- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- A Telekom is beszáll a használtpiacba
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Fotók, videók mobillal
- eSIM, a kártyamentes szabadság
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #62499 üzenetére
Az én fejem nem fog fájni miatta, mert annak ha baja lesz csak szerelő fogja tudni kicserélni, én nem tudok motort kiemelni... Perkálom a zsét akkor, az meg mindenkinél alap dolog aki autót tart, főleg aki 15 év fölöttit, ez van. Ha eddig nem zenélt, akkor most ettől a pár mozgatástól sem fog szétmenni, most meg kap akkor tehermentesítőt aztán remélhetőleg örök élet. Hova is szoktad rakni?
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #62494 üzenetére
Oké, akkor holnap körbenézem a boltokat. Jó, hogy van másik autó, nem ezzel kell végigrotyognom a városon. Nem is tudnék, mivel semmi nem tartja a kipuffot, a másik vége a flexibilis csőnél van, sehol semmi rögzítés azon kívül. Remélem most majd az fog ereszteni, mert mozgatva lett.
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #62487 üzenetére
Köszönöm mester. Közben szétszedtem a csatlakozást és az volt elrohadva, szóval nem a dob rossz. Kívül nem látszott, de miután a bilincseket levettem akkor előjött a hiba.
Szóval a két csővég az egy centire van egymástól és egy vékony hajlékony közdarab van rászorítva a két végén a bilincsekkel, meg a bilincsek alatt is széles alátét.
Ez gyári megoldás vagy már valami utólagos? És ezeket megkapom autós boltban vagy tudom helyettesíteni? -
veterán
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Xantomas #62490 üzenetére
Laguna 3 2.0dci, amióta kihoztam a kereskedésből - és az jó rég volt-, leállítás után, vagy 20 másodpercig cuppog magában, mint egy kiéhezett ringyó! De amiket hallottam, szinte mindegyik így tett.
Egyszer, ha olyan érkezésem lesz meg időm persze, meg szerelési kedv etc....akkor, e videó alapján lehet, hogy én megcsinálom, de nekem ezzel sem volt gondom soha, az tuti, hogy a sok pálya km a legjobb tisztító IS, amit ezekkel a dci-kel csinálni lehet...
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
EGR tisztításkor mi a legalaposabb, de nem túlbuzgó módszer 1.9 dCi F9Q 804-nél?
Tömítéseket illik, vagy kötelező cserélni?Mi a jobb, ha kiveszem kompletten a fojtószelepet, EGR-t, és a közte levő csövet is, és mindent szétszedek, kitakarítok patikára, majd összerakom új tömítésekkel, vagy ne legyek túlbuzgó, kiviszem az EGR házat, lemosom, kikefélem, áttörlöm, és visszarakom a saját tömítéseivel?
Az EGR működésénél az normális, hogy hallani, hogy leállítás után pár másodpercig még 2-3x nyitja-zárja a szelepet? Nekem az a logikus, hogy amikor már nincs légmozgás, átmozgassa magát, hogy ne tapadjon le, de vajon ezt tényleg így kell hogy csinálja, vagy ez már utal valami hibára?
Egyszer már kivettem az EGR-t de csak azt, akkor picit kormos-olajos volt, de nem durván mint a rémképeken. Kíváncsi vagyok, most milyen állapotban van, pláne, hogy van egy EGR mozgatásra utaló hibakódom.
(#62484) salieri.
A kínai Elm-et dobd ki a *-csába, és vidd el a kocsit inkább olyanhoz akinek van rendes diagja. Konkrétan már a harmadik fajta kínai Elm klónt mértem úgy ki, hogy domináns jelállapotnál fel, és lehúzza tápra, valamint gnd-re a busz érpárjait, és recesszívnél pedig fixen 2.5V-ra mind a kettőt. Nem hiszem hogy hosszútávon a kocsinak jót tesz, hogy így meg van erőszakolva a buszrendszere.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #62486 üzenetére
Ez így van ha le tudod venni akkor az a legjobb megoldás.
De nagy bajt nem okoz, mert ez amúgy is bele bele kerül az égéstérbe, hiszen azért folyamatosan vállnak le darabkák, igaz nem mindegy mennyi.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #62482 üzenetére
Annyit még nézz meg, hog egy ronggyal befogod a kipufogódob végén a csövet.
Ha érzed a nyomást benne akkor ok, ha nem akkor lehet, hogy csak szétcsúszott a cső valahol ilyenkor a hangja is jelentősen változik.Ez egy perces vizsgálat és mielőtt költségekbe vered magad érdemes megcsinálni.Renault power
-
Robi81
tag
Sziasztok
Acelfelnit akarok festeni mert már elég csunya. Milyen festéket vegyek fenyes vagy matt?fekete szinben kellene -
Gabady
aktív tag
-
#89309696
törölt tag
Megane hátsó dobok kompatibilisek egymással kaszni alapján? Szóval elég annyi, hogy 1.4 95 lovasé volt vagy a kombié esetleg másabb alakú? Bontóban 5 ezrekért dobálják, jó tudom az bármikor kilyukadhat, de most nincs 15 ezrem egy dobra, ennek meg egyre ricer-ebb hangja van és ha valamit utálok akkor az az, ha a fél utcát felveri egy ilyen ótvar.
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #62480 üzenetére
Látatlanban nincs.
De akár a fojtószelep állító motorja is lehet hibás, azaz kiszáradt és meg megszorul.
Egyszerű zsírzással, vagy cserével megoldható, diagon élőadatot kéne nézni, amikor fennáll a hiba.
Minden más csak találgatás, ami igen drága szervízköltségre tud rúgni.Renault power
-
Jaded
őstag
válasz norbert1998 #62463 üzenetére
Szerintem elég a motor is.
Ha mégis lámpacsere lesz a megoldás, én személy szerint nem vennék csak Valeot (az a gyári). Igaz húzós, de a Depo és társaival volt már elég rossz tapasztalatom.
Renault Megane IV Limited
-
mycso
Topikgazda
válasz norbert1998 #62451 üzenetére
Projektoros megane2 nekem is (meg általában mindenkinek) rosszul világít.
Amit a kolléga írt, valóban be lehet rosszul is pattintani a tompítottba az izzót.Nálam ami nagyjából megoldás volt GE megalight, meg a normál beállítástól feljebb emeltem a lámpákat, persze úgy, hogy a szembejövőket ne zavarja.
Illetve nekem a lámpabura is (az egyik) elkezdett behomályosodni --> az meg csere, vagy felújítás.
A lageszba xenon van, az már elviselhető. De ezzel is most estem át egy lámpa polírozáson. Most sokat javult, még valamikor egy izzócserét csinálok.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
BigBlackDog
veterán
válasz AMD Power #62470 üzenetére
Nem annyira vészes, mint gondoltam. Én S60 után ültem bele, mert a Volvo helyett kellett valami "városi harcigép" (cég beljebb költözött).
Dinamikusabb, mint gondoltam, budapesti forgalom ritmusát simán lehet tartani. Pályán 120-130 körül is még tud gyorsulni kényelmesen (kisautóhoz képest). Fékek szintén jobban teljesítenek, mint vártam. Futómű teljesen korrekt az itthoni útviszonyokhoz, ráadásul meg is van emelve, emiatt a padkák sem jelentenek veszélyt. Ennek ellenére bőven nem annyira dölöngél a kanyarokban, mint gondoltam. Viszonylag csendes (roszzabbra számítottam), kényelmes a méretéhez képest (165-170 cm vagyok) és nagyon nagy a puttonya. Szerintem teljesen kultúrált jószág és az ára is a helyén van. Én pozitívan csalódtam benne bőven, így egy hónap használat után.
-
AMD Power
titán
válasz BigBlackDog #62468 üzenetére
Koszonom. Egyenlore csak erdeklodok. Egyszer 2010-ben majdnem vettem egy Thaliat. Mentdm is vele.... bar akkor ezek boven milla korul voltak.
-
cool13
őstag
Sziasztok!
Apám Twingo 1.2 16V 2002-es évjáratú gépsárkányába keresne első fékbetétet. Segítenétek egy cikkszámmal és egy ajánlott márkával ez ügyben? Köszönöm! -
BigBlackDog
veterán
válasz AMD Power #62461 üzenetére
Szerintem igen, legalábbis nekem pozitív a tapasztalatom. Amit még megtudtam nemrég Robtól, hogy a nyolc szelepes 1.4 még csak euro 2, míg a 16 szelepes már euro 3 (ami szmogriadó idején számíthat).
Pl. elsőre ez az első tulajos példány nem tűnik rossznak, ha nem gond a távolság.
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #62444 üzenetére
Köszönöm, már csak az első fele érdekelne a kérdésemnek:
"Csak a specifikációt figyelembe véve (márkákat leszámítva) ha G12-es fagyállót veszek a kocsihoz akkor már az megfelelő igaz?."
Az izzítógyertyákhoz tartozó relét hogyan lehet kimérni? Sosem csináltam még ilyet, és azt mondták arra is nézzek rá
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
norbert1998
nagyúr
Refi az nálam is aszfaltszárító volt már tegnap este is, sima 55W-os izzóval, most beleraktam 1-1 Valeo +50%-os izzót mind a tompítottba mind a refibe, kíváncsi leszek Valamit azrt javult a tompított.
Felfedeztem egy új problémát. A bal oldali lámpatesten nincs szervó, a jobb oldalin meg van. Ha a bal oldalira is akarok, akkor lőámpatest csere, vagy elég csak szervót venni?
Ki nem törölhető hibakódom is van, de a cehck lámpák elalszanak.
P0670 Izzzítógyertya vezérlőmodul vezérlőáramköre / bontva -
#89309696
törölt tag
Megane 1-nél a hátsó dob csatlakozójánál szokása, hogy elrohad vagy van ott tömítés ami kimegy? Egyre hangosabb a kocsi és a dübörgő hang onnan jön. Nem vészesen rozsdás.
-
AMD Power
titán
válasz BigBlackDog #62401 üzenetére
Az nem is lenne baj. Régi és egyszerű konstrukció. Az én 60 lovas autóm után minden megváltás lenne. Mondjuk ez is csak "szükség" váltás lenne. De akkor ilyen 500e körül már lehetne venni ilyenből értelmes verziót!?
-
rob210
Topikgazda
-
senior tag
válasz diablo1984 #62457 üzenetére
Köszönöm a tippet. Sajnos szakács vagyok, annyira nem értek hozzá.
Azt is csak onnan tudtam, hogy mit kell nézni, hogy anno Clionál kilyukadt a fűtőradiátorom. -
diablo1984
veterán
válasz Oposzumtoszó #62456 üzenetére
Termosztát?
-
senior tag
Sziasztok!
1.5 DCI Scenic II-vel kapcsolatban szeretnék kérdezni.
Az utastérfűtés egyik napról a másikra elszállt. A hűtőfolyadékszint stabil, utastérben, motortérben, autó alatt semmi nyoma szivárgásnak.
Viszont a hűtőfolyadék-hőmerséklet visszajelző sem működik, stabilan az első csikon áll, bármeddig használom az autót, mintha nem melegedne.Szerintetek mi lehet a probléma? Előre is köszönöm!
-
-
salieri.
őstag
Sziasztok.Mi az oka, hogy 1.2 es modusnal,nem reagál többször a gazadasra.Ilyenkor leveszem a lábam a gázról ,majd újra gázra lépek megjavul.
-
Jaded
őstag
válasz norbert1998 #62440 üzenetére
Nem biztos, hogy a lencse rossz..én sem láttam vele, mikor megvettem, aztán kiderült, hogy rosszul tették bele az izzót a szervízben értsd: nem jól volt bepattintva a helyére és a lencse fénytörése miatt össze-vissza világított. Mondom ilyen nincs. Persze kb 20fokkal lefele volt betéve az izzó, nem csoda, hogy szar volt.
Most ilyen night breaker laserrel, szerintem teljesen jó. A refi megbszárítja az utatRenault Megane IV Limited
-
norbert1998
nagyúr
Na én is kicsereltem az izzókat, de ugyanolyan tré, mint volt, pedig emelt fényűt tettem bele én is. Pár porszemen kívül más nem látszik a halszem belsején, mégis irdatlan rossz. Ez miért lehet? Mögötte a foncsor (?) szar? Vagy, bár nem mértem meg, lehet hogy valami elektromos izé lehet, és nem kap elég feszkót?
Illetve a turbó felé megyeget egy cső, amin van egy állító csavar. Ő mire való? Ha nem tévedek, a kipufogó motor és turbó közti részén láttam.
-
shifty!
senior tag
válasz rob210 #62439 üzenetére
Igen, emlékszem, de gondoltam hátha van valamelyikünk szomszédjának egy ismerőse...
További kérdés: állóhelyzetből indulásnál borzasztó lomha az autó, ha nem elég nagy gázzal indulok el, néha még én is (asszony meg pláne) lefulladok... Ez az EGR szelep totális káosza lehet, vagy gyanakodjak másra is?
[ Szerkesztve ]
Powerty and hunger kills // Invisible, evil disease
-
mdav88
aktív tag
Lenne egy kérdés is...
Úgy veszem észre, hogy a vízcsövem alul a gyári csatlakozások környékén ereszt, ezt hogyan lehet orvosolni?
Mármint nem az awab bilincsnél, hanem a gyári T csatlakozásoknál. -
mdav88
aktív tag
Ugyan nem érkezett szakértői válasz a dudorgásos "problémámra" ám úgy gondoltam, még teszek egy próbát az alsó motortartó alias billegésgátló cseréjével, mivel úgy éreztem nem biztos, hogy jól végzi a dolgát.
Úgy tűnik megoldódott a problémám, de majd holnap hosszabb távon kiderül, hogy tényleg így van-e.
Elég gyenge konstrukciónak tűnik amúgy, főleg a bölcső oldali kis gumis rész, lehet sokaknak emiatt van ez a rángató érzése...
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #62407 üzenetére
Helló
Csak a specifikációt figyelembe véve (márkákat leszámítva) ha G12-es fagyállót veszek a kocsihoz akkor már az megfelelő.
Illetve, a motor fordulatát melyik jeladótól veszi a kis 1.5dci 82Hp?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
shifty!
senior tag
Sziasztok,
Borzadalmas agyvérzés közeli állapot kerülget, írd és mondd semmit nem világít jószerivel a H7-es tompított...kiment a jobb oldali izzó, mondom akkor tegyünk bele emelt fényűt, még soha nem próbáltam. GE +90, hát lóf*** esti fénnyel...
Szakvélemény, hogy fel kéne újíttatni a halszem lencséjét, én is látom, hogy koszos (?), és elég szépet tompít is a vetítési képen...Budapestiek előnyben ajánlás szempontjából - ismertek megbízható szakit / hobbistát, aki felújít halszemoptikás lámpatest?
Powerty and hunger kills // Invisible, evil disease
-
hz0917
tag
Sziasztok!
Megne2 1.4 első rugó+toronycsapágy csere. Melyik gyártó ajánlott? -
veterán
válasz norbert1998 #62433 üzenetére
A küszöbök könnyen kipattinthatóak, aztán máris el tudsz menni a csaomagtartóig.
Természetesen mindkét oldalon, az egyiken a táp, a másikon a jelkábelhttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Jaded
őstag
válasz norbert1998 #62422 üzenetére
Igen, a kormány mögötti "bumszlira" gondoltam Enyémben sincs semmi, még elektromos tükör sem, szóval ezt átérzem "Extreme" felszereltség, amire egy Renaultos srác azt mondta, hogy azért az, mert extrémen nincs benne semmi
Sub tápkábel: jobb híjján én ott húztam be, ahol a kuplungnál megy ki egy vastag kábelköteg és a motorháztető nyitó bowdenje a motortérbe. Ott van egy nagy gumidugó, észre fogod venni. Sajnos a kábelköteg mellett nem ment ki, így átszúrtam egy csavarhúzóval. Ezzel okosan, mert könnyen elmetszhetsz egy kábelt (vagy többet is) a korbácsban!
Az akksi és a biztitábla közt jött ki a kábel, azon a 2centi széles résen. Szóval egy élmény mondjuk ez dízel, benzinesnél (ha neked az van) lehet más az elrendezés, de szerintem akkor is így a "legegyszerűbb" a művelet.Renault Megane IV Limited
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #62430 üzenetére
Előszőr nézd meg a turbócsövet.
Azt amit kivettem azt csak két ababilincs fogja.
A hirtelen erötlenség annak az elpukkanása szokott lenni.
A másik ami lehet az az egr az okozhat még ilyet.
De diag megmondja azonnal mi halt meg mi nincs, befecskendezés vagy levegő.Viszont nyomatékosan jelzem, hogy a káromkodás másnak is napi kitiltással járt, tehét ez mivel nálad az első kérlek figyelj oda.
Renault power
-
Gaaabeeesz
senior tag
válasz rob210 #62425 üzenetére
Hallo Robi!
Tegnap szolt a parom, hogy a masik megane total elszarta magat.
Nem vezettem, csak elmondas alapjan tudom irni a tuneteket.
Total erotlen, emelkedon egyatalan nem tudott felmenni, visszagurult.
Rángat mint a kurva anyja, nem tudom mennyire es mikyen modon, mint emlitettem nem vezettem.
Fustot nem lattak,(de mar sotet volt) tehat passz.
Ez turbo, motor, esetleg valami kisebb hiba(szelep) lehet?
Remelem nem valami hatalmas baja van annak is, mert kikeszulok.Szerk: indulni indul, alapjratot nem tudom. Es azt is, hogy nem vagy tavgyogyito, de te hatha tudod mi baj lehet vele. Valoszinu nekem kell vele foglalkozni, mert hat lattad a masikkal is mit muveltek..
[ Szerkesztve ]
Üdv, Gabesz
-
Gombinyó
őstag
Megane 3-ban a 2 literes dci ugyanaz a megbízható Nissan motor, mint ami a Lagunában is van? Konkrétan erre gondolok: [link]
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #62424 üzenetére
Ahhoz kapcsolót kell cserélni és diaggal aktiválni.
De a szabad kézhez, hogy értsd, kilincs csere, vagy a szenzorok beépítése a takaró alá, jelfogó a csomagtartóba, gépen pedig szoftware csere, plussz a vezetékelés, kicsit költségesebb és bonyolultabb.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #62422 üzenetére
Nem, csak ha hardwaret cserélsz.
Ez azért öszetettebb mint a tempomatRenault power
-
norbert1998
nagyúr
Sajna elég fapados az autó, simaklíma, abs, 6 lufi, villanytükör, dugiszálós kártya, és összvisz ennyi, szóval a kormányon sincs semmi gomb, ami zavar, hogy nem nyomható Mögötte van egy kar, az nem fog zavarni.
KöszönömSubláda vezetéket merrefelé vezessem el hátra? Sajnos a Fiat eléggé macerás volt, fel kellett szedni a küszöböt belül, meg egy csomó műanyagot, a biztonsági öv alját, meg ilyenek.
Meg lehet azt valahogy oldani, hogy a dugiszálós kártyás autóból szabadkezes kártyás autó legyen? Mondjuk anélkül, hogy a kilincseket kicserélgetném szeznorosra, csak érezze az autó, hogy ott vagyok meg induljon, kártyadugiszálás nélkül.
-
Jaded
őstag
válasz norbert1998 #62420 üzenetére
Így van, az idő és a hőmérséklet megmarad. A kormányról vezérelhetőséget bukod, nagyjából ennyi.
Renault Megane IV Limited
-
norbert1998
nagyúr
Üdv!
Vettem egy utolsó utáni évjáratú (2009) kettes Megane-t, és van egy SONY rádióm, ami előtte a Fiatban volt. Ha én ezt bepakolom az Update List-es rádió helyére, akkor mi történik a központi kijelzővel azon kívül, hogy nyilván az aktuális rádióállomás nem ott fog megjelenni? Idő, hőmérséklet megmarad? Vagy felejtsem el az egészet, ha ezeket szeretném megtartani és vegyek adaptert USB-hez, a SONY rádiót meg passzoljam el?
Az a baj, hogy ha jól emlékszem, a subláda nem eszi meg az erősített bemenetet, csak normált. -
rob210
Topikgazda
válasz Nemo1001 #62417 üzenetére
Az lehet kormányösszekötő is, látni kell, higy mitől van.
Látatlanban sajna csak találgatni lehet, de a II es megane futóművében annyi mindentől húzhat és kopoghat az eleje, hogy nem bocsátkoznék találgatásokba.
Az alkatrész ár és szerelés annak a fügvénye ki mit hol szerez be és kivel csináltatja.Renault power
-
Nemo1001
aktív tag
-
Nemo1001
aktív tag
megane 2 sedan 2004-es 1.9 dci valaki lefotózná nekem a csomagtér tálca hogy néz ki mert az enyémben nincsen.csak a müanyag van benne ami semmit nem bir el.
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok!
2004-es Megane II nél, ahol a biztosítékok vannak. (utastérben, a motorháztető nyitó felett), ugye annak van egy boritása, amit könnyen ki tudsz pattintani. Na nekem a 4 db feszítő patentból (vagy minek nevezzem), csak 3 db van, így lifeg kicsit.
Egy videot találtam csak, hátha ráismer vki mi a pontos neveTudnátok segíteni, hol tudnék rendelni ilyet?
Köszi
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Hát gyerekek amit én ma egy 1.9 DCI kombi meganenal szívtam az elmondhatatlan.
LEngőkar cser, gátlók cseréje, torony plusz szilen, AC tömítés csere, Etc. etc apróságok.
NEm volt jó a lengőkar, így gyorsban ki be kellett préselni a támasztógömbfejet, mert ez 18 as kónuszú nem 16 os. Megoldottuk.
A lengéscsillapító akkor derült ki, hogy kuka amikor kint volt. De olyan kuka, hogy ilyet még nem is láttam, 15 perc alatt meg se mozdult, hogy ő visszanyomná magát.
Stabpálcák is ki lettek cserélve. Szóval komplett futómű csere volt.
Aztán az egr-re ránéztünk, bár ne tettük volna.Volt egy kis váltóolaj csere, motortartó bak, csere, de ez rosszabb lett mint volt.
Mert a billenésgátlót cseréltük, csak, alul felül, de konkrétan ennek köszönhetően úgy elkzedte rázni a kasznit, a két jó bak miatt, hogy hagyjuk is. Ott hidró és váltó tartó csere is lesz majd, előbb utóbb.A többi siker, de megszenvedtünk vele.
A tulaj remélem elégedettRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #62406 üzenetére
A teljes rendszer 7.5 litert igényel ezt oszd el kettővel és megvan az eredmény.
Ha 72°C os koncentrátumot veszel, akkor 2 elég és ahhoz mehet a desztvíz.
Mert az egészet ugy se fogod tudni leengedni. (tapasztalat)Legalábbis nem hiszem, hogy a termosztátot kiveszed a vízpumpát leveszed és kompresszorral megnyomatod.
Renault power
-
Predator2
addikt
válasz gooool #62236 üzenetére
Urak, mennyi fagyállót rendeljek a kis dci-mbe? Sose cseréltem még, így nem tudom mennyi kell, ugyan ez a kérdés ioncserélt víz esetében is.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
kisninja
őstag
válasz Nordik #62402 üzenetére
Nem mert tette a dolgát, tömítéseket meg trafókat is kellet volna cseréljek.... Imádtam azt a kocsit is mikor csak kéthengerezett akkor sem dobott hibát inkább feltolta az lapjáratot. (a gyujtás kihagyás meg egy lehetséges tűz elkerülése volt az az lemostam a maradék benzint a motortérből)
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
BigBlackDog
veterán
válasz AMD Power #62396 üzenetére
Nem olcsóak. Ezekbe még a 8 szelepes, 75 lovas motor van. A 16 szelepes, 98 lovas motor sem egy erőgép, de azzal már városban bőven lehet dinamikusan közlekedni és autópályán is képes haladni 130-as tempóig. Meg aztán ez a "ronda" Thalia, a tapasztalaim alapján emiatt olcsóbb is, mint egy hasonló Clio. Pedig a puttonya iszonyat nagy (én meglepődtem, hogy egy S60-hoz képest is még nagyobbnak tűnik).
Hozzánk egy két évvel idősebb, ~140e kilométert futott példány érkezett nemrég. 98 lovas 1.4-es motor van benne, meg klíma, villanyablak, vonóhorog, két lufi. Árban azért olcsóbb volt érezhetően a linkelt példányoknál. Szerintem 2005 körüli évjáratú Thaliából 450-500e Huf körül már kell legyen szebb példány is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- SONY LCD és LED TV-k
- Politika
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- REpont és hulladékgazdálkodás
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...