Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Barthezz2

    nagyúr

    Na, most hogy kicsit többet tudtam tolni vele, azt mondom, nem lett ez rossz.
    Nem egy GTR, ezt aláírom, de az első részhez képest mindenképp fejlődés. A kanyarban végre nem folyton a seggét tolja kifele, hanem túrja az orrát, ha úgy esek be. A futómű kissé szerintem túlzottra sikerült, sokszor nagyon billeg, és úgy érezni, hogy emiatt nem akar arra menni, amerre szeretném. Még az elején vagyok, tuning sincs nagyon a verdán, úgyhogy kíváncsi leszek, később feszesedik-e a futómű. Pár dolgot azért már ráaggattam a seat-ra, és azért látszik, hogy van hatása. Szerintem jobban kijön, mint az 1-nél. A hangja is más lett.

    Megforgatni én sem tudtam az Astont, pedig a szintén nem épp szimulátor TDU2-ben is úgy megforog egy gázfröccsre, hogy öröm nézni. Ez mindenképp hiba. Viszont a sokak által emlegetett taknyon csúszás szerintem nem annyira vészes, mint pár embertől olvastam.

    Szoszo, szerintem el lehet szórakozni vele, aki meg kemény szimulátorra vágyik, ott a GTR széria. Nálam is állandó lakó a gépen :)

    Egyébként van egy tippem a Shift 3-ra. Fogja magát az EA, és bérelje fel a GTR-es srácokat. Írassák meg velük a fizikát, aztán rakjanak köré egy játékmenetet, csináljanak normális grafikát, hozzák vissza az NFSU testreszabási lehetőségeit, hagyjanak ennyi beállítási opciót a kocsikhoz, mint most, és jöhet a kiadás.

    A simbin csapat meg fogja a valag pénzt, amit kapnak a fizikáért, csinálják meg a következő GT szériaversenyt, aztán azt is lehet kiadni.
    Így mindenki jól jár, beleértve a felhasználókat is, hisz kapnánk 2 eltérő "témájú" szimulátort :)

    Na de beleér az ujjam a bilibe.. :D

Új hozzászólás Aktív témák