- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
hossszú #28243 üzenetére
Na na azért nem így megy ez.
Kezdjük azzal, hogy nincs légzsákja
Aksi valóban le.
A közepéből két csavarhúzóval kifeszíted az ovál közepet (duda gombot) pattanni fog mert körmös.
Utána lehúzod a két sarut ami a dud pozitív negatív saruja.
Fogsz egy 30 as crovafejet meg egy rövid toldót meglazítod a csavart és kicsit megkocogtatod a kormányt hogy fellazuljon kúpos a kormányrúd, tehát igen komolyan rá tud szorulni.Ezután nem veszed le a kormányt csak annyira húzod le hogy a fogakat lásd és el tudd forgatni a kormánykereket a rúdhoz képest.
Aztán összeszereled és öröm boldogság.
Begyakorolt személyeknek 5 perces feladat. -
giigz
veterán
-
gabx76
senior tag
válasz
hossszú #26850 üzenetére
Nekem is volt hasonló, bár akkor nem időnként jelentkezett, hanem kigyulladt és úgy maradt.
A kormány mögött lévő szalagkábel szakadt el. Az enyém meg ráadásul pont az a fajta, hogy egyben kellett cserélni az egészet. (60k-ba fájt) Próbálták forrasztani, de mindhiába.
Nem tudom, mid van, de ha M2 és nem kábelhiba, akkor lehet, hogy tudok segíteni, mert eltettem magamnak a hibásat. -
válasz
hossszú #26840 üzenetére
Ahogy giigz is mondta, kb. 2.5 - 5eFt lesz az olvasas (fel ora - ora munkadij).
A gyari cuccal biztos menni fog.
Nekem amikor beazott a kocsi es Electronic fault hibat dobott, akkor elvittem a Bosch szervizbe, ahol elkertek 3.000.- Ft-ot, dobott egy csomo ismeretlen hibat, de semmi ertelmeset nem tudtak mondani, es semmit nem tudtak torolni.
Utana elvittem Kalydihoz, ott azonnal kiderult, hogy nem megy a feklampam, kicsereltek a biztositekot, toroltek a hibakodot, es mehettem utamra.
A legzsak Megane II-nel ket dologtol lehet: Az egyik a kormanyatvezeto gyuru: Ez nalunk Megane II-nel kb 25eFt-ba faj cserelni (nem Renault szervizbe persze).
A masik pedig a csatlakozo az ulesnel. Ezt altalaban eleg WD40-el befujni, es akkor par honapra elhallgat. Ki lehet cserelni a csatlakozot, vagy rosszabb esetben ossze lehet forrasztani... -
giigz
veterán
válasz
hossszú #26840 üzenetére
Ha nem fog kommunikálni, akkor nem is kérnek el érte pénzt, lévén nincs mire
Egyébként az enyém is kommunikál egy ilyen diag géppel, de csak annyit, hogy az ilyen fojtószelepállást, hőmérséklet jeladót, fordulatszámot, ilyen alap dolgokat kiírja, tehát lényegében azért csak lehet vele kommunikálni, viszont a gyári diaggal meg sem mukkant, azonnal hibát írt...
-
giigz
veterán
válasz
hossszú #26837 üzenetére
Voltam, az megint más kérdés, hogy az enyémmel nem tud kommunikálni a gép
(Na most ha a gyári Renault szervizben nem tudnak a géppel kommunikálni, akkor a Renault miért rakott oda csatlakozót, ha nem lehet vele semmit kezdeni?
)
A lényeg a lényeg, kb. olyan 2-5.000 Ft egy hibakód olvasás
-
mycso
Topikgazda
válasz
hossszú #24775 üzenetére
Együtt tudok veled érezni, valami hasonló lehetett, mint nekem a fűtőventilátor ki-be szerelés.
Utána 2 napig alig bírtam kiegyenesedve járni.(#24776) kisninja: konkrét tapasztalatom, nekem töréssel van. Fateromék autójában (200 M1 ph2 break), nyüszgött/nyikorgott a hátulja nagyobb bukkanóknál, majd egyszer csak egy nagy fémes csattanás és megült a jobb hátulja, de nagyon durván. --> ők komplett hátsó hidat cseréltek.
-
Sly189
senior tag
válasz
hossszú #24494 üzenetére
Én már kértem árajánlatot álló fűtésre 07' 1.5 dCi-hez, 50-60 000ft körül írták asszem. ( ez ilyen konektorba bedugós megoldás volt asszem )
Tesóm régi 2002-es S400 CDI be volt álló fűtés
hát... érdekes volt... Mentem vele pár km-t és bekapcsolt... olyan füst volt a kocsi alatt
mintha valami varázsló jött volna bár lehet hogy nem az álló fűtés okozta
de szerintem az.
-
rob210
Topikgazda
válasz
hossszú #24235 üzenetére
A klímatechnikában használatos alumínium szalaggal meg tudod, de érdemes cserélni, nem örök megoldás.
Erről van szó -
SZATA
senior tag
válasz
hossszú #24075 üzenetére
Én is most keresem, mert valószínűleg elviszel olajcserére a tél előtt, és ezek tűnnek a legolcsóbbnak:
http://zsu.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?km=2&cikkkod=XADO+20122+%2AFO&keres=5w-40+SM%2FCF
http://alkatreszdiszkont.hu/list/article/9988130200000249/XADO-Atomic-5W-40-SM-CF-4L-motorolaj.htmlUgye ez jó a Clioba!?
-
rob210
Topikgazda
válasz
hossszú #24075 üzenetére
Most mobilról vagyok ezen nem tudok pdfet olvasni, de gondolom a sima és a city közötti különbség érdekel ami a hidegindításban rejlik.
Viszont city-t én nem tudok csak a simát az 8000.- a 4literes fémkannás.
(műanyagos is van de én azt nem veszem, mert az valahogy nem ugyan olyan.) -
giigz
veterán
válasz
hossszú #23989 üzenetére
Sajnos én sem tudom majd megmondani a különbséget, mert az utolsó fogyasztási adatom 7,4 volt, de az még a rossz alapjárattal, és ha most olyan 6,5-6,9 körül lesz, akkor az szimplán az alapjáratnak tudható be, de ha 6-6,5 között lesz, akkor abban már lehet benne van a Xado is
Persze amilyen szerencsém szokott lenni, 7 liter lesz így is
-
Ck.
addikt
válasz
hossszú #22782 üzenetére
Én nem értek annyira hozzá, de a régebbi dízeleknél, ahol alapban nem volt EGR, ott se robbantak szét sorra a katalizátorok. De nem kampányolok se mellette, sem ellene.
Annyira értek a kocsik belsejéhez, mint giigz.(Bocsi giigz)
Csak azokat írtam le, amiket a Laguna fórumon írtak a tulajok, 21 oldalnyi topicot végigolvastam, 10-ből 9 ember aki kiveszi az EGR-t, az bizony meg is fordítja. -
Ck.
addikt
válasz
hossszú #22761 üzenetére
A gépkönyv szerint az izzitaslampa menet közbeni kigyujtasa vmilyen elektromos hibara utal.
Az EGR-t megtisztitanam, de nem tom hogy néz ki es merre keressem.meg tudnád mutatni?
Rob:
Ez az 1 het maga lesz a rettegés.abban az egyben bízom, h nagy hiba nem lehet ha nem állandó...talán.
-
Ck.
addikt
válasz
hossszú #22757 üzenetére
Hat nalam sajna kb 1 órás folyamatos vezetés utan gyújtotta a hiba jelzőt es torpantotta meg ugy az autót, hogy egy 30 fokos emelkedőn alig tudtam felmenni. Motor ujraindit, utana húzott rendesen ismet, hibalampa eltűnt. Kb 300 km mulva ismet eljátszotta, most megint tünetmentes jelenleg.
Ha vmi nagy baj lenne, turbó, szivattyú, MAF, akkor azok állandó hibák lennének? -
hossszú
őstag
válasz
hossszú #21266 üzenetére
Ezt találtam az EBC oldalán, lehet mégis csak várok egy picit a vásárlással, hátha bekopik a Ferrodo is.
FIGYELEM KEDVES VÁSÁRLÓNK!
Az összes EBC fékbetét sorozatnál szokatlan lehet, hogy esetenként csak több ezer kilométer megtétele után szűnik meg egy zavaró, visító hang, ami a szokásosnál keményebb dörzspárna anyag miatt képződhet. Amíg ezt a hangot adja a fékünk, addig biztosan nincsenek teljesen összejáródva a felületek. A fékhatásra ugyan nincs nagy befolyással, csak kellemetlen a fülnek. Próbálja meg figyelmen kívül hagyni a zavaró zajokat, mert ha türelmesen bejáratja az alkatrészeket, akkor cserébe egy hosszú életű és kiváló féket kap.
-
-
FerNandor
őstag
válasz
hossszú #21222 üzenetére
az durva.. akkor tudja, hogy mi a baja? csak nem érdemes megcsinálni..
nekem most a klímámmal van valami. tavaly még szépen, néma csendben ment. most meg gázadásnál és utána is pl iylen csörgö vagy csapágy-szerü hangja van. eddig búgó hangja volt, ahogy emelkedett a fordulat
-
tresh
veterán
válasz
hossszú #21078 üzenetére
Nordik: az első verziót gondoljátok újra kerékagy/csapágy párosra gondolok ha rákeressel a felépítésére rájössz hogy miért
a másik résznél mint említettem én és ha jól emlékszem rob is cserés a dolog nem kell rajta tökölni tudom 13 k is sok pénz de nyugtasd magad hogy más 10kért vett nívópálcát -
Ghandi
aktív tag
válasz
hossszú #17264 üzenetére
Én nemrég Febi tettem bele,és eddig semmi bajom vele.Azóta végre van fűtésem!
Én is Valeo-t akartam belerakni,mert itt azt ajánlották,de polcon egyik autósboltban sem volt,és azon a héten hétvégére nem jött volna meg sehol sem,máskor meg nem értem rá szerelni.Igy maradt a Febi,ami nem melesleg jóval olcsóbb is!MMA87 : Nekem annyira nem melegedett a motor hogy szinte semmi fűtésem sem volt. Amire beértem pestre(kb 40km) addigra jött tmeg valamennyire,de nem izzadtam akkor sem,csak már lehetett érezni hogy fűt.Max a második vonalig ment fel a mutató,a harmadik vonal a középső,kb 30km elött csak az első vonalig ment,de a fogyasztáson akkor sem dobott egy litert sem.
Igaz ez egy 1.4-es benzines motor,nem dízel!
A mult héten cseréltem 4trafót és 4gyertyát,ezek után a fedcomp szerint kb 1literrel kevesebbet eszik mint a jó termosztáttal,de a régi trafóval és gyertyákkal. -
rob210
Topikgazda
válasz
hossszú #16866 üzenetére
Akkor 38 plusz szerelés.
Ezek szerint ők még mindig olcsóbbak.
Bár utazással együtt kb. ott vagy, viszont ők garanciát vállalnak és szépen dolgoznak.
Amit ők megcsináltak nekem még mindegyik kitartott amíg nálam volt a kocsi.És lehet neked nem is kell a belsőt javítani.
Nagyon kicsi az esélye annak, hogy a belső menjen tönkre.
HA beteszed egyesbe a kocsit és erősen csúsztatod a kuplungot akkor hallasz kattogást egyenes menetben?
Mert ha nem akkor a belsőnek kutya baja.Már csak azért sem szokott a belső szétmenni mert ugye az olajban fut, renaultéknál.
Már ha ez is olyan mint az enyém. -
rob210
Topikgazda
válasz
hossszú #16795 üzenetére
Nem tudom azt hiszem neked van az ESPACED ugye?
Kérdezd meg őket ők kifejezetten Francia autók fútóművével és féltengelyével foglalkoznak nekem náluk volt 22.000.- a két külső csuklóm komplett felújítása szereléssel mindennel együtt.
Konkréten reggel 7:00re bementem az autóval és délután 16:00-kor elhoztam készen zsírozva új harangokkal azaz komplett szervizeléssel.
Azóta is úgy van ahogy megcsinálták, egy év garanciát válalnak rá, ha a gumiharang nincs kiszakadva! -
tresh
veterán
válasz
hossszú #16792 üzenetére
passz de ez max csak eltolja a problemat megoldani nem fogja lehet 20-25k bol megoldjak neked az meg akkor tobb evig hibatlan lesz szerintem utobbi az eszszeru meg ha nem olcso akkor is
etrade: ha eddig is 10w40 ment bele ez utan is az menjen csak minosegi es nem lesz baj..felesleges bele az 5w 40...
bocs az ekezet ofert rendelobe ulok es telozok :/
-
tresh
veterán
válasz
hossszú #16652 üzenetére
Pont most estem át ezen (komplett féltengely felújítás) az eseten szóval akkor röviden az én megoldásom / véleményem:
1. lehetőség az új ha találsz is gyárit horror ár ergo kilőve
2. veszel után gyártottat szintén nem olcsó mulatság de egy fokkal jobb mint az előbb i viszont én ilyen olasz stb gyártmányú féltengelyt akkor tennék a kocsimba ha fejbe akarnának lőni..3. elviszed egy szakihoz aki felújítja neked a gyárit (ahogy én is tettem) és hibátlan lesz jó pár évig újra
A másik kérdésedre a válasz igen mind kettőt érdemes/ szerintem kell ilyenkor még ha csak az egyik esik át nagy műtéten, de pl egy harang csere stb nem árt hisz az is fárad.
Illetve azért az a ropogás lehet még toronycsapágy is (teszteled álló helybe tekergesd a kormányt és ha ropog akkor toronycsapágy)az nem vészes árú csak szívás cserélni ha nincs hozzá megfelelő szerszámod és magad szeretnéd orvosolni ezt a problémát..
-
FerNandor
őstag
válasz
hossszú #14134 üzenetére
nem tudom, hogy neked milyen a motorod (felépítése stb), de 1.5dCi-knél és egyéb EGR szelepes autóknál azt szokták tanácsolni, hogy az EGR szelepet érdemes lekötni, amíg az elsö pár tank nem fogy ki, mert a Spuri eléggé le tudja oldani az esetlegesen nagy koromdarabokat és el tudja törni az EGR szeleptányérját, ha beakad.
-
_NCT
addikt
válasz
hossszú #12788 üzenetére
Jaja, ezt én is olvastam, hogy az nagyon el lett ott baszarintva, mármint az ajtón lévő kapaszkodó, foszlik össze-vissza. Sajnos a képek is kicsik, így a váltó, kormány, esetleg pedál állapotát csak élőben lehet megnézni. Bár azt nem értem, az a kereskedő, aki ennyire fényezi magát a leírásban, miért nem képes normális HD minőségű képet feltölteni, továbbá normálisan körbefényképezni az autót?
Szóval ez nálam megint az a kategória, hogy sok a rizsa.... Oké, meg kell élniük, becsalogatni a vevőt a kereskedésbe, de akkor könyörgöm adjuk már meg a módját.
Mostanában undorító dolgot csinálnak a kereskedők: eladott autókról fent hagyják a képet, hogy betévedj, vagy felhívd őket, közlik hogy nincs már meg, viszont tud ajánlani ilyet és ilyet, s kezdi a showder-t hogy ez milyen jó meg stb.....
A másik a következő hirdetés, a poén-t nem lövöm le, aki rájön, annak a jutalma egy csoki
Annyit segítek, hogy tessék jól megnézni az autót
Kis esti kvíz.
Jelige: túl szép, hogy igaz legyen
giigz: szerinted én hogy kapartam a falat? Fél éve kerestem autót, találtam egy tökéletes példányt, s az utolsó órában mondják vissza. De nem aggódom, megkaparintom én azt még -
hossszú
őstag
válasz
hossszú #10656 üzenetére
Az új szerzeményemről a képek
Renault Espace lll -
rob210
Topikgazda
válasz
hossszú #10859 üzenetére
Ha Budapesti vagy akkor a X.-ker ben van egy viszonylag olcsó jó hely.
Nekem a Meagnra 14.000.- árat adtak a ragasztott üvegre (szélvédőre).
Az üveg az 16.500.- lett volna ahonnan én tudom, szóval az nem egy horror.Szerencsére nekem javítható volt a sérülés.
Ennek ellenére lehet jövőre kicseréltetem, mert elég karcos már a 15 éves autó szélvédője.
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2983
- iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! Asus A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RTX 2080 Ti 11GB Zalman M4 FSP 700W
- Apple iPhone 7 128GB Yettel Függő 1Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3017, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest