- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Amazfit GTS 4 Mini - bármely csuklóra
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kiszivárgott reklámanyagok a Samsung Galaxy S25-ről
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Netfone
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #44996 üzenetére
ilyen szerelőaknát milyen pénzösszegért lehet kivitelezni?
amúgy szép a verda nagyon, felni az nagyon bejön rajta
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #44983 üzenetére
-
Milo629
aktív tag
Köszi a válaszokat, csak a számlap és a tűk cseréje nagy szívás lenne? Mert ezt talán egyszerübb kivitelezni mint valakivel tekertetni (ami talán ebben az esetben "legális")
-
Milo629
aktív tag
válasz rob210 #44867 üzenetére
Köszi, sikerült szétszedni, tényleg csak a műszerfal tetejét kellett lekapni hozzá, ennek alapján csináltam.
Másik kérdés, az az óracsoport ami ugyan az mint ami a clio 2 phase 1 tech runban van, csak fekete számlapos az ha jól gondolom egy az egyben belemegy az enyémbe, kérdés hogy mivel digitális a km számláló, ez ha cserélem akkor megmarad a km a régi, vagy mint a régebbi "fizikai" számlálósoknál itt is az óracsoport számolja? erre gondoltam, hirtelen nem tudom miben van ilyen, talán thalia.
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #44985 üzenetére
Ideje már használni is, nem csak szerelni
Te is vezetsz egy excel táblát amin fel van írva mi mennyibe került meg a munkadíjak stb. ?
Én igen, és akárhányszor összeszámolom felakad a szemem[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #44963 üzenetére
hátsó hídat is kicseréltem, mondanom sem kell, magam elég kínlódás volt a dolog, főleg, mert a fékekkel a híd van vagy 50 kiló, és nem úgy mozog, ahogy jól essen! érdekes, hogy a legnagyobb szívás az egyik fékcső összecsavarásával volt, mert nem akart bekapni a menet és szarul is lehet hozzá férni, kb 40 percet csesztem el csak azzal, a másik oldali 5 perc sem volt. továbbá a lengéscsillapító szilentje sem akarta az igazat, nem akart rácsúszni a csonkra, szintén az egyik oldali csak, azt egy óránál is tovább bővöltem, a másik oldali szintén kb 5 perc volt....
eredmény: a segge a hátsó tengelynél kb 8-10 cm-el került fentébb, teljesen arányos az új rugós elejével, a csomagtartó az eget nézi, az asszonynak mellig ér a csomagtérajtó kacsafarka!
majd holnap tolok fel képet róla, jelentős a diffi a volt és jelenlegi állapot között!
-
Sly189
senior tag
Akkor most lenyugodtam, először eladom az enyémet
Akit érdekel, egy megbízható verda ( tudom ez nem a hirdetés helye) de szeretném ha jó helyre kerülne és javítaná a francia Renault nevet..
Renault Megane 1.5 dCi 86Le Live! Premium
Fórumosoknak jól árasítva.
-
Sly189
senior tag
Sziasztok
Kinéztem egy 2010-es Laguna -t 5 ajtóst 2.0dCi 150Le és automata.
Mit tudni ezekről az automata váltókról? Jók ezekben?http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/laguna/renault_laguna_2.0_dci_initiale_dpf_automata_magyar_1.tulajdonos-10335581
erről lenne szó
[ Szerkesztve ]
-
Na_Ta
csendes tag
Sziasztok!
Még júniusban volt egy itáliai kiruccanásunk a Fluence-szal.
Hazafelé hosszabb autópálya menet közben hátulról ütemes nyűszögés, nyikorgás hallatszott.
Megálláskor megtapintottam a kerekeket, felnit, de nem volt túlmelegedés.
Aztán hazaértünk vele és a hang azóta sem jelentkezik, bár csak rövidebb távokon megyek 10-20km, max 100-110-el.
Mi lehetett? Csapágy már a végét járja, de csak nagy tempónál, hosszabb időn keresztül jön elő?Más, Scenic ment, sokat kellett volna rákölteni, nem volt kímélve előttünk sem, de 1,5 évig jól szolgált.
Hyundai i10 lett helyette leginkább városi és város közeli használatra.NT
-
vatoloco26
tag
Sziasztok
Renault laguna II cserelt már valaki hangszórókat??
Esetleg cabasse rendszeresben ??Mit érdemes berakni? hány cm?
mert sajnos mélynyomó macerás lenneKösszii
Szép napot
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #44972 üzenetére
Mondjuk a vizsgán pont lesz@rnak mindent, ha úgy nagyjából rendben van a gép.
Én 3x vizsgáztattam ültetve, semmilyen pici pénz. Bevittem a hozzám legközelebbi vizsgaállomásra és csont nélkül levizsgázott.Viszont a thalia alá már én sem raknék 16-os kereket, ebben igazad van, mert ott erősen a használat rovására megy. Illetve huszonezer pénz egy normálisabb gumi darabja rá.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #44970 üzenetére
Az alap gond az, hohy a 16" felnivel szívni fogsz, mert vizsgára se viheted vele.
Ami gyáritól eltérő méret azzal nem megy át. "Csak kicsi pénzért"Amúgy nem célszerű az et-vel játszani, mert változik a nyomtáv és a kanyar stabilitás, fogyasztás etc.
Ha krúzolni akarsz akkor mehet alá, de ha használni akarod nem javaslom, ez persze az én véleményem, de én ezért a felni kavarásért mindig le vagyok szólva.Szeretem a gyári állapotot.
Renault power
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz diablo1984 #44969 üzenetére
Visítós így is amit akarok alá. Egy DOTZ Freeride CB60-at néztem.
De az 6.5Jx15 ET38 ugye. Az oldal szerint 6Jx15 ET36 ugye a max. Szóval nem tudom hogy a méretben az a fél mennyire jelent sokat, hogy alá fér-e faján meg ugye az ET36 helyett az ET38. De holnap úgy is több utam van egy felnist megkérdezek kíváncsiságból.
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #44968 üzenetére
Az lehet határeset, de virsli gumival jó. 16-os felejős, mert nagyon peres gumival fèrne csak alá....
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz diablo1984 #44967 üzenetére
Mert itt azt írják hogy ET 32-36 az amit a felfüggesztés elvisel és 13-tól 15"-ig lehet hivatalosan alá pakolni a felnit.
Ezért kérdeztem hogy monjduk egy 15"-os de EZ38-as felni mennyire megfelelő-e.
Amúgy 15"-os felnire a 185/55R15 82H gumi ajánlott az oldal szerint.
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #44966 üzenetére
Et38 az kicsit bentèbb esik, nekem a lagunán et49es 16"-os van, de a híd kb 1cm-re esik a gumitól, kifelè viszont mèg jöhetne a felni, szerintem et36-ost mèg elbírná az enyèm. A meganè is ugyanez a felni, valszeg a clio/thalia is nagy et-jű felnikkel operál gyárilag.kis et esetèn a perembe verhet bele a gumi, 15" esetèn a 195/50es gumit szoktak rárakni....
-
Wiz Khalifa
veterán
Azt olvastam hogy a 2001-es Renault Thalia-ra max 15"-os ET36-os felni mehet. Ha netán ET38-ast raknák vagy 16-ost akkor az nagy gáz lenne a futóműnek?
Azt hallottam hogy hosszú távon nem ideális neki. Mi a véleményetek?
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
klímacső 2 van, egy oda és egy visszatérő, a klímakompresszorra és a klímahőtőre mennek, viszonylag jól követhető és mással nem összetéveszthető, valamint a tűzfalon is látványos helyen megy át! mérd le a cső méretét és annak megfelelően vegyél szőszighéjat!
rob:létezne, hogy a kipuff leömlő és a turbó között nincs tömítés? valamint a turbó és kipuffcsonk között sem találtam semmit, síkra munkált felületek és annyi. vettem hozzá tömítés készletet, amolyan szeletelt szalámi csomagolásban volt az ajusa(ez volt csak kapható az unixnál), kibontás és rápróbálás után jöttem rá, hogy a tömítésszett nem ehhez a turbóhoz való, nem azok a méretek.....
ahogy volt, tömítés nélkül összeraktam, sehol sem fúj ki, valszeg tényleg nem jár oda semmi....[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #44950 üzenetére
turbó kicserélve, kissé halkabb lett, alul nyomatékosabb(mostmár 40-50 között is elbírja az 5öst és nem rángat), mellékhatásként talán jobban kormol, bár a régivel nem pörgettem 4000fölé a fordulatot, az első tesztnél olyan kormot nyomott, hogy tiszta vw-snek éreztem magam, de kiverte magából és 4000 körül jön egy kis szürkés cucc belőle, bár azt sem kell elfelejteni, hogy katalizátor sincs a kicsikében, az sem fog semmit....
gumik is rajta a verdán, holnap a hidat cserélném kifelé, ha érzem majd magamba az erőt....
-
rob210
Topikgazda
válasz juhiati #44960 üzenetére
Én mondok neked egy nagyon praktikus házi tuningot.
vegyél csőhéjat az obiban, avgy valami barkácsáruházban és a klÍma csöveket szigeteld le vele, főleg azt ami a motor előtt és a hűtő között van, eszméletlen mennyit számÍt, nem is értem a gyárban miért nem Így oldják meg.
Nekem se akart hűteni, pedig frissen volt feltöltve most úgy hűt ahogy kell.
Párom mondta vegyem lejebb a klimát, mert fázik a lábaRenault power
-
juhiati
aktív tag
Most voltam forgalmin az enyémmel (2001 megame 1 1.9dci ph2), legyen mindenkinek ilyen szerencséje a légzsák visszajelzővel: Az ülés alatt lévő 2 csatlakozó vezetékelése fel volt cserélve. Féltem ám hogy mi lesz, mert a hibakód alapján az összes légzsák szar volt. Megcsinál, kiüt, 2ezer ft és mentem a dolgomra.
De más: A klimakompresszorom hűt hűt, de nem az igazi. Gáz van benne, nem is szökik el, próbálkozzak felújittatással?Battletag: Juhos01#2594 || Steam: juhosati
-
FerNandor
őstag
Nekem meglett a nyikorgásra a hiba. Az egyik oldalon száraz, a másikon meg csont száraz volt a fogasléc. Be lett zsírozva azóta gyönyörűen kussban van.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #44956 üzenetére
Ha gondolod fussunk össze a légzsákot ingyen megoldom neked.
Szerintem butaságot csinálsz azzal, hogy eladod, de a te döntésed.
Az "új autóval" lehet nagyobbat szívsz, mert ezen már szinte minden meg van csinálva.
Renault power
-
Josi
senior tag
válasz speedydb23 #44956 üzenetére
Az ülés alatti csatlakozót áramtalanítva, huzd szét, fújd be kontaktsprayvel és dugd össze.
Erős túlzás lenne annak a javítására a 10 e ft.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
speedydb23
senior tag
válasz rob210 #44947 üzenetére
Valóban drága volt a munkadíj, én se ennyivel kalkuláltam, de muszáj volt a hűtőventillátort munkára bírni. Egyébként a régi motor forgott de csapágyas volt, így nem bánom, hogy kicserélték.
Még most is vannak rajta hibák, ABS jeladót kell cserélni, meg a légzsák visszajelző is világít néha, ez valami csatlakozó az ülés alatt a szerelő szerint, amit 10k-ért javítana.
Egyébként az egyik kulcs még tanításra vár, hogy mind2 kulcs indítson, plusz az egyetlen zárat ami van az autón javítani kell, mert körbeforog.
Nagyjából ennyi ami égető lehet az új tulajnak majd, ami meg várhat még az az első szélvédő, azt műszakira (2017.09.) kell majd cseréltetni mivel elkezdett a látótérben repedni.
Összességében jó kocsi lenne, csak nekem már nem fér bele egy forint se, így muszáj vagyok olyat keresni amibe tényleg csak bele kell ülni és menni. Tudom, hogy ez nagyon nehéz lesz, de most nem fogom siettetni a vásárlást.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz golyós #44953 üzenetére
sejtettem és kevés km és pillanatnyi nagy fogyasztás rögzülhetett, majd kisimul, ha gyűlik a km.
másikra: alapjárati motor esetleg megragadt egy picit, vagy valami csappantyú megakadt. érdemes lenne kitisztítani, mert ha most akadt, akkor később is tud...
[ Szerkesztve ]
-
golyós
addikt
válasz diablo1984 #44952 üzenetére
Jaj, bocs lemaradt.
2000 évj. 1.6 16v ScenicKözben az első része megoldódott.
Kicsi feleségem lenullázta a számlálót .Honor 200 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
golyós
addikt
Sziasztok!
Érdekes dolog történik az autóval: most hívott az asszony, hogy az átlafogyasztás a reggeli 9l-ről felment 14literre úgy, hogy 20kilómétert sem tett meg.Elinduláskor 190km-re volt elég az üzemanyag mostmár csak 130km.
Az alapjárat szépen áll 750-800 körül, zehát nem pörög.Mi az isten lehet ez?
Ui: a hétvégén csinált olyat 1x, hogy kanyarodás közben leállt az autó.Beindulás után szépen pillanatok alatt leesett a fordulat és leállt.Ezt megismételte 2x, azóta semmi.Szépen gond nélkűl hazajöttünk a kocsival 60km-t .
Honor 200 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #44948 üzenetére
rosszul tudod, kombiban is van dobos, ez is dobfékes és a fickónak volt egy másik laguna kombija, ami magyar rendszámos, műszakis és az is dobfékes volt! nem tudom, hogy tárcsás és dobos híd között lett volna-e diffi, de nem kockáztattam, dobfékest vettem! az egyik oldali agy még annyira új, hogy a rozsda sem fogta még be, a másik oldali persze csapágyas, jó lesz tartalékba az újszerű, ki tudja mikor lesz hangja a hátsó agyamnak.
turbót is cserélni kellene már, de nagyon esőre áll az idő, aknából meg annyira fos cserélni, hogy olyan szögben állva nem hajlik a kezem, ahhoz nem árt fixen aláfeküdni, úgy sem lesz könnyű, de legalább fixen be tudok támasztani.
délutánra kell menjek a gumishoz, megérkezett a felniszetthez a goodyear gumiszett, remélem bejár egy darabig!
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #44942 üzenetére
Az keményen fogja tartani a seggét.
Neked gyárilag tárcsafék van hátul?
Csak azért kérdezem, mert tudtommal a laguból volt dobos meg tárcsás is hátul, viszont a kombi mind tárcsás.
Nehogy azzal is szÍvj, hogy át kell alakÍtani mindent.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #44943 üzenetére
Az a munkadÍj nem kevés, basszus nem hiszem el, hogy ennyire nem értenek szerelők az autóhoz, hogy 6 órán át keresték a hibát.
Ráadásul ha a testkábel volt a ludas kérdés rögtön jön az eredeti ventillátor ment volna?
Ezért Írtam annyiszor, hogy direktbe tápláld meg, úgy mit csinál.
Minden esetre ha meghirdeted szólj, mert a te kocsid legalább már rendben van és a kolléga kicsi diesel autót keres.
Renault power
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #44945 üzenetére
Nem, csak az általatok linkelt oldal szerint kell bele 3-3,1 L olaj. Így vettem 4L-t , hogy biztos elég legyen.
1L megmaradt, mert 3,1 literes űrtartalom a teljesen üres váltóra vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #44935 üzenetére
Drága dolog egy ilyen rejtett kapcsoló beépítése a kocsiba?
Túl vagyok a kuplung cserén, még a gyári Valeo szett volt benne. Most Luk került bele, szerencsére kompatibilis azzal is.
30 a szett + 30 a csere + ~7k (4L) új váltó olaj .[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
speedydb23
senior tag
Elég húzós összeget adtam ismét ki a Cliora:
Klíma kompresszor csapágy - 5k
Klíma gáz lefejtés/töltés - 8k
Klíma hűtő + tömítés szett - 26k
Motorhűtő ventillátor - 20k
Munkadíj - 52kSzumma: 111k
Ez így 1 hónappal a nyaralásom előtt nagyon mellbevágott.
Ami bosszantó, hogy csak a klíma csapágy és a motorhűtő ventillátorral indult az egész, de közben kiderült, hogy a klíma hűtő is jobb ha csere lesz, mert fel volt ütve az alja, nem eresztett de nem is volt 100%-os. Ez még így nem lett volna gond, mert 6 óra munkadíjjal kalkuláltak, de aztán jött az oltári nagy cumi, hogy az új hűtőventillátor se akart 2-es fokozatra kapcsolni. További 6 órát szívtak mire megtalálták a gondot, ami egy testkábel volt.
Összegezve, most már nem lesz fájó a búcsú a Cliótól nyaralás után.
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #44941 üzenetére
ezt a hidat vettem meg, és mivel kombi, valszeg még kissé keményebb is lehet a torziója, ami nem árt, mert ha a vonóhorgot használnám, jó lenne, ha nem húznám a seggét a földön....
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #44936 üzenetére
hát jah, az alufelni jobban kiadja az ülő seggét, és sikerült jó áron vennem egy komplett hátsó hidat fékekkel, agyakkal, ebben már volt cserélve a torziós rúd, viszont a szilenten nem látni, hogy cserélték volna! a szilent felülete el van öregedve, de nem lóg, mint az enyém, jól is állt a kocsi vele. csak gondoltam kicserélném, ha már kézben van, de nem tudom, hogy a torzióra más pozícióban fel lehet-e rakni azt a csonkot, amit a kasztnihoz van csavarozva.....
kíváncsi leszek, hogy a hátsó féket meg tudom-e úgy bontani, hogy ne sérüljön, ezen a hidon az egyiket sikerült, a másik anyája begyalulódott....
itt van már a turbó is a garázsban, holnap reggelre megjön a tömítésszett hozzá, asszem azzal kezdem a cserét, majd a hátsó fékre ránézek, hogy mennyire van szétrohadva az a bizonyos anya, mert ha szétcseszem, nincs hozzá peremező készletem és cigánykodhatok valakitől.....
valamint ha már megbontom a fékrendszert, kap friss dot4-es olajat is, az is bejár egy darabig....
mindez után remélem más nem jön elő a kocsiból, mert más hibájáról nem tudok....
-
-
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #44934 üzenetére
Na cserés lesz a híd?
Nem tudom sajnos egyesen még nem cseréltem a II-eshez speckó szerszámok vannak, de ha leszerelt hídban cseréled akkor ott sincs szükség a speckó cuccokra, akkor simán cserélhető.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Én szvsz az összes riasztót ki szoktam kötni a francba.
Semmi értelme nincs és csak a baj van velük.
Egy indítás gátló kapcsolóval jobban jársz, mint ezekkel a hulladék (a gyári is az) riasztókkal, amit 15mp alatt iktat ki egy rutinos tolvaj.Cserébe a legrosszabbkor tudja lemeríteni az aksit és blokkolni az indítást ha épp olyan verzió van a kocsiban.
Szvsz én utálom őket, látatlanban nem tudok rá mit mondani csak, azt, hogy ha jót akarsz szereltesd ki.
Renault power
-
diablo1984
veterán
nagy meló egy kiszedett laguna 1 hátsó hídból kicserélni a szilenteket?mert így szemre nem tűnik vészesnek, nem tudom, hogy mit igényelne szerszám ügyileg, de elég öregecske a gumi, bár nem lóg(vettem egy hidat).
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #44919 üzenetére
Neked is a rudazat koszos, egyértelműen.
A sárga csatit ha lehúzod, a kijelző nem fog menni. (fejcsere)
Valamint ezeket a képeket esetleg érdemes megnézegetned.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz balazs1022 #44924 üzenetére
Ne a motort cseréd ki, hanem a rudazatot kend meg.
Gyárilag szilikon zsír van ott és az összekapja a port ami egy idő után összeáll és megszorul.
Féktisztítóval ki kell takarítani és utána lítium zsírral befújni vagy wd 40 ha nincs más, de én a lítium zsírt javasolom, az megint megoldja a dolgot 10 évig.Renault power
-
Wiz Khalifa
veterán
Az hétvégén sorra kerül.
Még nem volt időm kiporszívózni sem. Előbb a fomtosabb dolgokat csinálgatom esténként, az a por nem oly fontos még. Amúgy hogy lehetne esetleg kipattintani a helyéről? Az oldalát benyomni vagy hogy?
(#44924) balazs1022:
Engem se nagyon zavar még mert ez nem olyan hiba ami miatt a kocsi nem tud gurulni. Az volt nekem a vételkor a lényeg hogy lehetőleg ne rozsdakupacot vegyek meg szerkezetileg és műszakilag is jó legyen. Ez húz jól, pontosan vált, kuplung is szinte új benne, fékek is most lettek cserélve így bitang jól fékezhető, egyszóval ezek az "apró" hibák nem is nagyon zavarnak ha nem tudom majd megoldani magam.Smoke some weed nigga!
-
balazs1022
őstag
válasz Wiz Khalifa #44919 üzenetére
Nyugi, nekem sem zárja a hátsó ajtókat a kp-i zár. Csak erolkodik. Jobb esetben félig lehúzza. Am is elég vacakul van megoldva az egész mechanikai. Egy hajlított alumíniumból rúd huzza le a zárat egy muanyag pöckön keresztül. Még nem jöttem rá mi a baja. Nem bírtam kivenni a motort, h ràmérjek műszerrel. Amúgy egy új motor kb3000ft. Én is fogadom az ötleteket h mit lehet vele kezdeni.
-
rwin5
őstag
válasz Wiz Khalifa #44919 üzenetére
fültisztító pálcikával ki lehet kotorni feljebb azt a porréteget
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz diablo1984 #44920 üzenetére
Akkor minden rendben. végre egy normálisabb gyártó. Bezzeg a 2002-es Skoda Fabia-ba meg van cserélve a negatív meg a pozitív...
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #44919 üzenetére
igen szabvány csati, nincs cserebere, iso. igen a sárga a távirányító
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz Wiz Khalifa #44918 üzenetére
Pontosítanék. Elkezdi a gombot lehúzni a cuccos de nincs elég ereje neki hogy kattanásig húzza. Így nyitva marad. Mind1. Későbbi téma. Először legyen a nagyobb dolgok megcsinálva benne faján, aztán jöhetnek a az úgymond apróságok.
MÁS:
A gyári fejegység (ugye még mindig a 2001-es Renault Thalia 1.4 RT-ről van szó) az ahogy látom szabvány csatis. Szóval átalakítás nélkül lehet rákötni más fejegységet.Viszont felmerült bennem a kérdés hogy valamelyik szálak nincsenek megcserélve gyárilag?
Illetve hogy nekem van a kormány oszlopon egy vezérlő rész a gyári rádióhoz. Az gondolom a képen bekarikázott sárga csatival csatlakozik a rádióhoz igaz?
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
berbatov2
senior tag
Sziasztok. Vegul vettem egy Scenic 3-at 1.5 DCI. Ma volt szerelonel fekbetet cserere. Azt mondta, hogy parade az auto. Amugy renaultol lekerdeztem valos 127k km volt benne vasarlasnal. Voltak fenntartasaim a dizellel, mert egy 2006-os ford c-maxra 3 ev alatt kb 6kilot koltottem csak a dizeles dolgok ( reszecskeszuro, nagynyomasu szivattyu, stb). Vegul egy haver megyozott, hogy ilyen km allasnal es kornal(2012/9) nem lehet ezekkel problema csak nem szabad sokaig megtartani. Most kiprobalom ezt a taktikat megyek vele 2 evet ( kb 20e km) utana meg inkabb veszek masikat mielott rakoltenem a gatyam. Hozzatennem gondos gazdaja vagyok az autoimnak, tehat nem leharcolom es eladom egy baleknak.
Kellene egy kis segitseg.
Carminat TomTom-nal nem tudok rajonni, hogyan lehet egy eppen futo navigalast megszakitani. Kiidegel, hogy nincs egy navigalas megszakitasa gomb vagy valami ilyesmi. -
_NCT
addikt
válasz rob210 #44915 üzenetére
Dobot írtam, mert úgy emlékeztem
Szóval Brembo féktárcsa lesz ABS jeladóval csapággyal, ami 36k + 5k hozzá a betét. És mivel 2 oldal, ez 82k lesz.... + Ha már ott hagytam az autót, olajat + szűrőket cseréltetem, ami + 15k + 11k a munkadíj.
Így lett a nyaralásom a Megane-ban.... De legalább a komplett hátsó fékrendszer + szokásos cserélve lett.
Másik fórumban írták, hogy fékfolyadékot sem ártana cseréltetni...
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
"Megviccelt" ma a clio.. lemerült kb teljesen az elem a kp zár nyitóban. Állt egy srác szembe, mondom neki szerintem elkezdek szirénázni az autóval, mondja nem baj.. Kinyitottam ajtót kulccsal, riasztó egyből teli torokból, meg elakadásjelző villogott.. Hiába nyomkodtam nem kapcsolt ki (elem hulla gyenge) indításgátló is be volt kapcsolva, szóval kínlódás volt. Aztán már mikor telón intéztem az elemcserét, akkor sikerült pont kikapcsolni.
Végül elvittem utána cserélni 2db elem volt belevaló 490ft/db de most azonnal érzékeli. Így jár az ember, ha halogatja a dolgokat, de végre kész van, kis nyűglődés árán
-
_NCT
addikt
válasz rob210 #44908 üzenetére
No most hívtak, az ABS jeladóm is ledarálta a tárcsa, hogy így lógott, azt mondták ha cseréltetem kompletten a féktárcsát amiben benne van a jeladó + csapágy is, akkor 60k lenne, mivel mondkét oldalon párban kellene cserélni a féktárcsákat.
Ez tényleg így van? Én most elsőkörben csak csapágyat szeretnék cseréltetni.
-
üszök
őstag
válasz Wiz Khalifa #44910 üzenetére
A központinak a szivargyújtó feletti kapcsolóval is mennie kell.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz rob210 #44902 üzenetére
Ma jól megszívatott a kormányzár.
Indítanám és csak egyet fordul a kulcs. Mondom fasza, felhítam bátyám mondta hogy a kormányzár szórakozik. Az ő Octaviaja is néha csinál ilyet. Mondta hogy ilyenkor mikor a kulcsot fordítom el mozgassam a kormányt hogy a kormányzár engedjen. Jó is lett. Még jó hogy elértem mert itt szívtam volna.
Úgy látom jó sok dolog lesz még amit így elsőre nem ismerek/tudok.
Amúgy a kulcsot szétkaptam, elemcsere megvolt, nem megy úgy se a kulcs (a visszajelző led nem villog ha megnyomom). Utána látom hogy az egyik érintkező elpattant így az orvosolva lesz szakszerűen. Amúgy a kulcs szerintem rádiós mert infra lednek nincs helye.
Smoke some weed nigga!
-
balazs1022
őstag
Valakinek eladó nervasport 17"-es kereke? Privátban kerem írjon rám! Esetleg bontott thali/clio motorháztető is erdekelé jo állapotú, zöld.
Valaki tud horpadast javítani? Ha igen akkor ötletek varok tőle, esetleg egy gyorstalpalót.
Koszi!
-
_NCT
addikt
Na megszületett az ítélet, jobb hátsó kerékcsapágy volt a ludas. Felemelték, a kerék be-ki mozgott...Ezért volt a billegés útközben. Leszedte a persely tetejét és a csapágygolyó helyén ilyen gyurmaszerű fémes olajos valami esett ki...Nice...17k lesz a csere.
-
rob210
Topikgazda
-
balazs1022
őstag
válasz Wiz Khalifa #44901 üzenetére
Biztos h ott van megrepedve az illesztés, ahol a 2 hátsó oszlop találkozik a tetővel. Ezt egy Clio ii tulajtol halottamh Sajnos neki is a potkereknel állt a víz. Kis sziloplaszttal ki kell kenni és jó is lesz. Majd nekem is meg kell tenni, mert az enyém is szét van repedve.
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #44901 üzenetére
Keresd meg mielőbb, mert különben hamar rohadni kezd
Elkeseríteni nem akarlak, de 1-2 cm víz esetén, fentről megy be, annyi nem tud felcsapódni, mert ahol bemenne, ott ki is szivárogna.
A kaszni csodálatosan elvezeti a vizet ha bejut valahol.Sok sikert a vashoz nem lesz ott komoly baj.
Renault power
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz rob210 #44900 üzenetére
Azt nem tudom hirtelen infrás-e vagy rádiós de szerintem is infrás. A kulcsot sajnos még nem tudtam szétszedni, nem tudom pattintós-e vagy csak bazi nagy erővel kell-e széthúzni esetleg a burkolatot.
Szerencsére ha csak ennyi a baja hogy most a központi meg az immo nem megy az nem zavar, mert azt leszámítva, kuplung nem rég cserélt, fékek is, motorikusan is pöcc-röff, és első autónak így is ideális. És amennyiért meg tudtam kaparintani ezek a hibák úgymond elvárhatóak. Szóval ha nincs az nagy csoda.
Amúgy szerintem a csomagtérnél akkor a dugó hiányozhat ugyanis a kárpit nem volt vizes de a pótkerék helyén 1-2 cm víz állt. Nem rozsdás a kocsi ott sem szóval még a baj bőven megelőzhető. De hogy ha valahol fentről menne be a víz esetleg akkor nem a kárpit alatt lenne vizes és a kárpit érintetlen szinte.
Smoke some weed nigga!
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Tőzsde és gazdaság
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Láncfűrész topik
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Amazfit GTS 4 Mini - bármely csuklóra
- Dark Souls sorozat
- Nyomtató topik
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...