- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- A One Ui 8.5 és a Snapdragon 8 Elite 2 már biztos
- Új belépőszintű Motorola árára derült fény
- One mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Kezünkben a Honor Magic V5
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
herrká
senior tag
válasz
herrká #22058 üzenetére
Technikai kérdés. A bolt megígérte, hogy küld egy másik akksit. Több mint egy hete a feldolgozás alatt a státusza. Erre most kapok egy emailt, kiszállítva, minden rendben, lehet zárni a jegyet? De nem is kaptam semmit! Írjak nekik, vagy hagyjam figyelmen kívül és csak ha megérkezik az akksi, akkor zárjam? Vagy a BG zárja automatikusan? Köszi
-
válasz
herrká #21567 üzenetére
Én annál résznél elveszítettem a fonalat hogy nekem a BG az egy webáruház, innentől kezdve nem értem a forgalmazói dolgot. Azt sem hogy 45 napon belül el lehet állni a vásárlástól a BG szerződési feltételei alapján akkor mit erősködik bárki is forgalmazó akármivel.
De ha elfogadom ezt a beszállítói, forgalmazói dolgot, akkor is a kereskedőnek (BG) kell rendezni a problémát hiszen hozzájuk ment a vételár. Semmi változást én nem olvasok a BG vásárlói védelmi szabályainál, ezért nem tudok mit kezdeni a nálad kialakult szituációval.
De akkor tedd azt meg hogy a PayPal-on indítasz dispute-t azt is leítrva hiogy a BG nem hajlandó dönteni és kéred a segítségüket. Majd elsőként a BG reagál valamit és azután ha az neked nem fele meg kéred a PP közbelépését. Ők nagy valószínűséggel a visszaküldés és teljes visszatérítést írják majd elő. -
-
herrká
senior tag
válasz
herrká #21565 üzenetére
Kamera saga folytatódik még mindíg, sajnos! 2-án írták megint, hogy észrevételeimet továbbították a forgalmazónak. Most nem a 24-48 óra után érdeklődjek, hanem a "hamarosan jelentkezünk" volt a vége. Így hát vártam. Erre tegnap jön egy e-mail, hogy nem reagáltam az üzenetükre, és ha ezt továbbra se teszem, akkor 7 nap elteltével zárják a ticketet! Ez már mindennek a teteje a BG supporttól! Azért írtam nekik, hogy epekedve várom a "hamarosan jelentkezésüket"! Eddig semmi...
-
herrká
senior tag
válasz
herrká #21564 üzenetére
Ha hülyén tettem fel a kérdést, egyszerűsítem. Van a BG-nél valami lehetőség, ahol segítséget lehet kérni, hogy a support ne szórakozzon tovább? Vagy ez a 24-48 órás üzengetés mehet a végtelenségig? Nincs valami időintervallum ami alatt dönteniük kell, hogy kárpótolnak vagy elutasítanak?
-
válasz
herrká #21540 üzenetére
Én csak azt nem értem milyen boltot emlegetsz, a BG-n nincsenek külön eladók, csak ők vannak.
De amíg nem utasítják el addig nem igazán lehet fordulni a PayPal-hoz. De tedd meg, ott is elsőként a Banggood-al kel lejátszani a meccset és azután fog a PayPal belépni, ha kéred. -
herrká
senior tag
válasz
herrká #21519 üzenetére
Sziasztok! Van ez a nem működő napelemes kamerám, ami miatt már jó ideje levelezek a BG-vel. Már csináltattak egy szakajtó fotót, sok videót előlről hátulról. Reseteljem, újra telepítsem stb. Nemrég írták, hogy felveszik a kapcsolatot a bolttal, ha két napon belül nem történik semmi, jelezzem. Persze nem történt semmi és jeleztem is nekik. Jött a válasz, hogy azt mondta a bolt, töltsem fel az akkukat, reseteljem és telepítsem újra. Ezzel kezdte az elején a BG is. Többször megtörtént a dolog. Írtam nekik, hogy ezt már lejátszottuk vagy ötször, nem változott semmi. Erre ma válaszoltak, hogy készítsek fotókat és videót, hogy mi is a probléma? Kínlódjak még velük, vagy forduljak a PP-hez? Elegem van a szórakozásukból! Köszi
-
válasz
herrká #20095 üzenetére
Mi a száma az angolnak? Mert ha az angol DPD-s és a francia DPD-nél a Chronopostnál van akkor gondod lesz, az enyémet visszaküldték, mert nem fizettem ki a vámeljárási költségüket és az általuk felszámolt áfát. Az oka az volt, hogy sem telefonon nem értesítettek, sem e-mailben nem küldték el a számlát, így hiába akartam volna kifizetni az lehetetlen volt.
A BGExpress esetén meg nem lesz gond, nincs áfa, vám sem lenne mert 150 € az úgy 180 $. -
8
senior tag
válasz
herrká #18054 üzenetére
Ha lehet azon a postán (vagy közeli nagyvárosban) postafiókot bérelni, akkor lehet hogy megéri oda kérni a fontosabb dolgokat.
Meg legközelebb vinni egy doboz csokit a postavezetőnek és elásni a csatabárdot, hiába nektek van igazatok, csak rosszul jöhettek ki abból ha negatívban vagytok nála. Sajnos ez egy ilyen urambátyám-világ, vagy megszoksz vagy megszöksz -
Ajándékok
aktív tag
válasz
herrká #18054 üzenetére
A posta-nak van központi ügyfélszolgálata is.
-
vegyszer
addikt
válasz
herrká #18046 üzenetére
Nem biztos, hogy ilyen van a háttérben.
Nekem az XVII kerületben vannak olyan gyöngyírású részleg, akik előre megírják, hogy csomagom jött.
A postás csak ennyit kap kb minden olyanról ami vastagabb, mint egy-másfél cm.
Mire megjön az értesítésem, sokszor át is vettem közben... Mert ez lassan jön meg. -
babe98
csendes tag
válasz
herrká #17839 üzenetére
Megkaptad már azóta a csomagot?
Ha még nem, akkor elkezdhetsz aggódni, mert nekem ez volt a logban és ma (illetve már tegnap) hozta meg a posta:
Jul 02, 2020 16:20 DEPARTURE FROM DSTK
Jul 01, 2020 00:20 ARRIVED IN DSTK
Jun 30, 2020 22:30 TRANSPORT TO DSTK
Jun 29, 2020 00:20 ARRIVED IN ALASHANKOU
Jun 25, 2020 15:00 DEPARTURE FROM WAREHOUSE
Jun 25, 2020 13:00 EXPORT CUSTOMS CLEARED
Jun 23, 2020 01:04 SHIPMENT READY FOR TRANSPORT
Jun 21, 2020 02:32 ITEM IS ANNOUNCED / BPOST RECEIVED THE INFORMATION
Jun 21, 2020 01:54 ITEM DESPATCHED TO TRANSSHIPMENT HUB
Jun 21, 2020 00:38 PROCESSED AT ORIGIN HUB
Jun 21, 2020 00:37 RECEIVED SHIPMENT
Jun 19, 2020 05:55 Package has been sterilized and shipped out.
Jun 19, 2020 05:35 Our warehouse has started packing your items.
Jun 15, 2020 13:03 Order submit.Belegondolva az is lehet, hogy egy ordas nagy kamu ez a log, mert ezek szerint 4 nap alatt ideért "DSTK"-ból úgy, hogy ezalatt még a magyar posta keze is betette a lábát...
Az is furcsa, hogy az Orders Detailben "Standard Shipping" a szállítási mód, a csomagon meg "Small Packet BY AIR" van. Vagy a kettő nem zárja ki egymást?
-
Beni2360
félisten
válasz
herrká #17839 üzenetére
Szerinted hogyan dolgozik a KIRÁLYI POSTA?
Ezt mikorra várhatom?
---------------------------------------
Razermazer - az eu-ban dekkoltatják, dehogy nézd meg a fenti linket.
A másik csomagom 23,.n érkezett minden külső nyomkövetőnél, ők még be sem vételezték. -
bertokl
tag
válasz
herrká #17839 üzenetére
Szerintem a DSTK az Dostyk (Druzhba) kazah város lehet Alashankou kínai várostól nem messze, a világ végétől két versztányira. Tippem szerint két hét és három hónap között várható az érkezés, de asszem ezzel nem vagy előrébb.
-
herrká
senior tag
válasz
herrká #17611 üzenetére
Sziasztok! A porszívó "kártérítési ügyem". Június 3-an kaptam email-t, hogy "Could you please offer your email adress of PP account?" Elküldtem az email címet rögtön. Kaptam egy újabb emailt, hogy figyeljem a PP számlát, 48-72 óra múlva ott kell, hogy legyen a visszatérítés! Meddig várjak? Mert ma még nincs rajta a számlán. Mikor erdeklodjek náluk? Mi a tapasztalat? Köszönöm!
-
PociAti
őstag
válasz
herrká #17602 üzenetére
Nem alaptalanul nem szállít sok cég Magyarországra
Túl sok ügyeskedés történt. Megérkezett csomagok letagadása, karigény kérése (illetve szép számmal történtek tényleges postai csomageltűnések. Részben szándékosan, részben a káoszból eredően.)
Ők legalább próbálkoztak a szállítással, kárrendezéssel... Sajnos mi tisztességes vásárlók is azt nyögjük, hogy a vállalkozás kifejezés évtizedekkel ezelőtt összeforrott az ügyeskedéssel. Ezen a területen sajnos nemzetközi viszonylatban a morál borzalmasan alacsonyan szinten van. -
herrká
senior tag
válasz
herrká #17593 üzenetére
Hátha valakit érdekel. Vagy érintett, vagy majd lesz. Kérdésemre, hogy miért törölték a szállítást, azt válaszolták, hogy a szállító cég nem tudja a mi országunkba szállítani. Így felajánlanak 5000Ft!!!!!!!, kártérítést. Remélik, örülök... Hát, írtam egy pár kedves sort. Így áll a banggood a garanciális ügyintézéshez...
-
cof
veterán
válasz
herrká #17435 üzenetére
Mi lenne ha írnál a blitzwolf.hu-ra? Nálam az lenne a normális cég, hogy akárhol vagyok a világban, bármelyik országban, az ottani support megoldja a gondomat, hiába vettem egy másik országban a terméküket.
Már ha tényleg az aminek mondja magát, ez a blitzwolf.hu tehát ők partnerei a blitzwolf kínai cégnek.
-
herrká
senior tag
válasz
herrká #17416 üzenetére
Végre reagált a Banggood "cservice"... Nekik is küldtem e-mailt a probléma leírásával, a videót feltöltöttem a youtubra, elküldtem a linkjét is a levélben.
Ma kaptam egy választ végre. De sok köszönet nincs benne! Küldjem el az eredeti, külső csomagolást borító csomagolásról a vonalkódot!!! Egy év után? Azt a fekete retkes fóliát azonnal kidobtam! Aztán folytatják, küldjek videót a hibáról! Vagy emailban, de úgy is jó, ha youtube linket küldök... De hát elküldtem... Végül vegyem fel a kapcsolatot a Banggood garanciás ügyintézésével és oda is küldjem el ezeket, hogy ők továbbíthassák a gyártónak... Ők nem válaszolnak már vagy 10 napja egy üzenetre sem.
Mit tehetek még? Eleve ez a vonalkód már nincs meg... Youtube linket elküldtem már... Tele van a ... -
herrká
senior tag
válasz
herrká #17339 üzenetére
Sziasztok! Valakinek van tapasztalata a Banggood garanciális ügyintézésével? 7-én jeleztem nekik, hogy probléma van a robottal. Azóta semmi. Mennyi időn belül szoktak reagálni? Illetve pozitív döntés szokott lenni, vagy elhajtanak?
Csak azért érdekelne, hogy érdemes megvárni a választ? Mert egy háztartásigép szerelő ismerős délután szétkapná, illetve megnézné, hogy dokkoló vagy aksi problémám van? Mert a neten fellelhető egyetlen "robbantott ábra" szerint az aksija nagyon hasonlít a Xiaomi Gen 1-es aksijára. Utángyártott 15-18 ezer. Ha vissza kell küldeni akkor is gondolom jó pár ezres és ki tudja hány hét. Köszönöm! -
herrká
senior tag
válasz
herrká #17336 üzenetére
Írtam a Blitzwolf.com-ra. Elég gyorsan válaszoltak, hogy nekik az Amazon a partnerük. Csak az onnan vásárolt készülékekkel foglalkoznak. Banggoodnak írtam ezután, kíváncsi leszek a válaszra. Nem paypallal fizettem. Így ha vissza kell küldeni, az nyilván nem lesz olcsó...
-
herrká
senior tag
válasz
herrká #11792 üzenetére
És lőn siker!
Tegnap ebben a menüpontban is jeleztem a Banggoodnak, hogy kérem vissza a pénzem! Ma kaptam egy emailt, hogy full refund! Egy napon belül ők visszautalják, bankomtól függően 7-14 munkanapon belül a számlámon lesz az összeg. Igaz ázni fogunk, de lesz pénzünk! -
válasz
herrká #11480 üzenetére
Ha 09.15 a dátum és vasárnapra esik, akkor a követő nap vége a lejárat, 13-án idő előtti a dolog, 15-én meg nem munkanap és azért korai. Inkább hétfőn kellene, mert esetleg még délelőtt befuthat, volt valami nyomkövetési szám?
Igen, ez a link. Ezeken a menüpontokon keresztül és kell majd a vásárlás száma is.
Order&Tax
Track my package
Not received after the estimated shipping TimeBeírod hogy már többször lett módosítva a határidő, nem tudsz már tovább várni.
DE Wroclawból már Pozsonyban kéne csücsülni a csomagnak, biztos nincs még ott? -
válasz
herrká #10460 üzenetére
Nyugalom, ez így jó. Úgy 7-8 nap múlva változik erre: The parcel was handed over to GLS. Puurs, Belgium és akkor kapsz is e-mailt a GLS-től:
Tisztelt Címzett!
Ezúton értesítjük, hogy a ECDC LOGISTICS-BG csomago(ka)t készített össze Önnek. A küldemény száma: 612..............
Munkatársunk a csomagot a magyarországi beérkezést követő munkanapon 8 és 17 óra között kézbesíti a következő címre:
Annyiba fog kerülni amit a vásárláskor kifizettél. -
herrká
senior tag
válasz
herrká #10369 üzenetére
Megnéztem a vámtarifáknál... Ha jól tévedek, akkor 0% a vámtétel telefonnál. Tehát ha a Priority Air Mail miatt megfogják, elvileg 27% Áfát, és a posta vagy futárcég 3500/7000 Ft-ot kell még fizetnem? Még a Tariff insurance-t is elfelejtettem beikszelni... Jól elszúrtam! A biztosításokkal 86ezres teló, 112 körül fog megállni... 115 itthon két év garival. Pfff!
-
válasz
herrká #10370 üzenetére
Belépsz, My Account, bal oldali menüben a Community résznél My Messages ott a jobb szélen egy fogaskerék ikon és Message Setting és jelöld szerintem mind a hármat
Még a My Account alsó részén van a Settings és a Account Settings ott még jelölheted a Newsletter subscription includes store news,new products,special offers,and other promotional announcements -
válasz
herrká #10345 üzenetére
Attól is függ hogy melyik raktárból vásárolod meg. Most a HK szerintem gázos a zavargások miatt, van olyan csomagom amit nem tudtak bevinni a reptérre és van ami még reptéren ragadt.
Írtuk már a szállítási biztosításnak mi a lényege, vagy ingyen újraküldik vagy jár elvesztés esetén a teljes refund.
Azt is írták hogy hiába EU Priority line és holland posta azt is vámeljárás alá vonhatják, ha nem az eddigi rendszer szerint jön (Hollandiába lett átcsomagolva és feladva), ketten is jeleztek ilyen problémát. Amásik esetén ha fizetsz tariff insurance-t akkor ha vámeljárás alá kerül akkor kifizetik a + költséget. Nme rég írtam hogy azért számolni kell ennél, értékesebb dolog esetén ha 30000 Ft lenne az itt fizetnivaló áfa és eljárási költség, ők elkérhetnek erre a biztosításra 10000 Ft összeget és így kétharmadát finanszírozzák ha bele fut vámban a csomag. Ha véletlenül nem fut bele, akkor viszont ez a 10000 Ft a plusz költséged.
Az Összefoglalóban is van szállítási téma. -
Fizsó
csendes tag
válasz
herrká #10276 üzenetére
Nekem az eredeti szállítási dátum június 3. volt, a várható érkezés június 27. Állítólag újra feladás történt (ez szinte biztosan nem igaz) július 26-án és az új várható érkezést augusztus 18-ra állítottak.
Júliis 1-től július 19-i Longdon tranzit, majd július 19. óta Nysa tranzit a státusz.
Volt körlevél, és augusztus 9-én küldték meg ezzel a tartalommal:
"Dear Banggood customer,
We would like to take this opportunity to thank you for shopping with us.
We are sorry about the situation of your order [67236902] shipping delay caused by our coadjutant logistics company. To keep your good shopping experience in the future, we will stop cooperation with this logistics company immediately, don't worry, your order which has been sent out before will still be delivered normally.
For this case, we will send extra 500 points to your account within 3 days , moreover, we have confirmed to the logistics company that your order will be delivered 25th August at the latest, we hope your understanding and wait for it patiently.
As of 25th August, whether delivered or not, except the points sent before, if your total waiting time is more than 40 days since the date of shipment, we will compensate 5%-10% of your order value to your BGPAY account before the end of August.
About the FAQ about BGPAY refers to the following link:
BGPAY FAQ
Please note:If you still don't receive your order after 25th August, please contact us, we will refund the total payment by your original payment way unconditionally.
This email does not support reply, please click here to contact us: CONTACT US"
Újraolvastam, és eszerint augusztus 25.után kell jelentkezni a szupportnál és akkor fog kártalanítani az eredeti fizetési mód szerint.Akkor ezek szerint azonnal a saját számlára. -
Annyiszor írtam már hogy az csak elmélet.
Addig nem tudsz semmi értelmest tenni amíg a várható szállítási idő le nem telik.
Senki nem kapott még semmit vissza mert letelt a 60 nap és nem kapta meg.
Itt és máshol sincs automatikus pénz visszaadás. Kérni kell.
Az Összefoglalóban mindezekről van szó
Pl:
3. Kapcsolatfelvétel kérdések és problémák esetén a Contact us menüben.
Itt is elérhető: Help, Contact Us,5. Banggood-on újraküldés, visszatérítés, javítás-csere kérése visszaérítés = refund
8. Szállítási módok és egyéb információk Itt a 60 nap magyarázat is.
-
30 nap, mi a gond, van még majd ennyi. Én türelmesen várnám, hogy ideérjen hiszen vagy Kínából vagy Hong Kongból jön és az messze van. Azért a 45 nap is még elfogadható, még akkor is ha Angliában van 1 hete, a Royal Mail levél sem mindig ér ide 1 héten belül.. Milyen szállítással rendelted?
-
walakyb
tag
Bocsi, de kb kizárt, hogy semmi levelet nem kaptál róla. Küldenek egyet közvetlenül a rendelés után, és küldenek Shippingnél is. Tény, csomagszámban nem vagyon nagyüzemi (kb 30-40 jött Banggoodról), de minden esetben jöttek a levelek.
Thank you for your order 67058664 with Banggood
Your order 67058664 has been shipped outezek egy rendelésem 2 levelének a tárgyai, minden esetben ugyanez, csak a rendelés száma változik, ofc
-
walakyb
tag
Vegyük külön a két rendelést, és kezdjük a másodikkal.
Az ingyenes szállítás bizonyos összeghatárig (az esernyő szinte biztosan alatta van) követési szám nélkül megy, nekem általában 1.5-2 hónap alatt szokott megjönni ez a metódus.
A porszívót biztos EU Priorityvel rendelted? A rendelésednél meg tudod nézni a shipping method résznél, de a rendelés visszaigazolásában (mail) szinten szerepel, hogy mivel vetted. Ha azzal, akkor valamilyen trackinget kellett kapjál, vagy egy 15 jegyűt, ami nem sokat ér, vagy pedig egy LX...NL, vagy hasonlót (jelenleg én erről a 2 verzióról tudok). Ha nincs, akkor írj a supportnak, megnézik neked (feltéve, hogy nem egy annyira ostobát fogsz ki...) -
Beni2360
félisten
OK, akkor üdv a csapatban.
Én is már a 8x taposom és az angol csak amit a sz. gép mellett tanultam 95-től kezdve. De azért mivel nekem semmi segítségem nincs elvagyok a fordító segítségével és esetleg innen a PH-ból kérek segítséget.
és ez a "meglepit" akartunk a gyerkőcnek" nem sugallta a mostani felvázolásodat.
Azért most már érthető miért az aggodalom.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen széket vegyek?
- BestBuy ruhás topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- Okos Otthon / Smart Home
- Formula-1
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- Think Tank Glass Limo profi fotós hátizsák - Új -
- Ohh! Dell Latitude 7430 "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 14" -60% i5-1245U 16/512 FHD IRIS Xe
- Canon Extender RF 2x telekonverter RF objektívekhez - Újszerű -
- DJI Mavic Air 2 Fly More Combo drón szett 3 akkuval, megkímélt állapotban
- Új! Canon CF-R20EP hűtőventilátoros markolat (R5, R6, R5 II, R6 II)
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest