- Kikristályosodik a Razr 60
- Yettel topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10726912
törölt tag
Gondolom, nem az. De szépen töröl, s nem kellett bárhova mennem,ott volt az orrom előtt, kényelmes ember vagyok
Közben jelezném az előre lépéseket, fejleményeket az R19-el kapcsolatban:
Kicseréltem az olaj leeresztő alatti tömítést, mert csepegett, töltöttem fagyállót a rendszerbe, hűtő tömítő adalékkal együtt, a hűtő cserére most nincs pénz, s előbbre való a léptető motor. Nem folyik most hűtő, a kiegyenlítő tartály tele volt trutyival, azt is kipucoltam. Nagy taps a francia mérnököknek a briliáns és egyszerű használhatóságú hűtő rendszer miatt, minden magas pontra tettek légtelenítő csavart, így kényelmesen és gyorsan végeztem veleKapott téli szélvédő mosót, meg 14 collos téli gumikat, zúgnak, hangosak, de olcsók voltak felnistűl együtt. 50 Km felett nem hallani. Letömítettem a csomagtér ajtó zsanérjai körül a réseket, beázás ellen. Be lett szerelve egy Alpine fejegység, ezzel még lesz dolog, kell neki állandó 12 volt, mert a gyári csatlakozón nincs. Bekerült a helyére a szélvédő alatti hangszóró, hátsók bekötése még folyamatban. A vákum jeladó jó, le ellenőrizve. Elölre bekerültek az Oscram super light izzók, és be lettek állítva, hogy ne az eget pásztázzák (ez régebben meg kett csinálva)
Ami hátra maradt: kipufogó rendszer tömítetlen a hátsó dob előtt, kéne a katalizátorral kezdenem valamit (idegesít a korom felhalmozódás lehetőségének tudata), a gyújtás elosztó fedelet ROB20 fórumtárs küldi, Jobb első lengőkarnál csúnya kopás van a szilentnél, bal első keréknél meg a kormánygömb van kikopva egy kicsit, azt is cserélni akarom. Van még tenni való, de haladok lassan
-
tresh
veterán
1.8 16 Vilmos fogyija:
Fuel consumption (economy) - urban 10 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - extra urban 6.1 l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - combined 7.6 l/100 km.2.0 16 136/140 paci
Fuel consumption (economy) - urban 10.7 (12.1) l/100 km.Edit data of this car
Fuel consumption (economy) - extra urban 6.3 (6.3) l/100 km.Na ezek gyári adatok a valóságba kb dettó annyit zabál mint a 2 liter
-
#10726912
törölt tag
Még nem biztos a siker, holnap kiderül. Ha nem lesz jó, hétfőn felhívom őket, hátha van hűtőjük is, meg aztán az injektort még most akarom megnézni, simán lehet gond a porlasztás is, meg az injektornál is kéne nyomásokat nézni, belépő ágon kéne tudnia 1.2 bart...ha ez nincs meg, akkor csak csepegtet..szóval lesz mit tenni. A pillangó szelepen normális a benzin jelenléte? hogyan lehet az injektor helyss működését megnézni?
A szívó csonkba az egyik henger elé milyen szonda van beépítve, mit mér és mit okoz, ha már nem működik???
Berágat, ráreszelek egy lada karbit kézi szivatóval, az ECU meg mehet az ..nyjába a csiga zabáló kitalálójukkal együtt... -
#10726912
törölt tag
Majd csinálok arról is. Megvan egy újabb hiba. Az alapjárat állító motor nem működik, most szedtem szét, el volt benne törve a tolattyús rúdon a rugó, meg be volt keményedve a zsír. Remélem sikerült a javítás. Ennek az alkarésznek a hibája pontosan azt csinálja, amit a videón is látni, a leírás ezt mutatja:
Az alapjárati motor hibája okozhat egyenletlen alapjáratot. A hibajelenség, hogy az alapjárat nem stabil, ciklikusan nő-, majd visszaesik, mint egy versenyautó a bemelegítési üzemben. Az ok, hogy az alapjárati motor nem képes finomszabályzásra. Így egyszer elszegényedik a keverék, mire az elektronika rádúsít, felszökik az alapjárat, erre az elektronika elveszi az üzemanyagot, esik a fordulatszám, mindeközben az alapjárati motor nem képes annyi levegőt juttatni a hengerekbe, hogy ideális legyen a keverési arány, csak kullog az események után. Jellemző, hogy hidegüzemben a hiba nem jelentkezik, hiszen ilyenkor emelt alapjárati fordulatszámon, dús keverékkel üzemel a motor.
[link] -
#10726912
törölt tag
17 ezerért van új hűtő
Totál új. átszerelem, és mehet, nekem ettől olcsóbb kell. Bontóban biztosan találok, Kovácsnál 10 ezer alatt van (Kovács autó alkatrész). Kész a videó. Hamarosan nézhető, csak feltöltöm valahová.Szerintem youtube-ra.
U.i: hőgombát majd cserélek, ha bedöglik, hűtőtömítőt nem teszek bele, a motor hőfokát stabilan tartja, ezért nem fogom teledzsuvázni, így mosni sem kell. Kiegyenlítőm nem repedt, innentől minden csak a hűtőre korlátozódik. -
meroly
veterán
Valami szimeringek meg hátsó rugó, lámpa, izzó, búra stb ilyesmi, sok kis apróság.
Ja és a kipufogó mintha le akart volna szakadni, azt egyelőre felkötötte meg EGR-t kell majd még tisztítani. Fékek stb tavaly volt cserélve.
Sok a nyűg ezzel a kocsival, egyedül a fogyasztása, a kényelme és a rugalmassága kárpótolja az embert. Meg a felszereltség (légzsákok, abs, klíma stb). -
rob210
Topikgazda
Én nem megyek falnak, mert az én gumim benne sincs a tesztben attól én még tudom, hogy számíthatok rá, hóban is.
De te most mit csinálsz a verdikkel?
Bocs de nem hagyhattam ki. -
rob210
Topikgazda
De mentem Budapest Hévíz od vissza oda pálya előtte utána tank.
Vissza autóút előtte utána tank.Ami eltérés lehet az a nem egyforma benzinkút miatt lehet.
Tudhatnád, hogy kompi adatot nem írok be.Egyébként azon kivételes ember vagyok akinek többet mutat a kompija mint a valós fogyi.
De ezt már egyszer említettem. -
tresh
veterán
Könyörgöm olcsó húsnak híg a leve.. mindegy hogy német vagy francia ..mellesleg ha vettél volna annyiért egy 1.4 es 3-as golfot arra 2 szer ennyit versz el hogy jó legyen és akkor még mindig ott vagy hogy nem megy mert cask 60 paci eszik is és tekerhető kormány +ablakon kívül semmi extra nem lenne benne
-
giigz
veterán
És sikerült!!!
15k km után all time átlag: 6,99 l/100 km
Régóta várom már ezt, az elején rossz alapjárattal, fals levegőt szívott, minden baja volt, majdnem 1 évig 8 literes fogyasztással jártam. Aztán rendbe tettem az autót, és beállt a fogyasztás 6-6,5 literre kb. 1 éve volt a szívósor előfűtő cseréje, alapjárati motor csere, stb. Viszont egy 1 év alatt összeszedett 8 literes átlagot nehéz levinni, csak sok idő után sikerül, és mivel 6,5 körül járok vegyesben, ezért nyilván nehezen akart bemenni a vétel óta mért átlag 7 liter alá. Most viszont sikerült, 6,99!
-
Skizz
addikt
Viszont ha úgy állnak a csillagok/át akarnak baszni, akkor vehetek akármennyiért akármit. Megnézem hogy rozsdás -e, megyek vele egy kört, többet úgyse tudok meg róla, nem? Csak úgy általánosan kérdeztem, hogy jó irány -e ez az öreg Megane ennyiért, vagy van jobb is. Sajnos ennél több most nincs, meg még ott van az átírás, esetleg téligumi... de kocsi muszáj.
-
sladka_pani
senior tag
Teljesen átérzem amiket írtál, csak nálam egy öregebb 19-esnél volt ez a "nemakarokelszakadni" mizéria. Meg nagyobb összegről volt szó sajnos, de már egyszer írtam erről a storyt. Egyszer majd túllépsz és talán anyagilag is helyrerázódsz, akkor meg kellemes emlékek maradnak csak. Már én is csak úgy tudok a tizenkilencesre gondolni, pedig 5 év alatt majdnem minden hétvégén szétszedtem
-
tresh
veterán
Ha a saját kocsinkra cseréltem volna, akkor arra semmit nem kellene költeni, olyan állapotban van, mintha új lenne.
Mindig kell költeni az autókra ez ilyen és lehet pl a fókátok patika hibátlan 6-7 éves korára de lehet 1-2 éven belül arra is ráborítottál volna ennyit mint a megane-ra hisz abba is kopnak/ öregednek az anyagok és ahogy Rob is írta újabb autóknál az alkatrészek árai magasabbak
-
Mágus2
Közösségépítő
És ha már ott vagy, lengéscsillapítókat is cserélhetsz, átnézheted a gömbfejeket is, csak, hogy 100% legyen az a 100%, ne 65.
imyourfriend A 0-100 romlani fog valszeg, mert több lesz az anyag a vasban. Olaj a telókban, gumi a szilentekben, de vezetési élményben, biztonságban, kanyar sebességben javulna.
-
Pecc
őstag
Nem tetszik, ennyi a lényeg
Még annyit sem ér egy ilyen műanyagdarab (nehezen szokom meg, mostanában ismerkedem az alkatrészárakkal) A gyári disztárcsa tetszik, amit újan sehol nem találtam, illetve egy helyen 10k/4db használtban, ilyet se veszek.
Sly189 - Azért tescozunk, mert amik itt vannak, azok meg dupla annyiba kerülnek, mint a tescos
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- 11 GB-os RTX 2080 TI - HP OEM - garanciával
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
- LG OLED & OLED evo Televíziók -30%
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest