- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Prohardver app (nem hivatalos)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
helixP
nagyúr
-
depence
tag
Hydrogel fóliát tettem fel. A csomagban volt foldhoz való széles elsimító. Szépen fekszik, öngyógyító.
Alul,-fölül közepén ahol hajlik ott maradtak kb.2mm-es bubik de az ott meg is fog maradni.
Nem nehéz felrakni. 10 ezreket dobálni a gyári fóliáért egyik legnagyobb fxxxg. De ez az én véleményem.Toknál más a helyzet, olyat használok am a zsanért is védi, az is AliExpress es. Teljesen jó!
[ Szerkesztve ]
HP Envy curved 34 AIO, Samsung Galaxy Z fold 3, Panasonic FZ2000, Nikon D3300
-
helixP
nagyúr
válasz depence #2280 üzenetére
Tudsz képet mutatni, hogy hogy sikerült?
mióta telefonom van, magam rakom fel a fóliát, de szerintem elég necces a Foldok belső kijelzőjéről leszedni / felrakni. Nagyon puha, kb. ha ránézel már megsérül, a fólia leszedésnél, rásimításnál simán benyomódhat.
Biztos, aki bátor, az nekiállhat egy fél misis telefonnál egyelőre kihagyom. -
depence
tag
Én nem akarok kötözködő lenni, de miért kell ragaszkodni a gyári fóliához és hogy a szerviz ergo gyártó tegye fel?! Én Aliról rendeltem párat, szépen feltudtam tenni...
Ez a sok huzavona nem kimerítő?![ Szerkesztve ]
HP Envy curved 34 AIO, Samsung Galaxy Z fold 3, Panasonic FZ2000, Nikon D3300
-
Sefneni
őstag
válasz Sefneni #2271 üzenetére
Kis fejlemény a fóliacseréhez: a TMX szerint nem megoldható (?) a fóliacsere a készüléken, csak a képernyőcsere, potom 270 ezer forintért.
A győri szerviz küldött nekik egy levelet, hogy ezt mégis hogyan, várom a választ.Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
őstag
válasz Gubu0101 #2273 üzenetére
Inkább az a gond, hogy a foldoknal nem opcioa fólia nelkuliseg, tönkre megy a kijelentés és ezt kegyetlenül be arazzak.
Fold 4,Note20 U+Watch Active 4+Tab S7 FE*** i14 Pro +watch 7 SS**iPad PRO 12,9 ,Mac Air M1 **VIDEO:DJI Osmo Pocket&Mobile 3**DRON: Mavic AIR FMC,**ZENE:FIIO M11+FH5,Sharling M1,DragonFly Cobalt**FEJES.:AKG545,845BT,BOSEQC25,Audeze LCD2,Sony WH1000XM3,Focal s.Clas,Grado SR80e
-
Gubu0101
veterán
válasz Maxximus #2272 üzenetére
Ha kiszamolod,hogy 2x akkora a kijelzo
mint egy hagyomanyos mobilon,akkor nem eppen.Tudom lehet venni 3k ert is foliat.De egy minosegit ha veszel es abol kell 2db az kb ott van.…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)...Sony Xperia 1 VI…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
őstag
válasz Sefneni #2271 üzenetére
Rablás...
Fold 4,Note20 U+Watch Active 4+Tab S7 FE*** i14 Pro +watch 7 SS**iPad PRO 12,9 ,Mac Air M1 **VIDEO:DJI Osmo Pocket&Mobile 3**DRON: Mavic AIR FMC,**ZENE:FIIO M11+FH5,Sharling M1,DragonFly Cobalt**FEJES.:AKG545,845BT,BOSEQC25,Audeze LCD2,Sony WH1000XM3,Focal s.Clas,Grado SR80e
-
őstag
válasz Sefneni #2268 üzenetére
Mennyibe kerülne.?
Fold 4,Note20 U+Watch Active 4+Tab S7 FE*** i14 Pro +watch 7 SS**iPad PRO 12,9 ,Mac Air M1 **VIDEO:DJI Osmo Pocket&Mobile 3**DRON: Mavic AIR FMC,**ZENE:FIIO M11+FH5,Sharling M1,DragonFly Cobalt**FEJES.:AKG545,845BT,BOSEQC25,Audeze LCD2,Sony WH1000XM3,Focal s.Clas,Grado SR80e
-
Sumptuous
senior tag
Megkapta a Fold 3 is az asztrofotó módot az expert raw alkalmazásban. Próbálta valaki?
-
Sefneni
őstag
A hétfőn belső fóliacserére leadott kb. 15 hónapos telefon ma érkezett vissza a budapesti szervizből. Nem cseréltek fóliát, mert már letelt a 12 hónapos jótállás, és mivel a fólia nem alkatrész, így arra a 3 év nem vonatkozik. Természetesen pénzért cserélhető...
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
csolaca68
tag
Jó fej volt a samsung.
„TMX Mobile Solution Szerviz Kft. szervizpartnerünk által végzett bevizsgálását követően megállapítást nyert, hogy az SM-F926B típusú, ... IMEI számú készülék kijelzője külső mechanikai hatás következtében megsérült, mely sérülés nem kezelhető jótállás körében.
A fentiek ellenére és az eddig tapasztalt kellemetlenségek miatt, valamint kérését figyelembe véve méltányossági javítást szeretnénk felajánlani Önnek készülékére, amely egyszeri alkalomra szóló díjmentes javítás.
Amennyiben elfogadja ügyének ilyen módon történő végleges lezárását, kérjük, hogy tíz munkanapon belül, írásos válaszában tájékoztasson bennünket.”
Örömmel elfogadtam, bár nem tudom mit foglal magába a javítás. -
Sumptuous
senior tag
válasz szalai112 #2256 üzenetére
Csak a garanciapapír elég ezekhez a javításokhoz, vagy a számlát is kérik?
Szerk: Csatlakoztam a klubba egy fold 2-őt váltottam
Hát, így első körre vegyesek az érzelmek. Akkuidőben jelentős a visszalépés. Melegedés nálam nagyon erősen jelentkezik, de még csak tegnap óta van nálam. Gondolom még sok dolog fut a háttérben, majd megnyugszik?! A kijelző nagyon szuper, szereztem egy spent is hozzá, de a flip tok nekem nem jön be, azt meghírdettem inkább. Egy iPad Pro és egy S21 Ultra összevonását váltja a fold nálam, eddig nagy sikerrel. Nem gondoltam volna, hogy egy 11"-os tablet után ennyire prodiktív tudok maradni egy jelentősen kisebb kijelzőn is. (Azért a fejlesztőiben a dpi 399-re van állítva, ezt javaslom másoknak is!)
[ Szerkesztve ]
-
csolaca68
tag
Sziasztok!
Az enyémnek a belső kijelzőjén volt 2 pici repedés vagy karc, fólia már nem volt rajta. Már 15-én leadtam a debreceni márkaszervizben, de még csak tegnap érkezett meg a TMX-hez. Először az oktogon szervibe ment és onnan a TMX-hez. Ma hívtam őket, visszahívást ígértek és vissza is hívtak . Azt mondták gyártói elbírálás alatt van. Reménykedek, hogy nekem is kicserélik . -
Sefneni
őstag
Igen, jól érted. Jól jártál, másnak meg a fóliacserével is szívóznak.
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
szalai112
senior tag
-
-
DrBubo77
veterán
Valaki feltette már a legújabb frissítést?
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
vinczetibor
aktív tag
válasz csolaca68 #2239 üzenetére
Azt írják JAVASOLJUK, hogy ne távolítsa el. Ez bármelyik kijelzőre és védőfóliára igaz. Ha a kijelzőn nincs fólia, akkor könnyebben megsérül, mintha rajta van. Ennek csupán ennyi az értelme, de ugyanúgy nem része a kijelzőnek, mint a külső kijelzőn lévő gyári fólia. Nekem mindkettőt cserélték, amikor a belső fólia megrepedt anélkül, hogy a külső fóliát megemlítettem volna.
-
-
válasz csolaca68 #2239 üzenetére
Bár más nyelven, de ilyesmit olvastam én is. Szóval itt is a kijelző része, mint az oled switchnél. Gondolom eltávolítás esetén, akár a garancia is ugorhat. Nekem szerencsére még rajta van, de a repedés már egyre hosszabb. Valószínűleg jövő héten küldöm javításra.
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
csolaca68
tag
-
Venyera7
senior tag
Csak fólia csere esedékes még, fél éves a telóm.
Sefneni
Egyszerűen nem értem egy hivatalos szervíz miért viselkedik így. Engem gyakorlatilag lepattintottak... A telefonos elérhetőségük is át van írányítva egy olyan számra, ami mindig foglatat jelez. Napokon keresztül próbáltam elérni őket telefonon sikertelenül.[ Szerkesztve ]
-
-
Venyera7
senior tag
Voltam a fehérvári Samsung szervízben a fólia csere miatt, azt mondták nekem ott, hogy csak a budaörsi szervizben tudják megcsinálni... Igaz lehet ez vagy csak nem akarják megcsinálni?
-
Gubu0101
veterán
válasz szalai112 #2230 üzenetére
Lehet tovabb tart,meg kitudja hova kuldik,meg meddig ulnek rajta meg meg okoskodhatsz veluk is egy sort .Lehet a legegyszerubb,ha online rendelsz gls futart,igaz nem ingyen van.Az mar holnap el is megy,felveszi a csomagot meg elviszi a cimre.
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)...Sony Xperia 1 VI…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
szalai112
senior tag
Sziasztok
Beszéltem az oktogon szervízel, azt mondták megnézik a kijezőm repedését.
Telekomon keresztül eltudom küldeni Ő hozzájuk? -
vilmose33
őstag
válasz csolaca68 #2227 üzenetére
Feljött szép lassan a belső fólia , utána nem sokkal berepedt középen . Bevittem az Oktogóni szervízbe ,ahol azt mondták az én hibám, mivel elmúlt akkor pár nappal 1 éves ezért teljes àron tudják cserélni csak. Viszont korrekten azt tanácsolták írjak az ügyfélszolgálatnak. Az ügyfélszolgálat tőlem is bekért mindent, utána nekem is le kellett adnom ,bevizsgálták,pozitív elbíráltàk ,kicseréltek az alaplapon és a burkolaton kívül mindent ingyen. Kb. másfél hét volt.
[ Szerkesztve ]
A jövő most van
-
csolaca68
tag
válasz Something_ #2213 üzenetére
Megérkezett a samsung válasza a kijelző hibára. Szkeptikus vagyok, volt már negatív tapasztalatom ezzel a szervizzel.
"Sajnálattal értesültünk arról, hogy az SM-F926B típusú, imei számú készülékével probléma adódott.
Értesítjük, hogy megbízást adtunk szerződött szerviz partnerünknek (TMX Mobile Solution Szerviz Kft.) az egyszeri alkalomra szóló bevizsgálás elvégzésére.
Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot szervizpartnerünkkel és kérje a készülék bevizsgálását, mely során szervizünk szakvéleményt készít a meghibásodásról és annak eredménye alapján társaságunk a hatályos jogszabályoknak megfelelően megszünteti a hibás teljesítést, amennyiben ezt nem zárja ki egyéb, jótállás körébe nem tartozó tényező.
A szerviz által kiadott jegyzőkönyv alapján tudja Központunk az Ön kérését elbírálni.
Kérjük jelen levelünk másolatával, a kézhez vételtől számított 30 napon belül, az eredeti jótállási jeggyel, a vásárlást igazoló számla másolatával, valamint a gyári tartozékokkal együtt adja le a készüléket gyors-szervizpontjaink egyikénél, ahonnan továbbítják azt központi szervizünkbe." -
őstag
válasz Ace owner #2222 üzenetére
Ez a be számítás a samsungnál, nagyon megalázó árat jelent ? Nyilván a kényelemért csrébe....
Fold 4,Note20 U+Watch Active 4+Tab S7 FE*** i14 Pro +watch 7 SS**iPad PRO 12,9 ,Mac Air M1 **VIDEO:DJI Osmo Pocket&Mobile 3**DRON: Mavic AIR FMC,**ZENE:FIIO M11+FH5,Sharling M1,DragonFly Cobalt**FEJES.:AKG545,845BT,BOSEQC25,Audeze LCD2,Sony WH1000XM3,Focal s.Clas,Grado SR80e
-
Rolland7r
újonc
Na úgy néz ki, hogy más volt a baj.
Kétszer Smartswitchel hoztám át minden adatot az iphone-omról, egyszer se volt jó az Outlook. Harmadjára költöztetés nélkül lőttem be a telefont és így működik
Szóval jelenleg csak a Samsung passt buktam az meg nem nagy cink.Köszönöm helixP a cikkeket, egyszer ha lessz affinitásom lehet, hogy megcsinálom
-
helixP
nagyúr
válasz Rolland7r #2216 üzenetére
Igazából szerintem nem is a Root a baj (unrootolni mindig lehet), hanem inkább az, hogy a Knox számláló is ugrott.
-
Rolland7r
újonc
Sziasztok,
A mai napon beszereztem egy Fold 3-at céges telónak.
Egy a bajom, hogy azt írja rootolt és emiatt nem működik az outlook.
Esetleg erre létezik valami megoldás? -
vinczetibor
aktív tag
válasz csolaca68 #2212 üzenetére
Szerintem ne nézegesd. Ameddig hülyeséget mondanak, addig van esélyed. Kérd, hogy adják írásba a garanciális javítás elutasításának okát és utána járd végig azt az utat, ami már másnak bejött.
Ha valaki értelmesebbel találkozol és azt mondja például, hogy eltávolítottad a kijelző védelmére szolgáló védőfóliát és emiatt sérült meg a kijelző, akkor bajban leszel. -
helixP
nagyúr
válasz Something_ #2209 üzenetére
Teljesen egyetértek.
-
vilmose33
őstag
válasz kisgyerek21 #2205 üzenetére
Nálam is ez volt csak 1 èv 2nap után, akkor mèg nem volt fólia, én meg nem vettem le ,semminél jobb. Nem rég írta itt egy mérnök, hogy valószínűleg a feljött fólia okozza.
A jövő most van
-
kisgyerek21
csendes tag
Sziasztok!
Nekem kb. 8-10 hónap után elkezdett feljönni a belső fólia középen. Próbáltam elintézni, hogy megvárhassam a fólia cserét az oktogon szervízben, de nem ment. Ezek után egy nyitáskor "szétrepedt" a belső kijelző. Közepén (ahol feljött a fólia) megjelent egy hosszanti fekete csík és megszűnt az érzékelés is. Szerencsére jótállás keretében cserélték, kb. egy hét alatt lett meg.
Azt még hozzátenném, hogy nem volt intenzív használat, az első időszak után kb. napi 1-2 nyitás, szóval szerintem ez sajnos típushiba. -
Something_
őstag
Olvasgatom itt a repedéses posztokat.
Nekem is fel van púposodva közepén a fólia, jó randa. Most nézem, hogy a fólia alatt olyan csík van, mintha karc lenne a fólián/üvegen.
De nincs karc a fólián, így gondolom nekem is be van repedve.
Ez így nagyon vicces lesz, hogy egy 650.000 Ft-os telefonon normális használatnál bereped a kijelző. Felül kb 5 centis csík, alul meg egy 2 centis.. -
válasz vinczetibor #2200 üzenetére
Ez azért eszköz függő is. Pl oled verziós Nintendo switchnél a kijelző része és ez világosan levan írva a használati útmutatóban is.
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
Új hozzászólás Aktív témák
- Asszociációs játék. :)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Óra topik
- Tőzsde és gazdaság
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Sorozatok
- Windows 11
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 13 Pro 128GB Független/1 hónap gar./Akku 85%/p3977/
- Honor Magic 6 Pro 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- IPhone X 64GB gyári független nagyon szép megkímélt állapotú