- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Nippon #41386 üzenetére
Nem, sajnos igazad van, nem szabályos. A mi csoportunkat a rendőr is megállította, elől ment a srác és 2 hella fényszóró volt neki fent, és mondta is a rendőr hogy nem gyári/szabályos változtatás ezért kapcsolja le, mert zavaró lehet másoknak. Mondta hogy örüljön hogy nem ír rögtön papírt hanem csak megkérte hogy kapcsolja le.
Szóval büntetés jár érte alapból. -
yodamastah
őstag
válasz
Nippon #40911 üzenetére
SZerintem a gagyi rugostag elobb adja fel mint a nem elegge merev lengovilla. Nekem legaabbis ez a tapasztalat az atltalam probal tura/turasport motorknal
De mentem mar 600as fazerrel gixxerek utan szerpentinen ugy hogy neha 2 kerekkel csusztam kanyarban, ott se a lengovillat ereztem kevesnek hanem a gumit
Lattam a Talmat nem egyszer utcai turamotorral baromkodni palyan, ot se nagyon zavarta a fos lengovilla abban ohgy kerulgesse az atlag sportmotoros benakat
-
Integra
titán
válasz
Nippon #40849 üzenetére
na ezt akkor újra megnézem a füzetében az ajánlás szóra különösen figyelve, ha bp-en vagyok, ez kimaradt nálam, köszönöm az érszrevételt
nekem se volt soha benne, első olajcserénél ment bele a 300v 10w-40, de lehet, hogy tavasszal akkor 300v 10w-50 megy a helyére, jóval többet akarok pályázni jövőre, mint idén sikerült. -
Integra
titán
válasz
Nippon #40639 üzenetére
absz megértem a barátnőd
én sem szívesen küzdenék az rr-en második személlyel, egyszerűen nem arra való.
a két kipuffos az első gsx volt és modellfrissítéskor váltottak 1 kipuffosra?
cb-nél egyetlen japán céget találtam, aki gyárt hozzá komplett leömlő+kipuff rendszert 2 kipuffos kiépítéshez, gyönyörű a hangja, elképesztően szépen muzsikál és persze a minőség is ott van.. csak az ára mire bejön mo-ra.. teljesen felejtős. minden jó csak a japóknak marad meg -
Integra
titán
-
Daywalker
addikt
-
Integra
titán
válasz
Nippon #40629 üzenetére
az euro3-as cb már automata szivatós többek közt, nincsen az oldalában a manuális szivató húzókája, ami szerintem vérciki volt már megjelenéskor is..
szóval az egész szenvedés és gondozás mentes ahogy van.
továbbá átdolgozott elektronika, pár alkatrészen finomítottak és változtattak, valamivel alacsonyabb fordulaton jön a nyomaték, jobb környezeti besorolás, kedvezőbb biztosítás és adó. ez volt tulajdonképpen a modellfrissítése a gépnek. 2009-es gyártási évtől azt hiszem.
hogy a mo-n az euro besorolás kedvezményesen hat e a biztosításra és az adóra, ez jó kérdés, remélem igen. de ettől függetlenül is már csak az automata szivató miatt is azt érdemes venni. -
Ferdzsoo
addikt
válasz
Nippon #40496 üzenetére
Szerintem az nem régebben kezdéses motorozás kérdése hogy vészhelyzetben csutkára markolok a fékre és dolgozik helyettem a rendszer, vagy nekem kell megtalálni a csúszáshatár pontját.
Én elhiszem hogy sokminden kérdése a fékhatás, de láttam hogy mennyivel messzebb álltak meg a többiek a teszt során(száraz úton). Engem ez már ott tökéletesen meggyőzött.
A lényeg hogy én biztosan nem vennék abs nélküli motort. Persze ki mire használja... -
Ferdzsoo
addikt
válasz
Nippon #40479 üzenetére
Jólvan látom te még nem teszteltél fékutat sima és abs-es rendszernél, ajánlom hogy végezd el és meg fogsz lepődni.
Lehetsz bármekkora fékezőkirály száraz úton is rádver az abs.(Konkrétan a Hondáéról beszélek, azt ismerem.)
És ha kanyarba ugyanúgy baszhatom az azt jelenti hogy nem rosszab csak ugyanolyan szar, szóval akkor az miért hátrány? -
Daywalker
addikt
válasz
Nippon #37026 üzenetére
Csak annyit, hogy én is a Prop-Tech-es srácokhoz járok. Pont ma vittem oda a gépet szelephézag állításra.
Képes vagyok oda járni Pestről, mert jó áron és jól dolgoznak, totál korrektek. Akkor esett le az állam először és járok oda szervizre, amikor a lánc, lánckerekek, olaj, olajszűrő és fékfolyadék cseréért elkértek 8 ezer forintot - máshol csak a lánc cseréje 10-12 ezer, ami rohadt nagy lehúzás. Nem sok helyet láttam, ahol nyomatékkulccsal és menetrögzítővel huzigálják a csavarokat...na náluk igen.
Ja és persze jól fel vannak szerelve, homokfúvótól a centírózó gépen át a ram air-es teljesítménymérő padig. Nem riadnak meg, ha hozzá kell nyúlni a blokkhoz vagy az elektronikához, nem csak az olaj- és fékbetét cseréhez értenek, mint rengeteg helyen.
Marha sok melójuk van, gyakran egy héttel előbb be kell jelentkezni.
Szóval nagya Prop-Tech-es srácoknak.
-
Integra
titán
válasz
Nippon #34892 üzenetére
akkor tényleg mázlim van, vagy én nem is tudom, de én ilyen gyökereket soha nem fogtam ki. azt nem mondom, hogy ilyen nincsen, mert nem igaz, de valahogy soha nem akadok ilyenekbe.
hája, amerika a másik véglet, le is durrant egyből ha hülye vagy, de arról sem hallottam még, hogy aki kormányon pihentette volna a kezét ellenőrzéskor és nem csinált semmit, az most temetőben feküdne. kétségtelen, az se teljeseno normális odaát. vagyis csak számunkra.na pontosan ezért fogom be a pofám és nyelem le a keserű pirulát ha kell, mert nekem sem idegrendszerem, sem kedvem, sem még több pénzem nincsen más hülyeségére. ahhoz már nagyon durva dolognak kéne történnie, hogy másképp cselekedjek. de igyekszem erre sehol okot adni.
-
válasz
Nippon #34892 üzenetére
Amikor Persuékkal mentem Kakucsra, főúton körforgalom, keresztben nyomvályú, mellette évek óta gyűlő téli szóróanyag. Hát, a vályún rámásztam a szóróanyagra, ott meg elfeküdtem. Felhívom rendőrséget, mondom, hogy itt-és-itt ez-és-ez történt, legyenek kedvesek kijönni és helyszínelni. Azt mondta, hogy csakis feljelentés terhe mellett tudja kiküldeni a helyszínelőt
Mert biztos gyorsan mentem, nem a látási, és útviszonyoknak megfelelően közlekedtem. Volt vagy 30 fok, látótávolság kb 100km-ben korlátozódott a Föld görbülete miatt. Na mindegy. Kárt benyeltem, utána kiokosodtam
Az való igaz, hogy hivatkozhatnak erre a jogszabályra, csak valamiért (ki tudja miért) véletlenül, (de persze csak véletlenül) mindig elfelejtik a jogszabály második részét említeni. Miszerint: "... a közút kezelője köteles az útburkolatot balesetveszély-forrás mentesen, közvetlen környezetét pedig tisztán, és kulturáltan tartani." Az már csak hab a tortán, hogy a telefonos rendőrnek nincs joga eldönteni, hogy mi történt a helyszínen. Simán feljelenthettem volna érte kötelesség-szegésért többek közt.
Amúgy nincs bajom a yardal (elvégre társ-szerv) de amikor az eszméletlen embert letakarják fekete fóliával, az azért meleg...Legjobb tudomásom szerint van valahol az észak-keleti részen egy polgármester, aki feljelentette a közútkezelőt az utak állapota miatt.
"A rendőri tevékenység jelenleg az autósok és motorosok basztatásából befolyó adószedésre korlátozódik és ez nekem nem tetszik."
Ezzel pedig elmondtál mindent.Integra: Téged is értelek, értem amit mondasz, csak téged még nem sz.pattak meg a rendőrök egyszer sem. Párszor megkaszálnak, párszor szarnak majd a fejedre, aztán másként fogod nézni a dolgokat. Ne a német rendőrséget vedd alapnak.
-
-
Integra
titán
válasz
Nippon #34890 üzenetére
ez sajnálatos, teljesen megértem, hogy indulatos vagy, én sem viselném másképpen azt hiszem. de csak ismételni tudom magam, ez nem jogosít téged fel arra, hogy ne állj meg. ha pedig megteszed, vállald a követkeményeit. jelenleg a törvény az, hogy ha a redőr leint, megállsz. az, hogy ezt fogösszeszorítva teszed vagy sem, egy másik történet, de megállsz.
és emellett jogi úton megpróbálhatsz elégtételt venni a kiérkező rendőrökön ha úgy érzed. -
Integra
titán
válasz
Nippon #34887 üzenetére
tudjuk, te olyan fasza gyerek vagy, hogy nem állsz meg nekik.
én meg gyáva, megállok nekik, ez van.
valamiért soha nem volt gondom velük a 15 év alatt, talán azért mert nem úgy állok hozzájuk, hogy mocskos rendőrök? tudom, ma az a divat ahogy te meg tüzi gondolkodik, de ti meg meg is érdemlitek, hogy így gondolkodtok. én meg vígan elvagyok, mosolygok, pozitívan, a rendőrökkel is jól szót értek. mentalitás... mentalitás...
és ha még meg is szívatnak egyszer, akkor is megkell állni legközelebb is. ez nem kérdés. te ugyanolyan hibás vagy, mint azok a rendőrök akik valóban szemetek. de te aztán ne mutogassál, mert semmivel sem vagy különb.. -
TayRol
nagyúr
válasz
Nippon #34887 üzenetére
azert ez nem torvenyszeru.
viszonylag sokat kozlekedem, igaz, csak az orszagon belul, de 10 ev alatt a ket kezemen meg tudom szamolni, hanyszor allitottak meg es mindig kedvesek voltak, pedig ezek az orszag kulonbozo pontjain voltak. de ez a tobbet nem allok meg eleg drasztikus elgondolas. szerintem. -
Integra
titán
válasz
Nippon #33481 üzenetére
erre gondoltam. ráadásul a tank le van süllyesztve a vázba, előtte az airbox.
nemtom, hogy tartós használat mellett ilyen tankoknál mennyire masszív egy ilyen kapaszkodó. az biztos, hogy nem olyan masszív az egész, mint egy régi, klasszikus fémtankos történet. és ha véletlen beleakad az ember egy ilyenbe szélsőséges esetben.. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Nippon #32554 üzenetére
Ki beszél jelzálogról,miért kellene hozzá fedezet,majd ha 3-4milliós gépet akarnál venni és 90-100 ezret keresnél akkor kellene.
A bankok a legjobb esetben 9-10 szeresét adják meg a nettó fizetésnek.
Ha most keresel 110000Ftot akkor 1.1 milliót feltudsz venni és nem kell hozzá ingatlan.Személyi kölcsönnél eladod a motort és törlesztgetsz tovább, nagy biznisz... Ha kifizeted, akkor meg ott is van lezárási díj.
Eladod a motort betörleszted a hitelbe az eladási árát,a többit nem írom meg nem ide tartozik,de ésszel kell csinálni!!!
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Nippon #32258 üzenetére
szivesen bemutatlak szomszéd néninek.civic sedan, kb 1999, 1.4i 90ló.100e km,tuti ennyi,mert első tulajnál azóta is.mindig 10e ft fölötti olajat vett,szervizkönyv máig vezetve.sosem padlózza,pláne nem hidegen.és bizony 10e km alatt az olajat után kell tölteni,mert elfogyna.porszem nincs sosem rajta,hamarabb letakaritja.
és van a kocsinak bármi baja?őő,nincs,de van egy magyarázatod,már látom:füllentek valahol,esetleg gyártási szórás.meglehet.
engem is zavarna,ha zabálná akármelyik járgányom az olajat,de elfogadom,hogy van olyan blokk,ahol ez normális.mivel nálam szempont ez,magam hülyesége miatt(nem tudom megmagyarázni),ezért próbálok olyan egyedet választani,ahol ismerten nem eszik oaljat.
-
Integra
titán
válasz
Nippon #32242 üzenetére
faszom, gyere ide, aztán nézd meg bazmeg, hihhhetetlen ez a kurva nagy szakértés a másik autójához, te nyaltad hegyesre a piramisokat vagy mi a fasz van?
ok, akkor egye az olajat a szemedben, mert neked a vti is ette. hány haverom akinek se b18, se k20 nem eszi az olajat. mindegy, hagyjuk, csak felbaszom magam az ostobaságon..
11 év alatt egy termosztátot kellett cserélnem rajta két hete. ennyi.
ezt az állítom nekedet meg megint hagyjuk, leszarom, valszeg a tied nem a legjobb állapotú volt soha, akármit is hittél (már ez önmagában megmosolyogtató), rakás másik volt, van ami NEM eszi, se b16, se b18, se k20.. ott valami nem volt kóser, ilyen egyszerű. de ebből levonni az összes többire, hogy ezek ilyenek.. lol, ne alázd már magad. -
Integra
titán
válasz
Nippon #32236 üzenetére
nincsen, miért lenne? megyek eleget vele 200-240 között, hidd el.
egyszerűen karban van tartva és nem hülye fasz módjára hajtom, hanem ahogy kell. tudom melyik olaj, majd még meglátom, lehet, de nem tervezem.
jó az edge is, ha a nagyfordulatú m-es motorjaihoz a bmw, és a ferrari is gyárilag jóvá hagyta és ezt önti bele, akkor nehogy már szar legyen ebbe. -
Integra
titán
válasz
Nippon #32228 üzenetére
igen, én is mindig viszem az olajat amit külön veszek meg az adott autó vagy motorhoz, arról nem is beszélve, hogy sokkal jobb áron tudom megvenni, normálisan számlára. fogalmam sincsen amúgy az rr-be mit öntenek, majd ha láttam a szervízkönyvet. gyanítom valami castrol-t öntenek. természetesen ez is az évek alatt jött így össze, mobil-1 az általános, ebből veszem a motortípushoz megfelelőt, illetve egyedül az én autóm kap castrol-t. soha nem volt egyikkel se rossz tapasztalatom, ezzel koptak össze, olajfogyasztás zéró, így jók. mikor megnéztük az inti blokkját 100ezres nagyszervíznél, mert új szelepfedél tömítést is előír erre a szervízre, gyakorlatilag újszerű volt minden. pedig ez azért kap rendesen. szóval ez a castrol edge beégés dolog is szerintem valahol sántít, máshol kellene keresni a hiba okát.
köszönöm szépen
-
NFree
addikt
válasz
Nippon #31515 üzenetére
Azért azt nem ajánlom, hogy gonoszkodjunk velük mert úgy is mi szívunk a végén , hál isten én azért mondhatom van egy két kivétel , de hát sajna azoknak is teljesíteni kell a parancsot , beszélgettünk erről sokat az ismerősömmel jó arc motoros rendőr, ugymond ha nem muszáj nem piszkáják a mocisokat, de van egy két motoros közt is paraszt töbnyire a fiatal pénzes apuci kedvencei tisztelet a kivételnek.
Örülök egyébként , hogy nem esett nagyobb bajod a balesetben, viszont általába aki ugy járt mint mondjuk te azokat eddig mindíg megvágták még +ba
-
Picco
addikt
válasz
Nippon #31189 üzenetére
azert mert majdnem mindenki felvenne egy turazas alkalmaval rajtad kivul.
de tudjuk hogy neked soha semmi nem jo ami itt a topicban az atlagnak tetszik, vagy kiprobalna vagy valami.
nemtom h a tobbi topiclako hogy van vele de en mar marhara unom h a kommentjeid 90%-a kotekedes. -
emvy
félisten
válasz
Nippon #31193 üzenetére
Jok ezek a sokszazezres sisakok. Mondjuk meg soha, egyszer sem hallottam olyat, hogy valaki azert halt volna meg, mert a negyvenezres sisak nem birta az utest a fejen. Ha mar a sisak torik, akkor valoszinuleg akkora a lassulas, hogy egyebkent mindegy.
Maximum a kenyelem, belso felepites, pinlock, szelzaj miatt vennek 100e folotti sisakot.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Nippon #31189 üzenetére
...én sem értem mi a baj egy felnyithatóval. Olyanom volt mindig is, jelenleg egy Nolan N102 személyében. Egyszerűen a legfőbb ok, nálam is a praktikum. Városban melegben felhajtom, országúton meg lecsuk...
Mellesleg ha valakivel pofáznom kell, nem kell levetni, stb, stb.. -
Integra
titán
válasz
Nippon #31119 üzenetére
azért remélem megy az angol és el is olvastad az írást...
utána néztem a contour-nak, most már újabb van a piacon, az gyanítom legalább olyan jól teljesít mint a force. ez egy viszonylag régi cikk.
akkoriban még komplett l2-es testpáncél se volt a forcenál, csak később jött meg. -
Integra
titán
válasz
Nippon #31113 üzenetére
persze...
azon a szinten mindegy milyet kapsz, mert mindegyiknek teljesítenie kell a biztonsági szintet, csak akkor szerepelhet szortimentben, aztán pedig az összeg a lényeg, hogy mi szerepel a szerződésen.
ha a force vagy bármelyik másik cég ráfizetne a jelenlegiekre, amelyik soft technológiát használna, akkor most mindenki abban lenne, akinek többet fizetnek. -
Integra
titán
válasz
Nippon #31101 üzenetére
hát maradj a keménynél.
átkell állni fejben rá, hogy bizony a soft rendszer működik.meg hát az nagy királyság hogy snowboardozáshoz is felkapom és mintha nem is lenne rajtam, ugyanakkor ordas jól véd. áldom a napot hogy kifizettem rá a valag pénzt, a legkevésbé sem bánom.
-
.mf
veterán
válasz
Nippon #30863 üzenetére
Kisköbös utcai KTM funbike? Nájsz. Viszont ha 250ccm-es lett volna, nem csak teljesítményben nagyon lekorlátozott 125-ös, akkor még veri-veri nájsz is lehetne. Kár.
A 690R Duke marha jól néz ki, nagyon jól passzol hozzá az a festés.
A BMW viszont nem bejövős, az ára pedig már alapból vicc, az "M-esítés" (márha volt, s nem csak egy kis kipufogó- vagy gyújtástérkép-tuningban és új festésben merült ki) után pedig főleg az lesz... Igaz, ebben semmi meglepő, már évek óta, a sorozatos aszimmetrikus, amorf fejidomok óta tudni lehet, hogy valami elég ütős anyagot szívnak -
Integra
titán
válasz
Nippon #30768 üzenetére
szerintem meg nem teljesen van így, és pont az intim jó példa erre. nem kell túlmisztifikálni az integrát sem, mert alapvetően egy civic platform. de! és itt a de..
hallatlanul jól megmunkált, végtelenül precíz ksi mechanikai csoda az egész. minden tökéletesen működik mindennel, a motor, a váltó, a hajtás, tökéletesen harmónizál, elpusztíthatatlan, 100e km után is olyan a váltóm, hogy miután átadtam egy körre a porsche szervíz vezetőnek, csak pislogott, hogy milyen váltó van benne, milyen a hangja és elsőkerék hajtás ellenére milyen kanyarban. elvolt képedve. túlárazott volt 10 éve a maga 7 milliós árával? hogy 10 évesen is megkapok érte itt majd 4 gureszt? ja, lehet..
de a minőség az elvitathatatlan, hogy átvan gondolva, meg is lett ennek megfelelően építve és nem spórolták ki az anyagot az alkatrészekből.
10 év és közel 100e km után a hátsó hosszanti lengőkarjaimban a két nagy szilent kezd repedezni, most vettük észre tüv vizsgán. mutass még egy autót ami ezt így tudja ebben a kategóriában. egyet se fogsz találni.
nincsen idegeskedés, nincsen para, vannak kiszámítható és kalkuláható költségek, maximáis megbízhatóság, ordas nagy örömmel és praktikummal.
na így vagyok a nagy cb-vel is és ezért kerül annyiba amennyibe. a cb ugyanilyen főnyeremény, csak két keréken.
nekem nem éri meg hogy veszek valamit olcsóbban, aztán szervízben szopok meg alkatrészcserékkel. nincsen erre sem időm, sem energiám. inkább piaci ár felett veszek valamit, de az nyújtsa azt amit én elvárok és úgy ahogy azt elvárom.
megmondom őszintén, hogy a vfr-ben nem bízom ennyire mint a cb-ben. -
Integra
titán
válasz
Nippon #30754 üzenetére
téged sem értelek, foshalomnak tartod, de azért veszel egyet. mit mondasz arról amit tényleg szeretsz? fostrágyaszarkupac?
oldschool kiforrott maximálisan megbízható és jóindulatú motor, amin a krómozott alkatrészek is fémek és nem műanyagok, óramű precizitású, összehangolt szerkezet, amin olajcserét és gumicserét végzel és szevasz.
az, hogy hogy néz ki, ez meg erősen szubjektív.
azért a 2008-as modell minden tekintetben rendben van, és jó áron meg lehet már csípni, minden környezetvédelmi előírásnak megfelelve. -
Picco
addikt
válasz
Nippon #30754 üzenetére
asszem ma veszek egy baltat es nekiallok az XTnek, hatha cb1300 lesz belole
kicsit szerintem tulsagosan kritikus vagy a cb-vel szemben, meg kicsit eros jelzoket hasznalsz pl.: foshalom....van akinek az az alma h vesz egy ilyen motort mert ez jon be neki es megtartja iteletnapig...de neked csak foshalom..
miert is? mert nincs benne az ossszes baromijolhangzo ujitas/marketingduma? szerintem az a motor anelkul is eleg jol megykicsit oldschool meg stb, de nem is verpistike ala valo.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Nippon #30754 üzenetére
szegeny cb-nek az a pech-je, hogy van (volt) a bandit 1.25 (1.2), akcioban majdnem felmillioval olcsobban, es az emberek inkabb azt veszik (vettek). ha nem lenne bandita, a cb sokkal sikeresebb lenne szerintem. mert amugy nem 'olyan' draga, csak a konkurenciahoz kepest.
-
Integra
titán
válasz
Nippon #30745 üzenetére
nem kötekedés képpen, de nézz rá bármelyik motorra ma.
melyik indokolja az árat, ami rajta van? mindegyik megvételkor veszít kapásból 20%-ot az értékéből.
12ezer euros motort 1 évesen már 8ezer körül megkapni. olyat, ami még csak 10e km-t se ment. ez van. az elavult foshalommal meg nem tudok vitatkozni, nem is kívánok. -
Integra
titán
válasz
Nippon #30669 üzenetére
emlékszem anno egy ismerősöm mondta: meg ne vedd a 600-as ss gépet, mert kinövöd egy év alatt és buksz rajta, vedd az 1000-res sbk gépet, az a király meglátod..
naja, csak a srác infiniti fx45-tel járt, aztán hamar rájöttem, hogy nála az ezres bringa a kötelező protokoll motor, mert a haverok kinézik a bandából a szutyok hatossal..
egyébként még él a gyerek, nem feküdt el.. -
TayRol
nagyúr
válasz
Nippon #30660 üzenetére
sv tettszik neki, a regi, csovazasok, mert hasonlitanak a monsterre.
de nem lenne gond, jo sofor, bar nem szivesen tennek ala 600 ccm feletti vasat. meg sor4-et sem, mert nem szereti, szeles a motor. v2 vagy sor2 lesz szerintem, csak azokbol kicsi a kinalat 600-700k korul (es 10 evnel fiatalabb).
-
TayRol
nagyúr
válasz
Nippon #30648 üzenetére
170/62 kilo. a 650-es banditunk mar nehez neki, es magas is, de pl. a cbf 500-as tanulomotorjat nagyon szerette (de ilyen nem lesz, eleg draga, max. cb 500).
a gs 500-as es az sv 650 is kenyelmes (bar utobbi nem valoszinu, hogy lesz), de en meg mindig a 250-es cbf-nel tartok, de az egy BP-Zeg. utvonalon autouton lehet keves lesz neki.
hejj, nehez dolog ez. majd elmegyunk nezegetni gepeket, hogy szemelyesen is lassa, de mar most latom, hogy nem lesz egyszeru.
Aktív témák
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X +RX 9060XT/9070/9070XT +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA!!!
- AKCIÓ!!! DDR5 GAMER PC: RYZEN 5 8400F/9600X +RX 9060XT/9070/9070XT +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!!!
- Asus X299 TUF / Beszámítás OK!
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 7 5700/5800X +RX 9060XT/9070/9070XT +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA!!!
- HP ChromeBox G2, olcsó pici gép internetezésre.
- iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8130U 8GB 256GB 14" FHD 1 év garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i7-10GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Update 08.01. - Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest