Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch8 és Watch8 Classic – lelkes hiperaktivitás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Amazfit T-Rex 3 Pro – világítós dínó
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Drága Bluetooth tagek olcsóbb alternatívái (MiLi MiTag, LiTag, OTAG, stb.)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 70 - többért kevesebbet
Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
DRIFT:
kormánnyal továbbra is szívás, de gyakorlok. rosszul megy, tegyük hozzá.
tippek, hozzám hasonló kezdőknek: easy a megoldás. hardon kb ott a harmadik hely, ahol easyn az első, sikerélmény miatt érdemes itt kezdeni. handling model nálam experienceden van, segítségeket ki lehet kapcsolni, de bekapcsolt traction controllal is lehet slideolni. abst alapból kilövi. elején nem érdemes hard/realistic fokon hagyni, jellemzően a kocsi bőven fog amortizálódni. ja igen: az elején nagyon lassan fog menni a dolog, ezért kell az oválpálya, mert csak a kocsira kell figyelni, a layoutra kevésbé.
aztán: van minimum két oválpálya. egyik az első sorozatban és nagyon pici, másik a hazeview oval, ez utóbbi sokkal gyorsabb.
miután a programban az ember eljut az alapokig (addig nem is enged tovább), érdemes az első, pici pályán gyakorolni. mivel ovál, nem kell kanyarokat fűzni, tehát sokkal egyszerűbb, mint az első miami. a harmadik london egyelőre felejtős, főleg, hogy a drift alliances 240 oda már nem jó.
aztán: a drift alliance 240es kezdeni, gyakorolni jó, hosszabb pályákra alkalmatlan. ha a második körben úgy kezdi érezni az ember, hogy katasztrofálisan megy, vagy sehogy se, akkor nem az ember lett nagyon rossz egy kör alatt, hanem ez a kocsi sajátossága. bővebben erről később.
namost: az első pici oválon érdemes elkezdeni versenyezni, easyn, a drift alliance 240el. oda az az autó tökéletes: lassú, gyenge, és még a turbója ellenére se forgatja el a kerekeket. valamint nem kopik el félúton a gumija...
. a nagyobb hazeview oval szintén jó vele gyakorolni. picit ugyan oda már lassú, a gumija határeset, ugyanakkor amíg belejön az ember, addig jó. második-harmadik helyig easyn el lehet vele menni.ha ezek megvannak, érdemes beszerezni a drift autót. én egy 240et vettem, tehát annak a beállításával tudok szolgálni. normál autót/ne adj isten valami későbbi szupersportot/worksot ki lehet próbálni, de nem jó ötlet. én szóltam, a 200SX Workssel is rossz időket mentem. de próbáltam MPC12t, Corvette Worksot, Caterham Worksot, 911et... vegyetek 240sxet, mert az jó. esetleg a corolla vagy az első m3 is megfelelhet, de azokat nem próbáltam. külföldi fórumok rx7/suprát is mondanak, illetve s15 rajongók is vannak... de szerintem kezdeni jobb az olcsó és gyenge 240.
ami miatt kell az új autó, az a gumi: a da240en utcai gumi van. ez a két oválon nem probléma, de hosszabb meneteken (london) a gumi a felénél "elkopik". ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy a gumi elforog, a gyorsulásnak búcsút lehet inteni, az egyenesen megy és a keresztbeáll pedig kb átmenet nélkül történik meg. lehet ha nem 180fokot tudna a kormány (pl egy 540es g27) akkor ez még nem lenne ekkora probléma, ugyanakkor sajnos a drift alliance autója tényleg alkalmatlan a célra.
viszont: az új autóra át kell szokni. a 240 alapból gyenge, szóval a célra jó. amit fel lehet rakni:
- karosszéria/könnyítés
- váltómű
- felfüggesztésami mérlegelendő:
- motortuning: érdemes lépcsőkben fejleszteni, és két lépcső között menni egy próbakört, hogy az ember szokja. az s15 motorcserétől nekem elsőre totál irányíthatatlanná vált az autó, erről még később
- fék: ez attól is függ, hogy az ember hogy szereti megcsúsztatni az autótami necces:
- a turbó és a gumi. ez a két összetevő egyben össze is függ. namost, standard gumival a legkisebb turbóra is full motortuninggal (kiv motorcsere) az autó kb irányíthatatlanná válik, egyszerűen túl erős lesz. a drift a határon autózásról szól, szóval az erő nem feltétlenül jó. a motor karakterisztikája is egyenletlenebb lesz, ami tanulni nem jó
- első gumiuppgrade: amint ezt felrakja az ember, sokkal de sokkal nehezebb lesz csúszni. egyik oldalról kapunk jobb kontrollálhatóságot, másik oldalról pedig a gumi jobban is fog tapadni. ez gyorsításkor előny, keresztbecsúszásnál kevésbé. ami miatt viszont ez fontos, hogy az utcai gumi nem alkalmas hosszabb driftekre, egész egyszerűen túl hamar felejt el tapadni. london második körre általában már ez megtörténik. abban a pillanatban, hogy a gumi már nem tapad, irányított driftelni kb lehetetlenné válik.namost: minél jobban tapad a gumi, annál nagyobb erő kell... és itt vissza is jutottunk a drift alap problémájához: a guminak elég jónak kell lennie, hogy ne fáradjon el menet közben, ugyanakkor elég gyengének is, hogy megcsússzon. alap motorral és összes upgradevel a gyári gumi kevés, az első upgrade sok.
amit még érdemes megcsinálni, hogy szépen, egyenként, fokozatosan uppolni a motort és menni 1-2 kört, jellemzően a második-első helyre hajtva, illetve próbálva javítani a pontokat.
jelenleg az első gumiupgradet tesztelem az első turboupgradevel: ígéretesnek tűnik, de lehet s15 motorcserével fogok jobban járni.
azért ezen pozitívan lepődtem meg, hogy a shift2ben van gumi kopás. mármint tényleg van benne.
Új hozzászólás Aktív témák

- Bontatlan! Mega AKCIÓ! 2028.12.11 Gari! Apple Macbook Air 15.3 M4! 10C/16GB/256GB
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3360
- Apple iPhone 14 128GB,Átlagos,Adatkabel,12 hónap garanciával
- Dell Latitude 5420 14" Touchscreen i5-1135G7 16GB 256GB 1 év garancia
- Apple iPhone 13 / 128GB / Kártyafüggetlen / Akku:87%
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
. a nagyobb hazeview oval szintén jó vele gyakorolni. picit ugyan oda már lassú, a gumija határeset, ugyanakkor amíg belejön az ember, addig jó. második-harmadik helyig easyn el lehet vele menni.

