- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
üszök
őstag
válasz
SPeti1984 #51338 üzenetére
10 éve hajtok egy 65 lovas dízel Thaliat 140k kilométert mentem vele,és minden galádságot elkövettem már rajta amit csak lehet.
Jártam kannás gázolajjal,bármilyen motor olajat bele öntök ami tudja az ACEA A3 b4-et és ha tehetem csak Auchan kúton tankolok. 200k körül költöttem rá 10 év alatt a kopó alkatrészeken kívül.
-
üszök
őstag
válasz
roseane2004 #50465 üzenetére
A rádió nekem is ezt csinálja ha egyet fordítok a kulcson.Nekem néha még fel is hangosodik magától utána kikapcsol. De mivel ritkán hallgatom a rádiót állóhelyzetben így nem különösebben zavar.
-
üszök
őstag
válasz
Wiz Khalifa #50343 üzenetére
Ott nem hiszem,hogy van bármi is rá van csavarozva a fűtés modul gondolom valami gumi tömítéssel a kasznira.
-
üszök
őstag
válasz
Wiz Khalifa #50340 üzenetére
Arra. Nekem ott van a kifolyó.
Dolgozok vasárnap. -
üszök
őstag
válasz
Wiz Khalifa #50334 üzenetére
Van középen is kifolyó. Pont a ventilátor motorja alatt,a csavartól balra. Ha kinagyítod a képet látni. Egy 10-12 mm körüli gumicső viszi le a vizet a tűzfal aljáig.
-
üszök
őstag
válasz
hannas1987 #49222 üzenetére
Múltkor mintha lett volna egy video link amiben a csávó pont ezt a hibát hárította el.
-
üszök
őstag
válasz
speedydb23 #49100 üzenetére
Nekem meg februártól adják a helyi bérletet ingyen,de valszeg kocsival fogok továbbra is járni mert 1 óra plusz lenne durván az út,pedig városon belül van.
-
üszök
őstag
válasz
diablo1984 #48735 üzenetére
Semmivel nem könnyebb. Ugyan annyira kell szétszedni mindkettőhöz,kis szikra meg bele fér.
sok embernek még egy multiméter sincs otthon. Egy darab vezeték meg csak akad.Jah... akkor ezekszerint nég egy arany szabályt szegek meg. 7 éve otthon hátramenetben áll a kocsí,mert kicsit lejt a terület.
-
üszök
őstag
válasz
Predator2 #48722 üzenetére
Leveszed a motor takarót,lehúzgálod a gyertyákról a kupakot,fogsz egy darab vezetéket ami elér az aksitól a legmesszebbbi gyertyáig,ráteszed az aksi + ra a kábelt a másik végét hozzá érinted a gyertyákhoz. Ha szikrázik jó,ha nem, nem jó. vigyázz ha rátetted a kábet a + ra a másik végét ha fémhez érinted véleteln,szikrázni fog,mert zárlatot csinálsz!
-
üszök
őstag
válasz
hari69 #48204 üzenetére
Ez így ebben a formában nem teljesen igaz,mert akinek nincs gondja az autóval mint nekem is,nem írogat,hogy hehe ma is beindult.
Minden nap használom a dci-t az elmúlt 10 évben mentem 130k kilométert,és 120k-t költöttem rá a kopó alkatrészeken felül meghibásodásra. Mondjuk én minden jót megadok neki ami jár,vagy 4 évig jártam kannás gázolajjal,most ha tehetem Auchan kúton tankolok,és azt az olajat öntöm bele amit hoznak,csak rajta legyen az ACEA A3/B4.
speedydb23
(senior tag)50k-ért újíttattál egy porlasztót? Lehúztak rendesen....
-
üszök
őstag
válasz
Wiz Khalifa #47704 üzenetére
Az enyém nem jó? 217 van benne,pont be van járatva.
-
üszök
őstag
Ez a Suzuki abból a szempontból is ritkaság,hogy ebben az időben k.b. 1% volt klímás. A szervós kormány hasonló ritka,még magában is klíma nélkül.
A 3-as dízel golfot meg felejtsd el,2 féle van már rég.
1, már körbe járta a földet 2x, jó állapotúnak hazudott.
2, patika állapotra megcsinált,ezeknek az ára viszont 1M ról indul.Az öcsémnek Punto 2 volt vagy 4 évig,6 kilométerre járt dolgozni a 6 liter tudta a kocsi mindig neki.
-
üszök
őstag
válasz
Wiz Khalifa #47088 üzenetére
Csak halkan és félve írom le,hogy ment a Diesel Thalia alattam 132k kilométert,és abból 2x volt ELF olaj benne.
A többire csak nagyjából emlékszem. Total,Castrol,Mannol,Fuchs, ezek jutnak eszembe.
Ami tudta az ACEA A3-B4-et öntöttük bele.
De mivel mindenhol így itt is megvan az olaj fétis.,ezért nem szabad ilyeneket írni.Jah,és ha tehetem Auchan kúton tankolok.
-
üszök
őstag
válasz
Wiz Khalifa #46933 üzenetére
Ha középen van a motortérben a fűtés dobozod,nem úgy mint a képen akkor tuti nincs pollen szűrő. Takarítsd le az üvegeket belülről Clin ablak tisztítóval rendesen. És azzal, nem akármilyen gagyi jó lesz címszóval bármivel. Csináld úgy,hogy ha fűtesz és meleg van a kocsiban mikor oda érsz hagyd nyitva az ajtót pár másodpercre hagy szellőzzön ki a meleg,ez is csökkenti a párásodást.
A hűtő folyadék csere után meg légteleníteni kell,ez fog menni? Méresd meg egy kúton mennyi ami benne van.
-
-
üszök
őstag
válasz
Wiz Khalifa #46570 üzenetére
Hát nem szép... De legalább ronda.
-
üszök
őstag
válasz
Wiz Khalifa #46523 üzenetére
Oké. Lassan kezdhetsz gyűjteni téli gumira.
-
üszök
őstag
válasz
Wiz Khalifa #46521 üzenetére
A másik oldal is meg lett nézve? Mert ha ez kifordult az sincs jobb állapotban.
-
üszök
őstag
válasz
Wiz Khalifa #46506 üzenetére
Ki szokták égetni a régit oxigénnel,de sokan nem is vállalják csak a lengőkar cserét.
-
üszök
őstag
válasz
Wiz Khalifa #46084 üzenetére
Erről azért egy képet lőjetek már majd.
-
üszök
őstag
Szerintem simán mehet. Én még féktisztítóval is fújkálgattam ha jól emlékszem.
(#46040)
Predator2
(őstag)100k volt egy gyári gázolaj szűrővel együtt a 4 kapcsoló szelep. Nem vittem semmit, 9 körül mentünk,1 óra felé jöttünk.
7 éve volt,akkor még nem volt teli az Ali ilyenekkel. Még infó is alig volt róla. Ismi nemrég mintha olyasmit mondott volna,hogy autósboltban kedvezménnyel nincs 15k egy kapcsoló szelep.
-
üszök
őstag
válasz
Wiz Khalifa #45531 üzenetére
Igen rá. Van a padláson 2db 96 körüli gumim, ha kéred neked adom.
Legalább megtudod milyen istenkirály 20-al, csikorgó gumin fordulni.
Oké,szólj ha van valami,bár hétköznap ha rossz az idő, jobban ráérek. Jó időben még szólít a 2 kerék. -
üszök
őstag
válasz
Wiz Khalifa #45525 üzenetére
36 küllős nem jön be?
Igaz 20-as,de lehet befér.
Laci bácsit is megkérdezhetnéd,neki alu van ha jól emlékszek. Meg én is megnézném már a géped élőben.
Át lett már nézve a kocsi a vásárlás után? Vezérlés,olaj,fék,szűrők,folyadék cserék,hogy állnak? Ezek az elsők,nem nagy kerék,meg nagy zene.
-
üszök
őstag
válasz
Wiz Khalifa #45486 üzenetére
Kérj egy képet, a gyártási időt fényképezze le. Én 3 számot láttam benne kinagyítva,de elég tré a képminőség. A 16-os kereket meg felejtsd el.
-
üszök
őstag
válasz
Wiz Khalifa #45473 üzenetére
Én 3 08 -nak nézem a gyártását a guminak ami ugye 2003 08 hét, ha valóban így van én nem tenném fel. Minta sem sok van rajta+tehermentesítő gyűrűre is szükséged lesz. Én a helyedben vennék 4db 175/65 R14 gumit valami jobbat,meg nem sokára téli gumi is kell,amiből nem vennék csak újat. Veszel 2 szett gumit 4 évig nem lesz gondod gumival. De ha mindenképp alufelni kell...
Mintha Jfox kínálgatott volna a múltkor valami alu felnit,de lehet rosszul emlékszek.
-
üszök
őstag
válasz
Wiz Khalifa #45470 üzenetére
Menj próbáld fel előre,tekerd kopptól koppig a kormányt és nézd meg nem ér e be valahova. Hátra is próbáld fel. Azt tudod ugye,hogy kicsit rosszabbul fog vele gyorsulni az autó,és kicsit többet fog enni. A felnit meg nézd meg rendesen nem sérült e valahol,mert ha hegeszteni kell vagy görgőzni nem lesz olcsó buli. Link a felnit.(Nefélj nem veszem meg előled)
-
üszök
őstag
válasz
Wiz Khalifa #45461 üzenetére
Biztos,hogy nem 175/65 R14 a gyári méret? Én még csak olyanokkal találkoztam. Annak pedig a 195/50 R15 pont váltó mérete. A 195/50 gumi gyakori tipus,ebből kifolyólag viszonylag olcsó is.
-
üszök
őstag
válasz
speedydb23 #45275 üzenetére
Ez kell neked ami a képen van. A hengert kell kihúzni a szívótorokból,azért üti,hogy megmozduljon. A videóban szereplő már volt szétszedve,mert eredetileg a két darab össze van szegecselve. Ha lefúrod a szegecseket vissza lehet tenni 180 fokkal elforgatva,fog működni,de nem fog csinálni semmit,viszont az ecu nem fog hibát jelezni. Először ajánlott a szívócsövet levenni mint a videóban is van,és nem kell semmi hókuszpókusz hásztartási hideg zsíroldó atom tisztára takarítja.
A videóban szereplő új,ahhoz képest ahogy az enyém kinézett.
Ha van affinitásod hozzá szed ki,takarítsd meg,lehet nem kell új. Arra kell még vigyázni szétszedéskor ha lehet ne peregjen kox sem a turbóba,sem a szívó torokba.
-
üszök
őstag
válasz
speedydb23 #45269 üzenetére
Én 1,5 DCI-ből vettem már ki,nem volt nehéz.
-
üszök
őstag
válasz
Wiz Khalifa #45015 üzenetére
Biztos,hogy van benne? Az enyémben gyárilag nem volt.
YT- n biztos találsz vidót róla. -
üszök
őstag
válasz
Wiz Khalifa #45013 üzenetére
Le kell venni a műszerfal felső burkolatot,ehhez pedig le kell venni a kormányoszlop burkolatát,mert van 2 csavar amihez csak úgy férsz hozzá.
-
üszök
őstag
válasz
Wiz Khalifa #44910 üzenetére
A központinak a szivargyújtó feletti kapcsolóval is mennie kell.
-
üszök
őstag
válasz
alexander12 #44748 üzenetére
Told neki keményen.
Én mikor kimegyek lakott területről 3,4, ben elszoktam forgatni jó 4k-ig,2-3 kilométer alatt kifújja magából a kormot. Vagy ha nem bántja a füled told negyedikben 3k fordulat felett folyamatosan 10-15 kilométeren át,begyúl a korom a rendszerben és magától kiég.(Legalábbis ezt olvastam valahol) -
üszök
őstag
válasz
Graphics #44713 üzenetére
Nem tudom, a garanciát kérdezd meg tőle. Újítanak szerintem külsősöknek is,gondolom 1 munkalapot kérnek a műhelytől aki beszerelt ha gond van. Ismi járt így felújított turbóval,nem volt munkalap,a turbó pikk pakk meghalt,fizethette a másikat ő zsebből. Annyi engedményt adtak,hogy nem kellett a 120k felújítási díjat fizetni csak 60-at.
-
üszök
őstag
válasz
Graphics #44710 üzenetére
Porlasztót kell tanítani,kapcsoló szelepet nem. Rég voltam ott,kapcsoló szelepet cseréltettem 4 darabot k.b. 7 éve. Akkor 22k volt darabja szerelésestől. Azóta is mennek. Felhívod elmondja mi mennyi. Garanciát viszont csak munkalap ellenében fogsz tudni érvényesíteni valszeg,de ez máshol is így van.
-
üszök
őstag
válasz
Predator2 #44571 üzenetére
11 kilométer a munkahelyem városon belül, mióta ott dolgozok mindig azzal járok havonta 15-16 alkalommal. Több mint 5 éve. Ha kimegyek a városból kicsit kitolom a szemét,harmadikban utána elmúlik a korom mögülem. (Mondjuk vagy 3 éve ki van kötve az EGR mióta berántotta a koxot,és szét kellett bontani a motort.) Ez a gyengébbik motoros Thalia.
-
üszök
őstag
válasz
balazs1022 #43917 üzenetére
Az enyém már 3 éve is lógott annyit szerintem,és azóta mentem 40k kilométert. Viszont karter gázom semmi nincs (kis füst a nívó pálcánál),és olaj is vagy 5-6k kilométer alatt megy le minimumig. 210 van a kocsiban. Viszont nem tök ugyanez a motorom.
-
üszök
őstag
válasz
diablo1984 #42861 üzenetére
Unom már a sok váltogatást,főleg városban. Következő autónak automatát vennék,(lehetőleg újat)most még csak tájékozódom mik a különbségek nagyjából.
-
üszök
őstag
Egy dízel autó,mondjuk egy Megane méretű mennyivel eszik többet automatával mint kézi váltóval?
-
üszök
őstag
Üzemanyag szűrő csere után nem sokkal,k.b. 1500 kilométerrel,nem nagyon akart indulni. Elvittem szerelőhöz, bemérték a 4 porlaszót és cserélni kellet a 4 kapcsoló szelepet ami vezérli a porlasztót. Ezért fizettem 100k-t egy gyári üzemanyag szűrővel. Azóta csak azt veszek,amit előtte vettem az meg ha jól emlékszem MANN szűrő volt.
-
üszök
őstag
Nekem 208k van benne,gyári kuplung.103 nál cseréltetnem kellett kapcsoló szelepet, ami lehet az én hibám is volt,az olcsó MANN szűrő miatt.150 körül lettek levéve a gyári tárcsák,utána nemsokkal jobb hátsó kerék csapágy csere.160 környékén szét kellett bontani a motoromat mert beszívott a 4 es hengerbe egy csomó koxot az EGR-ből. Elég durva hangja volt.+vannak ilyen apróságok,hogy a jobb hátsó k.p. zár vagy 3 éve nem jó,a bal is buziskodik már mostanában,és van amikor a csomagtér sem nyílik. A csapágy csere azért nem oly egyszerű,vagy kiveszed a motort,vagy leveszed a bölcsőt mert nem jön le az olaj teknő.
-
üszök
őstag
válasz
PowerBuldog #42361 üzenetére
Nagy százalékuk Kínai szemét. Fél év alatt kiégnek a ledek.
Ezek nem olcsók de van fényük,és van gar. Az említett Pug-ban van 1 pár, lassan 2 éve. Hiba 0. -
üszök
őstag
válasz
PowerBuldog #42357 üzenetére
Ugyan olyan mint a többi ilyen tuning lámpa szerintem. Szépen néz ki,szépen világít,de látni nem lehet vele.
Isminek hasonló volt Pug 307-ben,de visszatette a gyárit,mert még xenonnal sem látott annyit mint a sima gyári lámpával. -
üszök
őstag
Üdv urak. Rég olvasgattam errefelé.
Van egy Thalia 1,5 DCI-m ami nem akar indulni elsősorban félmelegen. Ha áll 1/2-1 órát akkor nem akar indulni csak második harmadik nekifutásra. Van egy p0340-es hiba kódom amit ki silabizáltam,hogy a felső holtponti jeladó akar lenni.Meg van egy P0670 is ez meg izzító modul,vagy gyertya?
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- World of Tanks - MMO
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Viccrovat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Call of Duty: Vanguard
- További aktív témák...
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Bluering Libra irodai forgószék
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 32GB 1000GB 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- LG 27UN83A-W - IPS LED - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - USB Type-C - HDR 400 - AMD FreeSync - Hangszórók
- Vivo Y76 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest