Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz mrbig25 #1549 üzenetére

    mármint e92, ugye?

    kormány és controller eltér shift2nél. fejlesztők anno elárulták, hogy controllerrel van pár beépített segítség, ami nincs meg kormánnyal. ezért alakult ki az a fura helyzet, hogy van, aki szerint egyszerű a drift (controllerrel) és van, aki szerint eszméletlenül nehéz (jellemzően kormányról lévők). egyébként az is picit vicces, hogy novice karakterisztikával egyrészt nehezebb csúszni, másrészt meg az ember is kevesebb pontot kap, mint experten.

    tippért viszont köszönet! úgy néz ki az e92 remek alap gyárilag is: erős, de szépen fordul és jól kanyarodik. gyárilag egyébként tényleg jó, de nagyon hamar túlmelegedik a gumija, utánna pedig már nem lehet vele szépen menni. gumi upgradevel is lehet vele csúszni, de úgy már stock állapotban annyira nem jó (én kézifék nélkül, gázadással szoktam csúsztatni).

    másik oldalról szívó, egyeletes karakterisztikával, nincs lag, gázadásra keresztbeáll, viszont félgázon tartva nagyon szépen kezelhető. jelenleg megkapta az összes upgradet nitró, turbó és M6 motor kivételével, nagyon remekül kezelhető. SX240 után csodálkoztam is, hogy háromszor olyan erős (de még mintha a tuningolt SXnél is erősebb lenne), mégis sokkal egyszerűbben vezethető.

    ezek után még elkezdtem gondolkodni, hogy talán a McLaren F1, a CCX (ebben nem vagyok biztos) és a Porsche 911 GT2t lenne még érdekes kipróbálni, azok is szívók, a Porschének meg még a nyomatékgörbéje se hullámzik.

Új hozzászólás Aktív témák