- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Djuree
félisten
válasz
Ferdzsoo #44599 üzenetére
nem úgy értettem, hanem hogy ha valami gagyi bukóm lett volna, lehet szét is tört volna ettől az ütéstől. csak a sharp teszt miatt írtam be, gondolom ez is megvan vagy 3-4 csillag...
amúgy haver volt kint indiában, a motorosokon nincs bukó, ott nem kötelezőmeg is van az eredménye gondolom...
-
.mf
veterán
válasz
Ferdzsoo #43083 üzenetére
Pár napja kaptam én is, márc. 16.-a és szept. 15.-e van nálam a két rész határidejeként.
-----
Más:
ma esti random motorvideó-nézegetés találata, eredeti és átépített Z1000-k. Egy része ízléstelenül ronda, egy része tákolt-gányolt, viszont akad köztük egy-két szép is, pedig én nem vagyok oda a retróért. -
shiNIN
tag
válasz
Ferdzsoo #42920 üzenetére
Nekem nem működik önigazolásként, mert Teresa 650-es, az enyém 250-es és Teresa eszik kevesebbet
Ez van. Könnyebb neki, egy hengeres is, erősebb is. Az enyém már országúton pörög, pályán pedig kicsit meghal. Lehet vele menni ott, akár 130-cal is, de nem érdemes, nem fogom maxon pörgetni, az nem esik jól egyikünknek sem.
De akkor mi van, ha valakinek kicsi és gyenge motorja van? Muszáj, hogy penge legyen mások szemében is valamilyen szinten? Nem elég, ha boldogok vagyunk vele és élvezetmotorozunk (vagy közlekedésre használva segíti életünk)? Én dícsérgetni szoktam, mert kedvelem a kicsikémet, de attól még tisztában vagyok a korlátaival, de nekem megfelel, az élet szép, csak legyen már tavasz, mert nem bírom tovább
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #42437 üzenetére
Amikor fent voltunk haverral Győrben RedBaronnál igaz neki 2007év végi és 2008as forgalomba helyezésű a motor (CBF600N) egy, két extrával 25000km van benne, új gumik, sportdob + gyári, túradoboz+ tartó.
Ezért 1.1et adtak volna ott, a tiedéért szerintem 900 környékén lehet adnának, érdemes őket megkérdezni, megvétel előtt csinálnak egy félórás felmérést rajta.
Ha gondolod kérdezz rájuk.
A másik van azért rendesen különbség egy CBF600 és egy CBR600F között, amit a Hornet tud azt a motorosok 95%nem tudja kimotorozni, hová kell több?
Az 1000 kategória bőven ráér ha majd egyszer azt mondod a CBRre hogy kinőtted, bár szerintem sosem mondanád ezt. -
-
-
zsoltee10
addikt
válasz
Ferdzsoo #42443 üzenetére
egyébként, most kikerestem a saját könyvelésemből, hogy kb. hogy viszonyul az er-6 fenntartása a cbf-hez.
olajcsere: 2,5L, szűrővel együtt Motul olajjal 7500Ft
gyertya: 2db iridiumos 42000km-ig tart, 4500Ft/2db
szelephézag 36000km-nél: 10k munkadíj az olajcserével együtt..
láncszett: 36000km, 35k
fékbetét: még nem kellett, valamikor 60000km környékén lesz aktuális...
villa olaj: 48000km, 2000Ft
fékolaj: még nem cseréltem, de 1500FtMég mindig az er-6 tűnik a legolcsóbban fenntarthatóbb mocinak a kategóriában.
-
zsoltee10
addikt
válasz
Ferdzsoo #42443 üzenetére
azta, hát ez húzós szerviz. gumi szettet 60-65k körül lehet kapni, ha forrás kell, priviben megírhatom.
A stratégia viszont szvsz nem tartható, ott bukik, hogy 1M-t nem kapsz a motorodért. Gondolj csak bele. 1,35M körül egy zsír szinte új Hornetet lehet kapni, akkor ki ad 1M-t a te motorodért? Nem bántásként írom, csak jelenleg ez a realitás. Az én rengeteg extrával felszerelt, költségmentes motoromért se adtak még 800k-t sem. Ezen nem javít még az sem, hogy az enyémben 50ekm van. Ha ráköltöd a 200k-t, még akkor se biztos, hogy 1M-t kapsz érte, így én amondó vagyok, hogy tartsd meg, és vegyél egyből 1.3CB-t, vagy CB1000R-t később. Addig a 200k-s szerviz előnyeit még tudod egy kicsit élvezni. Ráadásul, ha kétszer cserélsz, az tuti bukta, ha a motorok értékvesztését össze adod, plusz az átírási költség...
-
Djuree
félisten
válasz
Ferdzsoo #42437 üzenetére
sztem ne csináltasd meg a 25k-s szervízt. gondolom ha elmarad, és majd az új tulaj megcsináltatja, nem lesz gond belőle. sztem ha rendesen használtad, olajcsere, szűrőcsere minden volt, akkor nem lehet gond. egyáltalán mit csinálnak ezen a szervízen, mit néznek meg? 25k km alatt semmi baja nem lehet annak a motornak sztem, ha rendesen volt használva...vagy rosszul gondolom?
-
.mf
veterán
válasz
Ferdzsoo #42437 üzenetére
Én viszont arra szavazok, hogy maradj még egy kicsit a s*ggeden
Azt pedig el ne hidd, hogyha veszel egy használt motort, az tényleg költségmentes lesz. Mások is úgy gondolkoznak, mint te, eladás előtt már nem szórnak rá sokat. Még a "kevéskm-esek" esetében is, már amennyi abból igaz. 3900km? Közben 2007, túraplexi, spéci ülés, hja, én meg a jótündér. -
Integra
titán
válasz
Ferdzsoo #42055 üzenetére
hehe, először megkell majd szoknod az érzést, hogy mindjárt eldobod, mert annyira hegyes az eleje, folyton azt fogod hinni, hogy most ugrod át a kormányt.
volt para az elején nálam is, csoda, hogy nem dobtam el.. kell pár ezer km, hogy megszokd az érzést és ne lepjen meg. úgyhogy csak ésszel
amúgy meg ja, naked gépek nyugger korra valók -
Integra
titán
válasz
Ferdzsoo #42053 üzenetére
azzal is jól jársz
conti race attack van most enyémen is, és bitang jó gumi, csak a metzeler tök más technikát használ és ezért nem fog olyan gyorsan elkockásodni. mert a race attack az utcai engedélyes verseny gumi igazából, ennek megfelelően el is fogy
ha túrára, akkor pláne az m5 interact-ot mondanám neked, szintén a fent említett indok miatt. -
alvaro
senior tag
válasz
Ferdzsoo #42033 üzenetére
Éppen nem (bár van egy tagunk az f650.hu-n, aki nagyon szereti őket), hanem Metzeler Z6. Tavasszal pedig én is cseréltetek, mert már elég kopottak (érdekes, lehet, hogy az első kopottabb
) így 24000km után. Azért pár ezret még kapnak a nyakukba, az előző szettet is jobban lejártam
(Reméltem, hogy lesz bennük 30k, de szerintem azt már nem várom meg, slicket mégse akarok csinálni az elsőből
)
Amúgy a magam részéről elégedett vagyok velük, csak épp közvetlen összehasonlítási alapom nincs, mert az előző szett is Z6 volt. Egy dolgot tudok csak 100% biztosan, hogy a Ciliegián lévő 6 éves shinkóknál tuti jobban fognak. Mondjuk ezt borítékoltam volna amúgy is. Szóval tavasszal 2 pár gumi cseréje lesz. -
.mf
veterán
válasz
Ferdzsoo #42002 üzenetére
"Én robogókhoz nem, de annál nagyobb gépekhez mindenképpen kötelezővé tenném az oktatást! (NEM A VIZSGÁT!)"
He? Most is van, nem?... Vagy te a vezetéstechnikai tréningekre gondolsz, mert avval én is egyetértek.
De a többivel nem értek egyet. A robogó továbbra is motorhoz van közelebb, mint autóhoz, tehát ahhoz nem autós, hanem motoros tanfolyam (és jogsi) kell. Egyáltalán nem jó a rendszer így, ahogy van, mert csak két egyszerű és összefüggő tényező mentén szabja meg a határokat: a köbcenti és a teljesítmény, és nem veszi figyelembe, hogy milyen kivitelű jármű. Ehelyett úgy kéne megbontani, hogy pl.
- smkp (amin tényleg csak kiegészítő a gépi meghajtás, megy emberi erővel is)
- robogó I. 200ccm-ig
- robogó II. 200ccm-től
- motor I. 250ccm-ig
- motor II. 250ccm-től
- quad
Ezekhez természetesen a tananyagot is át kell alakítani (robogónál ugyebár nincs váltó, így nem kell hozzá sok gyakorlás-megszokás), és evvel a tanfolyamok díjrendszerét is. -
Gaboman
nagyúr
-
zsoltee10
addikt
válasz
Ferdzsoo #41960 üzenetére
egy dolog, hogy az ember megszokja a lóerőket, és azt mondja, hogy ejj, húzhatna kicsit jobban is. Egy másik dolog, hogy valóban szükség van rá? Én még a 72 lóerőhöz is hosszabb áttételt tettem fel láncszett cserekor, pedig így gyengébbnek hat. Bőven elég ez is, főleg a mai drága benzines időkben. egyre kevésbé bánom, hogy a motorcsere nem jött össze.
-
Kígyó
senior tag
válasz
Ferdzsoo #41649 üzenetére
Hidd el az alapveto problema ritkan az hogy valaki sokat eszik. Inkabb az hogy fogalma nincs mit csinal. Pedig 1-2 ora guglizassal es olvasgatassal kiokosithatna magat a temaban annyira amennyire egy atlagembernek eleg.
Nekem peldaul [ez] a cikk is tetszik. Lehet vannak benne kis pontatlansagok(nem tudom, nem vagyok szakember), de probalja nem tul tudomanyosan, az atlag szamara erthetoen eloadni az elmeletet.
Azok a cikkek se rosszak, ahol a teveszmeket, tevhiteket soroljak, magyarazzak. Azokat ugyanis nem art mar az elejen kiirtani az elmebol.. -
Kígyó
senior tag
válasz
Ferdzsoo #41645 üzenetére
Sztem alapvetoen nem azert gondolja mindenki akinek egy csopp esze van, hogy ez baromsag, mert nem igaz. Hanem inkabb olyasmi okok lehetnek a hatterben, hogy az ember 2 dolog miatt nem akar kover lenni. Az egyik a kinezet, masik az egeszseg. Na most ha nem eszel, akkor ott vagy ahol a part szakad. Se jol nem fogsz kinezni, se nem egeszseges.. Es akkor meg finoman fogalmaztam..
-
TayRol
nagyúr
-
Integra
titán
válasz
Ferdzsoo #41639 üzenetére
alapvetően azt gondolom, hogy aki eszik és nem mozog, az lehet kövér. a genetika nagyban bejátszik, ahogy idővel az életkor is, vannak szerencsésebbek, vannak kevésbé szerencsések.
enni kell rendesen, sokat, ésszel válogatva, mindenből egy kicsit, és edzeni kell keményen. nem kell sokat tudományoskodni, tök felesleges. égetni kell a felesleges kalóriát és az erőnlétet, állóképességet, a funkcionális erőt fejleszteni.
akire könnyen megy a zsir és könnyen is ugrik le, annak jobban kell vigyáznia, jojo effekt miatt.
a futás meg elég kétes történet, főleg hogy az emberek 99,9%-a rosszul fut, nem csodálom, hogy idővel mindenkinek szétesik a térde, a bokája.. -
alvaro
senior tag
válasz
Ferdzsoo #41544 üzenetére
Én is A-val kezdtem (29 évesen tettem le végül), és nem volt sétegalopp - pedig a biciklis előélet megvolt. De azért a bicikli csak egy súlytalan csőkupac, ami ráadásul (eltekintve egyes helyzetektől) addig megy, amíg tekerem. A motor sokkal nagyobb súlyánál (átfordult az arány, azelőtt én sokkal nehezebb voltam a "lovamnál", hirtelen ez durván megváltozott) és saját hajtásánál fogva sokkal önfejűbb jószág
És ezek előjöttek - érdekes én nem annyira a forgalommal szenvedtem meg, nekem a rutin volt a tortúra.
-
shiNIN
tag
válasz
Ferdzsoo #41521 üzenetére
Én is motoroztam volna, de dolgunk volt Fehérvárott, Teresa pedig gyengélkedik, úgyhogy ülhettem utasként a saját motoromon gyönyörű időben
Utána még mehettem volna egy kört, de elég volt egyszer esni aznap. Bár én valszeg nem az első féket erőltetném vizes úton, cserére érett 6 éves gumival, de ki tudja. Alvaro nem annyira pöpec Cilin, mint a saját motorján, amin a gumi is sokkal jobb...
Örülök, hogy Cili könnyű kis motor, de sosem kellemes élmény, ha alászorul a lábam. Bár az legalább nehezebben törik el, mint a kezem. Megdagadt kicsit és fáj, de ennyi, a többieknek semmi bajuk, csak a bal tükör tartója fordult el, de azt könnyű orvosolni.
Néztünk guminyomást és tankoltunk, 348 km-nél. Ebből 126km két emberrel, dobozzal, beöltözve, télen... Ehhez a 2.89-es átlag egész szép.
Még nincs nagy motorozáshiányom, novemberben mentem vagy 1200-1300 km-t... Majd meglátjuk, mi lesz a hónap további részében. -
yodamastah
őstag
válasz
Ferdzsoo #41494 üzenetére
Hasznalt nem jatszik? Akra titan versenyrendszert 90k-ert vettem 2008ban, majdnem uj allpotut
Amugy szerintem titant ne vegyetek. Ha egyszer megserul nagyon kevesen tudjak heggeszteni. Acel dobot meg barki tudszinte javitani... Persze nehezebb, de meg enis inkabb acel rendzert hsaznalok, mert azzal nincs nagy gond ha odaverem
-
Integra
titán
válasz
Ferdzsoo #41387 üzenetére
azért ez lol, gyárilag felszerelik a gépre, beállítják, majd jön a fakabát és azt mondja hogy ez zavarhatja a szembe jövőt.
a csálé fos gagyi xenonok meg a rosszul beállított fényszórók nem zavarják az idiótáját?? bekapcsolt ködlámpás autósókkal mi van? vagy azt leszarja, mert abba nem lehet gyorsan belekötni meg dolgozni kéne vele???
természetesen az egész kresz el van avulva, tehát nem csak őt hibáztatom, rohad az egész rendszer, ahogy van.
vicc -
shiNIN
tag
válasz
Ferdzsoo #41166 üzenetére
Az én AGV-m nem jutott el odáig, hogy nagyon kopjon... Múlt télen, mikor egyszer-kétszer mentem utasként, elegem lett belőle. Konkrétan szélvihar volt benne állandóan s a fülemet is hajlamos volt összegyűrni, hiába nem volt túl szoros, persze az nyilván emberfüggő.
Most egy Lazer Dayton sisakom van, baromi kényelmes, halkabb és nem uralkodik benne a szél. Cserébe nyáron (inkább csak alacsony sebességnél) meleg, de ez annyira nem probléma. Én úgyis hajlamos vagyok felhajtott plexivel menni. Ha nem dícsértem még eleget Ciliegia nagy plexijét, szóljatok -
zsoltee10
addikt
válasz
Ferdzsoo #41163 üzenetére
NZI-t én is ajánlom, páromnak is olyat vettünk, nagyon igényes az egész, a plexi megdöbbentő. ki lehet fordítani, annyira hajlékony, nem lehet eltörni.
Az egész belseje nagyon profin szellőzik, és kiemelkedő a komfort, párom imádja. nagyon puha velúr belseje van, egyből felszippant minden nedvességet, mint a sejem, olyan a tapintása. Ugyanolyan árkategóriás Nitro bukóm össze szégyellheti magát mellette. Ja és a fülnél ki van hagyva a hely a kommunikációnak...
Amúgy nekem is aktuális a bukó vásárlás. Én viszont olyat akarok, ami felnyíló, beépített szemüveges, pinlockos. Schuberth C3-at nézegetem, de ennyiért nem veszek bukót.
HA valaki hall, lát C3-at akcióban, sikítson! Köszi. -
zsoltee10
addikt
válasz
Ferdzsoo #40913 üzenetére
újan szerintem baromira túl van árazva, ráadásul ordít, hogy a cbr pofája nem illik hozzá. ezen kívül azt olvastam, hogy túrás szemszögből ez a CBR féle lámpatest nem a legjobb.
A kawával is az az egyik bajom, hogy gyenge a világítása. Xenont nem merek, mert ha itthon nem is törődnek vele, külföldön hátha egyszer lekapcsolnak miatta. Így meg életveszélyesen gyenge.
-
-
Integra
titán
válasz
Ferdzsoo #40839 üzenetére
nagyon merev vagy. amikor szlalomozol nem csak azt tanulod hogy szlalomozz, visszafordulj.. legyél picit nyitottabb
hanem helyes gáz és hátsófék használatot, helyes testtartást és tekintet hordozást is tanulsz egyszerre.. szerinted egy kereszteződésben ezeket nem kell használni? dehogynem.. észre se veszed, hogy mennyi mindent alkalmazol ezekből naponta.. de ehhez tudatosan kell motoroznod, mert ha ennyire lenézed amit tanultál és negatív véleményen vagy, akkor esélyed sincsen arra, hogy beépítsd a napi motorozásodba. akkor valóban semmit sem ér az egész. -
Integra
titán
válasz
Ferdzsoo #40823 üzenetére
ez azért van, mert nincsen meg a tapasztalatod és nem gyakoroltad biztonságban, hogy kell ezt rendesen csinálni. nincsen ezzel baj, csak el kell menni és megtanulni helyesen csinálni. minél később mész, annál inkább idegződik be a rossz motorozás, annál nehezebb lesz jól motorozni.
ez a behúzott kuplunggal motorozás veszélyes. ráadásul messziről látszik, hogy ki megy így, bizonytalan kolbászolás az autók között, nincsen megfeszítve a motor és nincsen egy határozott lassú sebesség és egyenes vonal.
valóban elsőre fura és ellentmondó, hogy az álló autók között, gázt húzol és kuplungot csúsztatsz összeültetett futóművel, de ha megtanulod hamar ráérzel miért így a frankó
sose bánd azt a 40rugót egy ilyen tréningre, mert többszörösen visszahozza az árát, magadért teszed! -
Kroni1
veterán
válasz
Ferdzsoo #40766 üzenetére
Jahh. Én is most készülődök felülni a paripára, de mostanában én sem fogom már sokat használni, mert aggódom, hogy a 20W50-es olajjal nem nagyon tesz jót neki a 0 fokban történő indítás, mert ilyen hidegben már eléggé összeáll.. Azért tettem bele ilyet, mert a srác is ilyennel nyomta, akitől vettem a mocit, de azt hiszem 10W40-es ebből a szempontból jobb választás lett volna, mert az jobban bírja a hideget..
-
alvaro
senior tag
Aktív témák
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- Wimius W2 okosprojektor / Számla + Garancia / 30 000 Ft
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 16GB 512GB 15.6 új akksi 1év garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest