- A Telekom is beszáll a használtpiacba
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Plero
aktív tag
R15 - R17 Apine Turbo felnikkel. .)
A bitumenes lapot pedig a legnagyobb felületre illik felragasztani, hogy ne "lobogjon" a lemez.
Nem kell vele teljesen kiragasztani az ajtót. Van belőle rombusz mintás is.Több képet !!!!!!!!
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
giigz
veterán
Bárcsak nekem is 2.0 16V lenne, fedcomppal, klímával, minden földi jóval...
-
tresh
veterán
válasz DonThomasino #23093 üzenetére
Kicsit bővebben kifejtenéd mit szeretnél csinálni?
-
DonThomasino
veterán
1999 es twingo ból hogy tudok legegyszerűbben húzni egy vezetéket a biztosító dobozból?
Az üres helyekre bekötök egy vezetéket és kész ? alúlról?
SZétszedtem de nem egyértelmű nincs esetleg rajza valakinek?" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
giigz
veterán
válasz Nordik #23090 üzenetére
Megbízhatónak megbízható, innen a fórumról többen is rendeltünk tőlük, hívnak telón, rendesek, minden megy gyorsan. Viszont a honlapjukon sokszor össze-vissza és pontatlanul vannak a dolgok, ez az egy pont, ahol még javulniuk kellene.
Sokszor más a kép, és vagy képen nem az van, amit akarnál, vagy a szövegben nem az van, ami a képen.
Tehát egy telefonos egyeztetés nem árt a rendelés előtt.
-
Nordik
őstag
Kovácsautó megbízható webshop? Csak mert elvileg ugyanarra a cikkszámra van, hogy több teljesen ugyanolyan alkatrészt kidob, maga a webshop is, de 3 féle áron.
-
rob210
Topikgazda
Az új vizsga időpontja péntek.
Vasárnap lejár a műszakim így mostmár muszáj lesz átmennie
Ha még valamit találnak akkor eret vágok.
Renault power
-
tresh
veterán
válasz SocketA #23075 üzenetére
Hát akkor inkább az volt a baj hogy a gyújtótrafókábel nem volt a helyén így simán kihagyhatott egy henger és már is másképp "mocorgott" a motor amitől simán érezheted a rezonanciát a pedálon A lényeg hogy most jó tessék használni ha más a baja újra előfog jönni..
giigz: Meg se lepődnék
[link] << mert a 8 szelep az 8 szelep
-
senior tag
Tegnap eszrevettem, hogy le van csuszva a legszurohaz (mivel a felfogato csavarnal el van torve a muanyag). Fogtam a ragasztoszalagot es a helyereraktam.
Beinditottam a kocsit. Mar az jo jel volt, hogy nem rantott, mint ahogy mostanaban szokott, mint egy dizel. Es hazafele uton sem volt a szokasos pedalremeges sem. Meg a parkolohazba felfelemenet sem, pedig "nagy terhelesnel" szinte mindig erezheto volt.
Ja, meg motornal az egyik gyujtotrafo lotyogott, azt meghuztam
Lehetseges, hogy lecsuszott legszurohaz miatt remegtek volna a pedalok?!?! Nagyon orulnek, ha sikerult volna megszuntetnem a problemat.
-
giigz
veterán
Na leadtam reggel a kocsit az elektromos szerelöhöz, elvileg meg ma keszen lesz, kompletten atnezi...
-
rob210
Topikgazda
-
Gyurike
tag
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
A minap vettem észre, hogy nem ég a jobb első tompított fényszóróm. Ellenőriztem, az izzó kifogástalan (de a biztonság kedvéért kicseréltem újra, valamint a hozzá tartozó biztositék is tökéletes.
Multiméterrel kimérve észrevettem, hogy az áram el sem jut a fényszóróig. Biztositékdobozban a másik lámpa biztosítékát mozgatva picikét szikrázik, szóval látszik, hogy van teljesítmény-felvétel.
A problémás lámpa biztosítéka nem csinál semmit, szóval valószínüleg itt sincs áram.Véleményetek szerint mi lehet a probléma?
-
tresh
veterán
válasz DonThomasino #23063 üzenetére
Alapból emlékeim szerint sehol Bár akkora térbe inkább elől legyen egy normális szett
-
DonThomasino
veterán
1999 es Twingo ba hátra lehet hangszórót tenni, gyárilag hol a helye?
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
giigz
veterán
válasz Nordik #23056 üzenetére
1.4 8 szelepnek jo a 10W-40.
En ugy vagyok vele, hogy francia kocsi, akkor menjen bele francia olaj. Sokan az Elffel is meg vannak elegedve, mi a Fordba is mindig Mobil vagy Total olajat rakunk, en az enyembe Totalt raktam.
Altalaban azt lehet elmondani, hogy ha megvan a minosites, akkor mindegy milyen marka, ami szimpatikus az mehet bele. Paran panaszkodtak a Castrolra, h hangosabb lett tole a kocsi, masnak meg jo.
-
Nordik
őstag
A Clioba milyen olajat tegyek? 10W40 van benne, ez jó lesz továbbra is?
Illetve amiket találtam hasonló árban, azok közül melyik lenne a legjobb választás? Elf, Total, Fuchs, Mobil?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Beszéltem egy regi otthoni szerelovel telefonon, azt mondta h ha en állítottam le a motort, akkor van esély ra h csak a turbo szállt el. Elso körben ellenőrizzem le az olajszintet a nivon, majd ha az alapján van benne, akkor inditsam be es kezdjem el járatni egy két percig. Ha szepen jar akkor nagy vszinuseggel megusztam. Allitsam le mielőtt elkezd megint felporogni, 6-os + padlofek.
Ti mit gondoltok, ha van meg benne Nívó szerint kimutatható olaj akkor reménykedhetek? Hétfőn fogjak tudni alaposan megnézni majd, de addigis bármi lelki támogatás jol jönne. -
rob210
Topikgazda
Na azért ezt továbbra sem értem.
Az alkalmatlan fékemmel, most direkt nekiáltam szórakozni, jelentem sikerült a kocsi seggét mind a két irányba megcsúsztatni.Tényleg nem értem, legalább az egyik irányba lett volna eltérés, de nem ugyan úgy blokkolt kézire a két hátsó és mind a két alászedésnél megcsúszott a segge
Értetlenül állok a dolog előtt, fogalmam sincs mit csináljak.Feleslegesen nem cserélnék munkahengert.
A dob se lehet szar ha egyszer be tud blokkolni.
Megnézem még az után állìtót az egyiken egyet húzok a másikon egyet engedek, meglátjuk mi lesz.
Renault power
-
mycso
Topikgazda
tuning ajtó:
Végre, ma volt egy kis időm, így amit a DRL miatt szétbarmoltam, meg behúztam egy KM kábelt, azt szépen elrendeztem, illetve az ajtókárpitot (balos) leszedtem és itthon jól kimostam, most szárad, kíváncsi vagyok, hogy hogy sikerült, majd holnap kiderül. Ja meg a könyöklőmet is kimostam.
Ha jó, akkor a jobbost is leszedem, a hátsók nekem tiszták.
Aztán végre holnap már beszerelem a bal elsőbe az ablakemelőt is, mert már hetek óta a nélkül használom és sokszor kellett volna már.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
veterán
válasz rob210 #23046 üzenetére
Igen onnan szeretnék csak van pár féléjük és hát autóval kéne oda kijutnom de emberi időbe nem tudok ez a bajom de valahogy most már megoldom ezt a kérdést is. Köszike a linket amúgy
Majd felhívom őket azt hátha telefonon meg tudjuk beszélni mi kell hogy kell melyik jó melyik nem
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
A patent kell akkor a patent depóról rendelj.
Itt van nálunk a timúr utcában mindenük van de tényleg mindenük.Renault power
-
tresh
veterán
válasz rob210 #23043 üzenetére
Igen ennél jobbat én se találtam már csak az a kérdés ha a hangszóró résznél alaposan körbe szigetelem belül+ dobok 2 csíkot az ajtó legnagyobb felületére az már hoz e érdemi váltózást..mert korában havernak telibe nyomtuk de az más tészta volt más volt a rá szánt összeg és a cél is
Amúgy a kis stift egy komplett audio system csomagot kap csak ha már 80k-s csomag megy bele akkor rábeszélem a csillapításra is plusz egy 10-esért hogy tényleg elfogadható élvezetes zene kerüljön a gépbe .
Az enyém meg hát külön történet lesz úgy érzem, mert sose lesz kész mindig fogok valamivel molyolniMár csak dobbetét és kárpit bolhákat kell majd vennem de egyszerűen nem tudok emberi időben elszabadulni melóból és netről meg méret nélkül lutri rendelni bármit is
Adonimus: 2 kulcsod van az egyik hibátlan a másik elvesztette a kódot újra kell tanítani a kulcsot az általam leírt módszerrel elrontani nem tudod ugyanis a kulcs tanul az immotól nem fordítva. Így a ha nem sikerülne mert tényleg rossz a kulcs akkor is menni fog a gép a másikkal Plusz van egy olyan lehetőség hogy ha csak a hibás kulcs van nálad akkor is be lehet indítani hasonló lépsekkel csak annyiba váltózik a folyamat hogy a központi zár kapcsolójával adod meg neki a számokat majd után az autó indítható..persze ez min egy 5 perces folyamat de legalább nem ragadsz ott bárhol ha meghalna a kulcs.
[ Szerkesztve ]
-
Adonimus
senior tag
Üdv. A kulcsban az infrát visszaforrasztották, kamerán látszik, hogy dolgozik de sajnos nem csinál semmit a zárral. A Renault-nál megnézte az illetékes (nem szerelő) és azt mondta rossz a kulcs bár akkor nem látszana kamerán, hogy adja a jelet... Csütörtökön menni kell, hogy felprogramozzák műszerrel de állítólag rossz a kulcs így nem fog sikerülni. Várjam meg vagy próbáljam meg az alább leírtak alapján megcsinálni és megspórolhatok 3-4 ezret vagy bízzam szakemberre az a tuti?
[ Szerkesztve ]
adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
rob210
Topikgazda
Ezt ne nézegesd hanem vedd meg.
Ennél jobbat úgy se nagyon fogsz találni.
Meg egyszerűbbet.
Minden képen olyan anyag kell főleg oldal ajtóba ami vízálló és hangszigetelő is, ez eléggé leszűkíti a kört.A mélyről annyit, hogy én pl. kibéleltem akusztikai szivaccsal a sub csövemet és sokkal szebben szól nem olyan pufogós dobozhangú.
Meg a reflexnyílást is állíthatóra cseréltem, így meg is találtam az ideális méretetSok mindennel el lehet szőrözni kis apróságok amik a végén sokat számíthatnak.
Pl. ebből az anyagból tehetsz az ajtóba a hangszóró alá egy karikát kivágva, az is sokat jelent.
Renault power
-
tresh
veterán
Közbe most van kis időm leskelődök autóhifi terén azon belül is a zajcsillapításnál akadtam le Van valakinek esetleg tapasztalat milyen megoldás van baráti áron ami segíti kicsit a benti hangzás világot. A cél nem hangnyomás verseny és társai csak hogy picit kellemesebbé tegye a hangzást. Jövőhét után csinálom barátom suzukiát meg majd valamikor az enyémet is és nagyon agyalok milyen anyaggal és hogy oldjam meg..főleg hogy a rönci elég jól van szigetelve de a sitf 2 nem igazán híres erről..a tér relatív kicsi így még inkább nagyobba kihívás számomra..mivel mély is lesz benne.. Jöhetne pár ötlet ki hogy oldotta meg ezt a kérdést.. vagy csak én vagyok ilyen elme roggyant e téren
[link] <<ezt nézegettem
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
nem tudom, végülis ez megane 1 grandtour, meg scenic, amit beraktam elsönek.
ez elvileg jó a ferdehátúhoz.
[link] ?
de lehet, hogy a megane1 grandtour ua. mint a tied?
viszont! ha itt ebayen megtalálod a cikkszámot (vagy anélkül is), akkor autósboltban valószínü be tudják szerezni a renault-tól és kedvezményed is lesz. pl szakál, lehet, h unix is stb.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
laszlo168
senior tag
válasz rob210 #23033 üzenetére
Érdekes dolog ez, nekem javitották a féket, a két hátsót. Elmentem ki próbáltam, amint blokkolt a kerék,
a kocsi hátulja kitört oldalra, hol balra, hol jobra (a mai napig ilyen). Viszont műszakin a fékpadon pár % volt
az eltérés, tehát átment, a fék viszont azóta sem jó, megfogja a kocsit, de még mindig elhuzza a kocsit oldalra. -
tresh
veterán
válasz FerNandor #23035 üzenetére
Köszi szépen nem is gondoltam rá hogy ebay-en keressem igazság szerint azért is talán mert most szombaton szerettem volna rendbe rakni de akkor ez picit hosszabb művelet lesz
Most nézem ugyan az lenne rajta hátul mint elől a féltengelyen ? a fogak száma stimmel meg a méretek is
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
Tresh [link]
mondjuk dhl-lel 2 nap alatt megjön, de ha drágának találod írsz neki, hogy küldje deutsche posttal levélben.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
veterán
-
rob210
Topikgazda
NA a kálváriám folytatódik.
Elhajtottak a műszakiról mint a magzatvizet.
34% a hátsó tengelyen a fékeltérésem.
A vicc az, hogy előtte 8 nappal voltam fékhatás mérésen és minden rendben volt.
Így nem került semmibe.
Kedden megyek az új időpontra oda ahol előtte mérték a fékhatást.Most valahogy nincs szerencsém ezekkel a dolgokkal, ha szar is valami akkor az a munkahenger megint 2-3ezer forintos alkatrész de a vizsga nem lett meg miatta.
Bár én élek a gyanúperrel, hogy szar volt a vizsgahelyen a gép, mert előtte jót mértek,
Ha a rózsadombról jövök lefelé a kézifék megfogja a kocsit!!! megállni mindig megtudok, a kocsi nem húz el satuféknél se semerre.
Szóval nem hiszem, hogy szar lenne a fékem.
34%-os eltérésnél, már el kéne a kocsit valamerre húznia.Egyébként mindent rendben találtak.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
veterán
válasz Adonimus #23026 üzenetére
RENAULT KULCS TANITÁS
• GYUJTÁST RÁTENNI (A kis led gyorsan villog .
Ezzel jelzi,hogy az immo aktiv.)
• BELSÖ CENTRÁL VEZÉRLÖT NYOMVA TARTANI
(Közben a led villogást számolni,
a segélykod elsö számjegyénél elengedni és ujra nyomva tartani. Majd következik a második a harmadik és a negyedik számjegy.)
• UTÁNA GYUJTÁS LE
• BELSÖ CENTRÁL VEZÉRLÖT NYOMVA TARTANI
(A centrálzár bezár-kinyit ezzel jelzi,
tanulo modban van .)
• 5 Mp BELÜL AZ EGYIK KULCSOT MEGNYOMNI
(Kb 3x – 4x nyomni ,hogy jo legyen.
Ha elfogadta a centrál le fel megy.)
• 5 Mp VAN A MÁSODIK A MÁSODIK KULCSRA IS
(Kb 3x – 4x nyomni ,hogy jo legyen.
Ha elfogadta,centrál le – fel.)
• HA MINDEN JO AKKOR MŰKÖDNIE KELL -
Adonimus
senior tag
Üdv. Emberek. Van egy 99-es Renault Megane Classic-om. 2 db infrás kulcs van hozzá, amik nyitják az ajtókat és egyben az immobilisert is kikapcsolják. Az egyiket elejtettem és azóta a telefon kameráján keresztül már nem látni, hogy működne az infra LED csak a visszajelző működik. Elvittem kulcsjavítóhoz, nem tudják megcsinálni, de elküldtek egy vagyonvédelmi céghez ahol talán meg tudják forrasztani de azt mondták nem lesz jó. Mit tudok csinálni? Mi lehet a megoldás akkor?
adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
tresh
veterán
válasz rob210 #23022 üzenetére
Na igen ezen agyalok még én is bár nekem az 1.6 16v is elég lenne már bőven a mostani gépbe csak akkor át kéne alakítani a tartóbakrészt meg fogyasztásilag szerintem nem tudná azt hozni amit most az 1.6 8 szelep.. viszont érdekes hogy az 1.8 16 v fogyija ugyan ott van kb mint a 2.0 16v és akkor már inkább az utóbbi lenne hisz az a +30 paci az 30 paci Mondjuk tök fura hogy anno r19 be még ott figyelt az 1.7 8szelep
-
rob210
Topikgazda
Semmi gond csak a tömzsisége miatt nem volt egyértelmű.
A 15 ös tömzsibb kissé mint a 17es.Egyébként ezt a 17 st-t nem ismertem, ez új nekem.
El is olvastam róla gyorsan a szakirodalmat.
De az a cikk se rossz amit te linkeltél.Egy ilyen 1.7 es motor nem volna rossz nekem e a gépbe, bár inkább egy 1.7 es 16 szelepes szívó kéne az nagyon ideális lenne úgy 120 ló környékén.
Renault power
-
giigz
veterán
Egy kis "érdekesség" az alapjáratommal kapcsolatban, hátha esetleg valakinek emiatt ugrana be, hogy mi lehet a hiba.
Szóval ha felkapcsolom a tompított fényszórót, akkor az alapjárat csökken egy olyan 50-150-et.
-
tresh
veterán
válasz rob210 #23013 üzenetére
közel volt a megfejtés de tessék ezt is jobban megnézni
Ez gyári nózi +2 öt tessék az r15höz adni és egy ts szócskát Amúgy amit linkeltem képen azon pont a popója látszik citrom sárga
Zöld =R15
Narancs =R17
Sárga= R17 TS "kábrió" <<ő van a képenBocs ts csak elírtam
giigz: benned valahogy bíztam hogy neked ez nem lesz feladat
egy TC-s cikk a gépről ha valakit érdekelne [link]
[ Szerkesztve ]
-
kisninja
őstag
Ki el kell vinni szerelőhöz... Megnézni mennyi olaj maradt ahogy rob írta aztán kompresszió stb....
Ritkán kerül egy motor ilyen öngerjesztő folyamatba... Milyen vészleállítóval állítottad le ? Kulcs elforgatására gondolom nem állt le. Csak azért kérdem mert ilyenkor majdhogynem megállíthatatlan a folyamat max lefullasztás.Nah lejár a törlesztő viszont ha a jobb kerék emelkedik vagy süllyed akkor ropog vaszleg a belső szilentek. Ezt valahogy kitudom én is cserélni ?
Illetve néha nehezen indul illetve dadog egy kicsit de kis gázfröccs és rendesen jár a motor. Semmi hiba és nem tudom mire vélni a hibát. Sajnos a közelben semmi hozzáértő.....powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
rob210
Topikgazda
Elsőre azt hittem ez, aztán néztem, hogy 3 ajtós az meg nem volt 30-asból.
Renault power
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #23008 üzenetére
Nagyon sarkitva a dolgot, a szerelo berakja az uj turbot, kap a kocsi uj olajat, szuroket, beindul a motor, érzetre minden oké, akkor túlélte? Vagy később meg érhet meglepetés?
Ki lehet ezt egyáltalán zárni vhogy mielőtt berendelem az uj turbot? Mert ha a motor is kuka, akkor nem ölöm mar bele a penzt.[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
-
rob210
Topikgazda
Hát uram az történt, hogy az előző gazdája egy igénytelen pöcs volt és hajtotta a gépet mint az állat, tetszett neki a nyomatékból autózás.
Azaz beindította a kocsit és nyomta mint postás a csengőt.
Aztán a jól felhevült turbót nem járatta amíg visszahűl leállítás előtt hanem úgy melegen lekapcsolta.
Ezt a szívó kocsi se szereti ha hajszolás után azonnal leállítják, de egy turbós meg főleg.Na mindegy a turbód elkezdett lógni azaz erőtlenebbé vált a kocsi erre még jobban nyomta neki a barom.
A másik verzió az, hogy spontán kegyetlen mennyiségű kilóméter van a kocsiban és elkopott a turbó.
A végeredmény amit te fehér füstként láttál, az az, hogy nem a diesel üzemanyagot, hanem a motorolajat felkapta a turbó mert nem volt már tömítettség, kopott volt nagyon és azt kezdte el benyomni az égéstérbe.
ez azért jó mert ahogy elkezdi benyomni azonnal fel is pörög maximum fordulatra,
Ilyenkor se tiltás se semmi pörög mint az állat amíg van motorolaj a teknőben és van mit felszívnia, amikorra elfogy olyankorra be szokott sülni a motor.Ezért kérdeztem rögtön, hogy sikerült-e lefullasztani?
Renault power
-
tresh
veterán
Esti találós kérdés .. na ki tudja mi van a képen ?
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gyúrósok ide!
- Battlefield 2042
- Asszociációs játék. :)
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...