- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Mobil flották
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi Note 10 / 10 Pro - 108 megapixel, maradhat?
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
-
Mobilarena
HTC U11
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferob
őstag
válasz
SkyLine3000 #5953 üzenetére
Nem kimondottan releváns, hogy másik készülékekkel hogyan volt, mert amit használtál hozzá, pontosan ezeket csinálta hasonló módon, csak itt neked kell kiadni a parancsokat, de ebből kifolyólag, valamint abból, hogy nem érted hogyan kéne egy parancssort használni, inkább ne csináld, mert sok problémába fogsz ütközni és nem fogod tudni használni a készüléket.
Ha a recovery felrakásáig el is jutsz, garantálható lesz a probléma, jobb esetben egy még boot-olni képes készülékkel, rosszabb esetben egy folyamatosan újrainduló telefonnal, és hamar az lesz a következő kérdés, hogy hogyan lehet visszarakni a gyári szoftvert.
Célszerű valakit megkérni a közeledben, aki ért a parancssorhoz vagy segít a hibaüzenetek értelmezésében, mert sok fejfájástól tudja magát azzal megkímélni az ember. -
ferob
őstag
válasz
SkyLine3000 #5948 üzenetére
Még akár Windows 11 alatt is lehet parancssort nyitni, ez nem ezen múlik, valamint ahogyan azt már írtam, az általad említett gyártónál is szükség volt parancssorra ehhez, így ha annál csukott szemmel tudod, hogy hogyan kell, akkor itt sem kéne, hogy ilyen triviális problémákba ütközz.
-
ferob
őstag
válasz
SkyLine3000 #5946 üzenetére
Az általad mellékelt képen látszik, hogy ez nem a parancssor, ezért ha a PowerShell-t használod, ami egy ideje alapértelmezett lett Windows alatt, akkor máshogy kell megadni a parancsokat, ennek semmi köze nincs a HTC-hez, viszont a leírásban végig parancssor van említve (cmd.exe).
De, ha már ezzel meggyűlik a bajod, és nem nézed meg, amit segítségként ír a hibaüzenet, akkor később még több problémába fogsz ütközni, ezért nem tanácsos csak így belekezdeni, mert borítékolható, hogy nemsokára egy bootloop-ba került telefonnal kapcsolatban kell megoldást találnod. -
ferob
őstag
válasz
Roland8622 #5939 üzenetére
Sajnos azért merül, mert már nincs hozzá új és gyári akkumulátor, ahol még akadna beragadt készlet, az is 5 éves, ezért szinte ugyanott vagy, de egyéb esetekben előfordulhat még beszerzéstől függően használt/bontott, vagy pedig átmatricázott utángyártott, esetleg szimplán utángyártott, de egyik esetben sem fogja megközelíteni a régi állapotot, mert nem tudja a ráírt kapacitást, sőt esetleg még jobban is melegedhet.
Az, hogy a hátlapot vissza tudták ragasztani, nem egy komoly feladat, viszont az, hogy belül hogyan van megcsinálva, az már más kérdés.
Vigyázz a telefonra, mert valószínűleg már az IP védettsége nem lesz acélos, de ha feltételezzük, hogy a hátlap megfelelően van visszaragasztva, akkor főleg a kamera és a hátsó mikrofon körüli részen, valamint a csatlakozónál figyelj oda, mert azt is megbontották és nem bíznék benne, hogy pl. a kezedben tartva az esőben, a beszivárgó víz nem tenné tönkre.
Ha te szerezted be az alkatrészt és figyelembe vesszük a készülék jelenlegi értékét, valamint azon felül még elkértek tőled 25 ezer forintot, akkor az azért nem feltétlen érte meg, még úgy se, ha az ember megszokta és szereti a készüléket, mert ez a ráfordított összeg nem fogja még sok évig életben tartani.
-
ferob
őstag
válasz
SkyLine3000 #5925 üzenetére
A téma összefoglalóban levő leírás alapján ROM-ot lehet cserélni a készüléken, ha már nyitva van a bootloader, de az ujjlenyomat-érzékelő működését a firmware befolyásolja, ezt viszont nem lehet csak úgy cserélgetni, de legalábbis nem biztonságos, mert S-OFF állapotú készülék kellene hozzá.
Anno nem volt ilyen probléma a telefonokon az általad említett szoftververziók egyikével sem, így célszerűbb volna első körben a gyári beállítások visszaállításával próbálkozni, mert várhatóan sokkal nagyobb eséllyel, és kevesebb energia ráfordításával oldható meg a probléma.
Annyi még elmondható, hogy nem javasolt konkrét tapasztalat nélkül se a ROM, se pedig a firmware cseréjének nekiállni, de ettől függetlenül frissítettem a linkeket az összefoglalóban, így újra elérhető minden.
-
ferob
őstag
válasz
peterlevente #5857 üzenetére
Érdemes megpróbálni visszaállítani a gyári beállításokat, de ha továbbra is fennáll a probléma, akkor hardveres hibáról van szó, amivel nem lehet mit kezdeni és cserélni kell a modult.
-
ferob
őstag
válasz
papptam #5842 üzenetére
Ha a hozzáférési adatok megváltoztak, így például a fiók jelszava, amivel használva volt a készülék, akkor hiába állítod vissza vagy teszed fel újra a gyári rendszert, mert első indításkor ugyanúgy nem fogod tudni beállítani a telefont.
Ez egy külön partícióhoz kapcsolódó plusz biztonsági elem, hogy amennyiben illetéktelen szerezné meg a készüléket, akkor ne tudjon vele akármit csinálni, ha visszaállítaná a készüléket vagy bármi egyebet próbálna vele.Ha a készüléken használt fiókhoz később hozzá tudtok férni, mert például sikerül visszaállítani a hozzá tartozó jelszót, akkor a téma összefoglalójában minden lépés megtalálható a gyári rendszer újbóli felrakásához, ami ebben az esetben a feloldókód törlését megoldja, de önmagában mást nem, ezért ebbe csak a leírtakat követően érdemes belekezdeni.
-
ferob
őstag
válasz
jotzo01 #5831 üzenetére
Nem biztos, hogy a kijelző, vagy csak a kijelző a hibás, szóval ez nagyban függ attól is, valamint attól, hogy esetleg nem-e érte a készüléket valamilyen behatás vagy nedvesség, mert az csak tovább ront a helyzeten.
Célszerű kérni a szerviztől árajánlatot, így utána el tudod dönteni, hogy számodra megéri-e a javítás, de az biztos, hogy nem a legolcsóbb egy kijelző vagy fődarab csere. -
ferob
őstag
válasz
Kobun1980 #5810 üzenetére
Nem feltétlen a készülék topikjához tartozó dolog, de egy tucat lehetőséget lenne érdemes figyelembe venni, hogy elérjed a kívánt célt, de pár dolgot megemlítek alább.
Valóban vannak olyan készülékek, ahol tudod szűrni a beállításokban, hogy milyen frekvenciasávban keressen/használjon vezeték nélküli hálózatokat, de jelen esetben ezzel a készülékkel ez gyári állapotában nem érhető el.Alapvetően azért tapasztalhatod azonos SSID mellett, hogy a 2,4 GHz-es sávon kapcsolódik a készülék, mert két azonos nevű hálózatot nem igazán jelenít meg egyszerre semmilyen eszköz, maximum esetleg akkor, ha eltérő titkosítást használnak.
Persze, ezt át lehet hidalni azzal, ha a routerben ideiglenesen tiltod az egyik SSID-t, majd a másikat, és mindkettőhöz külön kapcsolódsz, hogy a készülék ismerje őket (hint: beállított titkosítással és rejtett SSID-val több információt ment a rendszer a kapcsolat profiljához), de alapesetben mindig a nagyobb jelerősségű hálózathoz fog kapcsolódni, ami a lakás bizonyos pontjain elég kellemetlen harcot szülhet (ami egyéb problémákat jelent), annak függvényében, hogy éppen melyik hálózatot érzékeli a készülék egy-egy felderítésnél.
Ehhez jön hozzá a router/egyéb útválasztó eszközeid különböző beállítása, mert egyes eszközökben van band steering opció, viszont ez sem garantál semmit a te oldaladról.Attól, hogy a készüléked nem az 5 GHz-es frekvenciasávot használja, nem ér különösebb hátrány, maximum csak akkor, ha igazán terheltek a csatornák és emellett valamilyen sávszélesség-igényes dolgot végeznél a készülékkel.
-
ferob
őstag
válasz
justman #5777 üzenetére
Még akkor is, ha kiszárad valamennyire, a korrózió és a zárlat lassan, vagy éppen gyorsan, de mindenképp a készülék végét jelenti.
Mivel jelen állapotában nem működik a telefonod, ezért értelemszerűen semmilyen adatot nem lehet lementeni róla csak úgy egyszerűen, viszont arról nem lehet semmit mondani, hogy egy ilyen dolog után sikerrel zárul-e a javítás, mivel jelenleg azt sem tudni, hogy milyen állapotban van és mi történt a készüléken belül.Az adatok mentésére még ezek után is van lehetőség, leginkább csak a pénztárca szab határt, de hidd el, hogy olyan nagyságrendekről van itt szó, amit biztosan nem fizetnél ki pár képért.
Szervizbe csak olyan helyre érdemes leadni, ahol tudnak ilyet ténylegesen javítani, és úgy érdemes, ha felkészülsz rá, hogy sajnos gyári állapotában többet nem látod a készüléket, pontatlan illesztésekkel és utólagosan vágott ragasztóval fogják összerakni és olyan lesz, ahogy sikerül, mert senki nem fog ilyesmit rendelni hozzá, mert sok idő, adott esetben beszerezhetetlen, és nem költséghatékony, míg a többi "megoldás" kívülről nem fog látszani és ezért talán zavarni se.
-
ferob
őstag
válasz
justman #5775 üzenetére
Kár volt utána még használni, ilyenkor ez a legrosszabb, amit tenni lehet az esetleges zárlat miatt, célszerűbb lett volna kikapcsolt állapotában megpróbálni kiszárítani amennyire lehet, valamint a rázogatással valószínűleg csak még több helyre jutott el a víz.
Az ilyesmi javítása csak ultrahangos és egyéb tisztítással hozható helyre, ha az ember szerencsés, viszont ez a készülék teljes bontását igényli és az összerelésnél több alkatrész sem használható fel újra, amivel egy átlag szerviz nem is rendelkezik, a tisztításhoz szükséges berendezésekről nem is beszélve. -
ferob
őstag
válasz
HeadHunter98 #5773 üzenetére
Azt eddig nem említetted, hogy nem gyári rendszer alatt próbálkozol.
Ebben az esetben tegyél a készülékbe egy memóriakártyát és egyszerűen a parancssorban másold át a szükséges könyvtárakat vagy fájlokat a memóriakártyára. -
ferob
őstag
válasz
HeadHunter98 #5771 üzenetére
Tedd fel a számítógépedre a HTC drivert, ha előzőleg ezt nem tetted meg, majd az alábbi ADB paranccsal el tudod érni a gépedről a telefon tárhelyét.
adb shell svc usb setFunctions mtp
Ez a megoldás csak akkor fog működni, ha előzőleg be lett kapcsolva az USB hibakeresés a készüléken.
-
ferob
őstag
Ha tölt a készülék, akkor az egy elég speciális eset volna, ha a csatlakozónak hardveres hibája lenne, mert egyéb problémák is jelentkeznének, ezért ezt egyelőre nem érdemes tényként kezelni.
Az, hogy lassan tölt fel, nem feltétlen a készülék hibája, viszont fontos tisztázni, hogy egyáltalán megjelenik-e a zárképernyőn a gyorstöltés felirat, mert ha igen, akkor a készülék valamilyen okból jobban merül, amit szoftveres probléma okoz, konkrétan valamelyik alkalmazás, ebben az esetben az első lépés a gyári beállítások visszaállítása.
Ha nem jelenik meg, akkor viszont a töltővel van probléma, esetleg a vezetékkel, amit ugye elég könnyű kiszűrni, ha az ember egy másikkal próbálja meg feltölteni a készüléket.Amennyiben ezek kipróbálása után a probléma továbbra is fennáll, akkor tudok még egyéb tippeket adni, hogy szűküljön a lehetséges problémák köre.
(#5765) Balinov: Viszont abban az esetben, ha valamilyen szennyeződés kerül a csatlakozóba, akkor nem nagyon lassan, hanem ha probléma van, akkor egyáltalán nem tölt.
Minden egyéb problémás esetben pedig külön hibaüzenettel tudja jelezni a készülék, ha gond lépne fel a töltés kapcsán.A többieknek fűzném hozzá, hogy a kitisztítás megkezdése előtt kapcsolja ki a készüléket, valamint semmiképp se olyan eszközzel történjen, ami képes vezetni az áramot, mert könnyen tönkre lehet tenni telefont.
-
ferob
őstag
A téma összefoglalójában megtalálható minden szükséges információ, de bármelyik Media Markt üzletben leadható javításra.
-
ferob
őstag
válasz
HeadHunter98 #5759 üzenetére
Amennyiben nem a regionális szervizben csinálják, akkor semmi értelme újabb cserét eszközölni, mert hasonló eredményre jutsz, és garanciát se vállalnak az elvégzett javításra érdemben, míg a gyártó szervize igen.
-
-
ferob
őstag
válasz
Chuck Norris #5725 üzenetére
Ez több dolog miatt történhet, így mivel valószínűleg a beállításokkal van gond, ott érdemes nézelődni.
Például, ha véletlenül le van kapcsolva a beállításokban a Wi-Fi, és be van állítva az automatikus visszakapcsolás, vagy ha be van kapcsolva az energiatakarékos funkció, vagy az is okozhat problémát, ha zakó/kabát/egyéb zsebben gyengébb a jel és be van kapcsolva az automatikus átváltás mobil adatkapcsolatra. -
ferob
őstag
Több sebből vérzik a dolog, mert egyrészt a képen egy HTC 10-hez való akkumulátor látható, valamint egyetlen darab van belőle, és ezt az oldalt egy szlovák cég üzemelteti.
(#5706) Chuck Norris: Ezen a képen egy gyári akkumulátor van, ami nem feltétlen jelent bármit is, de mivel ebben az esetben könnyebb elállni a vásárlástól, ha probléma van, ezért meg lehet próbálni, de azt tudni kell, hogy árulnak más HTC készülékekhez is olyan akkumulátorokat, amiket 6-7-8 éve nem gyártanak egyáltalán már, így kitudja mikori gyártású egy-egy akkumulátor és milyen állapotú.
-
ferob
őstag
-
ferob
őstag
válasz
Chuck Norris #5675 üzenetére
Gyárilag a kamera alkalmazás ilyesmire nem képes HTC készülékeken, bár ez másik alkalmazás felrakásával orvosolható, viszont annak a használatával elveszti az ember a gyári lehetőségeket, ezért érdemesebb máshogy megközelíteni és az Opera böngészőt használni, nem csak a régi HTC böngészőhöz hasonló funkciói miatt, hanem azért, mert elérhető benne a beépített kódolvasó is.
-
ferob
őstag
válasz
Shokkolo #5667 üzenetére
Amennyiben közben se frissítés, se pedig egyéb gyáritól eltérő módosítás nem történt, akkor valószínű, hogy alaplapi hibával állsz szemben, amit nem lehet megoldani, viszont ebben az esetben a rajta tárolt adatok is elvesztek.
Előfordulhat, hogy néhány próbálkozás után eljut egy rendszerindításig, majd lefagy vagy újraindul, de az is előfordulhat, hogy egyáltalán nem fog többet semmit csinálni a készülék. -
ferob
őstag
válasz
Ununqatrium #5659 üzenetére
Nem ajánlom az U széria előtti készülékek vásárlását onnan, mert csak látszólag kapsz megfelelő, felújított telefont, viszont a valóságban nem fogja támogatni az itthon használatos összes frekvenciát, így pl. nem fogsz találkozni LTE kapcsolattal, valamint a szoftver sem lesz gyári.
Többnyire azzal trükköznek, hogy CDMA készülékre részben másik firmware-t raknak, vagy a bootloaderben írják át azt a pár számot és betűt, hogy látszólag rendben legyen.
Sokan kerestek meg már ilyesmivel, hogy mi lehet a probléma az onnan vásárolt telefonjukkal, és minden esetben szoftveresen teljesen módosítva voltak, arról nem is beszélve, hogy a készülékek belülről hogyan néztek ki. -
ferob
őstag
válasz
cyber86 #5612 üzenetére
Nincs különösebb értelme, mivel az android esetében teljesen másként működik, gyári állapotában semelyik partíció nem írható, így nem is változik a tartalma a használat során, kivéve az adat partíció, amit a gyári visszaállítás töröl, így lényegében ugyanolyan eredményt érsz el vele.
Egy RUU futtatásának akkor van jelentősége, ha bármilyen verziószámban van eltérés, esetleg speciális esetekben, amikor másik hardverelem került a készülékbe. -
ferob
őstag
válasz
Balinov #5583 üzenetére
Arra mindenképp lehet számítani, hogy a készülék nem támogatja az MHL-t, már csak abból kifolyólag is, hogy a Micro USB <> Type-C átalakítást is meg kéne oldani, viszont úgy sem működőképes.
Az MHL esetében lényeges volt az adapter milyensége, mert mind a képminőséggel, mind pedig a képaránnyal lehettek problémák.
De amire jelen esetben szükséged van, az egy Type-C <> HDMI adapter/kábel, ahol ugyanúgy nem érdemes a legolcsóbbat venni. -
ferob
őstag
válasz
HeadHunter98 #5546 üzenetére
Azért ez nem teljesen így működik, hogy valaki önkényesen a posta címére rendel.
Ha valaki nem tudja átvenni a csomagot a lakcímén, akkor értesítik, hogy vagy megkísérlik újra, ami a futárszolgálatokra jellemző, vagy a postás letétbe helyezi a postán, ha nem sikerült a kézbesítés.Teljesen más dolog, ami valószínűleg csak még jobban össze fog zavarni, hogy a kínai rendelések egy része (így pl. az Aliexpress standard küldési módszerével) pár hete másként érkezik az országba, amit a Sprinter kezel és az esetek bizonyos hányadában nem történik háznál kézbesítés egyáltalán, még akkor sem, ha a vevő fizetett postaköltséget, hanem egy hozzá közeli Pick Pack Pontra kerül kiszállításra.
-
ferob
őstag
válasz
HeadHunter98 #5544 üzenetére
Ha februárban lesz két éve, hogy használod a készüléket, akkor vélhetőleg van még rá gyártói jótállás, így ebben az esetben teljesen ingyenes a javítás, amire garanciát is vállal a szerviz.
Ha valamilyen okból kifolyólag mégsincs jótállás, akkor is az előbbi úton érdemes javíttatani.Az adapter kapcsán pedig nem érdemes semmilyen olcsóbb dologgal próbálkozni, mert nem fog megfelelően működni, viszont ilyesmivel el lehet boldogulni, amennyiben nem zavar a mérete.
-
ferob
őstag
válasz
jotzo01 #5484 üzenetére
Ha nem U11 készülékkel vagy legalábbis Sense alapú felülettel értendő a kérdés, akkor értelemszerűen senki nem fogja tudni neked megmondani, de ha igen, akkor a következő módon.
Beállítások > Testreszabás > Jelenlegi téma szerkesztése >
> A kezdőképernyő háttérképe > Egy/Több/Időalapú -
ferob
őstag
válasz
mtibusz #5480 üzenetére
Ehhez nem feltétlen kell külön alkalmazás, mert az android maga is bír ilyen lehetőséggel az alábbi módon.
Beállítások > Biztonság és hely > Speciális > Kijelző rögzítése > Be
Ezt követően elindítod jelen esetben a YouTube alkalmazást, majd a legutóbbi alkalmazások listáját megjelenítve, az alkalmazáson található gombostű ikonra kattintva rögzíted azt.
Ettől kezdve, amíg nem történik meg a beállított módon a készülék feloldása, addig csak a rögzített alkalmazás használható és a képernyő ezalatt akár többször ki- és bekapcsolható. -
ferob
őstag
válasz
Chuck Norris #5446 üzenetére
Az említett launcher egy példa volt, ahogy írtam is, bármelyik másikkal ugyanúgy müködik a dolog.
-
ferob
őstag
válasz
Chuck Norris #5441 üzenetére
-
-
ferob
őstag
A kinek mennyit ér a készülék témájú veszekedést töröltem, amennyiben valaki arra kíváncsi, hogy mennyit érhet a készüléke, az keresse fel a Mobiltelefon beárazás topikot.
(#4972) Eszter90: Amennyiben a regionális szervizben végzik a készülék javítását, akkor a jótállás is érvényben marad, valamint garanciát is vállalnak az elvégzett javításra.
Az ár változhat az egyéb fennálló hibák vagy pluszban cserélendő alkatrészek függvényében, valamint más dolgok, így pl. a forint erőssége is befolyásolhatja, ezért konkrétat nem lehet mondani, de a szerviz ad árajánlatot, amit később el is lehet utasítani. -
ferob
őstag
válasz
jotzo01 #4845 üzenetére
A fehérből még kapható, de manapság már két éven túl nem érdemes számolni újabb készülék legyártásával.
Az előző hozzászólásra pedig azért írtam azt, amit olvastál is, mert épp ő nem rakta abba, hanem csak lenyilatkozta, így például, aki fel van iratkozva a témára, teljesen feleslegesen kap értesítést.
-
ferob
őstag
Ennek egy olyan készülék szakmai témájában vajmi kevés köze van a dolgokhoz, ahol a kijelző technológiája szempontjából semmit nem jelent az egész, valamint nem is kapcsolódik az alkalmazás semmilyen módon a témához, ezért ez itt merőben off topic és inkább az android alkalmazások témában a helye, ha ki szeretnéd beszélni az alkalmazást érintő fejlesztéseket.
-
ferob
őstag
Mivel a készülék szerves részét képezi, ezért nem csak olyan, mint egy javítás, hanem meg is kell bontani a készüléket hozzá, hogy megoldható legyen a csere, amit értelemszerűen a regionális szervizben végeznek el.
Az, hogy mennyibbe kerül, függ az alkatrész és az egyéb cserélendő részek akkori árától, így erre nem lehet semmilyen fix díjat mondani.
Az akkumulátor élettartama sem egy fix szám, ez függ a használattól, de még a környezettől is, sőt különböző gyártósoron készült akkumulátorok között is lehet eltérés.
A jótállási idő lejárta nem ad teret sok egyéb megoldásnak, mivel akkor is csak logisztikai partner lesz a Media Markt, ők ilyennel nem foglalkoznak a készülék kapcsán, valamint ha másképp is lenne, idővel itt is változnának az árak.
-
ferob
őstag
válasz
peterlevente #4785 üzenetére
Egyszer normál használattal merítsd le a készüléket, majd megszakítás nélkül töltsed teljesen fel.
Ha utána is jelentkezik a probléma, akkor írj és kiderítjük, hogy mi okozza. -
ferob
őstag
Az alábbi témát felkeresve választ kaphatsz a kérdéseidre.
Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik - Mobilalkalmazások fórum
-
ferob
őstag
A felesleges vitát eltávolítottam, de a továbbiakban maradjunk a szakmai topik témájánál, ami maga a készülék.
A frissítés értelemszerűen a jövő év első negyedében lesz elérhető, így a maradék két napban nem fog ilyesmi érkezni.
-
ferob
őstag
válasz
HeadHunter98 #4717 üzenetére
Azt jelenti, hogy a magyar szolgálatók beállításai nem léteznek a szoftverben, így nem ilyen egyszerű a helyzet.
Több módosítást igényel a dolog ennél. -
ferob
őstag
Amíg a szolgáltató nem teszi meg a szükséges lépéseket a gyártó felé, addig csak a bootloader nyitásával oldható meg a beállítás, amennyiben az adott előfizetésen már elérhető a lehetőség.
-
ferob
őstag
válasz
Headers #4565 üzenetére
Ha egyszer az embernek ideje engedi kicsit az országon túl is gondolni, nem csak tipikusan magyarként szemlélni, majd ez alapján azonosítani egy gyártót, akkor minden érthetővé válik, de főleg az, hogy ami a problémátok, az nem a gyártótól ered, hanem az itthoni helyzetből adódik, ami nem csak a mindennapi életre hat ki, hanem akár egy készülék javítására is.
Ellenben egy szakmai témában arról értekezni a fórumon, hogy valaki megsértődik egy gyártóra, mert egy pultban levő lányka nem adott írásban vagy szóban megfelelő tájékoztatást ingyen a szerviz helyett, az minden, csak nem vehető komolyan.
Ha nektek megoldás másik gyártó készülékeit megvásárolni, akkor a lehetőség adott, de ettől nem lesz jobb hosszútávon semmi, amit majd ti is megtapasztaltok, ha párszor leadtok más márkájú készülékeket is javításra.Arra pedig nem tudok mit reagálni, hogy szerinted több területen is szívás van a gyártóval, mert amíg olyan emberek írnak hozzászólásokat, akik nem tájékozódnak, így pl. megírnak olyat a témában, hogy garancián kívüli szervizelést nincs hol csináltatni, valamint, hogy ahhoz nem adnak alkatrészt, addig nincs mit tenni, holott a téma összefoglalójában világosan megtalálható minden.
A színtiszta tények még mindig azok, hogy a szervizelés folyamata hosszú évek óta sem változott, mivel előtte is volt a garancián kívüli javításnak bevizsgálási díja és munkadíja is, továbbá ugyanúgy és ugyanannyi idő alatt zajlik minden, ahogyan ez eddig is történt.
Egyedül a regionális szerviz helyében és a hálózat bővítésében történt változás az évek során. -
ferob
őstag
Most komolyan ennyire hiába fáradok a hosszú hozzászólásaimmal?
Végigolvassátok egyáltalán értelmezve azt?Akkor alább magamat idézném az előzőekben írtakból:
"Továbbá az említett logisztikai partnerek nem látnak bele a szerviz vagy a gyártó bármilyen rendszereibe, így azok elérhetőségéről vagy áráról sem tud előzetes tájékoztatást adni, csak a papírmunkát és a szállítást végzik."Tehát csak, hogy érthető legyen, azért mert valaki leadja egy Media Markt-ban, attól azoknak halvány fogalmuk sincs, hogy mibe fog kerülni, mert a pultban álló hölgy azzal sincs tisztában, hogy mibe kerül bármilyen javítás egyáltalán, sőt megítélni se tudja, hogy mit kell a készülékben kicserélni.
A Telemax-nál ugyanez, mivel ők is csak logisztikai partnerek, nem pedig olyan emberek, akik bármilyen szinten kompetensek.
Ahogy írtam is, minden eset egyéni, olyan emberek, akik nincsenek kapcsolatban a regionális szervizzel, azon túl, hogy kitöltenek néhány űrlapot és elküldik a telefonokat, nem fognak tudni semmilyen körülbelüli ajánlatot sem adni. -
ferob
őstag
Több évvel ezelőtt sem volt a gyártónak a regionális szervizen kívül más, mivel ahhoz az ország is kicsi, és továbbra sem Magyarország a világ közepe, hogy ezen múljon egy vállalat anyagi helyzete.
Továbbá inkább pozitív, hogy nincs, mert többen fognák a fejüket, ha az ilyen rossz logisztika mellé megkapná a javítást is a Telemax.
Ugyanúgy az előző hozzászólásaimra tudok hivatkozni. -
ferob
őstag
válasz
dredjudge84 #4550 üzenetére
A kettőknek semmi köze egymáshoz, ajánlom átolvasásra az előző hozzászólásaimat.
-
ferob
őstag
válasz
dredjudge84 #4547 üzenetére
Ami ugye egyáltalán nem garancia a szakszerű javításra, és bárhol, ahol megjavítják, ha visszamész pl. 2 hónap múlva, akkor minimum elhajtanak, de semmiképp sem javítják meg újra ingyen, amit viszont a regionális gyártói szerviz ingyen megtesz, ha a javítás kapcsán továbbra is fennáll vagy ismét meghibásodik.
Volt már pár eset az évek során, amikor valaki talált szervizt, ahol elvállalták a HTC készüléket mindent megígérve, de később csak a fejfájás volt belőle, mert ezek a szervizek kb. olyan felszereltséggel és/vagy "szakemberrel" rendelkeznek az ilyen készülékek kapcsán, amivé bárki át tud alakulni egy pár ezer forintos AliExpress bevásárlással.
Azért ugye látod te is azt, hogy ez nem a gyártó sara, de végképp nem probléma, inkább csak saját magadat véded meg azzal, hogy nem sikerül ilyen helyekre beadni, hogy próbálkozzanak a javítással.Továbbá, ha a regionális szerviz elutasítja a garancia keretében történő javítását a készüléknek a külső behatás okozta sérülések miatt, akkor is legkevésbé a gyártó lesz a hibás, mert ennyi erővel azt is nézhetjük, hogy miért halogattad a javíttatást, elvégre bármikor benne volt a pakliban, hogy leejted és akkor ott a következő probléma.
-
ferob
őstag
Kitakarítottam azt az off áradatot, ami nem tartozott a témához, így próbáljuk most ezt megőrizni.
Más:
A szervizelés folyamata körülményesebb, mivel a regionális szerviz nem az országban van, továbbá hozzájuk is két logisztikai partneren keresztül jut el a készülék, ezért így három helyen is átrögzítik a munkalapokat, ami a hazai hozzáállás és felkészültség kapcsán hagy elég sok kívánnivalót maga után, mert rendre nem hozzáértő emberek végzik, így történhet meg az, hogy mire egy operátorhoz kerül a szervizben a készülék, addigra előfordul, hogy csak a szerencsén múlik, hogy az eredeti hiba javításra kerül-e ténylegesen, de ez nem feltétlen a szerviz hibája.
Mivel a gyártó nem engedhet meg magának olyan hálózatot vagy szolgáltatásokat, mint egyes nagyobb gyártók, akik manapság mindenhol jelen vannak és mindent gyártanak, ezért vannak korlátaik, főleg akkor, ha olyan régióról van szó, ahol ez az ország is elhelyezkedik, így ez a gyártónak nem lesz egy olyan központi hely, ahol mindent bevet.
A garancián kívüli javítások kapcsán azért nem ad a szerviz látatlanul egy felvázolt hibajelenségre árajánlatot, mert általában több alkatrész is érintett, és az elvégzett javításra garanciát is vállal, de ez miatt felesleges abba belemenni, hogy más gyártónál hogyan működnek egyes folyamatok, továbbá az említett logisztikai partnerek nem látnak bele a szerviz vagy a gyártó bármilyen rendszereibe, így azok elérhetőségéről vagy áráról sem tud előzetes tájékoztatást adni, csak a papírmunkát és a szállítást végzik. -
ferob
őstag
válasz
Dr. Maci #4366 üzenetére
Nem igazán vannak tisztában az itteni viszonyokkal vagy a regionális szervizzel, mivel arrafelé ez gördülékenyebben megy, így leginkább ezt szokták tanácsolni.
Ha valaki elég rámenős és kitartó, akkor a Telemax-on keresztül is lehet dolgokat intézni, volt a fórumról olyan, akinek segítettem is az ügyben, na ott se kellett azért csodát várni, de pár hónap alatt kapott egy másik készüléket.
Azt azért hozzátenném, hogy három, leginkább egymást követő sikertelen javítás kell, hogy valaki olyan helyzetbe kerüljön, hogy bármit jogosan el tudjon érni, így a jelen helyzet erre még közelről sem érett meg.
Az előzőekhez annyit fűznék még, hogy továbbra sem tud a ragasztó kifolyni, mert egy szilárd anyagról beszélünk.
-
ferob
őstag
Azt még hozzátenném az előbbiekhez a tisztítástól függetlenül, hogy meglepetten olvastam, hogy valamilyen kifolyt ragasztóról és plecsniről írsz, mivel a készüléken belül biztos, hogy semmilyen folyékony ragasztó nem lett használva, mivel kizárólag a készülékhez való, méretre vágott kétoldalú ragasztó anyagokat használnak csak, ami egyrészt, ha hozzá is érne bármihez, nem hagy különösebb nyomot, de ha mégis, akkor az ujjal könnyen ledörzsölhető volna, továbbá a szervizelés során a készülék egyes elemeire, így pl. a kijelzőre is egy nem annyira speciális műanyag fóliát raknak, amin semmi ilyen jellegű ragasztó nem található.
Az ilyen jellegű nyomoknak az eredetét megfejteni nem tudom, de inkább gyanakodnék a leadás helyére, ahol esetleg ráragasztották a készülékre az adatait, de lehet, hogy egyszerűen csak összekenték valamivel.
Más:
Az előző hozzászólások fényében meg kell jegyezzem, hogy a tisztításhoz leírt lehetőségek közül egyikkel se próbálkozzon senki, különösen NE acetonnal vagy egy pengével, mert az pontosan akkora hülyeség lenne, mintha valaki tűvel próbálná tisztítani pl. a hangszórót, ami sajnos megtörtént eset másik HTC topikban.Ha valamilyen szennyeződést el kell távolítani a készülékről, akkor használjunk egy puha kendőt, amit igény esetén be lehet enyhén nedvesíteni.
Ha olyan szennyeződés kerül a telefonra, amit a kendő nem hoz le, azt nemes egyszerűséggel meg kell próbálni finoman ledörzsölni az ujjunkkal.
A rések tisztításához pedig használjunk egy puha, de száraz ecsetet. -
ferob
őstag
válasz
Dr. Maci #4347 üzenetére
Az illesztések mentén nem ajánlom semmilyen alkohol vagy más kémiai anyag használatát, mert a ragasztást gyengítheti, ami értelemszerűen hatással lesz az ellenállóságára.
Azt, hogy a teljes bontás után mennyire maradt meg a bizonyos mértékű ellenállósága az édesvízzel szemben, azért inkább ne próbáld ki, persze ez nem zárja ki, hogy gond nélkül megúszná a készülék, de jobb, ha nem teszteled.
-
ferob
őstag
Ami ugye a HTC szakmai topikjának szempontjából lényegtelen.
Az, hogy milyen készüléket használsz, a te döntésed, de ne kelljen minden egyes hozzászólásodnál azt olvasnia mindenkinek, aki betér ide vagy épp az U12+ témához, hogy a más gyártótól származó készüléked mire képes.
Egyrészt azért, mert nem ide tartozik, másrészt azért, mert más se teszi, mivel ezek a HTC témák adott HTC márkájú készülékekkel foglakoznak és nem azzal, hogy te látszólagos bizonyosságot szerezz magadban minden hozzászólásnál arra, hogy jól döntöttél. -
ferob
őstag
válasz
Ununqatrium #4254 üzenetére
Egyáltalán nem halott, ott is a beírt hozzászólásra érkezik válasz, ahogyan eddig is.
De a kérdésedre a válasz az, hogy nem lehet, mivel a készülék egy tárhelyen osztozik az adatokkal és a saját fájljaiddal együtt. -
ferob
őstag
-
ferob
őstag
válasz
nagytomikaa #4176 üzenetére
Sajnos legalább annyiba fog kerülni a végén, mint a készülék használt ára, ha a gyártói szervizt választod, de máshol nem is ajánlott a javíttatása, ha nem akarsz plusz bosszúságot.
-
ferob
őstag
válasz
Benji77 #4124 üzenetére
Egy szolgáltatóval érvelni teljesen kár, mivel külön eset, de ennyi erővel mondhatjuk, hogy ugyanúgy hiába adott, ha egy olyan településen élsz, ahol nincs üzletük.
Továbbra is jelen van a probléma, hogy nem fogják téríteni a visszaküldés díját és egyáltalán nem fogják gyorsabban feldolgozni ott sem. -
ferob
őstag
válasz
CptAdamica #4099 üzenetére
Egyszerűen küldd vissza és vásárold meg újra, mert egy javítást semmiképp nem ér meg.
-
ferob
őstag
válasz
Darellus92 #4092 üzenetére
Amennyiben nem számít a meglévő jótállás, ha van ilyen érvényben, akkor a bootloader nyitása után egy TWRP recoveryvel készített mentés visszaállításával a legapróbb részletekig azonossá tudod tenni a másik készülékkel.
-
ferob
őstag
válasz
muszi0521 #4083 üzenetére
Amennyiben fennálló kérdésed van a készülék kapcsán, akkor azt legyél szíves legalább egy érhető, kerek mondatban megfogalmazni, amennyiben érdemi segítséget vársz, mert az utolsó két hozzászólásod jelenleg egy összevisszaság.
A téma összefoglalójában található leírás szóról-szóra követve mindenben segítséget nyújt, ha az ember odafigyel.
-
ferob
őstag
válasz
Cilindrik #4077 üzenetére
A helyedben nem használnám közben a készüléket, főleg nem tesztelném többször, hogy hő hatására képződik-e a ház belsejében pára, hagyni kell kiszáradni.
Az ultrahangos tisztításhoz darabokra kell szedni a készüléket, tehát olyan szervizt is kell találnod, ahol magát a szerelést elvállalják és a megbontáson kívül össze is tudják megfelelően rakni és nem csak tákolnak.
Összességében azt lehet elmondani, hogy nem fogja feltétlen megérni az egész művelet.
Ha szerencséd van, fogod tudni a későbbiekben így használni, ha pedig nem, akkor azon múlik, hogy mennyire vagy hajlandó költeni rá. -
ferob
őstag
válasz
Cilindrik #4075 üzenetére
Valószínűleg csak a hátlap alá jutott be nedvesség, ez még egy kis szerencsével kiszáradhat nagyobb baj nélkül, de érdemes lenne mielőbb egy tál rizsbe helyezned a készüléket, hogy biztosan kiszáradjon.
A szabvány miatt elégedetlenkedők pedig olvassanak utána, mert ez már múltkor is előkerült a téma kapcsán, valamint a medence vízében egyéb kémiai anyagok is megtalálhatóak, ami miatt nem beszélhetünk egyszerű édesvízről és ezáltal ilyesmire nem is terjed ki.
-
ferob
őstag
válasz
sirokipatrik #4011 üzenetére
Itt elég komoly tévedés van, mert a szabvány édesvízről szól és nem sósról vagy kávéról, sörről, netán bármi egyéb másról.
A fizikai részére nem térnék ki, de mindenki saját felelősségre próbálkozzon a tengerrel, mert nem ajánlott, úgy ahogy egy liter szódába se, még akkor sem, ha véletlenül kibírja, látszólag probléma nélkül.(#4010) opr: Nézd meg a doboz élén található cikkszámot, abból már kiderül.
-
ferob
őstag
válasz
CptAdamica #4001 üzenetére
Azért arra ne vegyél mérget, hogy lesz is készleten, mert elég hamar változnak a dolgok, szóval legyen egy másik terved is.
-
ferob
őstag
válasz
CptAdamica #3997 üzenetére
Lesz az ikon felett egy apró szám, de olyan kicsi, hogy nem lesz zavaró és plusz helyet sem foglal az állapotsávból.
-
ferob
őstag
válasz
CptAdamica #3995 üzenetére
Nem ezen múlik, hanem szimplán vagy üzleti megfontolás, hogy inkább az fogyjon, vagy éppen az egy másik raktárból érhető el, ahonnan nem tudják olyan kedvezően megoldani a szállítást.
-
ferob
őstag
válasz
CptAdamica #3993 üzenetére
Abban Cat. 15 LTE modem található, ami a gyakorlatban "csak" 800Mbps letöltési sebességet tesz lehetővé, valamint a második SIM foglalat használatos a tárhely bővítésére, így egyszerre több kártyát nem lehet használni, tehát vagy bővíted, vagy két kártyát használsz.
-
ferob
őstag
válasz
CptAdamica #3986 üzenetére
Ez úgy lehetséges, ahogy már többször említettem a fórumon, azért mert európai régiós, még lehet szolgáltatótól származó, mint pl. a német Telekomtól, ami saját CID azonosítóval rendelkezik, valamint egyéni feltételek vonatkoznak rá a szervizeléskor, külön megállapodással, így egy regionális szerviz csak akkor fogja befogadni javításra, ha valaki rendelkezik a külföldi szolgáltatótól származó számlával, így egy GSM boltos kiállított számla nem lesz elég, tehát az említett egy éves jótállás valójába csak bolti garancia, ami egy ilyen telefon esetében sokat nem ér.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Budakeszi, Páty, Telki, Budajenő, Zsámbék, Tök, Perbál topik
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
- Milyen TV-t vegyek?
- Autószerelők, autószerelés
- Újabb európai vasúttársaság vált műholdas internetre
- Milyen autót vegyek?
- Kés topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- ! 1 ÉV GARANCIA ! Független Samsung Galaxy Z Fold 3 256GB Phantom Silver. WWW.TRUSTPHONE.HU - FLP393
- Újszerű Xiaomi 13T 8GB+256GB 1 év Garanciával! Alpesi kék!
- ! 1 ÉV GARANCIA ! Független Samsung Galaxy S21 FE 128GB Graphite. WWW.TRUSTPHONE.HU - FLP397
- ! 1 ÉV GARANCIA ! Független Samsung Galaxy Z Fold 3 256GB Phantom Silver. WWW.TRUSTPHONE.HU - FLP381
- Új Poco F7 Ultra 512/16GB Black 3év garancia!
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BenQ PD-3200-U Monitor - Designer 4K 32"
- Corsair Katar Elite WL egér eladó (csak vezetékesen megy)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Asrock H310CM i5 9400F 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD RTX 2060 Super 8GB Zalman Z1 700W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest