Új hozzászólás Aktív témák
-
Csapoati
nagyúr
Nem jó ez így, persze. Patchek fel vannak téve? Driverből nincs valami elállítva?
Amúgy én sem multiztam még, pedig lassan 1 éve van meg a játék (de single-ben azért beletettem 26 óra tiszta vezetési játékidőt), viszont ha összejönne itt pár ember, benne lennék pár mókában. Sajnos nem tudok rendszeresen lenni, de hátha néha gurulhatunk egyet-egyet. csapoati83 néven futok Autologon (lehet hogy nagy C), viszont szerintem aki most vette meg, kicsit feküdjön rá a singleplayerre, hogy kiismerje a különböző kategóriájú kocsikat, mert eléggé más a fizika, mint egy Gridben vagy GTR2-ben.

-
Csapoati
nagyúr
válasz
ViiiiktorOC
#1397
üzenetére
Én szoktam vele játszani.

-
Csapoati
nagyúr
válasz
ViiiiktorOC
#1395
üzenetére
Teljesen jó így. Felőlem kezdhetünk amúgy Spa-val is, csak nem tudom a buszmegállónál mennyire veszi komolyan a gép a vágást - még sosem próbáltam.
-
Csapoati
nagyúr
válasz
ViiiiktorOC
#1392
üzenetére
Jöhet, de legyen rá egy kis idő, mert hétvégén is sok a programom.
DLC-s gyorsulást inkább ne, de azon kívül bármit. Viszont szerintem jó lenne az előre lefixált kocsi. -
Csapoati
nagyúr
válasz
homeless09
#1389
üzenetére
ITT nézd meg a PTMu modot, de billentyűzettel sok jóra ne számíts. Ez a játék szerintem egyértelműen kormányra lett kitalálva - mondom ezt úgy, hogy én is billel kezdtem el és katasztrófa volt.
-
Csapoati
nagyúr
válasz
homeless09
#1387
üzenetére
Vannak jó kis Handling modok is, ha gondolod linkelhetek párat. Én mondjuk csak egyet próbáltam, de az alap fizikával is elvagyok (kormánnyal).
-
Csapoati
nagyúr
válasz
hardtechno92
#1380
üzenetére
A cpu lehet neki kevés.
-
Csapoati
nagyúr
válasz
uszkart
#1346
üzenetére
Abszolút nem, a GT3-GT1-nél teljesen más, előtte alig használt pályák jönnek elő. Ezek mind valós versenypályák, pl. Brno, Enna di Pergusa, Silverstone, Donington Park, Brands Hatch, Oschersleben, Mount Panorama (Bathurst), Spa-Francorchamps. Összesen valami 35 pálya van jó sok variációval, szóval szerintem ez minden, csak nem kevés (Gridet, Race 07-et, pl eléggé alázza ilyen téren).
#1348: Originről telepítetted?
#1345: Adatok alapján gyenge, de nagyon jól tapad.
-
Csapoati
nagyúr
Megcsináltam a Legends záró bajnokságát, íme a nyeremény:
Porsche 911 Team Need for Speed
Szép skin szerintem.
Holnap meg nekiesek a Dragnek.
#1342: A Lambo.

-
Csapoati
nagyúr
válasz
Gulyopapa
#1310
üzenetére
Biztos hogy nem, a support szerintem segít. Ha kérik, akkor meg esetleg mellékeled nekik az eredeti kódodat. Ne feledjük, hogy azért nekik is fontos, hogy jól működjön a játék nálad, máskülönben többet nem vásárolsz tőlük.
Más. A Gallardo GT3 egyre jobban a szívemhez nő. Isteni a tapadása RWD-s autóhoz képest, ráadásul a hangja is isteni. Gyorsulni már láttam jobban autót a játékban, de ezt majd orvoslom finomhangolással.
-
-
Csapoati
nagyúr
Ja amúgy jún. 30-án (csütörtök) jönnek a pc-s DLC-k, INGYEN! Tehát a Legends és a Speedhunters pack is.

-
Csapoati
nagyúr
válasz
NeoExDeath
#1302
üzenetére
Én eredetivel nyomom, igaz neten nem szoktam.
-
Csapoati
nagyúr
válasz
NeoExDeath
#1293
üzenetére
Unlocker, regisztrálni kell a letöltéshez.
A Dr. Pepperes eventek + a Camaro is tök jók.
A patchel kompatibilis, és az Autolog se hülyül be tőle eredeti játéknál. -
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1289
üzenetére
De hova lett a sok pénz?
Én elértem már rég a level 20-at, vettem is jó pár autót (igaz, nem a legdrágábbakat, de azért az SLR, meg a Bentley sem volt olcsó), és még mindig van vagy 1 millióm. A GT3-at kezdtem most el amúgy, Lamborghini Gallardóval. Kicsit furcsa, hogy jóval lassabb az Endurance-ban használt kocsiknál, de kellemes vezetni. Ami a legjobb: itt már szinte csak normális pályák vannak, egy eseménynél csúsznak csak be a kamu városi menetek. -
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1287
üzenetére
Még nem próbáltam, de amúgy miért olyan csiga autóval csinálod az Endurance versenyeket, mint az S3?
Sokkal tovább tart. Ha már Audi, akkor R8. 
-
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1284
üzenetére
Nagyon pontosan irányítható, ici-picit túlkormányzott, de még pont jó, ráadásul a csúszások is könnyen foghatók vele. Hátránya ez a kis túlkormányzottság annak, aki ezt nem szereti. Ja, a fékjei is nagyon jók.
-
Csapoati
nagyúr

Elég nehéz volt az éjjeli Nordschleife, nem mondom. A McLaren SLR 722 viszont marha jó.
-
Csapoati
nagyúr
Na, 20 körös Suzuka, Bentley-vel. Ezt a kocsit nem ajánlom senkinek sem, borzasztó. Iszonyatosan alulkormányzott (nem volt kedvem setupolni most), ez valószínűleg a 4WD miatt van. A 12. körig ég úgy-ahogy megbirkóztam vele, de ott elfáradhattak a gumik, mert onnantól szenvedés volt minden kanyar. Gondolkoztam, hogy Bentley, vagy McLaren SLR, és hát rossz döntést. hoztam.
De nem baj, már csak a két 5 körös Nordschleife van hátra az Endurance-ból, és az enyém lesz a BMW M3 GT2 drágaszág. -
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1278
üzenetére
Túl finoman fogalmaztál - az AI sem finomkodik.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1276
üzenetére
Ez még nem is lenne baj, de ha félig előttük vagyok már, ne tosszanak neki a falnak.

-
Csapoati
nagyúr
Én sem ajánlom. Billel kezdtem el a Shift 2-t, aztán majdnem kidobtam a kukába. Kormánnyal isteni.
Ma Bathurst (Mount Panorama) volt a soros, erre az alkalomra vettem egy Mercedes SLS AMG-t, kapott egy kis "munkát" (Works), aztán uzsgyi. Igencsak szereti tolni a seggét. A pálya elég állat, kettős jellege van. Az egyik állati gyors, 353-at értem el ott, a másik fele meg bal-jobb csikicsuki, elég kimerítő és szűk is. Az AI viszont elég gyökér tud lenni, főleg lekörözéskor...
-
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1264
üzenetére
Nem olyan könnyű az az egy kör vele a Nordschleifén.

-
Csapoati
nagyúr
Ma inkább Road Americát nyomtam le a 20 körösök közül. Egészen megszerettem a pályát, és rájöttem, hogy mekkora butaságot beszélnek azok, akik azt állítják, hogy következetlen az irányítás, nem lehet ugyanolyan köröket menni. Nos, én egy works upgrade-es Nissan GT-R-rel a 20 körböl 14-t egy másodpercen belüli szórásban nyomtam le. Volt 3 ilyen köröm egymás után, hogy 1:58.5, 1:58.5, 1:58.4. Azt hiszem ez elég cáfolatnak.
Már csak Bathurst van hátra, meg kétszer 5 kör a Nordschleifén - na AZ kemény lesz, jól meg kell választanom, hogy milyen kocsival menjek. -
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1258
üzenetére
Spa a legjobb.
Bathurstöt (Mount Panorama, Ausztrália) fogom holnap tolni, azt hiszem. Kimondottan durvának tűnik. 
-
Csapoati
nagyúr
válasz
mrbig25
#1254
üzenetére
Néha még a kerékvetőt se szereti, ha érinted. Ha clean lap kell, én a rázókövek közelébe se megyek.

Ma mentem 20 körös Spát Acura NSX-szel. Állat egy gép, a Scion tC után sokkal jobban dobálja a seggét, de ez érthető (RWD vs 4WD), viszont a hangja sokkal teltebb. Spa éjszaka meg... azt hiszem nem kell ecsetelnem, az Eau Rouge, a Pouhon (a nagyon gyors dupla balos a pálya közepe felé) és a Buszmegálló-sikán kanyarok is igen nagy kihívást jelentenek.Kis vizuális segítség a pályát kevésbé ismerőknek: Spa pályarajz

Ja, amúgy nem tudom ki vette észre, de valamiféle gumikopási fizika is van a játékban. Az első két körben rettenetesen alulkormányzottak a kocsik (és a fékek se fognak annyira), de a végén már úgy lehet dobálni őket, ahogy az a nagykönyvben meg van írva. A terhelésváltás is kiválóan érezhető.
-
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1250
üzenetére
Az egyik sikánban a pálya középső részénél nem szereti, ha a kijáratnál nagyon lemész a rázókőről - érthetetlen, mert ezzel még időt is vesztesz. Nekem a 20 kör alatt 4 figyelmeztetés jött.
-
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1247
üzenetére
Én most nyomtam le egy 20 körös Brnot, marha élvezetes volt. A hírhedt Scion tC kormánya mögött.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1242
üzenetére
Konkrétan arra gondoltam, hogy sok segítséggel nem valós módon viselkedik az autó, ami miatt nehezebb ésszerűen reagálni az irányítással.
-
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1238
üzenetére
Pedig a Z06 kormánnyal istenien irányítható - segítségek nélkül. Egyébként a túlzott segítség is hátráltathat, csak mondom.
-
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1220
üzenetére
Turbózd fel a kocsidat jobban. Az övé messze A-s.
-
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1201
üzenetére
A kategóriaváltásnál jön ez elő? Mert egy C999-es autóval sokkal könnyebb versenyeket nyerni, mint egy B1001-essel.
-
Csapoati
nagyúr
válasz
Dantenero72
#1183
üzenetére
Az tuti, hogy nem kormánnyal játszott a csávó. Én is megcsináltam ezt a challenge-et, és bár ugye hátsókerekes a gép, tehát némi túlkormányzottság normális, de ilyen keresztbeállásokat én nem csináltam.
-
Csapoati
nagyúr
válasz
Dantenero72
#1175
üzenetére
Nem tudom erre hogy juthattál, a TDU2 fizikája nekem valami borzalmas a SHift 2-éhez képest. A grafika meg elég ütős.
-
-
Csapoati
nagyúr
PC-s DLC-ket megerősítették hivatalosan.

-
Csapoati
nagyúr
válasz
JoceeHunt
#1137
üzenetére
Felesleges túlfejleszteni a kategóriáján. Pl. sokkal jobb egy C 999-es, mint egy B 1001-es. Mert ugye az előbbi a lehető legjobb a kategóriájában, utóbbi meg a legrosszabb. Amúgy ha határ közelében vagy, mindig az irányítást befolyásoló dolgok legyenek kimaxolva, a motorerő még nem olyan fontos az elején. Aztán ha megnyered a D bajnokságot, úgyis kapsz egy C-s kocsit és így tovább.
Milyen kocsit nem tudsz kormánnyal sem irányítani amúgy? Én a D-s versenyeket egy Ibizával nyomtam le, a C-seket meg Ford Escorttal. RWD nem annyira bejövős, bár az is uralható, csak nem teli gázt kell nyomni kanyarból kijövet.
-
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1127
üzenetére
Persze, ez nem analóg karos gamepad, olyan, mintha billentyűzettel mennél.
-
Csapoati
nagyúr
-
Csapoati
nagyúr
válasz
Gulyopapa
#1113
üzenetére
Megnéztem a driftet kormánnyal is... Hát, RWD autóval esélytelen (pedig pont ezek a jó driftre való gépek), egyszerűen nem lehet finom gázt adni, pörögnek az egyenesben is. Az elsőkerekes Ibiza Cupra viszont meglepő módon úgy viselkedett, ahogy várható volt, kár hogy ez azt is jelentette, hogy nem lehet vele driftelni.
Ugyanis tolta az orrát, és nem lehetett megfaroltatni. A legjobban az Escort RS Cosworth-tal ment, azt szépen be lehet legyeztetni, de fogható módon. Vele még élveztem is. 
-
Csapoati
nagyúr
válasz
kommunism
#1115
üzenetére
Nem, én is majdnem lemondtam róla, amikor eljutottam a retro bajnokság végére. A BMW M3 E36 foghatatlan volt a nyilakkal. Kormánnyal viszont isteni. El kell fogadni, hogy ez tényleg egy szimulátor. a GTR2-t és Race 07-et sem játsza senki kormánnyal, ezt sem lehet. Nekem is fura volt elhinni, hogy egy NFS lehet szim, de lett.

-
Csapoati
nagyúr
válasz
JoceeHunt
#1107
üzenetére
Szerintem megpróbálod aktiválni a EA Download Managerben, ha nem engedi, akkor már használt. Rendkívül könnyen visszavonható az aktiváció EA support oldal, konkrét megoldás, amúgy 5 gépre lehet felrakni (vagy egy gépre 5x, persze deaktiválással ahányszor csak akarod).
-
Csapoati
nagyúr
Kéne egy jó kis topikindító #1 hsz az aktív játékosok Autolog-neveivel, esetleg autó-és pályalista, versenytípusok, stb. Én megírnám, csak kérdés, hogy miképp kerülne ki oda.
-
Csapoati
nagyúr
válasz
JoceeHunt
#1097
üzenetére
Nekem nem steames, de úgyis játékon belül mennek az online dolgok. Én EA Download Managerben aktiváltam a kódomat (bolti dobozos játék, 4 ezerért jutottam hozzá hardveraprón
), ami az accountomhoz kötődik. Tehát ha Windows reinstall lesz, vagy ilyesmi, elég bejelentkeznem, és ott lesz a játékok között.
Szóval gyakorlatilag tök ugyanaz, mint a Steam, csak kevésbé fejlett ez a keretprogram. Ha letöltöd onnan, szerintem ugyanez a menet, biztos le lehet kapni a komplett programot a kód fejében bármikor. Arra kell figyelni, hogy egy-egy reinstallnál nem árt visszavonni a kód aktiválását, mert ha jól emlékszem, csak 3-szor lehet aktiválni - ha visszavonod mindig, akkor persze akárhányszor. 
-
Csapoati
nagyúr
Ha valaki szeretne majd valamikor versenyezni, illetve csak plusz köridőket látni
, nyugodtan vegyen fel barátnak, Csapoati83 néven futok (lehet kis c, nem emlékszem).
Új hozzászólás Aktív témák

- í kilenc! AKCIÓS PRECÍZIÓS KÉSZÜLÉK! 7560 i9-11950H 32GB RAM 1TB SSD Nvidia RTX A3000 6GB 1 év gar
- Honor 200 Lite / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12HÓ Garancia
- Apple iPhone Air Space Black 256 GB Használt, újszerű 100% akku / 7 ciklus Garancia 2026.
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3851
- Vállalom Xianomi Okos kamerák, szoftveres javíttását
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



Mi nem jött be rajta?

De nem baj, már csak a két 5 körös Nordschleife van hátra az Endurance-ból, és az enyém lesz a BMW M3 GT2 drágaszág.
Mint mondtam, ez egy szimulátor, és az nem gamepadra lett kitalálva. Eléggé leszűkül ezzel a játékosok köre, de nem kötöttek kompromisszumot a fizika rovására.


