- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- A One Ui 8.5 és a Snapdragon 8 Elite 2 már biztos
- Új belépőszintű Motorola árára derült fény
- One mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
RVR400
veterán
válasz
4Grider #22457 üzenetére
Egyrészt késnek rendszeresen, másrészt az utóbbi pár rendelésemet már átvettem, mire a BG-nál egyáltalán Shipped állapotba kerül.
Konkrétan a legutóbbit 27-én átvettem, de tegnapelőtt este változott a státusza, és akkor kaptam meg a nyomkövetési számot is. Mondjuk csak 1 hetet késett kb. -
RVR400
veterán
válasz
madagaszkar #22431 üzenetére
Mondjuk a kb. 300 Ft különbségért nem biztos, hogy reszkíroznám a kínai rendelést.
-
RVR400
veterán
válasz
RVR400 #22412 üzenetére
Jah, nem a BG-s rendelésemről kaptam az értesítést a nyomkövetési számmal, hanem egy másik webshoptól, de az lengyel. Szóval 1 hónap és 9 nap után még mindig nincs úton a cucc, de a 14-én rendelt Ultenic K10-E már múlt hét csütörtökön megjött. Más kérdés, hogy az nem a BG raktárából jött, hanem közvetlenül a Proscenic raktárából küldték el.
-
RVR400
veterán
válasz
csibe1 #22411 üzenetére
Január 20-án cseh raktárból rendelt cuccra a kínai újév előtti napon írtak, hogy bocsi, de másik terméket tudnak küldeni. Mivel másnap válaszoltam, hogy jöhet a másik cucc, így megint eltelt megint 1.5 hét, mire írtak, hogy oké, és ma kaptam is végre egy élő nyomkövetési számot. Szóval a cseh raktár, az tényleg csak raktár, semmi autonómiával nem rendelkezik, tehát így csak kínai mentalitás várható, kár is európait várni.
Ez nem pont erre a hsz-re ment volna, de nem volt kedvem visszakeresni egy teljesen aktuálisat.
-
RVR400
veterán
Kicsit érdekes sztori amúgy a vámkezelési kérdés. Rendeltem egy csavarhúzókészletet kínai raktárból, ami Packetán keresztül jött címre, viszont a magyar Posta hozta ki üzleti csomagként a Packeta által feladva országon keresztül, tehát mindenféle extra költség nélkül. Ha ugyanezt mezei postán keresztül küldték volna, akkor ki sem hozta volna a posta, de még fizethettem is volna alsó hangon 400 Ft-ot.
-
RVR400
veterán
válasz
saint555 #22260 üzenetére
Nyilván nekik az az érdekük, hogy ne állj el a vásárlástól, ne is várd el, hogy azt fogják mondani, hogy máris visszaadjuk a pénzed, kérned sem kell, tehát fogják húzni az időt, amíg csak lehet.
Ha az ilyen kereskedelmi hozzáállás miatt nem akarnék vásárolni valahol, akkor mindent magamnak kellene megtermelnem, meg legyártanom...
-
RVR400
veterán
Tavaly (2021. év) december 8-án kaptam a postától egy ilyen üzenetet az érdeklődésemre:
"Köszönjük visszajelzését.
Tájékoztatjuk, hogy az LT874884977NL azonosítószámú küldeményét technikai okok miatt egyelőre nincs lehetőségünk kézbesítésre átadni, amiért elnézését kérjük.
Azon dolgozunk minden esetben, hogy a felmerült problémát megoldjuk és a küldeményeket minél hamarabb eljuttassuk a címzettek részére.…"
Azóta sem kaptam meg. -
RVR400
veterán
válasz
MittuDomain_ #21739 üzenetére
Csak teoretikusan:
1.: Ha kiderül, hogy állítottak rajta, akkor megnyugszol, vagy felháborodsz, hogy milyen kocogok lettek?
2.: Ha kiderül, hogy csak Téged szívatnak, akkor megnyugszol,.hogy legalább másnak jó, vqgy felháborodsz, hogy milyen kocogok lettek?
-
RVR400
veterán
Itt egy saját:
2022-03-01 10:38:29Elektronikus adatok fogadása a csomaghoz. Várjuk az áru átadását a feladótól szállításra.
2022-03-01 10:38:31Külső szállító partner nyomkövetési számának hozzárendelése: 440895524884000013603525.
2022-03-10 10:14:27Csomag bevételezve az alábbi feladóhelyen: DEPO, Praha 6, Ruzyně, U Silnice
2022-03-11 11:37:06A csomag bevételezve az alábbi depóban: Budapest, Ezred utca 1-3 B2/11
2022-03-11 11:37:10Külső szállító partner nyomkövetési számának hozzárendelése: 440895524884000013603525.Szóval azt még nem adták fel sem, ha jó a nyomkövetési szám, ha nem. Lehet, hogy változtattak a rendszeren, és máshogy generálják a nyomkövetési számot, szóval előbb legyen feladva. Bár én már írnék a supportnak, hogy ennyi idő alatt gyalog ideért volna vele Ping Pong még Kínából is.
-
RVR400
veterán
válasz
janakbacsi #21669 üzenetére
[link] Én ennyit találtam. Ami a hírlevélben van az sokszor USA raktáras, vagy ilyesmi ár. Sőt, az ár csak az 1 M-es kábele, ami ott van, ez is csak a szokásos átverős reklámos dolog.
-
RVR400
veterán
Soundbarból csak olyat vennék, amihez van mélynyomó, de még azok is elég gyengécskék. Ennyi pénzért meg maximum csak hangosabban fog szólni, mint a TV saját hangszórója.
-
RVR400
veterán
válasz
Beni2360 #21645 üzenetére
Én VIP5 vagyok, de ennyire jó tapasztalataim nincsenek. Bár tény, hogy talán régebben rugalmasabbak voltak, nekem nemrég egy okoskarkötő miatt kellett elővennem azt, hogy VIP4-ként (akkor még azon a szinten voltam) nem biztos, hogy az a legjobb megoldás, ha 20%-nyi refundot adnak úgy, hogy 1 hónapig sem működött...
-
RVR400
veterán
Nekem is az volt az órával, hogy felveszik a kapcsolatot a forgalmazóval, és megvárják onnan a választ. Mondtam, hogy oké, aztán jöttek azzal, hogy nem ázott-e be az óra, mármint a forgalmazó kérdezi... Mondom b+, nagyon szívesen visszaküldöm az órát, aztán nézzétek meg magatoknak, mert úgyis mindegy, hogy mit írok, aztán adjatok újat, vagy javítsátok meg, bánom is én. Na ez már nem ment, ekkor adták volna a 3000 Ft-nyi kompenzációt, ami nem tudom, hogy mit kompenzált volna, mert nem kishibás volt a cucc, hanem használhatatlan.
-
-
RVR400
veterán
válasz
Viperator #21402 üzenetére
A garancia, mint olyan, érdekes kérdéskör a BG-n. Az okosórám 1 hónap után kimúlt, majd közölték, hogy az árának a 20%-át visszaadják... Csak annak köszönhetem, hogy végül kifizették az árát, hogy VIP4 szinten vagyok, és jó pár százast elköltöttem náluk az esetet megelőző fél évben.Szóval én az állítólagos garancia elvesztése miatt nem igazán izgulnék.
-
RVR400
veterán
Magyar Posta sztori:
2021.11.16-án a csomagom már Miskolcon volt, majd 18-án visszakerült ismét a központba, majd cirka 1 hónappal később rákérdeztem, hogy mi a helyzet vele, és diszkréten sikerült annyit közölniük, hogy TECHNIKAI OKOK MIATT nem tudják kézbesíteni, de igyekeznek elhárítani a problémát... Azonban ez hetek alatt sem sikerült, és azt sem lehet tudni, hogy milyen technikai ok lehet, amikor már a területileg illetékes főpostán volt a csomag, épp csak a helyi postára nem lett kiadva kézbesítésre...
-
RVR400
veterán
"The photos of shipping label": tehát vagy tudtad előre, hogy kell ilyen, vagy a csomagolást kellett volna megtartanod. Amíg nem történik ilyen eset, addig egyik sem lesz meg. Másrészt, ha belegondolsz ennek semmi értelme, ugyanis valóban rendeltél olyan terméket, mivel az alapján reklamálsz, így valamikor mindenképpen volt SKU azonosító és címke is Nálad, még akkor is, ha kamu reklamációt indítasz. De nyilván életszerűbb, hogy kib*szok mindent a picsába, minthogy tárolgassam...
A kamu reklamáció fogalma ilyen szempontból értelmezhetetlen, inkább az ő védekezésük arra, hogy miért is ne kelljen a problémákkal foglalkozni.
-
RVR400
veterán
válasz
Pityu99 #21107 üzenetére
A postánál lehet reklamálni, viszont alapvetően 400 Ft díjuk van, ha online befizeted, ha nem, akkor 800 Ft a kézbesítéskor, tehát ez a költség nem reklamálható. Más kérdés, hogy nem kapott értesítést, hogy online megfizetheti a 400 Ft-os postai díjat, így lett 800. A 200 Ft ÁFA visszaszerzésére van esély, más kérdés, hogy mennyi értelme van.
-
RVR400
veterán
Nem hittem volna, hogy valaha ilyet fogok ide írni, de nagyjából senkinek sem ajánlom a Banggoodot. Ahogy szoktam volt mondani, eladni bárki tud, ahogyan ők is, de amint gond van, ott derül ki, hogy mennyire ajánlható egy-egy webshop.
Szóval a sztori:
Rendeltem egy Blitzwolf BW-HL4 órát 15.400 Ft-ért, ami meg is jött 2021.07.26-án. Használtam is az órát egészen 2 hónapig, amikor is elkezdett random lefagyni. Jeleztem is nekik ezt 10.06-án, majd nagy nehezen eljutottunk oda, hogy nincs rá frissítés, nincs ötletük, hogy mi lehet, mondjam meg, hogy beázott-e, stb.
Közöltem, hogy nem ázott be, de nagyon szívesen visszaküldöm, hogy ellenőrizzék, aztán javítsák, vagy cseréljék. Erre írnak, hogy igazából ők úgy gondolják, hogy adnak 4.619 Ft-ot kompenzációként, merthogy több mint egy hónapig tudtam használni az órát...
"For this order 101359769, we would like to refund HUF4619.4 to your payment account. Would you like to consider this solution?
The product has been used for more than one month,would you like to consider this solution as compensation ?"Elég sokat rendeltem már tőlük, VIP4 szintű vagyok, és részükről ez a vásárló "megbecsülése". Nálam leszerepeltek, ennyit még Aliexpressen a legutolsó senkiházi eladó is fel tud mutatni, akitől egyszer rendeltem, nem többszázezer forint összegben az utóbbi 6 hónapban...
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Think Tank Glass Limo profi fotós hátizsák - Új -
- Ohh! Dell Latitude 7430 "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 14" -60% i5-1245U 16/512 FHD IRIS Xe
- Canon Extender RF 2x telekonverter RF objektívekhez - Újszerű -
- DJI Mavic Air 2 Fly More Combo drón szett 3 akkuval, megkímélt állapotban
- Új! Canon CF-R20EP hűtőventilátoros markolat (R5, R6, R5 II, R6 II)
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G7 - i7-10GEN I 16GB I 512GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
- BESZÁMÍTÁS! Asus B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest