- Gyorsabb és drágább - kezünkben a Samsung Galaxy S23
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Yettel topik
- Mobil flották
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stevenstyle
senior tag
válasz
isti215 #21146 üzenetére
Előtte azt írtad, hogy főpanel csere? Akkor most főpanel csere, vagy új készüléket kaptál? Most hagyjuk a "főpanel csere szinte = az új készülékkel" szintű hozzászólásokat, mert sem a garanciális ügyintézés sem a jogilag nem = a kettő.
Ha főpanel csere, akkor nem indul újra a gari.
Roland861010: Butaságokat ne írjunk kedves kolléga.
Persze esély van rá, hogy szoftveres probléma lépett fel, de ilyen estekben viszonylag elhanyagolható az esélye.
Tipikusan gyenge térerő és / vagy olyan esetekben fordul elő a leírt probléma, ha az adott cella infrastruktúrája túl van terhelve. A kettő együtt akár viszonylag gyakorta okozhatja a jelenséget egyazon időintervallumban, készüléktől függetlenül (A gyenge térerő persze függhet a készüléktől is, így hasonlóan terhelt cella esetén egy ilyen szempontból jobb készülék esetén kevesebb az esélye a jelenség előfordulásának is).
-
MaxxDamage
félisten
válasz
isti215 #21146 üzenetére
Mivel új telefont kaptál így a garancia idő is újra kell, hogy induljon... (új telefon kézhezvétel napjától, vagy számla/garipapír kiáll. dátuma szerint) /telekomnál nem kapsz kézbe garipapírt... az letölthető a weboldalról bejelentkezés után../ mivel teljesen új eszközt kaptál amire a régi telefon garancia nem érvényes.. (új telefon, új SN szám, új garancia...) de ennyi idő alatt már felhívhattad volna a szolgáltatód és megmondták volna...
/ha nem jól mondtam volna akkor elnézést, de elvileg ez a normális tényállás MO.-n/
L
-
M_AND_Ms
veterán
válasz
isti215 #18822 üzenetére
Értsd már meg, hogy te a csomagolás részét képező fóliát szetted le! Még a Lidl-ben kapható kerékpár sebességmérő kijelzőjére is tesznek a gyártás végén egy fóliát csomagolás gyanánt. Sőt ha megnézed az Xperia töltő fényes részeit is befóliázták.
De nézd csak meg jobban a kijelző szélét, főképp a mikrofonnál, vagy a hallgatónál! Ott látszik a másik, gyári védőfólia széle. Ezen van a Sony felirat is. -
#09819904
törölt tag
válasz
isti215 #18138 üzenetére
"1. hard restart it with vol.up + pwr.btn
2. reset to factory by phone
3. repair by PC companion
4. >>> go to sony"+
"Same problem here, I think sony design this to reduce the power needs when you turn brightness to Max. No such problem when in TWRP recovery."
Más infó ott sincs!
-
csiziktomi
senior tag
válasz
isti215 #17884 üzenetére
Az összefoglalóban jól le van írva,olvass
De ,hogy ne legyek bunkó:
Menete:
1. Másoljuk a belső tárhelyre a C6603_10.4.1.B.0.101_CE3.flashable.zip-et
2. Flashtool/firmwares mappájába másoljuk a C6603_10.4.1.B.0.101_CE3 (Stripped).ftf-et.
3. Lépjünk be a CWM-be majd Install zip -> Choose zip from /sdcard ezután, keressük meg a C6603_10.4.1.B.0.101_CE3.flashable.zip-et és telepítsük fel.
4. Wipe dalvik cache majd Wipe data/Factory reset
5. Kapcsoljuk ki a telefont, de ne indítsuk újra!
6. Flashtoolal flasheljük fel a C6603_10.4.1.B.0.101_CE3 (Stripped).ftf-et.
7. Ha ezek megvoltak akkor bekapcsolhatjuk a telefont.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 256GB 1év garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 16GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Akció! Hordozható GAMER Monitor! MSI MAG162V ! 15.6 1920x1080 FULLHD! Bolti ár fele!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest