Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz MATT KERRICH #1563 üzenetére

    szerintem ez eléggé autófüggő.

    anno GTR evoban volt az a tapasztalat, hogy igazán jó kört a CCXel kikapcsolt segítségekkel, powerslideolva, végig a határon lehetett menni.

    kerekek közötti erőátadásba is beleszólhat, ez driftnél idegesebb viselkedést is jelenthet.
    ami miatt ez Shift2ben érdekes, hogy a McLaren F1 worksnél pl nagyon érezni, hogy néha mesterségesen visszafogja a kocsit a biztonság érdekében.

    jobb kört gyakorlatilag ott lehet menni, ahol a biztonsági rendszer már megfogná az autót, de a sofőr még tudja vezetni. ez Shiftben nekem érzésre egy eléggé szűk határ (bekapcsolt ABSsel is lazán lehet pár autóval powerslideolni a kanyarokban), de létezik.

    és amiatt használok ABS/ASR/traction controllt, mert a kocsik azzal picit megengedőbbek. anno kikapcsolt segítségekkel próbálgattuk a Königsegg CCXet, padlózva harmadikban egyenes úton egyenesen tartott kormánnyal -G25el néztük emlékeim szerint- 4500rpmnél keresztbeállt 180nál. na az erős volt:D.

Új hozzászólás Aktív témák