- MIUI / HyperOS topik
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobil flották
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Egy titkos - eSIM-es - favorit, Moto G34 5G ( ~ 100 EUR)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz Gaaabeeesz #67207 üzenetére
Nem az árkülönbözet a lényeg, hanem a mentalitás. Ha az ára zavarna akkor a legputribb benzint tankolnám meg locsolnám bele a mindenféle rézelejét. 450 felett csak akkor tankolok, ha muszáj, nálam az a határ.
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz Gaaabeeesz #64705 üzenetére
Ha jó fej a rendőr, szerintem azt mondja, hogy ok, akkor cserélj most izzót, de nem ok nélkül LEDes a pót féklámpa. Esélyesen ennél is maga a kapcsoló döglött be, eltört benne a billenő, mert a pillanatnyi felvillanás arra utal, hogy amikor benyomja, meg felengedi, akkor egy pillantra zár. A LED még felvillan, az izzó nem melegszik be.
Azért ne feledjük el, hogy minden jogoísítvány megszerzéséhez vezető vizsga azzal kezdődik, hogy műszaki szemle, berendezések alapvető vizsgálata. Ha ez elmarad, vagy hiányos, akkor buktad. Teljesen jogosan.Nálam 10+ éve az oktató úgy indított, hogy amúgy is párhuzamosan parkolunk a városban elég sok helyen, vagy olyan helyen, ahol mindig látszódik hogy a féklámpa fénye valamit megvilágít. Tapossunk bele, tükörből úgyis látszódik, hogy világít-e vagy nem, még két ember se kell hozzá, kb 1 másodperc. A mai napig így csinálom.
(#64707) polonic
Egyszer szóltam, bár mikor megláttam a sofőrt tudhattam volna mi vár. Válasz: közöd?
Bár nekem is szóltak egyszer, hogy indexeléskor a el-elhalványul a hátsó helyzetjelzőm. Két kézi csavar ki, csati lehúz, megmozgat, utána jó. Azóta lecseréltem csatlakozót, az Amphenolnak pont volt olyanja a mousernél, igaz anyáztam egy sort, mert egyik krimpelő fej sem volt jó hozzá, pont félméret."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
#89309696
törölt tag
válasz Gaaabeeesz #64705 üzenetére
Nem véletlenül van féklámpából három is. Jellemzően egy ég ki akkor elnézőbbek a rendőrök is, de ha mindhárom kuka már akkor az extrém trehányságra ad okot. Persze lehet pedál kapcsoló is, de azok elég ritkán mennek tönkre. Meg szerintem sokat nyom a latban ilyenkor az autó állapota, máshogy fognak egy lelakott szarhoz hozzáállni, meg egy karbantartotthoz amin látszik, hogy a tulaj megtett mindent, de hibák becsúszhatnak.
Meg persze ahány rendőr annyiféle. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gaaabeeesz #63574 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #63365 üzenetére
Azt a kocsit alaposan át kéne mérni.
Kompressziót, beméretni a porlasztókat a turbót szakemberrel és eldönteni érdemes-e rá költeni.
A xado nem csodaszer, de javíthat a kopotságon, a te esetedben nincs mit vesztened, és bejön eltolhatod vele akár 1-2 évvel is a generált.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #63362 üzenetére
Az a fontos, hogy meleg motorolajba kerüljön ls amikor bekerül akkor egyszeer minnél többet menj veke megállás nélkül. Akkor tudja rendesen kifejteni a hatását.
Mondjuk egy Eger oda vissza városnézés tuti lenne a te esetedbenRenault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gaaabeeesz #63362 üzenetére
A te esetedben nyilván a legjobb lenne letudni egyből. Én 250-300km-en belül beletolnám mind a hármat. De több részletben is lehet, csak nullázd a számlálót és mindig üzem meleg motorba nyomd.
És azért betöltés után legalább egy 50 km-t menjél... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gaaabeeesz #63357 üzenetére
-----------
(#63360) mdav88
Nem vezetik ki, csak új csomagolást kapott, meg meg is emelték benne egy picit a revitalizálócucc tömegét.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gaaabeeesz #63352 üzenetére
Szerintem meg most kellene beletolni a revitalizálót. A három (kis) lépcsőst, mert valószínűleg az 1 (nagy) tubusosnak nem lenne ideje beépülni, ha ennyire kajálja az olajat.
[ Szerkesztve ]
-
Gabady
aktív tag
válasz Gaaabeeesz #63352 üzenetére
Hát ha a 10W40-et ette, akkor nyilván a vékonyabb 5W-t is fogja...
Ilyen mértékű fogyásnál nagy valószínűséggel motorgenerál.[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #63152 üzenetére
Annyi ami benne marad ha hagyod kicsöpögni rendesen, meg rápumpálgatsz a radiátor csövekkel!!! Az nem fog gondot okozni, max minusz 30as lesz a hűtőközeg nem 35.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #63150 üzenetére
Tudom, hogy nincs ezért írtam amit írtam.
Magyarán 2 5 literes desztvizet vegyél.
Az hozza ki a maradékot.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #63147 üzenetére
Ha benyúlsz az aksi és a motorblokk közé akkor megtalálod olyan mint egy bicikli szelepsapka.
Ahhoz, hogy minden lejöjjön, a termosztátot le kell venni, ahhoz pedig nyomatékkulcs kell, hogy vissza tudd rakni.Tehát jelen esetben:
A kiegyenlítő tartályról, vedd le a kupakot.
Ezútán a radiátor alsó csonkjáról húzd le a csövet, (szívás lesz ha nincs hozzá fogód) és utána várj amíg minden kifolyik, fog jönni bőven, ne egy befőttes üveget tegyél alá! Ha lecsöpögött vedd le ezt a szelepsapka szerű izét, teljesen tekerd le. Ekkor újra meg fog indulni a lé.Ha ez is lecsöpögött, akkor tedd vissza a csövet a csonkra a szelepsapkát, de ne húzd meg csak úgy 2,3 fordulatnyit tekerd fel, hogy rákapjon a menetre. Ezután tölsd fel sima desztvízzel a rendszert.
Majd újra le a csonk aztán le a szelepsapka.
Ha ez megvolt mehet bele a fagyálló desztvíz, vagy készre kevert cucc ami G12 legyen mindenképpen.ha tudsz garázsba beállni javaslom, mert ez ilyen időben nagyon nagyon kemény feladat, igazi veteránnak való az utcán
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gaaabeeesz #63147 üzenetére
-
Xantomas
őstag
válasz Gaaabeeesz #63142 üzenetére
A kereső jóbarátod
#61820"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Gaaabeeesz
senior tag
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #62430 üzenetére
Előszőr nézd meg a turbócsövet.
Azt amit kivettem azt csak két ababilincs fogja.
A hirtelen erötlenség annak az elpukkanása szokott lenni.
A másik ami lehet az az egr az okozhat még ilyet.
De diag megmondja azonnal mi halt meg mi nincs, befecskendezés vagy levegő.Viszont nyomatékosan jelzem, hogy a káromkodás másnak is napi kitiltással járt, tehét ez mivel nálad az első kérlek figyelj oda.
Renault power
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz Gaaabeeesz #62097 üzenetére
Szia!
Ezzel nekem is volt gondom. Szétszedtem, az nyákot átfújtam kontakt sprével, a sensorkat üveget szépen megtakaritottam, azóta műkszik. Előtte volt, hogy a legmagasabb fokozatba neki ált törölni száraz 30 fokba-.-.
-
Nordik
őstag
válasz Gaaabeeesz #62097 üzenetére
Nekem is tele volt zselevel, viszont össze vissza működött. Kiszedtem a régit, amennyire csak tudtam tisztára pucoltam majd ment bele az új. Azóta szépen működik.
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #62097 üzenetére
A víz alaból bekerül az ajtóba, azzal nincsen gond a gond azzal van, hogy alul nem folyik ki, ki kell takarítani az eső elvezető nyílásokat az ajtó alsó élén.
Renault power
-
polonic
félisten
válasz Gaaabeeesz #61905 üzenetére
Mióta megvan a járgány, én prémiumot tankolok.
Legtöbbet shellt. Most ősztől molt. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gaaabeeesz #61905 üzenetére
Én, itthon csak azt. SHELL-MOLL 50-50%-ban keverve, sőt most azt mondom, hogy (amit régen sosem hittem volna, hogy ilyet írok), de a MOL prémiumától egyszerűen elhalkul a motor, a Shell-től meg inkább észrevehetően nagyon megtud indulni, emiatt keverem a kettőt és nekem ez vált be.
OMW-ről már leírtam a véleményem, számomra egy halom foslénak tűnik inkább, mint üzemanyagnak, ugyanez igaz az M- Petrol Jumbo-jára. De ez 2.0dci és az én hallásom, érzésem, én nyomom neki, hallom, amint kicsit megváltozik a motor hangja, ereje, karakterisztikája stb.... Alapjárati rezonancia erősebb, vagy lágyabb.Német dízelnél szinte nincs is alapjárati remegések szinte! (hogy rohadna meg de tényleg ez az egész), bárki bármit mond, 300 ezer kilométer után bőven már erre tapasztalatom, a kinti üzemanyag mérföldekkel minőségibb. Amennyi nem is tudom minek nevezzem történik ebben az országban, ez a legkevesebb, hogy üzemanyagból is szart kapjunk jó drágán...
De a lényeg, itthon shell és mol keverve, a legjobb, ha mindjárt az egyik után tudok menni a másikhoz. Gyakran így csinálom, mert a két kút közti távolság jó, ha 1 km és több is útba esik Pécsett.
A fenti iromány, saját vélemény, nem kell vele egyetérteni.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #61899 üzenetére
Nézd meg a testkábeleket, mert azok lehetnek még szabadon van belőle pár.
Illetve a hátsó lámpában nézd meg a csatlakozókat fújd be kis wd40el, nem vicc!Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #61762 üzenetére
Villával, mérmint müanyag feszitő villával alul középen felül középen benyúlsz és egy határozott mozdulattal kipattintod. Valaki fogja meg, mert leesik! Én tapadókoronggal fel szoktam kötni, hogy amikor kiugrik ne essen le a földre!
Renault power
-
Xantomas
őstag
válasz Gaaabeeesz #61749 üzenetére
Persze, de ezért is kértem kölcsönbe szíjfrekvencia mérőt, azt hittem más gond van.
A szervizkönyv is elég vastag betűkkel felhívja rá a figyelmet."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
kisninja
őstag
válasz Gaaabeeesz #61691 üzenetére
Az enyém nem ilyen így nem is tudom mi miatt gyengülhet el. (kártya vagy olvasó..... )
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
mdav88
aktív tag
válasz Gaaabeeesz #61524 üzenetére
Biztos jobb, mint a régi kopott, nem rendeltetésszerűen működő darab. Ha minőségileg gyengébb is, vagy nem bírja addig, megéri az itthoni ár töredékéért szerintem. 30x 5 csillagos visszajelzés alapján nagy baj nem lehet vele. Sőt, van amelyikre 2 év garanciát vállalnak, és németországból jön....
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz Gaaabeeesz #61388 üzenetére
Ha minden igaz a tolatólámpa kapcsolonak 3 állása van: ures, hátramenet, sebesség. Tehát az enyém valószínű sebessegben maradt ezért nem indul csak fékkel illetve nem is kapcsolja a tolatolampakat. Ezáltal innen is érzékeli, hogy sebességbe van e az autó.
Holnap megprobalok úgy hozzáférni a csatihoz, hogy nem veszem le a kereket csak kiforditom a kormányt, vékony szál gyerek vagyok talán elerem. Hátha csak egy kis WD40 kell neki.
-
Nordik
őstag
válasz Gaaabeeesz #61388 üzenetére
Van egy start-stop biztosíték, nem néztem meg még ,hogy jó e de ha az kiégett volna gondolom nem is indulna egyáltalán.
-
Nordik
őstag
válasz Gaaabeeesz #61385 üzenetére
Nyilván van, de ha az a rossz akkor miért nem megy a tolatolampam? Az FB-n irtak szerint valóban azt érzekelheti, hogy sebessegbe van és ezért nem indít csak a fék benyomasaval. Ebben lehet is valami. De akkor hova tűnt a tolatolampam?
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #61365 üzenetére
Összefoglalóban benn van az olajkereső, annál nem kell pontosabb adat
Total lubadvisor néven.
Igazibol mindegy milyen márkát veszel ha működik.
Sajnos egyre többször tapasztalom, hogy a noname márkák jobb minőséget csinálnak, mert piacot akarnak szerezni, a neves, de néha már silány minőséget képviselő nagy márkákkal szemben.
Lásd textar / lpr.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gaaabeeesz #61340 üzenetére
A kapcsoló lesz a váltón.
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #61336 üzenetére
P21/5w
Sima kétszálas izzó van hátul.
Azaz ha rálépsz a fékre begyújtja a másik szálat is, meg a pótféklámpát.
Teljesen szabvány.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gaaabeeesz #61336 üzenetére
Testeld le rendesen a két hátsó lámpád!
-
Nordik
őstag
válasz Gaaabeeesz #61325 üzenetére
Neked is fenn áll ez a problema? Érdekes mód eddig semmi gondom nem volt, simán indult csak fékkel. Aztán egyik napról a másikra már csak kuplung benyomassal.
Akksi merülés esetleg nem okozhat ilyen kezdődő hülyeségeket? Bár én eddig mást nem tapasztaltam.
Vagy annyira okos a gép, hogy sok kuplung nélküli inditozasra figyelmeztetve letiltotta a fékkel való indítást ösztönözve az önindító kimelesere?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #61063 üzenetére
Újat csak szalonból arany áron.
Esetleg náluk, de hívd őket úgy fognak tudni segíteni.Egyik se olcsó sajnos.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #61036 üzenetére
Igen a megoldás csak ez lehet
A bontott mindig lutri.Renault power
-
Gaaabeeesz
senior tag
válasz Gaaabeeesz #60983 üzenetére
Egy ilyen csere megoldás lehet nálam is?
Bontottan érdemes ilyet beszerezni?Üdv, Gabesz
-
Gaaabeeesz
senior tag
válasz Gaaabeeesz #60993 üzenetére
Sajnos a saru levétel sem segitett
Mi a fenét lehet vele kezdeni?
Huzni igy mennyire lehetseges egyebkent?
Felejtos, szervo nelkul?Üdv, Gabesz
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #60987 üzenetére
Ha nincs diagid akkor max egy aksi saru le fel aminkedvezöbb helyzetbe hozhat.
A hibakód ami igaziból blokkol mindent.
Mérmint az, hogy a fedcomp tilt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #60983 üzenetére
Ha kibontid a jormányzárat és leveszed a csatlakozót örökre reteszel, így ezt ne tedd!!!
Amikor oldva volt akkor kellett volna levenni az egész zárat.
Magyarán egy kormány burkolat lebontás és egy türelmes játék előtt állsz amíg nem old ki addig nem fogsz tudni mit csinálni.
Olyanhoz vidd aki látott már ilyet, különben nagyon drága lesz a javítás.
Érdemes egy diagra tenni és törölgetni a hibakódot akkor egyszerűbben lehet oldani a zárat.
Ha rákeresel rengeteg infó van a II es elektromos kormányzárról.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- MIUI / HyperOS topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nyaralás topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen monitort vegyek?
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Sorozatok
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- További aktív témák...