- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kiszivárgott reklámanyagok a Samsung Galaxy S25-ről
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Netfone
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Prohardver app (nem hivatalos)
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabx76
őstag
válasz rob210 #24878 üzenetére
Jelentem, még mindig nem tudom pontosan mi hibája van a bocinak:
A szerelő gyakorlatilag kizárt mindent, (gépre dugták, kompressziót mértek, szikra is van) jó eséllyel az injektor-szelep rendetlenkedik. Csütörtökre tud cseredarabot, addigra kiderül mi a hézag.
Esélyesnek látom, hogy igaza van, mert bár korábban ellenőrizték a befecskendezőket, akkor mindegyik ugyanakkora átvitelt produkált, viszont azt megemlítették, hogy rámérve az egyiknek 2ohm-mal nagyobb az ellenállása a többinél. El tudom képzelni, hogy meghülyítette ezáltal a vezérlést is.[ Szerkesztve ]
-
Sacaf1
újonc
válasz rob210 #24889 üzenetére
Hali!Már vettem bele 3db termosztátot is Gates,Facet....Csináltam már termosztát levest is itthon,szépen nyitnak úgy kb 90fok körül ,digitális műszerrel néztem.......Még amúgy azt vettem észre,amikor megállok a kocsival egy hosszabb út után,és felnyitom a motorteret és a kiegyenlítőtartálynak a kupakját lelazítom,akkor nyomás van van benne és (levegőt nyom ki).......nekem ez fura ...
-
giigz
veterán
válasz rob210 #24892 üzenetére
Esetleg egy kis videó sem ártana, ha nem akarod kipörgetni akkor nem muszáj 0-100, de egy 80-120-nak nagyon tudnék örülni kíváncsiságból, hogy mekkora is a különbség az enyémhez képest, VIDEÓVAL
Vagy ha országúton csinálod és nem akarod átlépni a sebességhatárt, akkor 70-110 óra szerint 4 vagy 5-ben, már jó lenne
És persze amit régen beszéltünk alapjáratos videó, arra is kíváncsi lennék, gurulásból fékezve... Ja igen, és ha már egyszer elkezdesz videózni, akkor nyitott motorháztetőnél egy kis alapjárat
-
rob210
Topikgazda
válasz Sacaf1 #24886 üzenetére
És jó a kupak?
Megtartja a nyomást?
Mert az is okozhatja a hibát nem véletlen kérdeztem.
Nekem anno a favoritomon volt rossz a kupak mire rájöttem szétment az idegrendszerem.
A termosztátot minden képen teszteld le, hogy működik-e.
(Kivesz fazék víz megnéz, hogy mikor nyit, mikor zár.)Illetve még annyi, hogy ha bemelegedett a rendszer nézd meg a fűtéscsöveket, be - kimenő ágat fogdosd meg, hogy be is és ki is meleg víz jön-e.
Ha nem akkor az a bibi, hogy nem jut át a fűtőradiátoron a víz.Egyik cimborám a III-as Golfjában úgy cserélt fűtőradiátort, hogy benne hagyta a vakdugót.
szerencsétlen, sokáig szívtam a vérét mire a story ellaposodott.NA mindegy ezeken kívül nincs más ötletem így látatlanban.
Meg kell nézni, a kocsit.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Savanya
addikt
Üdv Urak !
1,5 hónapja vagyok 1,5DCI Megane II Grandtur tulajdonosa , de Hyundai után rossz a pedálelrendezés és kicsi az ülőlap , pedig ez sokkal nagyobb autó .
2 bosszantó hibám van :
1. Helyzetjelző bekapcsolásakor az első helyzetjelzők nem kapcsolódnak fel csak a hátsók / normál tompítottnál már rendesen világítanak a kis izzók /
2. félig rendesen mér az szemanyagszintmérő , mikor alá süllyed egyből 3/4-edet mutat . Ez rendesen meg is szívatott mert város közepén kifogyott a gázolaj .
Találkozott ilyen hibákkal már valaki ???Mobilszámom: 70-516-8068
-
giigz
veterán
Mivel most alig van nyál a kocsiban (nincs túlsúly ami visszafogná ), holnap reggel ha nem felejtem el csinálok egy kis gyorsításos vidit, készüljön mindenki a parádéra
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Azt hiszem egyértelmű, hogy következő alkalommal is mit fogok tankolni... OMV MaxxMotion 95
Már a sima Super 95-tel is éreztem, hogy jót tett a fogyasztásnak és a kocsinak, de ez már túl tesz minden határon, megint lejártam egy tele tankot, és itt az újabb eredmény.
A dologhoz hozzá tartozik, hogy most még a múltkorinál is több város volt benne, hidegen rövid táv, stb. országúton 60-90 km/h helyett 60-120 km/h, de átlagban 90-110 volt most a legtöbbször, és ezzel a tankkal nem is spóroltam, jobban pörgettem, néha nyomtam is neki, az már csak hab a tortán, hogy 2 napig ~2.200-as alapjárattal jártam, és 3 hete minden nap reggel 10 percig kell melegíteni a motort a potméter miatt, majd visszaút előtt megint egy 5 percet melegítgetni. Kb. 7-7,5 literre számítottam ilyen használat mellett, vagyis ha 7,5 liter jött volna ki, akkor sem lett volna egy szavam sem, sőt még annak is örültem volna, mert azért féltem a fogyitól, ez most tényleg nem spórolás volt, de nagyon nem. Na és akkor a fogyim: ~ 6,43 liter lett. Ez most vicc, vagy álmodom, vagy mi van? Hogy a francban tud ilyen keveset fogyasztani?
A Xado és a MaxxMotion benzin miatt (amit most írok az nyilván főleg a Xado-nak köszönhető) szinte minden nap észreveszem, hogy már megint szebben jár a motor, mint pár napja. Hihetetlen, ma is csak figyeltem, hogy már megint finomabban jár.
[ Szerkesztve ]
-
gabx76
őstag
Ma délután viszem doktorbácsihoz a betegemet, remélem holnap végre kiderül, mitől véres a torka. Reggel megint ment 2km-et hibátlanul, csak félúton jött elő a baja.
-
mycso
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Lehet, hogy ez nem is zöld, olyan kékes zöldes tököm tudja színű
Ez lenne az.Renault power
-
giigz
veterán
Ha nem tetszik, akkor ugye tárgytalan, de szerintem a legjobb választás egy ph2 1.6 16V lett volna neked és nekem is Az azért egy fokkal jobban megy, szerintem az már elég a jó haladáshoz Mondjuk igazából nekem ez az 1.4 is tökéletesen elég mindenre, ha meg állatkodnék, arra ott a Volvo...
-
FRENK1988
veterán
Ti merre veszitek az olajat/szűrőket? Lassan csere érett az enyém. Total quartz 9000 5w-40 menne bele
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
giigz
veterán
Egyébként MMA te miért M2-t vettél? Az M1 jobb!!
-
_NCT
addikt
Bakancsban nagyon óvatosan kell lépkedni, nekem sokszor beleakad a lábam a fékbe is, akkor mikor nem kéne... Pályán 130-nál elég veszélyes tud lenni, főleg ha jönnek mögöttem...
Pedálok tényleg közel vannak, ez egy hatalmas nagy bullshit, vagy nőknek találták ki ezt az autót Középkonzol a lábamnál meg tiszta kosz alul mindig, beleakadok folyamatosan....
-
Laraxior
titán
Na, a kapubejárónál, hazafelé jövet megadta magát az egyik gyújtótrafóm Már úgyis kezdtem hiányolni, két éve kiment kettő azóta semmi Gondolom most is párosával fog.
*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
mycso
Topikgazda
M1-ben is van magasabb felszereltségnél deréktámasz, és bizony hatékonyabb, mint M2-nél.
Illetve az ülés mérete is nagyobb (vagy csak a kialakítása miatt hat nagyobbnak). Az ülőlap, viszont biztosan hosszabb.És akkor ha valóban ez a trend, akkor elhiszem, hogy a M3/fluence még kényelmetlenebb.
Nekem még tudod mi volt szokatlan a M2-nél, hogy a pedálok nem az üléssel szemben vannak, hanem kissé jobbra eltolva a középbox alá. Így folyamatosan hozzáérek a középső boxhoz- alul/felül/mindenhol, meg szokni kellett, hogy kissé jobbra tartom a lábaim, nem pedig egyenesen.
Illetve, a pedálok nagyon közel vanak egymáshoz, meg kell válogatnom, hogy milyen cipőben vezetek, pedig nincs gigantikus lában 44/45.
Pl. bakancsban, már a középbox miatt nem tudom a gázt nyomni, csak fékkel együtt, vagy a bakancs talpának élével, de az meg nem annyira kényelmes.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
addikt
Az M1-ben el lehet pöffeszkedni rendesen, annak tényleg jók az ülései, ültem egy magas felszereltségűben (ex főnököm mai napig azzal jár) és meg is lepődtem, h úgy belesüppedtem az ülésbe. Már szinte túl puha és kényelmes volt, én a félkemény üléseket szeretem, mert hát és derékfájós vagyok sajnos. Saját is bocimat azért is szeretem, mert van benne deréktámasz, és hosszú út után is úgy szállok ki belőle, hogy nem fáj a hátam. Na most a VW-nél minden bajom volt egy 2 órás út végére, fájt a seggem, hátam, mindenem, sose vennék VW-t hacsak nem fullbőr ülések vannak benne
De a Fluence sajnos kényelem terén nekem tényleg hasonlít a VW-re, abban se bírta ki a seggem a 1.5 órás utat.
M2-ben 1x-2x voltam hátul, akkor nem igazán a kényelemmel foglalkoztam
-
mycso
Topikgazda
Háát...pedig a M2 első ülései kényelem szempontjából, szerintem még az M1 szintjét sem ütik meg. Ha a fluence ennél is kényelmetlenebb, akkor nem is tudom.
A M2 viszont igazán elcseszve hátul van, na az inkább lóca, mint ülés, pl. szintén a M1 hátul fényévekkel jobb.más: most olvasom, hogy nemsokára jön egy új diesel --> dupla turbós 1.6dci
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
addikt
válasz rob210 #24849 üzenetére
Ültem MIII-ban is, az sem tetszett, ha visszakeresed, korábban már leírtam.
Az ülések inkább hasonlítanak a VW-hez, full kemény és kényelmetlen. Még egy 10 éves Toyota-ban is kényelmesebb az ülés. De akár egy 5 éves Corolla Verso-t nézek, az is klasszisokkal jobb. Nem hiába, nem vennék új autót....
Gabx: elhiszem hogy nagyobb a hely hátul, nem is ezt vitattam
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
[video]
csináltam ma pár gyorsulást, van 3-ban, 4-ben, meg kicsit 5-ben, amikor egy buszt kerültem el. hd-ban is lehet nézni."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
gabx76
őstag
válasz rob210 #24834 üzenetére
Bocs, valóban baromságot írtam: szelepfedél-tömítésre gondoltam. A kábel/vezérlés hibával csak az a fenntartásom, hogy egy ideig mindig jó. Most is kellett tennem egy kört a tömb körül szerelés után, mire előjött a hiba. (viszont mostanra legalább üzembiztosan elő tudom csalni...)
giigz: Van villanyász-ismerősöm, de mivel mikor nála voltam eddig sosem jött elő a hiba nehezen tudott okosat mondani nekem. Na, majd most, hogy egyre gyakoribb.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
válasz gabx76 #24825 üzenetére
Ezeknél a motoroknál nincs AGR/EGR szelep?
Mert egyik kollégámnál (g astra 1.4) ugyan ilyen problémák vannak és nála az említett szelep a hibás.(#24826) gabx76: na ezt most hogy tegyem be az 1. hozzászólásba? (van rajta egy "csomó" autó)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
gabx76
őstag
Legyen valami könnyed is tőlem mára:
Egy kép a családi flottáról.
Szomorú aktualitása a fotónak, hogy közvetlenül készítése után jött elő a probléma harmadszor. (hazafelé, autópályán) -
gabx76
őstag
válasz kisninja #24824 üzenetére
Holnap még sakkozok egyet a trafókkal és a gyertyákkal, de nem fűzök hozzá sok reményt.
rob210: A vezérlésre azt mondta Renault-os ismerős, hogy nem lenne ilyen random. Vagy menne, vagy nem, de nem működne hetekig rendesen. A motorra azt mondták, hogy OK. A gyertya gyanús kicsit nekem is, bár a szervizes állította, hogy mind a 4 rendben van.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Szerintem valami kábellel van a baj
-
rob210
Topikgazda
válasz gabx76 #24821 üzenetére
Ez bazi érdekes, akkor tulajdon képen minden hiba kizárva.
Az injektor fejek lehetnek még de az ilyen random jelleggel nem hibázik, az vagy szar vagy nem.
Látni kéne a gépet.
Mert ha szikra van üzemanyag van, akkor sok hiba nem lehet.
Tehát vagy valami vezérlési probléma van, vagy valami henger probléma lesz az viszont nem olcsó és ilyennel nem is akarlak riogatni.Renault power
-
gabx76
őstag
Nem tudom Mondeo-nál hogy van, de a Megane2-nél nincs kimondott gyújtókábel, mert a trafók közvetlenül a gyertyára vannak helyezve és a motorvezérlő-elektronikából jön egy köteg kábel a trafókra, illetve az injektorokhoz. Nem is tudom, lehet-e az egészet cserélni... illetve ki lehet-e mérni valahogy...
-
Ck.
addikt
válasz gabx76 #24811 üzenetére
Emlekszek, anno nálam 3 szerelo dugta össze a fejet, hogy nem értik mi lehet a baj, a kábel jó, gyertyák jók, minden, stb. Aztán 7. érzékből hoztam egy 3. kabelszettet, amivel mar jó volt. Nem hittek a szemüknek, azt mondtak, hogy ilyet még nem láttak, hogy egy új kábel gyárilag hibás... Az oké, de hogy rá se jöttek, az mar gaz.
Egy próbát megér Neked is. De ne verd bele magad lutri költségekbe, próbálj meg kölcsönbe szerezni vhonnan. -
Ck.
addikt
válasz gabx76 #24809 üzenetére
Én megprobalnek egy másik gyujtokabelt, az simán okozhat hasonlót, nekem anno a Mondeo-nal ugyanez volt. Aztán rendeltem új kábelt, de a hiba tovabbra is fennállt, míg a végen kiderült, h az új kábel pedig gyárilag áthúzott, pedig eredeti volt, semmi utángyártott kokanysag. Cserélték egy ujabbra, aztán minden oké volt.
Próbálj meg szervalni egy másik kábelt kölcsönbe, mert nem olyan olcsó mulatság. Bár nekem V motorhoz kellett, 2 sornyi, lehet csak azért volt drága.
Ez persze csak tipp, de sose tudni. -
gabx76
őstag
Sziasztok!
Azt hiszem, lassan megőrülök. Két hónapja szívok a kocsival (Megane 2 1.6):
"Check injection", környezetvédelmi lámpa és egy henger kiesik. Többször előjött, többször voltam szervízben vele. Trafók, gyertyák rendben, injektor kimérve, motorikusan OK, szelepeket is tisztítottak. A legdurvább az, hogy nem tudom mitől jön elő. Volt, hogy 1 hónapig semmi, majd egy bevásárlókör végén újra. Előfordult, hogy SzFehérvár felé félúton jött elő egy faluban, de máskor autópályán is, pihenőből kifelé hajtva. Volt, hogy lenyomtam 160km-et probléma nélkül, majd 10-20 perc állás után elindulva a város másik pontjára megint jelentkezett félúton.Legutóbb munkából hazafelé. Korábban a 2-3-as henger, mostanában a 4-es jelez gyújtás-kiesést, bár az utóbbi időben csak a környezetvédelmi lámpa villog, - és persze rángat ,remeg - viszont nincs "Check Injection". Ha egyszer előjön, nemigen akar elmúlni - még akkor sem, ha várok pár órát az újraindításig. Ellenben reggelre MINDIG meggyógyul, munkába menet sosincs gondom vele (kb. 6km). Nem értem, és a szerviznek sincs ötlete.Hétfőn viszem egy helyi Renault-guruhoz, de ha tudtok BÁRMI tippet, azt nagyon megköszönném.
-
giigz
veterán
válasz rob210 #24806 üzenetére
Ezen az úton csak azért járok most, mert elkerülöm vele az útfelújítást a napi útvonalamon, pár km-rel hosszabb így, viszont ezen alig járnak és 100+-szal lehet végigmenni
Van azért néha itt is olyan forgalom, pl. azon a 20-25 km-es szakaszon ahol minden nap járok, van olyan, hogy a teljes táv alatt nem lehet előzni...
-
rob210
Topikgazda
Csak nekem tűnt fel, hogy tresh eltűnt mint szürke szamár a ködben?
Renault power
-
giigz
veterán
A Galaxy S eladása óta csak ideiglenes telefonom volt, így nem tudtam videózni, de mától újra mehet a móka, majd jövőhéten valamelyik nap csinálok 0-100 és 80-120 videókat
Addig is álljon itt egy "próba" videó: [link]
-
senior tag
válasz Dareios 86 #24794 üzenetére
Szia!
Szerintem Neked is az lesz a problemad, mint nekem: eldugult a szelvedo elotti vizelvezetod, megallt benne a viz, es a szellozorendszer legbeszivojaba befolyt, igy az utasterbe.
Nekem is ez mar tobbszor gondot okozott. Volt, amikor ki kellett beleznem a kocsit miatta. Most, hogy megjott az osz, teli ment falevellel, megint eltomodott. A jobb oldalit gyorsan kitakaritottam, a bal oldalt kicsit nehezebb (en ahhoz szet szoktam huzni a gumicsovet), azt ma este fogom.
Szerk.: Ha jaratod a ventillatort, es marad a para, akkor tuti viz van a kocsiban. Ellenorizd le ugy, hogy felszeded az ajtonal levo kuszobot, vagy ha van a padloba epitett rekesz, nezz bele, hogy vizes-e.
Ha igen, akkor nezd meg, hogy a pedalok felett, illetve a kesztyutarto mogott van-e viz. Ha igen, akkor szellozesen keresztul jon be valoszinuleg... mint nekem...[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Az ígért kép a minőségért bocs.
Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz AMD Power #24799 üzenetére
Az viszont sokat számít, hogy belülről mennyire tiszta az ablak. Ha retkes, akkor jobban párásodik és nehezebben is lehet eltüntetni.
Viszont valóban a klíma az igazi megoldás, azzal bármilyen pára pár másodperc alatt lefújható.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Liftor Active - fekete, szövet+háló - ÚJ BONTATLAN
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Eladó JURA ENA 5 Svájci Kávéfőző gép
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával