Hirdetés
- Vékony készülékházba nem fér a SIM-kártya?
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jóáras gamert mutatott az IQOO
- Ez nem futótűz, inkább csak égés
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Hivatalos marketinganyagok a Pixel 9a-hoz
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
helixP
nagyúr
-
depence
tag
Hydrogel fóliát tettem fel. A csomagban volt foldhoz való széles elsimító. Szépen fekszik, öngyógyító.
Alul,-fölül közepén ahol hajlik ott maradtak kb.2mm-es bubik de az ott meg is fog maradni.
Nem nehéz felrakni. 10 ezreket dobálni a gyári fóliáért egyik legnagyobb fxxxg. De ez az én véleményem.Toknál más a helyzet, olyat használok am a zsanért is védi, az is AliExpress es. Teljesen jó!
[ Szerkesztve ]
-
helixP
nagyúr
válasz
depence #2280 üzenetére
Tudsz képet mutatni, hogy hogy sikerült?
mióta telefonom van, magam rakom fel a fóliát, de szerintem elég necces a Foldok belső kijelzőjéről leszedni / felrakni. Nagyon puha, kb. ha ránézel már megsérül, a fólia leszedésnél, rásimításnál simán benyomódhat.
Biztos, aki bátor, az nekiállhat egy fél misis telefonnál egyelőre kihagyom. -
Sumptuous
senior tag
Megkapta a Fold 3 is az asztrofotó módot az expert raw alkalmazásban. Próbálta valaki?
-
Sefneni
őstag
A hétfőn belső fóliacserére leadott kb. 15 hónapos telefon ma érkezett vissza a budapesti szervizből. Nem cseréltek fóliát, mert már letelt a 12 hónapos jótállás, és mivel a fólia nem alkatrész, így arra a 3 év nem vonatkozik. Természetesen pénzért cserélhető...
-
csolaca68
tag
Jó fej volt a samsung.
„TMX Mobile Solution Szerviz Kft. szervizpartnerünk által végzett bevizsgálását követően megállapítást nyert, hogy az SM-F926B típusú, ... IMEI számú készülék kijelzője külső mechanikai hatás következtében megsérült, mely sérülés nem kezelhető jótállás körében.
A fentiek ellenére és az eddig tapasztalt kellemetlenségek miatt, valamint kérését figyelembe véve méltányossági javítást szeretnénk felajánlani Önnek készülékére, amely egyszeri alkalomra szóló díjmentes javítás.
Amennyiben elfogadja ügyének ilyen módon történő végleges lezárását, kérjük, hogy tíz munkanapon belül, írásos válaszában tájékoztasson bennünket.”
Örömmel elfogadtam, bár nem tudom mit foglal magába a javítás. -
Sumptuous
senior tag
válasz
szalai112 #2256 üzenetére
Csak a garanciapapír elég ezekhez a javításokhoz, vagy a számlát is kérik?
Szerk: Csatlakoztam a klubba egy fold 2-őt váltottam
Hát, így első körre vegyesek az érzelmek. Akkuidőben jelentős a visszalépés. Melegedés nálam nagyon erősen jelentkezik, de még csak tegnap óta van nálam. Gondolom még sok dolog fut a háttérben, majd megnyugszik?! A kijelző nagyon szuper, szereztem egy spent is hozzá, de a flip tok nekem nem jön be, azt meghírdettem inkább. Egy iPad Pro és egy S21 Ultra összevonását váltja a fold nálam, eddig nagy sikerrel. Nem gondoltam volna, hogy egy 11"-os tablet után ennyire prodiktív tudok maradni egy jelentősen kisebb kijelzőn is. (Azért a fejlesztőiben a dpi 399-re van állítva, ezt javaslom másoknak is!)
[ Szerkesztve ]
-
csolaca68
tag
Sziasztok!
Az enyémnek a belső kijelzőjén volt 2 pici repedés vagy karc, fólia már nem volt rajta. Már 15-én leadtam a debreceni márkaszervizben, de még csak tegnap érkezett meg a TMX-hez. Először az oktogon szervibe ment és onnan a TMX-hez. Ma hívtam őket, visszahívást ígértek és vissza is hívtak. Azt mondták gyártói elbírálás alatt van. Reménykedek, hogy nekem is kicserélik
.
-
Sefneni
őstag
Igen, jól érted.
Jól jártál, másnak meg a fóliacserével is szívóznak.
-
szalai112
senior tag
-
-
Dr Bubo
MODERÁTOR
Valaki feltette már a legújabb frissítést?
-
vinczetibor
aktív tag
válasz
csolaca68 #2239 üzenetére
Azt írják JAVASOLJUK, hogy ne távolítsa el. Ez bármelyik kijelzőre és védőfóliára igaz. Ha a kijelzőn nincs fólia, akkor könnyebben megsérül, mintha rajta van. Ennek csupán ennyi az értelme, de ugyanúgy nem része a kijelzőnek, mint a külső kijelzőn lévő gyári fólia. Nekem mindkettőt cserélték, amikor a belső fólia megrepedt anélkül, hogy a külső fóliát megemlítettem volna.
-
icemad
nagyúr
-
csolaca68
tag
-
Venyera7
senior tag
Csak fólia csere esedékes még, fél éves a telóm.
Sefneni
Egyszerűen nem értem egy hivatalos szervíz miért viselkedik így. Engem gyakorlatilag lepattintottak... A telefonos elérhetőségük is át van írányítva egy olyan számra, ami mindig foglatat jelez. Napokon keresztül próbáltam elérni őket telefonon sikertelenül.[ Szerkesztve ]
-
Venyera7
senior tag
Voltam a fehérvári Samsung szervízben a fólia csere miatt, azt mondták nekem ott, hogy csak a budaörsi szervizben tudják megcsinálni... Igaz lehet ez vagy csak nem akarják megcsinálni?
-
-
szalai112
senior tag
Sziasztok
Beszéltem az oktogon szervízel, azt mondták megnézik a kijezőm repedését.
Telekomon keresztül eltudom küldeni Ő hozzájuk? -
vilmose33
őstag
válasz
csolaca68 #2227 üzenetére
Feljött szép lassan a belső fólia , utána nem sokkal berepedt középen . Bevittem az Oktogóni szervízbe ,ahol azt mondták az én hibám, mivel elmúlt akkor pár nappal 1 éves ezért teljes àron tudják cserélni csak. Viszont korrekten azt tanácsolták írjak az ügyfélszolgálatnak. Az ügyfélszolgálat tőlem is bekért mindent, utána nekem is le kellett adnom ,bevizsgálták,pozitív elbíráltàk ,kicseréltek az alaplapon és a burkolaton kívül mindent ingyen. Kb. másfél hét volt.
[ Szerkesztve ]
-
csolaca68
tag
válasz
Something_ #2213 üzenetére
Megérkezett a samsung válasza a kijelző hibára. Szkeptikus vagyok, volt már negatív tapasztalatom ezzel a szervizzel.
"Sajnálattal értesültünk arról, hogy az SM-F926B típusú, imei számú készülékével probléma adódott.
Értesítjük, hogy megbízást adtunk szerződött szerviz partnerünknek (TMX Mobile Solution Szerviz Kft.) az egyszeri alkalomra szóló bevizsgálás elvégzésére.
Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot szervizpartnerünkkel és kérje a készülék bevizsgálását, mely során szervizünk szakvéleményt készít a meghibásodásról és annak eredménye alapján társaságunk a hatályos jogszabályoknak megfelelően megszünteti a hibás teljesítést, amennyiben ezt nem zárja ki egyéb, jótállás körébe nem tartozó tényező.
A szerviz által kiadott jegyzőkönyv alapján tudja Központunk az Ön kérését elbírálni.
Kérjük jelen levelünk másolatával, a kézhez vételtől számított 30 napon belül, az eredeti jótállási jeggyel, a vásárlást igazoló számla másolatával, valamint a gyári tartozékokkal együtt adja le a készüléket gyors-szervizpontjaink egyikénél, ahonnan továbbítják azt központi szervizünkbe." -
Rolland7r
újonc
Na úgy néz ki, hogy más volt a baj.
Kétszer Smartswitchel hoztám át minden adatot az iphone-omról, egyszer se volt jó az Outlook. Harmadjára költöztetés nélkül lőttem be a telefont és így működik
Szóval jelenleg csak a Samsung passt buktam az meg nem nagy cink.Köszönöm helixP a cikkeket, egyszer ha lessz affinitásom lehet, hogy megcsinálom
-
helixP
nagyúr
válasz
Rolland7r #2216 üzenetére
Igazából szerintem nem is a Root a baj (unrootolni mindig lehet), hanem inkább az, hogy a Knox számláló is ugrott.
-
Rolland7r
újonc
Sziasztok,
A mai napon beszereztem egy Fold 3-at céges telónak.
Egy a bajom, hogy azt írja rootolt és emiatt nem működik az outlook.
Esetleg erre létezik valami megoldás? -
vinczetibor
aktív tag
válasz
csolaca68 #2212 üzenetére
Szerintem ne nézegesd. Ameddig hülyeséget mondanak, addig van esélyed. Kérd, hogy adják írásba a garanciális javítás elutasításának okát és utána járd végig azt az utat, ami már másnak bejött.
Ha valaki értelmesebbel találkozol és azt mondja például, hogy eltávolítottad a kijelző védelmére szolgáló védőfóliát és emiatt sérült meg a kijelző, akkor bajban leszel. -
helixP
nagyúr
válasz
Something_ #2209 üzenetére
Teljesen egyetértek.
-
vilmose33
őstag
válasz
kisgyerek21 #2205 üzenetére
Nálam is ez volt csak 1 èv 2nap után, akkor mèg nem volt fólia, én meg nem vettem le ,semminél jobb. Nem rég írta itt egy mérnök, hogy valószínűleg a feljött fólia okozza.
-
kisgyerek21
csendes tag
Sziasztok!
Nekem kb. 8-10 hónap után elkezdett feljönni a belső fólia középen. Próbáltam elintézni, hogy megvárhassam a fólia cserét az oktogon szervízben, de nem ment. Ezek után egy nyitáskor "szétrepedt" a belső kijelző. Közepén (ahol feljött a fólia) megjelent egy hosszanti fekete csík és megszűnt az érzékelés is. Szerencsére jótállás keretében cserélték, kb. egy hét alatt lett meg.
Azt még hozzátenném, hogy nem volt intenzív használat, az első időszak után kb. napi 1-2 nyitás, szóval szerintem ez sajnos típushiba. -
Something_
őstag
Olvasgatom itt a repedéses posztokat.
Nekem is fel van púposodva közepén a fólia, jó randa. Most nézem, hogy a fólia alatt olyan csík van, mintha karc lenne a fólián/üvegen.
De nincs karc a fólián, így gondolom nekem is be van repedve.
Ez így nagyon vicces lesz, hogy egy 650.000 Ft-os telefonon normális használatnál bereped a kijelző. Felül kb 5 centis csík, alul meg egy 2 centis.. -
icemad
nagyúr
válasz
vinczetibor #2200 üzenetére
Ez azért eszköz függő is. Pl oled verziós Nintendo switchnél a kijelző része és ez világosan levan írva a használati útmutatóban is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma IPX8-as vízállóság, S-Pen támogatás, elöl-hátul Gorilla Glass Victus, két Dynamic AMOLED 2X kijelző: a Samsung tudta, hol kell hozzányúlni a legproduktívabb hajlítható modellhez.
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Akku: 92%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Akku: 87%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel 1 Év Garanciával!
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Akku: 85%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Samsung Galaxy A72 6/128GB, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest