Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
proci985
#1574
üzenetére
hm, a classic carok látszanak, de königsegg evorám még mindig nincs. na ez legyen a legnagyobb bajom.
más: mini cooper S Nordschleife 11:02. ha nem megyek kétszer le a kavicságyba ez lehetne jobb is, ugyanakkor 10:30 alatti időt alapbeállításokkal kb lehetetlennek tartok (hacsak nem valami misztikus powerslideos módon). ezzel megvan a játék leglassabja, a Golf GTIvel gyárilag is lehet 10 alá menni.
viszont a Porsche 911 (973) RSRrel elsőre 8:18 volt, 8 alatti köridő simán benne van az autóban. meglepően kultúráltan viselkedik, Porsche Unleashed alapján sokkal de sokkal rosszabbra számítottam.
-
proci985
MODERÁTOR
origin, dlc, shif2, negyedik kör.
miután felraktam dvdről, felraktam utánna az origint, felraktam a dlct -origin- nem ment.
leszedtem a a shift2őt, felraktam újból, origin már nem érzékelte. dlct feltelepítette rá, csak semmit nem csinált.harmadik menet: letöltöttem a shift2őt originről, letöltöttem a dlct originről, felraktam a shift2őt, felraktam a dlct, most megy. de azért még aktiválni külön kellett, miután ott a program az origin libraryben.
hát, ha az originnel a steamet akarja az EA megfogni... akkor még van hova fejlődniük.
bónusz: a shift 2 nem látszik a telepített programok listáján.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
madd dogg
#1572
üzenetére
köszi. azt észrevettem origin nem látja a telepített shiftet, szóval épp töltöm le originről, mellé installni a packot, és jó lesz.
apropó: dlc/patchre tudsz adni egy linket, hogy honnan szedted le?
igen, funkciók tekintetében az origin fényévekkel van lemaradva a steam mögött. nem az a baj, hogy valamit manuálisan kell csinálni, az a baj, hogy hiába írja ki, hogy megcsinálja a patchelést, még arra sem képes. meh.
MATT KERRICH: szép eredmények.
-
proci985
MODERÁTOR
ok, úgy néz ki az installer rossz, vagy az origin rossz, vagy mindkettő egyszerre. igazából nem jöttem rá melyik hibázott, de mivel itt és most felhasználóként és enduserként vagyok jelen, innentől letojom, hogy ki és miért hibázott, és miért nem lehetett csinálni egy fixet, ha a net tele ideges userekkel, akiknek a cucc nem működik.
installálás után a következő dolgokat kell megnézni:
- shift2 mappában legyen dlc1 és dlc2 könyvtár. ha nincsenek meg, akkor valszeg hibázott a telepítő
- a shift2u exe jobbklikk properties -> details itt a product versionnak 1.0.2.0án kell lennie. ha ettől eltér, akkor nem volt sikeres a patchelés
- néhány embernek új játékot kellett indítania. a profilok a Documents/Shift 2 Unleashed/Profiles menüpontban vannak, a defaultot ki kell mozgatni, és utánna lehet menni fog. magyarul, a játékbeli progress elveszik, ha az ember előtte bejelentkezik az autologba, akkor a saját rekordok menthetőek. tehát nem lehet több profilt csinálni, mint pl shift1ben, ahol a két profilban könnyebb volt összeszedni az összes autót. ugyanakkor ha van autolog, viszont a profil csak offline van tárolva... ezt hívják kókány megoldásnak.a patcher nem jelez hibát. mégegyszer, ha valami gáz van telepítés közben, a user nem kap visszajelzést. na itt buktam két órát, és ez az, ami gyakorlatilag program quality szempontból elfogadhatatlan. tetejében az origin pedig mosolyogva közli, hogy installed (ld előző). a steamnél látható integrity check nincs meg, hiszen miért is történhetne bármi hiba. dlc külön nem uninstallálható, a 780megás filet pedig az origin törli, mert hát ugye sikeresen feltelepült. és ez átment a belső minőségellenőrzésen :facepalm:
konklúzió eddig: kb három órája szívok a programmal. az origin pedig az egy dolog, hogy privacy szempontból a béka feneke alatt van, nade olyan nehéz lenne egy installerbe berakni egy funkciót, hogy ha közben valami nem stimmel, akkor szóljon már? főleg, hogy ez a patcher rokona a többi ea patchernek, a crysisben meg még biztosan jelzett hibát.
fuuuu.
-
proci985
MODERÁTOR
ok, van valaki, akinek sikerült elindítani a dlct úgy, hogy meg is jelenjenek az új dolgok?
más: sandboxieban a programdata\solidshieldet nem szabad blokkolni, kell a shift2 indításához.
-
proci985
MODERÁTOR
közben felraktam sandboxot, csináltam profilt originnek, szóval lett legends és speedhunters packem.
úgy néz ki amit letölt az origin, az nem más, mint egy kb 780 megás patch. szóval lehet, hogy az originesdit meg lehet kerülni, ha az ember direkt szedi le a patchet. mivel az origin saját games mappájába semmi nem kerül, innentől főleg gyanús, hogy magához a patchez/dlckhez igazából nem kéne az origin. meh.
szerk: maga a patch csinált valamit, ez látszik abból, hogy a négy csík a gta osztálytól jobbra eltűnt. viszont shift2őn belül semmi nem látszik, extran belül az origin code meg azt mondja már fel lett használva.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
MATT KERRICH
#1563
üzenetére
szerintem ez eléggé autófüggő.
anno GTR evoban volt az a tapasztalat, hogy igazán jó kört a CCXel kikapcsolt segítségekkel, powerslideolva, végig a határon lehetett menni.
kerekek közötti erőátadásba is beleszólhat, ez driftnél idegesebb viselkedést is jelenthet.
ami miatt ez Shift2ben érdekes, hogy a McLaren F1 worksnél pl nagyon érezni, hogy néha mesterségesen visszafogja a kocsit a biztonság érdekében.jobb kört gyakorlatilag ott lehet menni, ahol a biztonsági rendszer már megfogná az autót, de a sofőr még tudja vezetni. ez Shiftben nekem érzésre egy eléggé szűk határ (bekapcsolt ABSsel is lazán lehet pár autóval powerslideolni a kanyarokban), de létezik.
és amiatt használok ABS/ASR/traction controllt, mert a kocsik azzal picit megengedőbbek. anno kikapcsolt segítségekkel próbálgattuk a Königsegg CCXet, padlózva harmadikban egyenes úton egyenesen tartott kormánnyal -G25el néztük emlékeim szerint- 4500rpmnél keresztbeállt 180nál. na az erős volt
. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
mrbig25
#1559
üzenetére
nagyon szép eredmény, gyors vagy.
egyébként van egy olyan sanda gyanúm, hogy lehet az apollloval vagy az f1el jobb időt lehetne menni. az első kanyarban pl a veyron érezhetően lassabban tud átmenni, érződik, hogy hiába baromi erős, ha nehéz. kanyarokban is lényegesen korábban kell vele fékezni és nem csak azért, mert gyorsabb.
esetleg még a corvette works lenne érdekes, de azzal még nem vagyok ott, hogy versenytempóban is tudjam vezetni

-
proci985
MODERÁTOR
SPA
Veyron Works 2:07:508legalább másfél másodpercet ezen még lehetne javítani, de lehet többet is (lehet 2perc alá be lehetne férni). experienced modell, SRS, ABS, traction control on, automata váltó, kormány.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
mrbig25
#1552
üzenetére
tényleg egy változata van csak. mentem pár kört a Veyron Workssel, olyan 2:09:5ig jutottam, de még távol vagyok az ideálistól.
DRIFT:
a lotus exige S works kb az ideális driftautó. erős, szívó, nagyon jól kezelhető, picit hajlamos a fenekét mozgatni és egészen kiszámítható. nem mindenhova ideális (tokyoban talán a bmw e92/nissan 240sx vált be a legjobban), de london/miamira nagyon úgy néz ki, hogy ez a legjobb. egyedül arra kell ügyelni vele, hogy padlózni csak ésszel szabad. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
mrbig25
#1549
üzenetére
mármint e92, ugye?
kormány és controller eltér shift2nél. fejlesztők anno elárulták, hogy controllerrel van pár beépített segítség, ami nincs meg kormánnyal. ezért alakult ki az a fura helyzet, hogy van, aki szerint egyszerű a drift (controllerrel) és van, aki szerint eszméletlenül nehéz (jellemzően kormányról lévők). egyébként az is picit vicces, hogy novice karakterisztikával egyrészt nehezebb csúszni, másrészt meg az ember is kevesebb pontot kap, mint experten.
tippért viszont köszönet! úgy néz ki az e92 remek alap gyárilag is: erős, de szépen fordul és jól kanyarodik. gyárilag egyébként tényleg jó, de nagyon hamar túlmelegedik a gumija, utánna pedig már nem lehet vele szépen menni. gumi upgradevel is lehet vele csúszni, de úgy már stock állapotban annyira nem jó (én kézifék nélkül, gázadással szoktam csúsztatni).
másik oldalról szívó, egyeletes karakterisztikával, nincs lag, gázadásra keresztbeáll, viszont félgázon tartva nagyon szépen kezelhető. jelenleg megkapta az összes upgradet nitró, turbó és M6 motor kivételével, nagyon remekül kezelhető. SX240 után csodálkoztam is, hogy háromszor olyan erős (de még mintha a tuningolt SXnél is erősebb lenne), mégis sokkal egyszerűbben vezethető.
ezek után még elkezdtem gondolkodni, hogy talán a McLaren F1, a CCX (ebben nem vagyok biztos) és a Porsche 911 GT2t lenne még érdekes kipróbálni, azok is szívók, a Porschének meg még a nyomatékgörbéje se hullámzik.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
mrbig25
#1549
üzenetére
nézek egyet.
melyik layoutra vagy kíváncsi?
ja, teszteltem a játékot három monitoron. úgy néz ki egy 6950 2gb elbírja szépen magasabb felbontáson is

-
proci985
MODERÁTOR
válasz
MATT KERRICH
#1547
üzenetére
hm, látom régebbi codemasters. érdekes lehet.
más: ki mivel driftel? a londoni pályán nem bírok átjutni. valszeg valamit nagyon rosszul csinálok, de vagy túl jól tapad a gumim, vagy elfogy a verseny felére.
közben próbálgattam ae86 works, sx200 works és bmw 135i worksot is, azokkal se ment jobban. meg egy stage3 mustangot, az se segített sokat.
vicc az, hogy a pályák felét lazán nyerem, felén kb második easyn, felén meg közelébe se vagyok a harmadik helynek sem.

-
proci985
MODERÁTOR
válasz
MATT KERRICH
#1544
üzenetére
igen. versenyeknél kevésbé feltűnő a dolog, de határon driftelve eléggé markáns. egyébként lehet ezért is mondják fórumokon, hogy normalon egyszerű driftelni, experienceden meg nagyon nehéz.
TOCA3al nem játszottam, mit tudott?
-
proci985
MODERÁTOR
DRIFT:
kormánnyal továbbra is szívás, de gyakorlok. rosszul megy, tegyük hozzá.
tippek, hozzám hasonló kezdőknek: easy a megoldás. hardon kb ott a harmadik hely, ahol easyn az első, sikerélmény miatt érdemes itt kezdeni. handling model nálam experienceden van, segítségeket ki lehet kapcsolni, de bekapcsolt traction controllal is lehet slideolni. abst alapból kilövi. elején nem érdemes hard/realistic fokon hagyni, jellemzően a kocsi bőven fog amortizálódni. ja igen: az elején nagyon lassan fog menni a dolog, ezért kell az oválpálya, mert csak a kocsira kell figyelni, a layoutra kevésbé.
aztán: van minimum két oválpálya. egyik az első sorozatban és nagyon pici, másik a hazeview oval, ez utóbbi sokkal gyorsabb.
miután a programban az ember eljut az alapokig (addig nem is enged tovább), érdemes az első, pici pályán gyakorolni. mivel ovál, nem kell kanyarokat fűzni, tehát sokkal egyszerűbb, mint az első miami. a harmadik london egyelőre felejtős, főleg, hogy a drift alliances 240 oda már nem jó.
aztán: a drift alliance 240es kezdeni, gyakorolni jó, hosszabb pályákra alkalmatlan. ha a második körben úgy kezdi érezni az ember, hogy katasztrofálisan megy, vagy sehogy se, akkor nem az ember lett nagyon rossz egy kör alatt, hanem ez a kocsi sajátossága. bővebben erről később.
namost: az első pici oválon érdemes elkezdeni versenyezni, easyn, a drift alliance 240el. oda az az autó tökéletes: lassú, gyenge, és még a turbója ellenére se forgatja el a kerekeket. valamint nem kopik el félúton a gumija...
. a nagyobb hazeview oval szintén jó vele gyakorolni. picit ugyan oda már lassú, a gumija határeset, ugyanakkor amíg belejön az ember, addig jó. második-harmadik helyig easyn el lehet vele menni.ha ezek megvannak, érdemes beszerezni a drift autót. én egy 240et vettem, tehát annak a beállításával tudok szolgálni. normál autót/ne adj isten valami későbbi szupersportot/worksot ki lehet próbálni, de nem jó ötlet. én szóltam, a 200SX Workssel is rossz időket mentem. de próbáltam MPC12t, Corvette Worksot, Caterham Worksot, 911et... vegyetek 240sxet, mert az jó. esetleg a corolla vagy az első m3 is megfelelhet, de azokat nem próbáltam. külföldi fórumok rx7/suprát is mondanak, illetve s15 rajongók is vannak... de szerintem kezdeni jobb az olcsó és gyenge 240.
ami miatt kell az új autó, az a gumi: a da240en utcai gumi van. ez a két oválon nem probléma, de hosszabb meneteken (london) a gumi a felénél "elkopik". ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy a gumi elforog, a gyorsulásnak búcsút lehet inteni, az egyenesen megy és a keresztbeáll pedig kb átmenet nélkül történik meg. lehet ha nem 180fokot tudna a kormány (pl egy 540es g27) akkor ez még nem lenne ekkora probléma, ugyanakkor sajnos a drift alliance autója tényleg alkalmatlan a célra.
viszont: az új autóra át kell szokni. a 240 alapból gyenge, szóval a célra jó. amit fel lehet rakni:
- karosszéria/könnyítés
- váltómű
- felfüggesztésami mérlegelendő:
- motortuning: érdemes lépcsőkben fejleszteni, és két lépcső között menni egy próbakört, hogy az ember szokja. az s15 motorcserétől nekem elsőre totál irányíthatatlanná vált az autó, erről még később
- fék: ez attól is függ, hogy az ember hogy szereti megcsúsztatni az autótami necces:
- a turbó és a gumi. ez a két összetevő egyben össze is függ. namost, standard gumival a legkisebb turbóra is full motortuninggal (kiv motorcsere) az autó kb irányíthatatlanná válik, egyszerűen túl erős lesz. a drift a határon autózásról szól, szóval az erő nem feltétlenül jó. a motor karakterisztikája is egyenletlenebb lesz, ami tanulni nem jó
- első gumiuppgrade: amint ezt felrakja az ember, sokkal de sokkal nehezebb lesz csúszni. egyik oldalról kapunk jobb kontrollálhatóságot, másik oldalról pedig a gumi jobban is fog tapadni. ez gyorsításkor előny, keresztbecsúszásnál kevésbé. ami miatt viszont ez fontos, hogy az utcai gumi nem alkalmas hosszabb driftekre, egész egyszerűen túl hamar felejt el tapadni. london második körre általában már ez megtörténik. abban a pillanatban, hogy a gumi már nem tapad, irányított driftelni kb lehetetlenné válik.namost: minél jobban tapad a gumi, annál nagyobb erő kell... és itt vissza is jutottunk a drift alap problémájához: a guminak elég jónak kell lennie, hogy ne fáradjon el menet közben, ugyanakkor elég gyengének is, hogy megcsússzon. alap motorral és összes upgradevel a gyári gumi kevés, az első upgrade sok.
amit még érdemes megcsinálni, hogy szépen, egyenként, fokozatosan uppolni a motort és menni 1-2 kört, jellemzően a második-első helyre hajtva, illetve próbálva javítani a pontokat.
jelenleg az első gumiupgradet tesztelem az első turboupgradevel: ígéretesnek tűnik, de lehet s15 motorcserével fogok jobban járni.
azért ezen pozitívan lepődtem meg, hogy a shift2ben van gumi kopás. mármint tényleg van benne.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
MATT KERRICH
#1540
üzenetére
ja, Bugattinak Nordschleife fekszik nagyon.
bár szinte minden hol jól megy, egyedül Riviera kevésbé jó vele, túl szűk.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
- = Zk = -
#1537
üzenetére
én gondolkodok boxos controlleren. csak akkor már wireless kéne, az meg álítólag nem nagyon megy pcvel. wired meg...controllerrel hadd ne kelljen már kábelt kerülgetni, fotelből akarom akkor már tolni

ó, itt max széthúzom több monitorra
gépre nincs tv kötve, de szeritnem nem is kell. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
- = Zk = -
#1535
üzenetére
ja analóggal az nem fog menni

-
proci985
MODERÁTOR
válasz
- = Zk = -
#1533
üzenetére
elvileg controllerrel is jó
lényeg az, hogy kell adagolható fék és kormány. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
- = Zk = -
#1531
üzenetére
ha van kormányod, akkor lehet vele menni, én nyertem azzal is versenyeket.
arra kell ügyelni, hogy viselkedésben eléggé a GTR Evolution Corvette GT1jére emlékeztet. nagyon finoman és óvatosan kell neki gázt adni, nem szabad folyamatosan padlózni és precízen kell vezetni, mert ideges és makrancos.
szóval óvatosan kell vele menni és ki kell ismerni, de egyébként nagyon jól megy.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
proci985
#1529
üzenetére
vagy Corvette Works, és akkor tényleg eléggé ügyes vagy.
más: aki alapból hárombetűs rövidítésekkel (traction control, anti block brackes) menne: driftnél a program alapból csak az abst lövi ki. többit manuálisan kell kilőni. driftelni bekapcsolt elektronikával kb esélytelen.
megint más: miután végigpróbáltam 10 autót az első driften, levettem easyre a tapasztalati szintet (experienceden tolom), easyre a nehézséget és még próbálkoztam egy ideig, az első versenyen összejött egy haramdik hely.szóval kérdés: mi az az autó, amivel szépen lehet driftelni? vagy akárcsak lehet. eddig 240el ment jobban, rx7el kb fánkozni tudtam csak. állítólag controllerrel egyszerűbb... na azom nincs, kormánnyal meg húzós.
inkább vissza is mentem experienced/hardra megcsinálni gt3mat, az legalább megy.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
MATT KERRICH
#1528
üzenetére
ha van dlcd, akkor még a murcielago works lehet. shift1ben is jó volt, bár skill kell hozzá Notdschleifén, eléggé rosszindulatú.
vagy megint tévednék?

-
proci985
MODERÁTOR
válasz
MATT KERRICH
#1525
üzenetére
hm, Gumpert Apollo Works vagy McLaren Works?

-
proci985
MODERÁTOR
na megvan a nordschleife endurance.
Nissan Skyline R34 Works, 35:28. legjobb kör 7:02. végülis annyira nem rossz, külföldi fórumokon 37 körüli időket olvastam, annál azért lényegesen jobb voltam. R34 works egyébként shift1ben egyik kedvenc autóm volt Nordschleifére is, nyugodt, hibára/padkára/egy hátsó kerék fűre nem áll keresztbe. egyébként a shift1 r34 worksénél gyorsabb, azzal olyan 7:30 körüli időket mentem nappal. 6:40 szerintem reális.
másik oldalról a Veyron Workssel nappal 32:38at mentem, 6:20 körüli legjobb idővel. nem is olyan rossz.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
- = Zk = -
#1511
üzenetére
sima shift2höz nem kellett origin, egyébként vittem volna vissza a boltba (boltos mondta vigyem el, aztán ha nemjó, akkor vigyem vissza). dlckhez elvileg kell, na azért nincsen még se speedhuntersem, se classicom.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
- = Zk = -
#1509
üzenetére
dlckhez elvileg kell. vagy Neked meg sikerült oldani azokat origin nélkül? valahogy nincs kedvem csinálni egy virtuális gépet csak annak a kedvéért.
-
proci985
MODERÁTOR
tényleg, dlcket be lehet szerezni úgy, hogy az ember nem installálja az origint?
-
proci985
MODERÁTOR
lehetne lehetne, de valami nagyon jóindulatú és relatíve lassú autó kell. olyan 250 fölött már gyakorlatilag vakon kell vezetni, és mivel a pálya fele kb ennyire gyors egy jobb autóval, innentől én látnok achievmentet adnék érte. a Veyronnal kb 170-180as átlagnak felel meg a 6:20-6:40 körüli köridőim, ami vakon vezetést jelent.
tiszta kört egyébként már mentem, versenytempóban is. de egyrészt kb fejből ismerem a pályát (csak sötétben a viszonyítási pontok se látszanak), másrészt meg én abs+asr+automataváltóval megyek.
-
proci985
MODERÁTOR
és hogy miért idegesítő az AI, és ez miért pont a Nordschleifén probléma:
- szűk a pálya: gyakorlatilag London, Monaco, az ausztrál hegy és Tokyo mellett a legszűkebb
- nagyon gyors: a Döttinger Höhe a játék leggyorsabb pontja, de még legalább három helyen 300 fölé lehet menni megfelelő autóval
- gyakorlatilag a program által megadott ideális ív nem sitmmel: túlzottan lazára veszi a sebességet, pl Fuchsröhrén végig piroson szoktam végighajtani. amit ír, az szép meg jó, de alapvetően Nordschleifén jó köridőhöz pár kanyarban powerslideolni kell.
- ami ha az ai lelöki a hátsó spoilert az első kanyarban, nem fog menni -
proci985
MODERÁTOR
ventiket próbáld erősebbre állítani, az lehet segít.
endurancenál nálam is eltűntek a csíok, nagyon nem leht velük mit kezdeni sajnos. fagyás nem volt.
más: ha pontosan lehet tudni, hogy a Nordschleife északi részén az AI az első kanyarban tömegbalesetet csinál, akkor minek erőltetik? (shift1ben is ez volt, most is hatvanadszorra jött össze) meg az éjszakai verseny is... hülyén vannak a fékpontok, ha az ember követi az ívet, akkor meg nagyon 7 perc alá semmivel nem lehet menni.
megint más: perfect launchnál a veyron beragad. tövignyomott gáznál indul jól. feneseérti.
-
proci985
MODERÁTOR
huhú, 6:19:89 Nordschleifén nappal, vihí! sikerült bemennem végre 6:30 alá. Bugatti Veyron Works @ Stock. video még nincs, endurance boss nappali futamán az utolsó körben jött össze.
második futam viszont éjszakai lesz. na az a bugattival érdekes lesz, lámpával se látni kb semmit 300 fölött, óvatosan hajtva viszont le fognak hagyni. lehet lassabb autó kellett volna.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Sirandrish
#1477
üzenetére
hm, csak a box controller a jó, vagy ps3 is megfelelhet?
gondolkodok egy joyon a pchez... mégiscsak jó lenne néha fotelból tolni. vagy wireless box controller is jó lehet, akár pl a shitfhez is?
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Sirandrish
#1468
üzenetére
fura... nekem nem tűnt fel a dolog, viszont billről az elején mentem két kört, aztán inkább elővettem a kormányt. billről a shifthez hasonlóan ez sem igazán irányítható.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Sirandrish
#1464
üzenetére
nekem billről sem laggolt, pedig usbsen tolom. kormánynak egy ősi Saitek 220at használok, azzal sincs lag.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
MATT KERRICH
#1457
üzenetére
ja, játék 37nek nézi, de párat egybevesz.
igazából a works vége valahol 440nél van gyári beállításokkal, és olyan 350-370ig lehet feljutni a leghosszabb egyenesben. tehát rövidebb fokozatok+nagyobb leszorító szerintem menne.
automata vs manuális... na igen, viszont a Bugatti annyira gyorsan forogja le a fokozatokat, hogy nem vagyok benne biztos, hogy gyorsabb lennék. emiatt is nem akartam piszkálni pl a gyújtást és a nyomatékgörbét, már így is eszméletlenül megy.
" szerintem túlságosan stabil."
viszont a hossza miatt a Nürburgringen számít a kezelhetőség, szóval nem lehet idegbajosra állítani azzal a felkiáltással, hogy 2 percet és 10-14 kanyart még így is menni fog, max párszor restartolok.hm, 6:20 szerintem gyári beállításokkal is menne. tud exportálni videot a progi?
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
MATT KERRICH
#1455
üzenetére
pályát már valamennyire ismerem (37 kanyar az azért 37 kanyar), viszont magát az autót még kevésbé
.alapvetően eddig annyi a tapasztalat, hogy a hetedik/nyolcadik(?)at nem forogja le, szóval a váltó áttételezésén biztos lehetne állítani. ugyanígy az aerodinamikán.
a súlypontja jónak tűnik, nagyon ültetni a Nordschleifén meg nem szabad, mert fennakad az autó a Karousselben. illetve még Shift1ben a Murcielago Workssel állítgattam elég sokat, ott sikerült belőni egy setupot, amivel 250 fölött is stabil volt az autó, viszont az a setup meg 130 alatt a lassabb kanyarokban volt életveszélyes. kormányáttételezés rendben van
kérdés még a motorvezérlés, de olyan 330 fölött már így is picit idegesen viselkedett. az kb három helyen jöhet elő a pályán, amiből egy hely tartósabb, szóval ez igazából annyira nem nagy baj.
segítségek mögött nekem az a gondolatom is benne van, hogy GTR Evolutionban anélkül pár autó (Köenigsegg CCX) még ismerős G25ével is kb vezethetetlen volt. olyan 550 ló fölött nekem már picit erősek az autók, bár a Bugatti kb olyan, mint egy jóságos vaddisznó, röfög, hörög, kilő, megáll, és még irányt is tud változtatni. ja és magától nem akarja meglátogatni a homokágyat, ami az Audi R8 Workssal összehasonlítva pl hatalmas pozitívum.
az egyetlen bajom vele, hogy széles és hosszú, Monte Carlo (aka Riviera)/a hegyi pálya egy Lancia/S7el lényegesen egyszerűbb.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
MATT KERRICH
#1453
üzenetére
sima, egyedül vagyok a pályán, nappal. ASR/ABR/Traction Control van (gyakorlatilag amennyit én akarok keresztbe menni, azt ezekkel is lehet), automata váltó, egyébként kormányról más segítségek nélkül.
a Bugatti Works upgradevel, de semmit nem állítottam a gyári állapothoz képest. és azért annyira nem voltam gyors, szerintem még bőven lenne hova javulni.
-
proci985
MODERÁTOR
na, első próba nordschleifén Bugatti Veyron Workssel, sikerült mennem egy 6:34es időt. van hova fejlődni, de az első rész Murcielago Workséhez képet egész egyszerű vezetni.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
MATT KERRICH
#1448
üzenetére
nekem az egyik kedvencem
. a hossza miatt sokkal inkább tűnik egy utcai pályának, mint egy rendes versenypályának. persze másik oldalról kihívás, vezetési és beállítási szempontból is (vannak technikás részei, viszont egyben a játék egyik leggyorsabb pályája), eszméletlenül nehéz tökéletes kört menni rajta. főleg, hogy jó időhöz olyan autó kell, ami 200 fölött is még jól gyorsul, viszont emiatt lassabb helyeken az autó általában eléggé ideges lesz. Murcielago workssel Shift1ben szórakoztam eleget power lapokkal, de igazán GTR Evolutionben se volt jobb a helyzet (Corvette GT/Koenigsegg GTvel egész szépen tudtam menni, bár annyira nem voltam gyors).más, pár kérdés:
- DLChez felrakom az origint, regelek, és boldog vagyok? pcn játszom
- mik a legjobb autók, mi a shift1 Nissan GTR works helyi megfelelője sebesség/kezelhetőség terén?
- online érdemes próbálkozni vele?
Új hozzászólás Aktív témák

- Apple iPhone 11 64GB Kártyafüggetlen 1év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- Gamer/streamer mikrofon, állvány és USB HUB kitűnő árakon!
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3503
- HP Thunderbolt 4 kábel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
.





