelejárás során akkor az elvégzett munkáért nem kapsz bért, ahhoz mit szólnál?
Ugyanannyi időt fordít rá mint másikra.
Az összes futárszolgálatnál így van és mivel a szállítási költséggel együtt mindig meghaladja a 22 €-os határt, bizony nem tudják kikerülni.
Az hogy a magyar posta tőled ezért nem kér pénzt az azért van mert az állam és az ügyfelek egyéb módon bőven megtámogatják hogy ezt a részleget fenntartsák, de effektíve ők adatot kérnek be és továbbítanak, és de vámosok csinálják határozatot, így pofátlanság tőlük az is ha kérnek pénzt vámeljárási költségként. Persze ők is be fizetik helyettünk az áfát az állam felé, de ez azért csak kis része a folyamatnak. -
jans82
csendes tag
válasz
sambenez #14225 üzenetére
Nem rendeltem még erről az oldalról, sem a gearbestről. Felültem a különböző kínai cuccos oldalak cikkeinek, akik írogatták, hogy még a nov. 29-ei black fridayes cuccok is megérkeznek karácsonyra. Nem türelmetlen vagyok csak jó lett volna betenni a fa alá az ajándék telefont. Ha én túlélem Feuchtot. Többet nem rendelek így az biztos.
-
jans82
csendes tag
válasz
sambenez #14220 üzenetére
Az Ő csomagja 7 nap alatt jutott el oda, ahová az enyém 18 alatt, és úgy néz ki teljesen ugyanazt az utat járja az enyém is. Ha ezt veszem alapul mindegy, hogy most a 11. munkanapnál járok az ígért 7-15 alatt se fog ideérni. A kollégám 2 nappal később rendelt ugyanonnan, már nála a telefon. A kérdésedre válaszolva, akár járhatna már a kezemben is a csomagom.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
sambenez #13930 üzenetére
Gyorsposta nálam eddig sosem késett ünnepek alatt sem, igaz én erdélyben lakok és nálunk nem így szoktak jönni az EU prioritys csomagok, mármint az állami posta sosem veszi át, hanem németből az ajtómig a DHL hozza. Lehet, hogy ezért lassult be, mert normál postánál van? Mert akkor nem aggódok
-
pn4hvq
senior tag
válasz
sambenez #12457 üzenetére
Ha én nem rendszeres olvasóként betévedek ide a snatchek miatt, akkor szerinted visszalapozok 100 hozzászólást és egyesével elkezdem végigkattintgatni az elég sok snatchet, hogy hol van még üres hely vagy visszanézek 5-10 hozzászólást és csak azokkal teszem ezt meg?
Nem mindenki nézi folyamatosan ezt a topikot (és hozzáteszem, fb-on ugyanezt hozzák fel egyesek).
Mondom ezt úgy, hogy engem ez nem érint, mint fentebb kifejtettem. -
válasz
sambenez #10908 üzenetére
quota full szöveg és az hogy a snatch oldalon 10 csoport (10 team built) jött létre, hiába vagy benne a 12. vagy 15. elkezdett csoportba, amikor előtted már 10 teljesen feltöltődött.
Lényeg az hogy el lehet kezdeni akármennyi csoportot, de az első 10 amelyik teljesen feltölti a 10 taggal magát az jut be a sorsolásba.
De azt én is nehezményezem hogy ezt nem írták ki előre. Nehezen megy még nekik a játék szervezés, ha nincs meg a nyeremény mert nem tették félre és elfogyott és a játékszabályok ismertetése is nehézkes.Engem ez a játékszabályuk zavar inkább mert, mint írtam még az ottani szerencsejátékos törvény szerint is a nyereményt biztosítani kell.
2. The stock of items is limited. If the purchase fails due to insufficient stock, the order will be refunded to the BGpay account.
2. A cikkek raktárkészlete korlátozott. Ha a vásárlás sikertelen készlet hiánya miatt, a megrendelés visszatérítésre kerül a BGpay számlára. -
válasz
sambenez #10865 üzenetére
Remélem senki, mert az erkölcsi hozzáállást nem igazán gondolnám itt kitárgyalni.
Lényegében a vásárlással elfogadott szerződési feltételek pontosan utalnak rá, hogy mi a teendő ha valaki a megrendelt termék árát és a vételárat is magkapta.
Innentől az egyénen múlik hogy mit tesz, magánügy és nem Banggood tapasztalat amelyről a topik szól.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Think Tank Glass Limo profi fotós hátizsák - Új -
- Ohh! Dell Latitude 7430 "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 14" -60% i5-1245U 16/512 FHD IRIS Xe
- Canon Extender RF 2x telekonverter RF objektívekhez - Újszerű -
- DJI Mavic Air 2 Fly More Combo drón szett 3 akkuval, megkímélt állapotban
- Új! Canon CF-R20EP hűtőventilátoros markolat (R5, R6, R5 II, R6 II)
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest