Hirdetés
- One mobilszolgáltatások
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Telekom mobilszolgáltatások
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Na megszoptam nem kicsit nagyon.
Ki volt a jobb kormány összekötöm plusz költség, csere a gumiharang ki volt repedezve.
És ami a fő baj, traktorhanggal jöttem haza.
Szétrohadt a perem a középső dob előtt ahol a rezgéselnyelő van, csere az egész dob 16.000.- a legolcsóbb.És jön a slusszpoén valamit nem jól raktunk össze, és sebesség növelésre szépen folyamatosan zakatol valami. Csak azt nem tudom mi, a f@szom.
Amúgy amiért szétszedtük az siker nagyon jó az új kuplung és a réginél ki volt a kinyomó, el volt kopva a tárcsa és féloldalra kopott a szerkezet.
De sebaj ez már a múlté.
Nagyon megszívtam.Ráadásul a kocsit reggel 9 és este 9 között folyamatosan szereltük.
Kurv@nehéz kuplungot cserélni, mindent le ki és szét kell szedni.Már értem a szerelők miért utálják a renaultokat.
Ami kis munka azokat az ember otthon meg tudja csinálni, így csak nagy munkákkal találkoznak a szerelők, az viszont rendre nagy szopás.
Remélem holnap délután el tudok menni a kocsival dolgozni, mert különben nem tudom mi lesz. -
Mágus2
Közösségépítő
Úgy forgatja mint Giigz.
[link] Csak jobban halad.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Pont amit ma linkeltem cikket abban van az igazság hogy ma már nem az számít hol rakják össze a gépet hanem kitől veszik az alkatrészeket..és pl az angol GM (ami mára már talán nem is az) nem egy autó márkában megtalálható ahogy pl egy pözsó motor a mini be vagy a bmw-be vagy pl rönó diesel a volvoba
Amíg hibátlanul teszi a dolgát úgy ahogy megálmodták felőlem Bélabá is gyárthatja a pincébe
-
FerNandor
őstag
nekem itt pécsen egy azt hiszem föként hidraulikás cég csinált csövet, amikor a Clióba kellett pótolni egy gumicsövet a klímához. ott helyben, hamar megvolt. mondjuk már nem emlékszem, de azt hiszem nem volt drága.
szóval szerintem elsösorban ilyen hidraulikás céget keress. nekik biztos vannak hö és nyomástürö fasza csöveik.(#22587) Ck. Giigz berakta neked, de ha kell még valami, szólj.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Szép estét Urak,
Hazaérve kicsit szerelgettem mert a mapszenzoromnál lévő cső úgy döntött eltörik 15-6év után elfáradhat meg engedem persze a könyök résznél..szerencsére csak kb 1 cm darabka így levágva majd a rögzítést kicsit átmókolva vissza tudtam tenni de le cserélem hiába jó na most ötleteket várnék honnan tudnék én beszerezni emberi áron (akár 1-2 méter is jöhet ) ebből a csőből. Evidens ugye hogy a hőt bírnia kell..
cső paraméterei : külsőátmérő 10,5mm ; falvastagság 2,3mm ; belsőátmérő 6,1mm (inkább6 legyen)
Jelenlegi megoldás -
tresh
veterán
Vajon van alapja még a japán autók legendájának?
kiemelnék egy kis szösszenetet : Ma már lemaradásban van megbízhatóság szempontjából a Toyota Auris, nem csak elődjeihez, hanem akár a Renault Scénichez mérten is
Az azért nagyon beszédes, hogy Renault Scénic kapcsán ritkábban kell a sárgaangyalt hívni, mint Toyota Auris, Nissan Qashqai vagy Volkswagen Golf/Bora/Jetta esetében
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
most hívtak a kovácsautótól, hogy holnap adják fel és péntekre itt van
Tresh: áh, majd jövö hét után csak. jövö héten lesz meg a hajtókarcsavar meg az olajhütö tömítés, de akkor a szerelönek nem jó, úgyhogy majd azután lesz egyben megcsinálva ez a pár dolog.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
igen, és tök olcsó a féktisztító is. 1 úgyis elmegy szereléskor, letisztítani a csöveket meg mindent, ahogy szivárgás miatt folyt az olaj. az a multi spray meg olyan, mint a wd40 és az is tök olcsó. meg vettem egy olyan tömítö szilikont, ami ellenáll olajnak, üzemanyagnak stb. sose lehet tudni és az is olcsó.
és fasza, mert, ha beválik ez az Eni olaj, (bár miért ne lenne jó) akkor innen fogom tudni venni, olcsón a többi szürövel együtt. mert akárhogy is nézem, náluk vannak a legjobb árak.
a hömérönek meg ezt a helyet találtam. talán ez a legszolidabb és nincs útban sem.
[link]
[link][ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
Szerdán reggel megyek a renault-hoz a spoiler javításra, de nem Pécsen, hanem Kaposszekcsön. A pécsiek hülyék, mint a f@sz. Pótféklámpa asszem 7200Ft. Munkadíj nincs. És akkor veszem át az olajhütö tömítést is, 4600Ft.
Megvettem a hajtókarcsapágyat
[link]
[link]
7900Ft (8800Ft)És a hajtókar csavarok hétfön vagy kedden jönnek meg, 25500Ft helyett 8700Ft.
Rendelem az olajat. ENI I-sint 5W-40-et fogok belerakni (6900Ft a 4+1liter), olajteknötömítés 6900Ft, olajszürö 1000Ft.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Az a felni kéne nekem is nagyon csinos
-
Ck.
addikt
Gyerekek, csak nekem van vmi gagyi utángyártott ablaktörlő karom, vagy Laguna II-ben esélytelen felnyitni őket? Tudniillik ugyanis, h a motorhaztetobe megakad...
-
giigz
veterán
Elkiabálni azért nem akarom, de az tény, hogy amikor tegnap ott voltam nála időpontot kérni, már akkor látszott, hogy precízen csinálja a dolgokat, hallgatta a motort, nézett mindent, és látszott, hogy gondolkozik rajta, mi lehet a hiba oka. Aztán nem azt mondta, hogy na ha a gép nem mutat semmit, akkor szevasz, hanem majd csütörtökön menjek, és hagyjam ott az autót 1 napra, megnéz rajta mindent, amit tud.
A műhelye tiszta, minden szerszám katonás rendben, van rendes 4 pontos emelője is, be tud menni a kocsi alá, stb. stb., végre egy profi szerelőnél vagyok
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Ez nekem sok.
Én inkább a motorház alatt szeretem a tuningot.Bár itt is van egy kis ez az a külsőn is.
-
tresh
veterán
Esti szép álomhoz
-
FerNandor
őstag
pillanat
szerk: az a kis fehér cucc, az a felragasztható tépözáras rögzítése.
[link]szemböl nem igazán látszik az adat, kicsit felülröl vagy alulról nézve viszont jó.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
most hozta meg a postás a hömérömet hong-kongból.
27 vagy 28 nap alatt ért ide.
-
giigz
veterán
Azt álmodtam, hogy ki kellett cserélnem egy tömítést, de nem akartam nekikezdeni, ezért elvittem a szerelőhöz, a szerelő kicserélte a tömítést, és jó lett az alapjárat
-
FerNandor
őstag
Eddig úgy áll a dolog, hogy: 8800Ft a hajtókarcsapágy, a 78kw-oshoz erösített felsö csészékkel, KING gyártmány. Tök olcsó.
Az olajhütöhöz pedig 4600Ft a tömítésszett (3db van benne), csütörtökre mehetek érte. -
zsizsefné
újonc
válasz
eTrade #22518 üzenetére
Azt is "néztük", a főtengely helyzetén változtatni, de nem indult. Gázzal sikerült nagy nehezen elindítani, de benzinüzemre kapcsolva leállt a motor. Újra gázos indítás, irány egy közeli szerelő. Diagnosztika nem adott hibabejegyzést. Persze a szerelőnél hiba nélkül indult. Azóta indul gond nélkül.
A fhj hiba tárol bejegyzést? -
FerNandor
őstag
gyári renault ment bele vagy nem tudom milyen, de megvan a számla, majd megnézem. akkor leszek biztos és nyugodt, ha tudom biztosan, hogy mi van benne és hogy néz ki, ami most benne van.
holnap elmegyek megnézem az olajhütö tömítést (csak gyáriban kapható, de van egy francia autósbolt itt Pécsen), mert folyamat szivárog az olaj.. akkor a kis olajfogyás is gondolom ezzel magyarázható. és akkor az is ki lesz végre cserélve a csapágyakkal együtt. végre nem fog folyni az olaj a csövekre meg mindenhová.
-
mycso
Topikgazda
válasz
FerNandor #22532 üzenetére
Nálam 217.667-nél volt cserélve, most van benne 326 körül...de nem is tervezem a cserét.
Na kíváncsi vagyok, hogy a tiédben hogy fog kinézni.Elvileg nem nagyon kellene cserélni, ha normális minőségűre cserélték, mert ezzel pont az volt a baj, hogy gyenge-sz@r anyagból van a gyári, alul van méretezve, azért hal el 200k km körül.
-
rob210
Topikgazda
válasz
FerNandor #22525 üzenetére
Akkor legalább te se unatkozol.
Azt tudod, hogy most már akkortól hosszabbodik a vizsgád amikortól kéne vizsgáztatni.
Tehát én 12.én megyek de 2015.08.18.-án fog lejárni, mert most 2013.08.18.ig érvényes.Érdemes rá odafigyelni, mert az a pár nap is sokat számíthat.
Az előző vizsgám ugye 2011.08.25 ig volt érvényes, de 18.-án mentem hosszabbítani és akkor még nem volt az új szabályozás érvényben így ott buktam pár napot, ez most már nincs.
-
FerNandor
őstag
-
rob210
Topikgazda
Jelentem megjöttem, szerdán megyek a szerelőhöz a kuplung és még ki tudja milyen csere miatt.
Mert elkezdtem gondolkozni és ha már lent van a váltó, akkor gumiharangokat is cserélek, ha gumiharangokat cserélek szimeringeket is cserélek, eddig 30.000.- az alkatrész el ne kiabáljam jó áron szereztem mindent mert ebben 4liter váltóolaj is benne van.Szerda este remélem nagy mosollyal az arcomon írok majd nektek.
-
giigz
veterán
-
eTrade
tag
válasz
zsizsefné #22512 üzenetére
Érdemes lenne ránézni a felső holtponti jeladóra és csak utána elvinni szervizbe.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
A Latitude miért nem lehet kapni újonnan most nálunk?
-
giigz
veterán
Azt almodtam, hogy a Renault tali hozzam lett szervezve, es ahogy talalkoztunk, rob es tresh elkezdte szerelni a kocsimat. Sajnos nem ertek a dolog vegere, mert addigra vege lett az almomnak, de amig eljutottak, az lett tippelve, hogy a külsö höm jelado lesz a ludas
MMA is ott volt, de nem a mostani kocsijaval, hanem egy feher M1 Megane-nal...
[ Szerkesztve ]
-
zsizsefné
újonc
Sziasztok!
Kellene egy kis segitség zsizsef forumtársnak. A nyaralás végén menne haza (asszony + 3 gyerekkel), de nem tud. Az 1.6 M2 2007 (gázos) nem indul. Az öninditó teker, de nem indul a motor. Balatonszárszó környékéről kellene megbizható szerelő. A siófoki márkaszerviz a gázos üzem miatt nem fogad. Tel. számom az adatlapon. -
giigz
veterán
Betyáros a fogyasztásom, mióta megvettem az autót 8,4 az átlagom vegyesben. 40% országút 60% város arányban...
Ha nekem valaki azt mondja, hogy 7 liter fölött lesz a fogyasztásom ezzel a kocsival, kiröhögtem volna, és azt mondom neki, hogy na akkor soha az életben meg nem veszem ezt a kocsit...
Erre itt vagyok a 8,4 literes átlagfogyimmal
Egyébként holnap megyek az elektromos szerelőhöz, és ott is hagyom a kocsit, hogy nézze át van-e valami ecus vagy valamilyen elektromos probléma.
Ideges lenne már megoldani ezt az alapjárati gondot, mert finoman szólva is idegesít már, meg ugye a fogyasztást is stabilizálni kellene max. 7,5-re...
-
giigz
veterán
Végül nem az én autómmal mentünk F1-et nézni, hanem haverom Swiftjével, 1.3-as 92 pacis motor, az enyémnél jobban megy, az biztos, és a fogyasztása is nagyon rendben volt, 100-130 között mentünk, + egy kis emelkedő, araszolgatás, és így jött ki ~ 6 literes fogyi.
Egyébként ott az emelkedős araszolgatásban olyat kapott a kuplung, örülök is, hogy nem az enyémmel mentünk
-
Ck.
addikt
válasz
FerNandor #22500 üzenetére
Nem tudom a Ti motrotokon merre van pontosan, de az enyémen ilyen:
Az "ufó" alatt van az a rudazat, amit fel tudsz húzni, ez a rugós mechanika állítja a turbó geometriáját. Ha ez megszorul, akkor erőtlenné válik az autó. Nálam könnyen hozzáférhető, nem kellett hozzá semmit bontani. Érdemes megpróbálni egy kicsit megmozgatni, elsőre talán nehezebben indul meg, na meg aztán a rugó is elég erős, de utána kicsit könnyebben fog járni.
A másik dolog, amit még érdemes megnézni, az a turbó vezérlő szelep:
Az autó bal oldalán található, kb. a toronnyal egy vonalban. Erre egy elektromos csatlakozó megy és 2 kis gumicső. Ha megkocogtatod a házat, akkor ha hallod, hogy zörög, akkor minden rendben van. Ha csöndben van, az baj. Érdemes szétkapni és a benne lévő lemezt megfordítani:
Ez a két dolog az autó menet dinamikáját és fogyasztását egyaránt befolyásolhatja, érdemes ellenőrizni őket, nincs 10 percnél több és abszolút hozzáférhető.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Mesterséges intelligencia topik
- Óra topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- 16" Brock alu felni Continental TS830P 205/60 téli gumi szett, 5x120
- Forgószék - prémium bőr és fa
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
- Eszpresszóképes kávéfőző 15 bar nyomással
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
- Új digitális forrólevegős műanyag hegesztő hőlégfúvó smd forrasztó
- Kukirin G2 pro csere beszámítás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest