- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
t72killer
titán
Alinál a bruttó árat csak a legeslegvégén látom a fizetésnél, nem a termék oldalán.
Igen, mindenképp ez egy devizaeladási árfolyam, csak kedvező, közel van a tőzsdeihez
. Hétvége lévén nem tudok korrekt revolut árfolyamot nézni, az investinges tőzsdei alapján nálam is kb olyasmi a különbség, amit forinttal látsz (1000Ft alatt). Alin ennél jóval nagyobb difik szoktak lenni.
-
duti No1
tag
Szia V!
Gépről most végülis sikerült részben, a hitelesítő kódot nem küldi el azt írja karbantartás alatt van ez a funkció de telefonon sehogyse engedte, pedig így is be írtam.
A vám akkor off
köszönöm a segítséged.
Mondjuk ami még felb@szott kicsit.
Amikor megvettem, azt mutatta, hogy Európában (CZ) van raktáron, majd egy nappal később, miután persze ki fizettem, azt írták, hogy upsz elfogyott, és talán április 14-én megérkezik hozzám a rendelt áru, ha minden jól megy.Ennyit a 7 napos szállításról.
Szerintem ez nem normális, mondhatnám kicsit átb@szás szagú, de most már kivárom.
Üdv Dusán.. -
ACE-
addikt
Egyébként ha végiggondoljuk valóban meg lehetne oldani, hogy online vásárlásnál, amikor a bankhoz fizetési kérés érkezik egy kereskedő bankjától, a bank kérne egy Push üzenetben visszaigazolást, hogy tényleg Te akarod teljesíteni a tranzakciót. Ez max. azt eredményezné, hogy kicsit lassabban (amig jóvá nem hagyod) fog teljesülni a tranzakció. De pl. egy SMS-es azonosításnál már bajos lenne, mivel a külföldi szolgáltató és a bank között kellene lennie valamilyen plusz kapocsnak, hogy ellenőrizni tudja, hogy a kiküldött SMS kód egyezik-e azzal, amit a bank küldött. Szóval technikailag egy egyszerű netbanki megoldásnál megoldható, de egyéb megoldásokkal már nehezebb. Az egész világra kiterjedő technikát pedig minden bankban bevezetni, pláne problémás... Mondjuk én annak is örülnék, ha a kétszintű hitelesítés nélküli tranzakciókat egyszerűen le lehetne tiltani, és ha mégis ilyen helyen vásárolok, akkor egy tranzakció erejéig bekapcsolni. De ez már más lapra tartozik.
-
vandor01
senior tag
foleg ennek egy resze mas orszagokban ertelmezhetetlen koltseg....
IOSS??
na azert egy normalis helyen nem kell fizetni hiszen AFAt rak zsebre az allam
azert meg az allami postak dolgozzanak meg.... ingyen!
foleg hogy teljesen automataba mehet a feldolgozas...
vam ugyileg kezi munkaerok nem is erintik a csomagokat... -
ACE-
addikt
Annak a kereskedőnek az Online POS (vPOS) terminálját, amin keresztül megy a fizetés, egy pénzintézet és/vagy fizetési szolgáltató üzemelteti. Ha ez a pénzintézet nem EU tag, akkor nem fog kérni azonosítást, és a Te bankod (amely kártyát épp használod/használják) így is el fogja fogadni, mivel ő is látni fogja, hogy ez nem egy EU-s pénzintézet. Ennyi.
-
Galagonya7
újonc
Olyan védelmi vonal, mint utaláskor. SMS-ben küldött kód. Különben beszéltem a bankkal. Azt modták, hogy nem rajtuk múlik, hogy hogyan működik a rendszer, nemzetközi megállapodás - vagy mi. Annyival tudtak megvígasztalni, hogy ha lenyúlnak, akkor kártérítenek. (Mondjuk azt nem kérdeztem, hogy hány % ban.) Azt is csak akkor, ha webáruházas ügy. Ha telefonos csalóknak adsz ki valamit, az természetesen bukta. Egyetlen megoldás, amit írtam is, hogy a netes vásárlási limitet kell levenni. Ha valaki megpróbál lenyúlni, de nem tud, mert nem engedi a limit, akkor az rövid ideig van várólistán (nem tudta mennyi), így ha nem vásárolsz gyakran, nagyon pici az esélye, hogy pont akkor veszed fel, mikor épp valaki lopni akar. Az ügyintéző hölgy bevallotta, hogy régebben őt is lenyúlták rendszeresen kis összegggel, ami értesítési határ alatt volt. Későn vette észre.
-
Galagonya7
újonc
Köszi. A kártyám adatai immár Kínában vannak, akkor lopja el bárki, vagy használja Hszi valamelyik barátja, amikor akarja. Egyedüli védekezés, hogy a netes vásárlási limitet leveszem 1 Ft-ra. Biztos voltam benne, hogy SMS mindíg kell. Nem is értem, hogy ez hogy lehet elfogadott rendszer. A sok vásárlásmániás nem költené a pénzét, ha lenne plusz egy védelmi vonal? Belassulna a világgazdaság? A kapzsiság nem tudna olyan szabadon szárnyalni?
-
csuhi17
csendes tag
Amióta rendelgetek külföldről egyszer tűnt el csomagom, a posta kocsi és a házam között, akkor ha jól emlékszem legalább egy hónapot kellett várnom hogy az Banggood vissza adja a pénzem meg kelett várnom a szállítási határidő véget. , a postától kértem igazolást elveszett csomagra, banggood nem fogadta el.
Azt írták mindig válaszul hogy kiszállítás alatt van, és ha jól emlékszem 3x eltolták a határidőt. De ez utóbbiban már nem vagyok biztos.
Habár meg is értem egy +300e HUF os telefonról volt szó. Ez nem tudom hogy befolyásolta-e az ügyemet.
De ismétlem 1x volt több év és több mint 500 rendelés alatt...Azt nem akartam írni hogy max 3 nap és vissza adják, mert akkor valaki lázongna hogy neki egy hét volt stb. Mint a fenti kolléga a szállítási idő miatt...
Azt nem tudom hogy vasúton, repülőn, "űrhajón" a postNL-es figurára hivatkozom
szállítják, nem láttam még az útvonalakat térképen.
De ezt nekem nem is kell tudnom, az általános hogy amikor ünnepek, akciók vannak belassulat a forgalom.
Csak arra akartam célozni hogy nincs beleszólásuk a dologba és majd megjön felesleges rajta rugózni...
-
Voice24
őstag
Ezzel tisztában vagyok, de attól még tény, hogy eddig nem futottam bele olyan rendelésbe, ahol egyik megadott nyomkövetési szám se mutatná a csomag útját az európai megérkezésig. Világos, hogy a magyar postás szám csak akkor fog tényleges infót közölni, ha már Magyarországra ér a cucc. De hogy a másik TN is csak annyit "tud", hogy az adat bekerült a rendszerbe, nekem új.
Silent77: ennyire azért nem vagyok mazsola, az a dátum konkrétan az én rendelésemnek szól, a most rendelőknek 10.02. - 10.06. van: [kép]
RVR400: köszönöm a kioktatást, de érdekes módon pl. az Ali be tudja tartani a 11 napos szállítást, a banggood pedig időintervallumot ad meg, mégsem sikerül beleférnie...
-
Voice24
őstag
Érdekes ez az ominózus rendelésem, mert kizárólag a banggood oldalán, a rendelésnél tudom nyomon követni, hol tart a cucc. Mind a magyar postás szám, mind a másik jelzett szám érdemi infó nélkül jelenik meg a nyomkövető oldalakon, csak annyi van, hogy az adat bekerült a rendszerbe. Ilyenbe még nem futottam bele.
A másik pedig, hogy nem igazán fair a banggoodtól, hogy amikor megrendeltem, 09.21. és 09.25. közöttre írta a várható kézbesítést, ez most már 09.27. és 10.01. között jár. 4-én rendeltem, és a banggood adatai szerint hamarosan felszáll a repülő, vagyis még Kínát sem hagyta el... -
Tiger.
nagyúr
Ezt írták vissza.
Mindenekelőtt köszönjük válaszát és a 113763221-es és 113763071-es megrendelés kezeléséhez fordított idejét. Közös erőfeszítéseink során végül megállapodásra jutottunk ebben a kérdésben. Remélem elégedett lesz a megoldással.
Már megbeszéltük a visszatérítést a fizetési számlájára. A különböző fizetési módok esetén azonban eltérő a visszatérítés számlájára történő beérkezésének ideje. Ellenőriztük, hogy az Ön fizetési módja az Apple Pay. Egy munkanapon belül visszatérítjük a visszatérítést, de a banki feldolgozás miatt 7-14 napig is eltarthat, mire megjelenik a számláján . Kérlek, várd meg.
Reméljük, hogy továbbra is kedves pártfogását kapjuk, és minden erőfeszítést megteszünk annak érdekében, hogy gyors szállítást és mindenkor a legjobb szolgáltatásokat nyújtsuk Önnek.
Ha bármilyen kérdése vagy további
segítsége van, forduljon hozzánk bizalommal.Közben meg is érkezett.
-
Végül találtam cseh raktárban is. Vicc, hogy rákeresek valamire, megnézem és csak a cn raktárat mutatja minden verziónál. Majd mikor a keresésnél a szűrőknél kijelölöm a cseh raktárat, akkor mégis kilistázza az eu raktárt. Igaz csak a két akkus verzió, de van.
Meg is rendeltem, 7 napos a szállítás.
Azért köszi a válaszokat! -
Ma jön a csomag, Posta hozza, Európa+ csomagként.
De az mennyire jellemző, hogy gyakorlatilag a csomagkövetésből tudom mindezt. Magyarul se egy email, sms, vagy bármiféle értesítés a Posta részéről. Ha nem figyelgetem minden nap, azt sem tudom, hogy ma jön. Mi van, ha nem vagyok itthon?
Bármilyen más futárszolgálat hoz külföldi csomagot (is), arról többféle értesítést kapok és egy időablakot, mikor kézbesítik. Erről semmit. Csak a nyomkövetés van. -
És sambenez: Köszi!
Ki is hozzák? Mármint a postás autóval?
Mert néha amit pl Kínából adnak fel, automatikusan csak értesítőt dobnak be, gondolom mert nem csomagként, hanem levélként adják fel. Ez mondjuk nem Kínából jön és egy akkumulátoros fűrészről van szó. Szóval levélként nehéz lenne feladni. -
peetyy
őstag
sambenez:
Az oldalon ez szerepel, ezért gondoltam hogy teljesen mindennapos a linkelt YT videó.
Igen, valami tuti mozog, csak az a fura, hogy mindkét mikrofon ugyanezzel a hibával küzd.
Akkor ez lehet szériahiba is akár...V/
Köszönöm, elküldtem már, nem ezzel volt a gond, csak mivel nem volt még ilyenben részem ( hibás termék reklamációja), kicsit furcsálltam ezt a helyzetet.
Így viszont már nem szidok senkit, nemtudtam erről a kínai YT mizériárólKöszönöm srácok a segítséget
-
vandor01
senior tag
elnezest ha politikat kavartam a topikba....
nekem az elmult 14 bol csak 5 ev volt szar 2013dec-2018maj....
a tobbi az faja volt es talan a tovabbiakban is faja lesz
nem fogom a regieket visszasirni... habár???
2007-2012-ot jo lenne megismetelni de nem vagyok telhetetlen
de a 1997-2001 es eleg kiraly volt... es meg fiatalabb is voltam
nagyon jo az ami van..... el tudtam tapsolnii egy kalap zseet kinaraBUEK mindenkinek
sos sok lovit tudjatok eltapsolni a kinai "draga" sagokra
na es ha mar megvettetek nos akkor minnel gyorsabban kapjatok meg 2024ben! -
saint555
tag
Köszönöm a segítséget. Még 1x próbálkozom a sablonszöveget puffogtató live chattel, azután törlöm a rendelést és kérem vissza a pénzem. Mégpedig azért, mert meg sem próbáltak eddig valami időpontot adni, mikor ér ide a pakk, innen 800 km.-ről... Csak a sablonszöveg, hogy várjak, majd egyszer megkapom... Az biztos, hogy így vagy úgy, de ez nekem jó lecke volt. Tuti nem rendelek tőlük többé semmit. megveszem itthon, 30-40%-al drágábban...
-
cree
csendes tag
Sajnos a Paypalis is teljesen elfordult az ügyfél védelme alol (ebay korszak) ez ugy 3..4 éve kezdödöt amikor kezdek az ügyfél védelmére hivatkozot oldalai csendben eltüntek 404 hivatkozásal folyamatba lévö kifizetési kitolta 180napi feltételek nélkül (kártéritést) !
Nem a károm a probléma amit ide irok csak a szép mézes madzag nem olyan édes ha nem keserübb ! -
cree
csendes tag
Perszte hogy jó a mail! Igen gogle drivert küldjük a z olyan videot ahol személyes adatok látszanak ilyet youtube nem teszek ki mert ök youtube video csatolmányt lehetőséget ajánják bizonyitékra! Enélkül senki ne is bontson fel külföldi csomagot mesékell nem érsz semit ha mondod inkább mutasd meg!
-
jojoando
aktív tag
-
Még sosem rendeltem Banggoodról. Mennyi idő szokott lenni a "feldolgozás" a vásárlás nyomonkövetésnél? Szombaton rendeltem, mostanáig a "feldolgozás" van a rendelésem mellett.
Nem igen szoktam sehol előre fizetni, itt most Paypallal megtettem (nyílván, hiszen máshogy nem is lehet rendelni) és ezért jár az agyam, hogy akkor most meg fog jönni, mikor stb stb. Remélem érted. -
motrola
aktív tag
A chat nálam csak homokozik kis kör forog, már ott is próbáltam de hiába.
Közben mivel a paypal-on keresztül fizettem ott kértem egy refund-ot amit gyorsan meg is ítéltek, remélem a pénz is megjön.
Egyébként most is forgalmazzák [link] Az előző gépet is itt vettem de a motorját sikerült megpörkölni. (működik de égett szaga van)
Az Alin van hozzá motor, majd veszek egyet és kicserélem.
Köszönöm a választ. Várok a fejleményekre. -
motrola
aktív tag
Contact Us,
Ezen az úton kezdtem én is próbálkozni arra az e-mail re jött a válasz és a pdf.
A posta nyomkövetésben látszott egy darabig, hogy elindult de a DHL rendszerét már nem érte el, most már nincs rá eredmény.
Majd megint próbálkozok. Köszönöm a választ. -
Dozer1
csendes tag
Te véletlenül nem a packetánál dolgozol, hogy ennyire véded őket? Na jó, a viccet félretéve én elég sokat küszködtem velük tudom miről beszéle. A sztori úgy kezdődött, a boxból nem tudtam kivenni a csomagomat, app-juk hibaüzenetet dobot amivel még a rendszergazdájuk sem tudott mit kezdeni (mivel még vele is beszélem, aki szerint ez rendszerhiba lehet).Ígérte, hogy visszahív megkérdezi a kollegáját, a mai napig várom a hívást. A packetás rendszer hibákról csak annyit, ami szerepel a nyomkövetésükbe nem mindig a valós dolgot tükrözi (ez is tapasztalat), ugye kaptam egy sms-t ill. az app-ban is átvehetőnek volt titulálva a csomagom amit átkértem csomagpontra, ami persze nem volt ott a boltban (30km autózás +). A boltos felhívta a packetát, és ismét elhangzott az az ominózus mondat az ügyfeles hölgy szájából ,,elnézést, rendszer hiba történt".
Ezek után kb. 15 perccel már Bp.-i depóban volt a csomagom a nyomkövetés szerint, hát ez sem volt valós, mivel innentől a csomag teljesen elveszett.
Értem én, hogy a külföldi packetás cég, nem azonos a hazaival mentalításban, de sokra megyek vele ha az itteni boxból nem tudom átvenni a csomagom rendszer hiba miatt, vagy a csomagpontra nem érkezik meg a küldemény. -
Dozer1
csendes tag
Már fentebb leírtam a packetas sztorimat, a pálmát ők viszik 0- a ill. lekezelő ügyfélszolgálatukkal, ennyi problémám még a postával sem volt. Érdemes felmenni a packeta facéjére, nem csak az én esetem volt az egyedi, mindenkivel hasonlóképpen bánnak. Már csak azért is kezdtem aggódni, mivel a két csomagom közül az egyik (persze a jóval drágább, ill. amit több nappal előbb rendeltem) a nyomkövetés szerint még a packeta át sem vett a BG-től. A fent említett csomagnak meg elméletileg 26-ig meg kéne jönnie, most vagy a BG. nem adta fel még a csomagom, vagy egy újabb rendszerhiba a packeta részéről, ami az előéletünk tükrében nem éppen biztató dolog.
-
Dozer1
csendes tag
Nem azzal van a probléma, hogy esetleg nem címre szállít a BG. Hanem azzal, hogy kivel. Kb. egy éve rendeltem a BG.-től utoljára pont úgy, mint most is akkor ill. előtte is a posta hozta a csomagokat. Annyi változott, hogy azóta regisztráltam a packetára, gondolom a telefonszám egyezés miatt gondolták a BG-nél, hogy ez milyen jó lesz nekem. A packetás köröket meg semmi kedvem nincs újra lefutni.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple MacBook
- Sorozatok
- iPhone topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Formula-1
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- További aktív témák...
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RB (593933)
- Lian Li Hydroshift 360 LCD /FANLESS/ HSLCD36NB (593932)
- Lian Li HydroShift II 360 LCD /FANLESS/ GHS2LCD36W (593931)
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RW (593930)
- Honor 200 Smart 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Gamer Notebook! Acer Nitro 5! Csere-Beszámítás! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 500GB SSD!
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 64GB DDR5 500GB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Seasonic 750W
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- LG UltraGear Gaming Monitorok -30%