- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Magisk
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nbl2
senior tag
Sziasztok!
Vettem egy Fuel Stop üzemanyagcsökkentőt és szeretném beszerelni. A scenicen az üzemanyagcső műanyag és úgy van rámelegítve a végére. Ha ezt szétvágom hogyan tudom és mivel megtoldani, hogy rendesen összekösszem a Fuel stop-val. Gonbdolom csináltatok már páran ilyet.
Köszönöm,
Never give up!
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #44394 üzenetére
A túl nagy méretű felnire szokták Írni, hogy malomkerék.
Ez pont jól mutat a megane alatt.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #44387 üzenetére
Örülök, hogy nem szÍvattad meg magad egy malomkerékkel.
Szép lett.Renault power
-
eTrade
tag
válasz Megane2000 #44387 üzenetére
Gratula a szép munkához, nagyon pofás lett!
-
Megane2000
aktív tag
Mai projektem a hátsó fékdob sikálása kefével, rozsdátlanítás, majd lefújtam feketére
Esztétikusabb lett sokkal.. nagyon rozsdás volt, amit az új felni kiemelt.
Na meg polírpasztával körbeszaladtam a kocsin két óra alatt
[ Módosította: Qru ]
-
berbatov2
senior tag
Sziasztok!
Ma megvettem a járgányt 2012/9 renault scenic 1.5 dci. Valós 127000 km-mel legalább is az alvázszám alapján lekérdeztük és hitelesnek tűnik. Egy dolog lenne itt a navi. Csak Fr térképpel van szerelve. Olvasgattam, hogy milyen lehetőségeim vannak, de nem nagyon tudom, mert nem egyértelmű mit kellene csinálnom, hogy itthon is lehessen használni.
Amiket leszűrtem.
1. Valahonnan 1 sd kártya vásárlása amin rajta van minden (európa vagy közép kelet európa). Hivatalosan pénzért
2. A jelenlegi sd kártyára ráfrissíteni/telepíteni. Hivatalosan pénzért
3. Virágbolt. Nem hivatalosHa tudtok pls segíteni nekem, nyilván a legjobb ár/érték arányú megoldást keresném.
-
eTrade
tag
Volt már? New Renault Alpine 2017
Szerintem nagyon jól néz ki! -
ADAM1337
nagyúr
Már kérdeztem itt, 2010 utána meganeról, benzinest ajánlottátok, ferdehátúból.
Viszont ahogy nézem, kb a GT-nek van számomra is megfelelő benzin motorja 2Literes, de talán kicsit feleslegesen erős 180ló.[link]
Igazából városi használatra, javarészt 2 fővel, de 50%-ban egyedül, vannak plusz költségek szerviz terén a gt-nél mint a simánál ?
Gondolok itt sport futómű, különleges lengő kar stb, ami másabb merevebb és BP-n gyilkolódik ? (Szerencsére budán járok végig)
Mire számítsak, ha egy ilyenbe belevágok.
Esetleg tudtok róla jó tesztet, vagy szaktopikot ? -
rob210
Topikgazda
válasz n0k0m_ #44370 üzenetére
Ez oké csak a városi kisautót ennek a csomagtartójába berakod.
Meg ezzel azért elmész olyan terepen ahol a városi kisautót maximum egy lapát földdel eltemeted.
Ne hasonlÍtsd se árban se tudásban össze őket.Csak erre akartam kilukadni.
Renault power
-
mycso
Topikgazda
Ma voltam tesztvezetni az új megane-t (megane4). Egy elég jól felszerelt 1.6dci volt, nagyon-nagyon jó kívül-belül. Érzetre nagyobb a megane2/3-tól, és mintha egy kategóriával fentebb is focizna. Ez a motor egész jónak tűnik. A szalonba visszafele egy zebránál megállva, hátulról telibe vert egy sx4...így pici törésteszt is volt.
A szalonban még megnézegettem egy pár autót.Kadjar: olyan gyönyörű, hogy kegyetlen (kivülről). Bele ülve (nem túlzok) olyan mint egy suzuki wagonR...nekem nagyon gagyinak tűnt. Párom is csak pislogott benne, hogy mekkora egy fosch.
Talisman: eszméletlen durva, tényleg érződik, hogy prémium, viszont valahogy nem volt az a "de nagyon kellene" érzésem.
Clio: Bár kivülről elég nagy autósan fest ez az új clio, meg a belében használt anyagok is jók, még is bele ülve olyan kis autós. Valahogy olyan puritán az összhang.
Az új megane, viszont teljesen meggyőzött, nagyon bejövős.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
n0k0m_
tag
válasz rob210 #44366 üzenetére
Városi kisautóból 300-ért is van olyan amit nyugodt szívvel megvettünk/hibátlan, de ez a rohadt magas hasú/összkerekes terepjárónak direkt nem nevezem autók millió alatt látszólag komoly beszopás nélkül nem vásárolhatók meg. :/
Meg leginkább senki nem ismeri őket.
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz rob210 #44336 üzenetére
Kipróbáltam, hogy ezres fordulatnál nem hallom mintha felgyorsulna a hang és megszűnne vagy beleolvadna nem tudom , 0,7-re nem tudtam belőni vagy fölé vagy alá ment.
Agyaltam rajta ma azért, mikor vezettem, hogy mostmár akármi baja lesz kijavíttatom bár remélem nem jön elő sok minden, mert már annyi bele lett ölve.
-
rob210
Topikgazda
válasz gombcomp #44359 üzenetére
Szia.
Csak azt tudom mondani, ha értesz hozzá, akkor 800.000.- ki lehet fogni nagyon jó példányt.
Ha nem ismered a kocsit úgy menj megnézni, hogy viszel magaddal hozzáértőt.
Az RX4 egyik nagy előnye a nagy hátránya is.
Ha jó a futóműve akkor nagyon kényelmes mindenhol elmegy.
Ha kivan akkor kemény lóvét kell az asztalra csapni, hogy jó legyen megint és elmenjen bárhol.Egy biztos a kényelme a beltér használhatósága némelyik mai autót is csúnyán megalázza.
MegkÍmélt darab esetén imádni fogod és sose adod el, nem is sok van a használtautón ami fent van, az rendszerint leharcolt sajnos.
Vadászni kell, de érdemes.A dieseles 1.9 a vezérműszÍjra érzékeny azt 90.000ként ki kell!!! cserélni, amúgy megbÍzható takarékos elég erős motor ehhez a kasznihoz.
Renault power
-
gabx76
őstag
Sziasztok!
Írtam, hogy egy hete eladtam a Megane-t, most lehet nem fogok elszakadni a márkától.
Véleményeket kérnék a kinézett példányról.
Van még más márka is a lehetőségek között, de ez Páromnak nagyon bejön. Kíváncsi vagyok a fórumtagok véleményére is!
Előre is köszi! -
gombcomp
senior tag
válasz n0k0m_ #44360 üzenetére
Lehet,hogy kifogsz egy jobb állapotban lévőt,de az nem a 800 e alatti kategória lesz.
Az állandó összkerék hajtás miatt benne van a kardántengely-hardy tárcsa meghibásodása is
ami nem két forintos tétel."Ha őseink is elszaladtak volna, valahányszor nehéz idők jöttek, ma üres lenne ez az ország." - Wass Albert
-
-=Tiger=-
tag
válasz Predator2 #44354 üzenetére
Szia!
Nekünk sajnos pont az egyik autónk cseréje előtt történt egy baleset édesapámmal. (szerencsére neki semmi baja nem lett.)
Nem volt vele nagy attrakció leszaladni az útról, de mind1 is. Amúgy is rokonhoz került volna, ez meg amúgy sem befolyásolt semmit, mert patikára csináltam, mind műszakilag, mind ami a sérülést illeti. Csak sajnos nekünk volt veszteség, nekem meg némi utána járás, szerelés, de ez kb. hobbi.
2/3 futómű csere elől. (lengőkarok, kormányösszekötők, még új betétet is tetettem be. Nem a baleset miatt, hanem mert ezért történt a baleset, szal ajánlom mindenkinek ezeknek a dolgoknak még a baj előtti elvégzését.
A kár:
Ilyen lett:
UT lökös, külön új betétekkel. Dobbetétek. Kicsit kell velük dolgozni, de szerintem ezért az árért teljesen rendben vannak.
10E volt a teljes lökös, 2,5E kb. a betétek, 2Eért vettem jó pár patentot, hogy még tarcsi is maradjon. 20E volt a fényezés.
Közel 200E volt a teljes autó rendbetétele, de most olyan szinte működésileg mint egy új. Nem zörög, nem pattog az úton. Igazából már sajnáltam, hogy viszik el nagybátyámék. A céges 1.4 100Le-s benzines Toyota Aurist leveri a 65LE-vel.
-
gombcomp
senior tag
Bocs elgépeltem, 2 literes 16 szelepes motor volt..
"Ha őseink is elszaladtak volna, valahányszor nehéz idők jöttek, ma üres lenne ez az ország." - Wass Albert
-
gombcomp
senior tag
válasz n0k0m_ #44357 üzenetére
Szia!
Ha rám hallgatsz nem veszel ilyen autót...
Az enyémet most adtam el (2év nyűglődés után).
2000 januári volt a darab. Úgy vettem,hogy már túl volt egy motor generálon,mert az előző tulajnál elszakadt
a vezérműszíj (235ezer km-nél).Én 247-el vettem 500e forintért.
1200 16v összkerekes darab.
A fogyasztása 10.5 től felfelé volt. 2év alatt ráköltöttem kb. még 800 ezret:ABS fékerőelosztó kilyukadt,hűtő csöpögött,a klíma elengedte a gázt,a szellőztető motor hol-ment hol nem,
az ABS érzékelők kábelei elkorrodáltak,a kuplung csúszott, az első fékek fékpofái beragadtak...
A váltóolaj finoman csöpögött a szimeringnél cserélni csak váltó leszerelés-szétszedéssel lehetett
újabb 60 ezerért.
Hagy ne folytassam,és ez szinte mind cserét jelentett,nem kevés munkadíjjal.
Hozzájöttek az én rigolyáim miatti " apróságok": a bemattult fényszórókat kicseréltük után gyártottra,a futóműben a legkisebb kotyogást hallva vittem szerelőhöz.
A kaput a vízpumpa víz eleresztése tette be,na itt lett elég belőle.
...sikerült 600 -ért kiszállni belőle,de egy biztos,hogy aki megvette ezek után jó vételt csinált.
Remélem sikerült lebeszélni erről a típuról téged."Ha őseink is elszaladtak volna, valahányszor nehéz idők jöttek, ma üres lenne ez az ország." - Wass Albert
-
dj79
senior tag
válasz n0k0m_ #44357 üzenetére
A Scenicet anyósom szereti, kényelmes és elég megbízhatónak is bizonyult nála.
A korai 1.9dci-ről sok infót lehet találni, az összkerékhajtásról L:http://totalcar.hu/magazin/technika/4x4_1x1/2/]itt olvashatsz.Ha a motor és az összkerék jó, szerintem vállalható, a fogyasztás várhatóan az általad írtak alatt marad.
[ Szerkesztve ]
-
n0k0m_
tag
Helló!
Milyen autót vegyek topikból keveredtem ide. Szeretném megkérdezni, hátha valaki jobban ismeri a Renault Scenic RX4-et (2000-2003 közti, 1870 ccm dízel).
Az eredeti elvárások:
- könnyű/közepes terepen elmegy-> magas hasú, 4wd
- nem eszik meg 10-11/6-7 (városban/országúton) liter üzemanyagnál többet (terepen annyit amennyit)
- legalább átlagos a fenntartási költsége/alkatrész költsége/megbízhatósága/szervizelhetősége.
- elég 3 ajtós is, ha véletlen valakit viszünk, akkor egy lábtér nélküli lehajtható ülés is megfelel hátra. (de lehet persze nem túl nagy 5 ajtós)
- Felhasználás tekintetében: hetente ~1szer földúton, sűrű városon belüli és heti párszor országúti ~50-100km(autópályán kb. soha) használatra.
- jó legyen az ütközésvédelme (halálcsapda nem érdekel: ignis, panda, indiai márkák stb.)
- klímaNem szeretnék igazából sokat költeni rá, 1 millió fölött már inkább hozzádobok annyit, hogy vegyek 1,3-1,4 millió-ért egy SX4-et (le lehet mocskolni, de sokadjára körbejárva is nekem az egy mindenben megfelelő autó lenne). Így a 600-800 ezer Ft-os kategóriában szúrtam ki a Scenic RX4-et. Ebbe a kategóriában egyébként a Honda HRV-vel és a Daihatsu Terios-sal van versenyben. (ha egyáltalán bármelyik vállalható ennyiért). Autonavigátor/népítéleten stb. sajnos sehol nem veszik külön az RX4-et, így a felhasználói értékelések nem mondanak sokat.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #44354 üzenetére
Szerintem ezt egy normális műanyag hegesztő simán meg tudja neked hibátlanra csinálni.
Nem is értem hova vitted.
Haver peugeott 807 esén konkrétan egy 20 cm es lyuk volt amit hibátlanul megcsináltak neki.
Pedig oda még rögzÍtő fül is kellett.Az után gyártott pedig sosem lesz olyan mint az eredeti.
Renault power
-
Predator2
addikt
Helló
Ezzel kapcsolatban nektek mi a véleményetek?[link]
Voltam másik karosszéria lakatosnál is, ő sem volt biztos az eredményben.
Utángyártott lökhárítókról mi a véleményetek? Unix/bárdiban van 50-100k-ért de annyit nem költenék ár. Nem is értem mi kerül annyiba, egy nyamvadt műanyag lökhárítóban.
Kovács autó alkatrészben nincs olyan első lökhárító ami nem ipari hulladék?[link] Nekem a díszlécek sértetlenek.
2004-es Clio, ködfényszórós változat.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
Lenne pár problémám (Scenic I 2001-es):
-bizonyos kormányállásoknál a bal első kerék felől csikorgó hang jön. Kormányfordításra, fékezésre abbamarad. Gondolom a fék környékén lehet a hiba, de mi?
-tolatáskor daráló hang a jobb első kerék felől. Motortartó bakot már nézték, de elvileg jó. Más?Üdv: Z
-
kisninja
őstag
válasz pècsimunkás #44343 üzenetére
Hát a B nekem is van már 12 éve de ezen az újon (még nem mozgó) eléggé sokat változott, gyakorlás nélkül simán megbuktam.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
rob210
Topikgazda
Na akkor megnyugodtam
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Van a cikkben egy rajz.
Szerintetek az helyes?
Mert a két szemben álló B és D jelű mackósajtos, tehát szerintem a C lenne B és a B lenne C rosszul gondolom?Mert akkor veszélyes vagyok a közúti forgalomban
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az az alapjárat nem tudom miért van, de ha renault clipre teszitek be lehet tanítani a helyes értékre.
Lehet a nagy műveletek közepette ez kimaradt.
Illetve előbb utóbb magától is be fog állni, azért hallod a kercegő hangot, mert alacsony az alapjárat ha magasabb lenne eltűnne a hang.
Próbáld ki a kocsi előtt megállsz és a gázkart meghúzod finoman, hogy éppen csak emeljen valamennyit, ha megszűnik a hang akkor nincs mitől félned.Renault power
-
rwin5
őstag
Jelentem mentem a clioval egy ~70-80km-mert. Kb 10-15km város volt többi városon kívül, de ott is változó utazósebesség, körforgalmak miatt gyorsítás, lassítás.
Ment teljesen stabilan az autó húz ahol kell.
Egy dolog zavart csak, melegen a motor beállt 0,5-0,4 es alapjáratra 0,7-et meg sem közelítette, kb pont a vonalon van. A motor nem ad ki nagyon hangos hangot, de egy kicsit mintha ketyegne de alig hallom, de nem mondanám ketyegőnek csak valami apró hang.
Kérdés: diagon volt most a kocsi, ott jelezte volna (ne adj Isten, de amilyen szerencsétlenek vagyunk) ha a közeljövőben hengerfejes volna? vagy valamilyen közelgő motorhibát
ezt félretéve minden oké volt, tehát kicsit fura az alapjárat még mindig de maga az utazás oké volt
-
dj79
senior tag
válasz Sanyi19 #44323 üzenetére
Megane II-be kipróbáltam az 1.4 16v-t, hát elég halovány. Mindenképp 1.6.
Ilyesmi trafókat érdemes azonnal beletenni, illetve ha már kártyás, azoknak az összes funkcióját többször végigpróbálni. Okoskerék már szóbakerült.
[ Szerkesztve ]
-
-=Tiger=-
tag
válasz Megane2000 #44326 üzenetére
Szia!
A megrendeléstől az átvételig kb. mennyi idő telik el?
-
ADAM1337
nagyúr
Sokat járok városba, most kisebb kell mint a kombi az az igazság 80%-ban egyedül vagy ketten utazunk benne.
A jelenlegi autómat túl méretezve vettem, egy E39 kombit, és hát városba feleslegesen nagy, és erős.
Az 1,5dci motorral ismerősöktől is csak jót hallok viszont nekik 100e környékén van a km számláló, de mindenképp a 110LE és 6 sebesség tetszik tempomattal. -
rob210
Topikgazda
válasz Sanyi19 #44323 üzenetére
Szia.
Az 1.4 ben nincs okoskerék, az 1.6 viszont jobban viszi a kasznit.
A csomagtér zárat próbáld ki, az típus hiba. Valamint az első rugók szeretnek eltörni lepattanni belőle darabok.
Az ablakemelőket alaposan próbáld ki, az egy idő után mindegyikben meghal, ezt fura daráló hang vagy belassuló ablak jelzi előre. A trafó minden benzines renaultnál sarkalatos pont, Denso Beru kell bele azokkal nincs baj.
Gyertyából is Denso NGK az ajánlott 0.8-0,9 közötti értéken, mert a nagyobb gyertya hézag nyírja ki a trafót.Amúgy hűséges megbízható darabok, csak nézd meg mit veszel.
Renault power
-
Josi
senior tag
válasz Megane2000 #44326 üzenetére
Már megkezdtem rá a gyűjtést.
Majd ha bocikám 20 éves lesz, körülnézek a használtpiacon.
(meg van 4 évem)''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
R5TL
csendes tag
válasz Megane2000 #44326 üzenetére
Én már megrendeltem, de még a gyárban van.
-
Megane2000
aktív tag
Valaki vett már új 2016-os Megane-t ? Nekem nagyon tetszik.. Lehet ez lesz a következő kiválasztott.
-
-
nrbx
tag
válasz ADAM1337 #44312 üzenetére
Hello, én tavaly vettem ilyet használtam (benzines, kombi), igyekeztem elolvasni, felkutatni a típusról amit lehet, nem olvastam semmi komoly típushibáról, nekem is bevált eddig, nyugodtan ajánlanám bárkinek. Van a családban egy 2003-as dízel Laguna is, azzal sincs éppen probléma, de pl. az utastérben használt anyagok, valamint az összeszerelés minősége az újabb Megane-ban latványosan jobb.
Szóval szerintem csak olyan dolgokat kell megnézni, amit bármi más típusnál is ellenőrizni kell vétel előtt, a konrét dci motorokról viszont érdeklődj itt, melyik jó vétel, melyik kevésbé, azoknál azért lehet rizikó.
Az 5 ajtós szerintem szűk hátul, érdemes beülni, hogy elég-e Neked a hely ott is. Ha jól tudom a Generation verziókban (azon túl, hogy jó fapadosak) más (lágyabb?) a futómű hangolása - valahol azt olvastam, hogy olyan mint a Fluence-ben. -
Sanyi19
őstag
Sziasztok.
Szeretnék venni egy Renault Megane-t. 2003-2004-es körülit, benzinest. Sedant, mert kell a nagy csomagtartó, meg jobban is tetszik... 1.4 16v és 1.6 16v között sok különbség van? Mire érdemes figyelni? Milyen hibák szoktak lenni rajtuk főleg? Sokat használom városba az autót rövid távokon, de szoktam menni elég sokszor hegyvidékre is. Hogy fog tetszeni ez a Megannak? Mire figyeljek? Gyakori hibák érdekelnének, hogy kinek mi volt meg mire hány km használat után lehet számítani?
[ Szerkesztve ]
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
FerNandor
őstag
Akartam csinálni egy test mode elindítását, de nem sikerült. Úgy vettem észre hirtelen a neten, hogy phII-nél nem működik. Na mindegy a lényeg az, hogy előtte már javult a fogyasztásom. Majdnem 4000km óta nem volt lenullázva és 4.7-ről lement 4.6-ra. Most, hogy próbáltam a test mode-ot, véletlenül le is nulláztam. Azóta mentem 165km-t és 3.8-on áll az első negyed még nem fogyott el, még nincs benne 100%-ig a mutató, csak 90%-ig kb, és azzal elmentem 385km-t.
Nagyon jó.
Viszont ezzel valami felmerült bennem. Lehet az, hogy valami hőmérséklet jeladó hibás adatot küldene a computernek és mondjuk 10fokkal kevesebbet érzékel mindig a valósnál? Mert 7-8 fokokban is elég sokat izzított és ha a telet nézem, akkor ennek a csökkenésnek hamarabb kellett volna jönnie, mondjuk már a 10-15 fokokban.
Szóval kijelzett hiba nélkül létezik, hogy valami mégis nem pontos adatokat küld?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Predator2
addikt
Helló
Kaptam egy ajtó határolót, de még soha nem cseréltem ilyen alkatrészt.
Az ajtókárpitot is meg kell bontanom, hogy cserélni lehessen?
Nincs esetleg valahol egy leírás, hogy mit hogyan kell/kellene?THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
diablo1984
veterán
nyugodj meg és használd, nem rossz az a verda, csak egy
hülyéhezrossz szerelőhöz vitted el, aki a vezérlést sikeresen elrakta neked! adj egy esélyt a clio-nak, jó kis kocsi az! nem hinném, hogy nagy gond lenne vele, lehet már a hangot beképzeled is kicsit, bízz benne és használd mostmár!annyira nem lett elrakva a vezérlés, hogy a dugattyú tetejébe beleverjen a szelep, akkor csattogott volna rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
Hazahoztam a clio-t az új szerelőtől rárakták diagra, hátsó lambda szonda cserés volt + a vezérlést az előző drága szerelő arrébb rakta. Azt mondták mást nem jelzett a gép.
A motortérben nagyjából megszűnt ez a hang, de nagy ritkán alapjáraton még valami hallatszik ígyis. A kipufogónál az a "röfögő" hangot hidegen hallottam most is, melegen elmúlik, utána mikor röffent egyet 1 csepp vizet "kiköpött"
Urak szerintetek milyen állapotban lehet az autó? Most nagyon agyalok az eladásán, mert őszintén szólva teljesen elment a kedvem az autótó, hogy most sincs hang téren minden rendben, és vásárlásnál bele is kalkulálva a kicsi bukó mert olcsóbbért vettem, mint eredetileg kerestem autót.
szerk: az alapjárat már nem mozog fel alá, beáll 0,7re kb.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
köszi tényleg jól mutat
(#44309) diablo1984, aha, gyári 16-os. nekem marad így . itt a füben jól mutat így is, mert olyan, mint ha kicsit jobban hasalna
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
just
aktív tag
Szivem szerint a facelifteset venném, de a 4control miatt az üvegtetős jó lehet.(4control miatt még jobban fogja az utat.) Az utolsó talán azért annyira olcsó mert flottás lehetett, azokat "leselejtezik" ha lejár a garancia és minél olcsóbban szabadulnak meg tőlük, főleg év végén hogy ne kelljen jövőre adót fizetni. Ami jó bennük hogy biztos hogy jártak rendszeresen szervizbe. Sok buktatója nem lehet egy 2.0 dci lagunával, de persze ha elhanyagolták..
Two things what i hate. People that can't count...
-
ADAM1337
nagyúr
Sziasztok ide is felteszem a kérdésemet:2010 utána megane-ról mik a vélemények.
Ferde hátú kellene, 1,5dci motorral 5 vagy 6 sebességes inkább 6.
Mikre érdemes figyelni ? -
mycso
Topikgazda
Köszi srácok, az üvegtetős nálam is az új favorit.
Az a garancia kiírás is csábító, majd felhívom őket, hogy tényleg adnak garit, vagy csak ilyen vevőcsalogató kamu.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
az első és az utolsó szervízkönyve még említés szinten sincs, tehát a futása megkérdőjelezhető, ilyen összegeknél ez engem már eltántorítana egy ilyen fiatal autónál, a 4 controlos a garancia miatt is csábítóbb, talán annak vezetve is van a szervízkönyve(meg már rendszáma is van), a 2.nak is van feltüntetetett szervízkönyve, de az is külföldi, bármi lehet....
Fernandor: egy ültetés ráférne. gyári méretű gumik vannak alatta, vagy mitől néz ki ennyire bokorugrónak? piszok nagy felniket el tudnak nyelni ezek a renaultok! de amúgy csini a verda, mycso féle rugószettel még szebb lenne!
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
Nekem ez tetszik.
A többiben mindben van valami ami miatt nem bÍznék benne, hogy jó kocsit fogtam ki.A miértet ne kérdezd, megérzés, de Így vettem a meganeom is és el ne kiabáljam nagyon bejött a megérzésem.
Renault power
-
mycso
Topikgazda
Helló urak.
Múltkor linkeltem egy 3-as lagunát, most még kettő jött hozzá, ami esélyes lehet.
Nézzétek már meg, hogy így képek alapján hátha észre vesztek hibát, hiányosságot, vagy csak úgy egyáltalán melyik lenne érdemesebb.Ez a múltkori: 1
Illetve van egy nagyon olcsó, bár ennek az okát nem tudom, ezért ez picit el is tántorít (nyilván csodák nincsenek): [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Pecc
őstag
válasz Handball94 #44303 üzenetére
Valószínüleg
De miből jöttél rá erre? Én akárhogy nézem, nem jövök rá mi az árulkodó jel
Látok egy nagyobb légszűrőházat, így gondolom benzines 16v-s valami, de az is, mindkettőben megtalálható volt szvsz. -
Pecc
őstag
válasz PowerBuldog #44301 üzenetére
Nem tudom ilyenkor, a PH1 és PH2nél van e különbség, de Josi fórumtársunk és én is ezt csináltam PH2-n, amikor elkezdett kerepelni gyújtásráadáskor.
[link] [link][ Szerkesztve ]
-
PowerBuldog
veterán
Sziasztok!
Rég jártam erre. Eddig hibamentesen ment a gépszörny.
(megane 1 1998)
Ma elkezdett a szellőzőnél kattogni, és olyan hangot adni mintha valami motor erőlködne. A bal első toronycsapágy mögött ahol a pollenszűrő is van. Nagy hirtelen olvastam itt szellőző fogaskerék törlésről, meg tengely törést.Valami megoldást tudtok rá, amihez nem kell szétbombázni a fél kocsit? Az is jó ha külső befúlyásra fixen beáll a dolog, csak ne kattogjon szerencsétlen.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- OLED TV topic
- Robogó, kismotor
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Óra topik
- További aktív témák...