- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- A One Ui 8.5 és a Snapdragon 8 Elite 2 már biztos
- Új belépőszintű Motorola árára derült fény
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
herrká
senior tag
válasz
herrká #22058 üzenetére
Technikai kérdés. A bolt megígérte, hogy küld egy másik akksit. Több mint egy hete a feldolgozás alatt a státusza. Erre most kapok egy emailt, kiszállítva, minden rendben, lehet zárni a jegyet? De nem is kaptam semmit! Írjak nekik, vagy hagyjam figyelmen kívül és csak ha megérkezik az akksi, akkor zárjam? Vagy a BG zárja automatikusan? Köszi
-
herrká
senior tag
A fenti hsz már nem aktuális! Új kérdés viszont van. Küldtem videót. Kérték, hogy legyek türelemmel, majd döntönek és értesítenek. Vártam. A BG egyszercsak küldött egy emailt, hogy nem válaszoltam, törölni fogják a jegyet. Írtam, hogy várok a döntés eredményére, és szeretném ha ez egy új akksi küldése lenne! Kaptam választ az eladótól, hogy küld egy akkut. Ott volt két gomb, igen és nem. Rányomtam, hogy igen, és írtam, hogy köszönöm! Erre most egy újabb üzenetben már van követési szám és, hogy küldi a terméket. De alul ott van a gomb, hogy válaszolj! Erre írjam megint, hogy köszi? Vagy mi legyen? Mikor záródik a jegy? Ha megérkezett az akksi? Vagy ha most nem válaszolok semmit, a BG zárja pár nap múlva? Köszi
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Tanácsot kérnék! Rendeltem egy retro gameboy-t. Megérkezett, 5 csillag minden. Másnap próba. Kb két órás töltés után, nagyjából 10 perc alatt lemerül. Újra töltés, újra gyors merülés. Írtam egy ticketet, hogy mivel cserélhető, de valami ismeretlen alakú, méretű akksi, küldjenek egyet vagy másik készüléket. Jött a válasz, sajnálják, küldjem el a csomagolásról a vonalkódot és videót a hibáról! Gondolom nem várják el, hogy két és félórás videót készítsek. :-) Vagy akár 10 perceset, amíg lemerül. Szóval, hogy kellene ezt korrektül levideózni ebben az esetben? Köszi
-
herrká
senior tag
válasz
spiderpig820 #21981 üzenetére
Köszi! Ezt nem tudtam. Nem is figyeltem.
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Érdemes még pontokat gyűjtögetni, pl a napi belépésekkel? Hónapok óta nem rendeltem a BG-ről, ha igen, akkor se lehetett beváltani egy-két esettől eltekintve. Ezzel kapcsolatban másik kérdésem! Néhány pontnyira voltam december végén a 6000-től. Januári első belépésnél meglepődve láttam, hogy 3800 pont. Ez normális? Vagy úgysincs jelentősége... Köszi
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Ha a Packeta nyomkövetője szerint kb 3/4 órája felvették Prágában a csomagomat, az ideér a hétvégéig?
Köszi -
herrká
senior tag
Újabban hol lehet nyomonkövetni a BG-s rendelést? A 17 Track szerint nincs adat. Az Universal Parcel Tracking szerint sincs. A Postal Ninja szerint, junius 21-én kapott trackinget (újat is) és nincs több bejegyzés. Az új számra kerestetve ugyanez a szöveg, csak jun 22-i dátummal.
A BG Ordersben meg több bejegyzés is látható:
2022-06-30 15:00:00 In transit The flight has arrived,Item will be cleared soon.
2022-06-28 19:00:00 The flight has taken off.
2022-06-27 19:22:32 The flight will take off soon.
2022-06-26 19:57:46 The parcel has been send out.
2022-06-21 01:56:13 Shipped
Mondjuk az utolsó 30.-i bejegyzést nem is értem. Mit töröl és miért?
Tr. Nr: 3827191528 -
herrká
senior tag
Sziasztok! Rendelésnél a BG pontokat, hogy lehet felhasználni? Egy régebbi rendelésemnél pár hete, felajánlotta, hogy 2000 pontért még olcsóbb a termék! Így is lett. Most a napokban kétszer is rendeltem. Egyszer sem találtam a lehetőséget, hogy válthatnék be pontot. Az meg csak gyűlik, mióta nem snatchelek.
Másik kérdés, a kuponkódok. Például ma egy csiszológépet rendeltem. Az egyik kínais vásárlós csoportban ajánlották, kuponkóddal. Ár 19 dollár, kuponnal 13. Kosárba, kuponkód beír, rögtön vált - teljes ár harmincvalahány dollár, mínusz kupon, fizetendő 18 dollár! Ezt, hogy? Pár nappal ezelőtti rendelésem is, 26 dollár. Kuponkód beír, 55 dollár, mínusz kupon, fizetendő 23 dollár... -
herrká
senior tag
Sziasztok! Tegnap este rendeltem egy terméket. Reggelre jött két email néhány perc eltéréssel. Rendelését kiszállították! Várható érkezési idő, 2022.07.21! Csomagját nyomon követheti stb - megnéztem - Státusz: Kiszállított. Várható szállítás 2022.07.07 - 2022.07.11. Ha kérdése van, bla-bla... Ez most mi?
A BG-ben is a csomagkövetésnél végig zöld a folyamatábra, hogy kiszállított... Ilyet még nem láttam. Csak a boltból kiszállított, vagy a BG szerint már kiszállított? Mert az emailban az is benne van, hogy kérjük értékelje a terméket...
Köszi -
herrká
senior tag
Én sem értem. Ha írok nekik, vagy feltöltöm a kért videót, ez a válasz érkezik: "We have reflected your issue to the supplier. If we get any news from the supplier, we will inform you. Or if we haven’t responded to you within 24-48 hours, please contact us again. Thank you for your understanding and cooperation."
Aztán ha érdeklődök 48 óra múltán, általában ilyen válasz jön: "The supplier said: Is there a video of the operation of the customer's reset? We can judge whether there is any problem in the operation process."
Tehát, mintha ők csak közvetítenének. -
herrká
senior tag
válasz
RVR400 #21568 üzenetére
Eddig úgy néz ki, semmilyen. Egy hónapja levelezek. De a BG csak közvetít köztem és a forgalmazó között. Éppen nemrég válaszoltak az utolsó levelemre. A rossz, használhatatlan 70 dolcsis kamera helyett a forgalmazó felajánl 2 azaz kettő!! darab 18650-es akkumulátort. Annyi a kikötés, hogy elküldik, de ki kell fizetnem az árát! No, erre varjunk gombot! Ezért lenne jó, ha valahogy rá lehetne venni a BG-t, hogy döntsön, ne közvetítsen az idők végezetéig. Remélem van ilyen lehetőség! Még mindíg várnám V/ véleményét.
-
herrká
senior tag
-
herrká
senior tag
válasz
herrká #21565 üzenetére
Kamera saga folytatódik még mindíg, sajnos! 2-án írták megint, hogy észrevételeimet továbbították a forgalmazónak. Most nem a 24-48 óra után érdeklődjek, hanem a "hamarosan jelentkezünk" volt a vége. Így hát vártam. Erre tegnap jön egy e-mail, hogy nem reagáltam az üzenetükre, és ha ezt továbbra se teszem, akkor 7 nap elteltével zárják a ticketet! Ez már mindennek a teteje a BG supporttól! Azért írtam nekik, hogy epekedve várom a "hamarosan jelentkezésüket"! Eddig semmi...
-
herrká
senior tag
válasz
herrká #21564 üzenetére
Ha hülyén tettem fel a kérdést, egyszerűsítem. Van a BG-nél valami lehetőség, ahol segítséget lehet kérni, hogy a support ne szórakozzon tovább? Vagy ez a 24-48 órás üzengetés mehet a végtelenségig? Nincs valami időintervallum ami alatt dönteniük kell, hogy kárpótolnak vagy elutasítanak?
-
herrká
senior tag
Szia! Hát a PP már elúszott. Az én hibám, elfelejtettem, elbénáztam!
Így már csak a BG maradt, ha maradt. Ezzel kapcsolatban kérném a véleményedet! Kb két hete bármit írok nekik, továbbítják a szállítónak, gyártónak, kérik a türelmemet 24-48 óráig. Azok meg mindíg újabb és újabb videókat kérnek, biztos nem jól resetelem, biztos nem jól telepítem stb. Már én töltöm meg a jutubot a sok értelmetlen videóval. Most utóljára írtam, hogy nem érdekel mostmár se gyártó, se szállító! Több mint egy hónapja videózgatok feleslegesen! Hülyének néznek csak és az időt húzzák! Kérem vissza a pénzemet vagy küldjenek egy másik kamerát! Erre a szokásos válasz, továbbítják a bla-bla.
Szerinted kínlódjak még vagy buktam ezt a 70 dollárt? Köszönöm! -
herrká
senior tag
Szia! Bocs, de nem tudom jól értem a PP fórum reklamáció kezelésében írtakat? Most olvastam el és ami megzavart, hogy a dispute indítás utáni 14 napon belül kell a PP-nél indítani a segítség kérést! Én a BG-nek 02.07-én írtam először, vagyis indítottam a ticketet. A 14 nap ma jár le. A BG újabb videót kér, még sehol a megállapodás. Lekésem/késtem a PP segítségről? Köszi
-
herrká
senior tag
Ebből az üzenetükből kiindulva, hívom boltnak: "We have reflected your issue to the supplier. If we get any news from the supplier, we will inform you. Or if we haven’t responded to you within 24-48 hours, please contact us again. Thank you for your understanding and cooperation."
Akkor várok még és videózgatok...
-
herrká
senior tag
válasz
herrká #21519 üzenetére
Sziasztok! Van ez a nem működő napelemes kamerám, ami miatt már jó ideje levelezek a BG-vel. Már csináltattak egy szakajtó fotót, sok videót előlről hátulról. Reseteljem, újra telepítsem stb. Nemrég írták, hogy felveszik a kapcsolatot a bolttal, ha két napon belül nem történik semmi, jelezzem. Persze nem történt semmi és jeleztem is nekik. Jött a válasz, hogy azt mondta a bolt, töltsem fel az akkukat, reseteljem és telepítsem újra. Ezzel kezdte az elején a BG is. Többször megtörtént a dolog. Írtam nekik, hogy ezt már lejátszottuk vagy ötször, nem változott semmi. Erre ma válaszoltak, hogy készítsek fotókat és videót, hogy mi is a probléma? Kínlódjak még velük, vagy forduljak a PP-hez? Elegem van a szórakozásukból! Köszi
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Lassan egy hónapja, hogy megérkezett egy napelemes vezetéknélküli kamera. Nem igazán működik. Mozgásérzékelés, éjjel az infra vagy a fehér led, illetve kb 12 óra alatt leszívja a 6db 2600mAh-ás 18650-es akksit a napelem ellenére. Ráadásul az appal se működik együtt rendesen, más appal meg egyáltalán. Az egyik internetes portálon keresztül vettem, kuponnal, a BG-ról. 25 helyett 21000-ért, cseh raktárból.
Azóta levelezek a BG-vel. Full refundot kértem! Végrehajtottam a rengeteg kért resetet, lefényképeztem és videóztam már minden szögből, több helyszínen is.
Mára azt írták, hogy felvették a kapcsolatot a bolttal és ha 24-48 órán belül nem kapok üzenetet, akkor jelezzem nekik! No, most ha vissza akarnának adni 5 - 10 ezer forintot, azzal nem lennék kisegítve! Hiszen használhatalan arra a célra amiért vásároltam. Tehát ha a BG-vel nem jutok zöld ágra, a PP-vel van esélyem, hogy visszakapjam a teljes összeget? Köszi -
herrká
senior tag
Köszönöm! Hát, az a kína nagy kár!
Egyébként jött is a válasz, hogy küldjek képeket, valamint videót. A video még OK, összerakom és levideózom, hogy nem működik.
De fotók? Nem világítanak a ledek. Nem jön mozgásérzékelésről jelzés, kb 10 óra alatt lenulláz 6 db 18650-es akkut. Erről milyen hiteles képet lehet csinálni? -
herrká
senior tag
Sziasztok! Cseh raktárból rendeltem kuponnal, egy solar wireless kamerát. Kb 3 hete jött meg, de a hozzávaló akkuk csak tegnapelőtt. Így tegnap lett felszerelve. Kép van, forgatni lehet, de semmi más nem működik! Próbáltam a Contact Us-nél írni nekik az összefoglaló alapján, és a refundot választottam. Kér fotót vagy videót, egyenlőre csak egy fotót küldtem a kameráról, amin persze a fenti hibák nem láthatóak. Tegnap óta lemerült 6db 2600mAh-s 100%-ra töltött 18650-es akku! Így a kamera ki is kapcsolt. Nem akarom töltögetni a video miatt! Vagy úgysem úszom ezt meg? Ha vissza kell küldenem, a csehekhez kell? A PayPal elvileg ezt téríti, ugye? Köszönöm!
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Már nem kell leigazolni és értékelni a szállítást a BG-n? Most jutottam oda, hogy levideózzam a délelőtti csomag bontását. Szerettem volna értékelni, mert egyrészt minden OK vele, másrészt nagyon gyorsan megérkezett! Beléptem és már a státuszban az szerepel, hogy lezárva...
-
herrká
senior tag
Szia! Ismét egy kérdés. Reggel 1/4 7-kor megérkezett a szomszéd város DPD raktárába. Ez az utolsó infó a BG-n és a ninjan is. De 14 jegyű a nyomkövetési szám. A DPD csomagkövetés 10 jegyű számot kér, így erre nincs találat. A lényeg, mi a tapasztalat? Általában ilyenkor még aznap kiszállítják? Vagy majd csak kedden? Szól, értesít előtte a DPD?Vagy, hogy lehet utánanézni? Még sosem érkezett DPD-s csomagom... Köszi!
-
herrká
senior tag
Szia! No, frissült az angol. :-) № 01015048577510
May 17 DPD Order information has been transmitted to DPD
DPD data centre
May 18 DPD In transit Kesselsdorf (DE), Hungary
May 19 DPD In transit Hörsching (AT), HungaryA projektor 14-e óta még a "ninja" szerint :
Puurs, Belgium: The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.
A Banggood tracking infó szerint pedig:
May 19 CHINA,HONGKONG Item has been arrive in airport. -
herrká
senior tag
Sziasztok! Olvastam, hogy többen érdeklődtek a BG Express szállítási módról. Én is kíváncsian várom, mi lesz? Múlt pénteken rendeltem egy projektort, 152$. Csak az lebegett a szemem előtt, hogy leggyorsabban! Kiment a fejemből az EU priority... Ráadásul elfogyott a cseh áruházból. Csak Kína! Leggyorsabb a BG Express. 5-7 nap. Legolcsóbb is! Megrendeltem. Hétfőig semmi. Közben beugrott, hogy nem EU priority-vel rendeltem! Pf, áfa + vám! Annyiért itthon is garanciával!
Szóval hétfőn megjelent, hogy belgiumban, valami B és sok u betűs városban a DHL megbízást kapott szállításra. Kő legördült, lehet meguszom a plusz költségeket. Tegnapig semmi változás. Erre este, China/HK airport, szállításra előkészítve... Most megint benn a zabszem! Meguszom a vámot és áfát? Megjön július 1-ig? :-)
Projektor vászon ugyanakkor rendelve Angliából. Kedden bejegyzés, valami sok e betus német raktárban van. Azóta semmi. Bár ez csak 30$.
Kíváncsian várom, hogy megérkezzenek... :-) -
herrká
senior tag
-
herrká
senior tag
válasz
vegyszer #18049 üzenetére
Volt a régi postásunk. Szinte mindent "is" kihozott! Ha nem fért a postaládába, beadta a jó pár nyugdíjas szomszéd valamelyikének. Ha találkoztunk véletlenül, megkérdezte megkaptam-e?
Sajnos lebetegedett. Helyette van ez a 3 világtalan... Az egyik a postaláda nyílásába csípteti a küldeményt. Több csekk és hivatalos levél ázott sz@rrá. Bementünk a postára, majdnem, hogy a postavezető "hölgy" kérte ki magának, hogy merünk szólni! Ez után minden csak becsíptetésre került a nyílásba.... Majd volt egy pár ezer forintos csomag, amit csak egyszerűen bedobott a kerítésem! Bodri persze azt hitte az övé. Kibontotta és megnézte mi van benne? Nem sok maradt. Ismét bementünk. A postamester már a köszönést sem fogadta, majd a panaszunk előadása után annyit kérdezett: És? Mi a gond? Biztos nem fért a postaládába! Majd pár nap múlva az egyik postán dolgozó hölggyel találkozva, ő mondta, hogy azt állította a kézbesítő, hogy nem látott nálunk postaládát! (Sárga, kb 10-12 cm térközzel 20-as szögvas, közötte sötétbarna postaláda) Ez a hölgy azt is mondta, nem érti, mert direkt elsétált felénk és kb a 2. szomszédtól rikít a láda! De sajnos ezért a pénzért ilyen kollégák vannak... Már alig merek rendelni! Folyamatosan tartok attól, hogy valamelyik fogyatékos lenyúlja, vagy ismét a kutyának adja... Zárszó: a nagyfiam érettségi behívóját vártuk. Már minden osztálytársa megkapta, mi nem! Bementünk érdeklődni. Az igen unszimpatikus postavezető közölte, hogy nem jött ilyen levelünk! Felvettük a kapcsolatot az oktatási hivatallal, akik mondták, hogy kb 3 hete elküldték! Ismét irány a posta. Ja, akkor lehet, hogy küldték, d nem mentünk érte!!! Nem kaptunk értesítést jó asszony! Az biztos, hogy nem igaz, az ő embere biztos, hogy dobott be! De mivel nem mentünk érte, visszaküldték.... Újra za oktatási hivatal, OK, pótolják! Majd a fentebb említett postás hölgy egyszer csak hívta az asszonyt, hogy nem küldték vissza a levelet..., csak most találták meg..., bocs, elkeveredett, menjünk érte.... -
herrká
senior tag
-
herrká
senior tag
Ez most mi? Mit kell, vagy kell egyáltalán valamit tennem? A My Orders-ben a terméknél a Tracking info - View all-nál jelent meg ma. Pár sorral feljebb ott a nevem, címem...
Jul 31, 2020 07:32Addressee not available and required to pickup the item - pirossal!!!
Jul 30, 2020 09:15Departure from inward Office of Exchange
Jul 30, 2020 00:31Arrival at inward Office of Exchange
LL771919161LU -
herrká
senior tag
Sziasztok! Egy nagyon várt csomagocskám státusza.
Jun 26, 2020 15:13UBI LogisticsARRIVED IN ALASHANKOU
Jun 27, 2020 15:26UBI LogisticsARRIVED IN DSTK
Azt megtaláltam, hogy az az Alashankou valami kínai és talán mongol határállomás. De mi az és hol van a DSTK? Köszi! -
herrká
senior tag
válasz
herrká #17611 üzenetére
Sziasztok! A porszívó "kártérítési ügyem". Június 3-an kaptam email-t, hogy "Could you please offer your email adress of PP account?" Elküldtem az email címet rögtön. Kaptam egy újabb emailt, hogy figyeljem a PP számlát, 48-72 óra múlva ott kell, hogy legyen a visszatérítés! Meddig várjak? Mert ma még nincs rajta a számlán. Mikor erdeklodjek náluk? Mi a tapasztalat? Köszönöm!
-
herrká
senior tag
Köszönöm! Én itthon néztem csak ez igaz. Csak felhomályosítottak, hogy nem stimmel az elektronika és a csatlakozóban lévő vezetékek száma! Tehát, átalakítást igényel. Csak én nem értek hozzá és olyan embert se találtam, aki ebben tudna segíteni. Ezért sírok ennyit....
De átnézem ezt a listát! Tényleg köszönöm a türelmet és a segítséget! -
herrká
senior tag
válasz
petipetya #17610 üzenetére
Őöö, válaszoltam feljebb.
A porszívós kálváriámnál volt ez az eset! Megreklamáltam az 5 ezret, felajánlottak 10-et! Azt sem fogadtam el. Erre már nem is érkezett válasz!
Az esernyő miatt hetekig kínlódtunk, mire refundoltak.
Nem akartam két hsz-ben, azért volt a sortörés. Első két mondatom az esernyőre vonatkozott.
A második kettő pedig a porszívóra. Így már talán érthető. Csak nem akartam két külön hsz-t írni... Négy lett belőle... -
-
herrká
senior tag
válasz
herrká #17593 üzenetére
Hátha valakit érdekel. Vagy érintett, vagy majd lesz. Kérdésemre, hogy miért törölték a szállítást, azt válaszolták, hogy a szállító cég nem tudja a mi országunkba szállítani. Így felajánlanak 5000Ft!!!!!!!, kártérítést. Remélik, örülök... Hát, írtam egy pár kedves sort. Így áll a banggood a garanciális ügyintézéshez...
-
herrká
senior tag
Ilyenkor mi van??? Röviden. Okosporszívó akksi kuka. Blitzwolf elhajt, Banggood sokáig semmi reakció. Végül a Banggood service írt, hogy küldenek egy másik akksit, követési szám minden. A My Ordersben meg is jelent a porszívó(!) és a jelenlegi ára, az Order statusnál a processing-gel eddig... Ma ez fogadott: Closed. Sorry, your order was canceled. Any points used were returned to your account. Az Optionsnál pedig a Repurchase! Akkor mégsem jön az akksi? Átverés?
-
herrká
senior tag
válasz
herrká #17416 üzenetére
Végre reagált a Banggood "cservice"... Nekik is küldtem e-mailt a probléma leírásával, a videót feltöltöttem a youtubra, elküldtem a linkjét is a levélben.
Ma kaptam egy választ végre. De sok köszönet nincs benne! Küldjem el az eredeti, külső csomagolást borító csomagolásról a vonalkódot!!! Egy év után? Azt a fekete retkes fóliát azonnal kidobtam! Aztán folytatják, küldjek videót a hibáról! Vagy emailban, de úgy is jó, ha youtube linket küldök... De hát elküldtem... Végül vegyem fel a kapcsolatot a Banggood garanciás ügyintézésével és oda is küldjem el ezeket, hogy ők továbbíthassák a gyártónak... Ők nem válaszolnak már vagy 10 napja egy üzenetre sem.
Mit tehetek még? Eleve ez a vonalkód már nincs meg... Youtube linket elküldtem már... Tele van a ... -
herrká
senior tag
válasz
hhheni #17422 üzenetére
Sziasztok! Meg lehet változtatni a regisztrációkor megadott e-mail címet? Eddig mindenhol a freemailt adtam meg évek óta. Szinte csak ilyenekre használtam azt. De már hetek óta nem működik rendesen. Nem jönnek az üzenetek, csak ritkán. Írni meg nem is lehet. Most a reklamációm miatt meg egyébként is, hasznosabb lenne megváltoztatni. Köszönöm! Bocs! Nem válasz akart lenni!!! Mellé nyomtam! Illetve még egy kérdés, ha igen, hol van rá lehetőség? Köszi!
-
herrká
senior tag
A "jó kis" support még csak nem is reagál a Blitzwolf robot akku problémájára. Minden nap elküldöm nekik a levelet, semmi reakció! Egyébként az oldalukon a termék visszajelzésénél igencsak megszaporodtak az akku problémás visszajelzések. A reakció általában: írj a supportnak! Akik meg nem reagálnak. Illetve egy illetőnek visszaírtak, hogy erre a termékre 9 hónap a garancia... Egy másiknak meg, hogy küldje vissza és megnézik... Maga a Blitzwolf is csak azt ismételgeti, hogy csak Amazonról garanciáznak, de egyébként írjak nekik és segítenek... Ezt a választ már háromszor megkaptam. Senki NE vásároljon Blitzwolf BW-VC1 robotporszívót! Egy éven belül meghal az akksi és nem lehet hozzá kapni!
-
herrká
senior tag
válasz
herrká #17339 üzenetére
Sziasztok! Valakinek van tapasztalata a Banggood garanciális ügyintézésével? 7-én jeleztem nekik, hogy probléma van a robottal. Azóta semmi. Mennyi időn belül szoktak reagálni? Illetve pozitív döntés szokott lenni, vagy elhajtanak?
Csak azért érdekelne, hogy érdemes megvárni a választ? Mert egy háztartásigép szerelő ismerős délután szétkapná, illetve megnézné, hogy dokkoló vagy aksi problémám van? Mert a neten fellelhető egyetlen "robbantott ábra" szerint az aksija nagyon hasonlít a Xiaomi Gen 1-es aksijára. Utángyártott 15-18 ezer. Ha vissza kell küldeni akkor is gondolom jó pár ezres és ki tudja hány hét. Köszönöm! -
herrká
senior tag
válasz
herrká #17336 üzenetére
Írtam a Blitzwolf.com-ra. Elég gyorsan válaszoltak, hogy nekik az Amazon a partnerük. Csak az onnan vásárolt készülékekkel foglalkoznak. Banggoodnak írtam ezután, kíváncsi leszek a válaszra. Nem paypallal fizettem. Így ha vissza kell küldeni, az nyilván nem lesz olcsó...
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Múlt év júniusban rendeltem egy Blitzwolf robotporszívót. Eddig sem működött hibátlanul, de legalább tudtuk használni. Tegnap óta viszont nem veszi a töltést! Érzékeli a dokkolót, de nem tölt. Rákeresve a Blitzwolfra, azt írja, hogy 18 hónap Banggood garancia van. Érdemes ezzel próbálkozni vagy veszett fejsze nyele? Köszönöm!
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Én postam regisztrációval rendelkezoktol kérdezném, hogy ha csak egy csomagazonositom van, abból meg lehet tudni, hogy ki küldte a küldeményt és mit tartalmaz? A fiam kapott egy sms-t, hogy fizetős üzleti csomagja érkezett egy pesti postára. De mi nem rendeltünk semmit, ráadásul vagy 100km-re lakunk pesttol. De mivel több nyílt napon is járt, nyelvvizsgazott is stb, nem tudjuk mi legyen? A helyi postán a csomagkoveton nézte meg, ahol én is. De ott csak annyi van, hogy a hónap elején vették fel a küldeményt! Bocs az offert és köszi ha valaki segít!
-
herrká
senior tag
Előrendeltem egy TPA3116-Class-D-bluetooth-5_0-HIFI-2x50W-Stereo erősítőt, február 12-én. Most 20-a körülre ígérték, hogy kezdik a kiszállítást. Out of stock a sátusz a rendelés óta. Üzenetet nem kaptam a bolttól, de ma megjelent a Request Refund gomb. Ezek szerint nem lesz és kérjem vissza az árát, vagy csak mivel eddig nem lett feladva, automatikusan megjelenik? Köszi!
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Hirtelen felindulásból elorendeltem a banggoodrol egy Bluetooth 2*50w-os erősítőcskét. Tegnap alaposabban megnézve, kiderült, hogy tápegységet nem adnak hozzá! 24V 5A-est ajánlanak. Árban annyi vagy még drágább is mint az erolkodo! Preorder a státusza a rendelesnek. Lemondhatom illetve torolheto meg ilyenkor? Ugyanis táp után érdeklődve, kaptam egy alis linket, ahol hálózati és autós tappal együtt 20$ a készülék! A banggoodrol meg táp nélkül 17$, illetve ma már 21$.... Köszönöm
-
herrká
senior tag
Nincsen hozzá adva. De mintha az elején mikor kezdtem játszani, fizettem volna 3 forintokkal is. De lehet rosszul emlékszem. A Paypal az asszony telójával működik. Oda jön az sms kód stb. Nehézkes, mert mire itthon van ő is, sokszor már betelnek a csoportok... Köszi a linket, ezt kattogtatom is, de kevés.
-
herrká
senior tag
Sziasztok! A "sznecsre" már csak pontokkal lehet fizetni? Sajnos elfogytak. Korábban ment a 3Ft is, de most nem engedi csak a pontot, ami nincs, vagy Paypalt engedné még. A virtuális kártyámat, amiről fizetni szoktam, ki sem lehet választani...
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Bocsánat, off téma de nem találtam jobb helyet a kérdésemnek! Szóval, rendeltem egy fülhallgatót a Gearbestről. 35 dollár. Szállítási módnak a Belga regisztrált air mailt ajánlott 86 centért. Választható volt még holland air mail 40 centért és amire a kérdésem vonatkozna - svájci epacket 60-ért. Ez utóbbival még soha nem találkoztam! Ez mi? Köszönöm!
Végül EU priorityvel rendeltem 2 dollárért. :-) -
herrká
senior tag
válasz
pn4hvq #12455 üzenetére
En egyszer inditottam csoportot a facen. Senki nem csatlakozott. Azóta ha indul új játék, vegigkattintgatom a csoportokat itt is, ott is, és oda csatlakozok csak, ahol egy ember hiányzik. Ha kell várok fél órát. Ahogy én megtapasztaltam, az első pár csoport gyorsan betelik. Az egy-ket órával később inditottaknal a fele létszám sincs meg, és általában ezek nem is telnek meg. Aztán az utolsonak indított csoportok ismét megtelnek. Szerintem lusták az emberek visszagorgetni.
-
herrká
senior tag
válasz
herrká #11792 üzenetére
És lőn siker!
Tegnap ebben a menüpontban is jeleztem a Banggoodnak, hogy kérem vissza a pénzem! Ma kaptam egy emailt, hogy full refund! Egy napon belül ők visszautalják, bankomtól függően 7-14 munkanapon belül a számlámon lesz az összeg. Igaz ázni fogunk, de lesz pénzünk! -
herrká
senior tag
-
herrká
senior tag
-
herrká
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szolnok és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Lexus, Toyota topik
- RAM topik
- Ingatlanos topic!
- Fűnyíró topik
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Precision 5530 - i7-8850H I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I P1000 I Cam I W11 I Gari!
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest