Új hozzászólás Aktív témák

  • warning93

    csendes tag

    Sziasztok!

    November 14.-én délután megérkezett az átvevőhelyre a telefonom (Samsung galaxy S3) amit rendeltem a T-mobil webshopjáról, sikeresen átvettem, ellenőriztem minden megvan-e majd távoztam. A szombati nap feltűnt, hogy a képernyő és a fém hatású oldalsó keret között nem megfelelőek az illesztések (rés van köztük). Nem mintha annyira zavaró tényező lenne, de úgy gondolom, hogy egy prémium kategóriás telefonnál ez ne forduljon már elő...

    A kérdésem az lenne, hogy ha még ma meglátogatok egy T-mobile üzletet akkor még van rá esély, hogy kicserélik a helyszínen?

    Vagy elálljak a vásárlástól, és küldjem vissza nekik a telefont, és utána rendeljem újra? Kérlek segítsetek, hogy mi tévő legyek, előre is köszönöm

    Üdv.

Új hozzászólás Aktív témák