- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz
gaborbol #90616 üzenetére
Erdekes szamok ezek, pl. a Beru gyujtotrafo darabja 8,5k, a 4 darab annyi mint amit te 1 db-ra irtal, es otthon is kicserelheto szaktudas nelkul... Persze ha a trelerrel vittek szervizbe a kocsit, az mas...
A motorra miert kellett 500k-t kolteni? Persze ha mar elfelejtetted annyi, csak elkepzelni sem tudom, hogy jott ossze az 1,1 milla, de ugy tunik nekem, hogy inkabb at lettetek verve, vagy ha ugy nezzuk a tipikus markaszervizes story...
A 9 literes vegyes fogyasztas is tobb mint sok, nekunk 6,5 volt a vegyes, orszaguton 5-5,5, csak varosban talan 7,5-8 korul, de 9-et soha nem tudtunk vele megetetni az biztos... 1.4 16V volt a mienk, ujonnan vettuk, gyujtotrafo gond jott elo nekunk is, de miutan kicsereltuk, szerintem azota is jo...
Na szoval eszmeletlen sok amit leirtal... Csunyan megjartatok...
-
giigz
veterán
válasz
gaborbol #90605 üzenetére
Érdekes ez a vezérléses dolog, én az ismerősi körben de a Renault topicban sem találkoztam olyannal, akinek a vezérlés szakadt volna, viszont a cikk is ezt írja (egyedüli
) figyelni való dolognak, és most te is...
1.1 millióban mi volt benne?
Én nem fogtam ki jót...
Lehet nem ismered a storymat, de amiket felsoroltam a hozzászólásban, kb. már nálam mind cserés volt. Törzsvendég voltam a szerelőknél, lapátoltam is rá a pénzt... Viszont én még félmilliót sem költöttem szervizbe, ebben már benne van 2 vadi új szett Vredestein gumi, féktárcsák, 2 olajcsere, új akku, gyertyák, 1-2 apróbb dolog, meg még jópár dolog... Most pedig vezérléscserém lesz, utána már műszakilag több dolgot nem tudok rajta kicserélni, minden új
A karosszérián is megcsináltattam a rozsdát, lefényeztettem, ami a továbbiakban hátra lesz még, az egy középső kartámasz és a kormány bőrözése, ablakfólia is megvolt már, szóval ha ezek meglesznek, akkor utána olyan állapotban lesz a kocsi, hogy joggal remélhetem, nem lesz probléma vele 2-3 évig...Aztán jön egy másik kategória...
-
-
bobsys
veterán
válasz
gaborbol #89881 üzenetére
Ettol kaptam en is hulyet. Bevittem a nagyokhoz es minden bizbaszt elakartak adni mikozben ketto darab hatso abrincs kellett volna cask. Azota megvan a szerelo aki eddig tetszik es nem is draga,
Egyebkent en kb 2000 merdfoldenkent cserelem az olajat a Crown Vicbe, mert egy ev alatt annyit megyek vele(es full szintetikust kap) $60 szurovel egyutt meg kb semennyi ido
-
hobizoli
nagyúr
válasz
gaborbol #89762 üzenetére
en azt azert erdekesnek tartom, hogy US piacon ugyanannak az autonak fele km a olajcsereperiodusa, mint EU-ban
es ott nagyobb tavok vannak konstansabb sebseggekkel, kb amolyan longlife periodusnak is megfeleloen, es megis gyakrabban kerik az olajcseret ugyanarra a modellre, mint itt -
Qru
MODERÁTOR
válasz
gaborbol #88924 üzenetére
Itt is kb ekkora a különbség.
To all: Impreza WRX hirdetése: "Második hobbi autóként, hölgytől..."
-
hdman
őstag
válasz
gaborbol #88684 üzenetére
Ez itthon is így van:
- ha meglátják a rendőrt 30-cal csorognak tovább...
- balesetnél megy a bámészkodás, ami még nagyobb dugót generál, plusz pár jóképű még pluszban összetöri egymást a bambulás közben...
De amitől a legjobban fárszt kapok az az oszták kanyarodási manőver: megy 50-nel, lassit,lassít,lassít,LASSÍT, és égő féklámpával 2 km/h szuperszónikus sebességgel elkezd kanyarodni. Förtelem...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gaborbol #84250 üzenetére
Ha nem mész vele terepre akkor igazából felesleges az év 80-90%-ban, mert anélkül is boldogulsz cserébe az összkerék miatt akkor is többet eszik kicsivel ha nem használod(ki) a többletsúly miatt plusz ugye 1-2 hibaforrással több van a gépben.
Értem, hogy zúztok északra de közútra elég még hóban is a 2wd. Veszel rá egy rendes téligumit és csókolom. Azét az 1K difi az sok, emiatt meg hitelt nyilván nem veszel fel (ne is!). Szóval vagy kitolod a Prius vételt vagy a nagy vas vételt tolod ki. Vagy lemondasz a 4WD-ről és megveszed az olcsóbb 2WD-t és akkor a Prius is belefér még.
Sztem a racionális döntés a 2WD & Prius lenne ha valóban nem mennél keményebb terepre télen (sem). De persze mikor hasonló helyzetben voltam és beleugrottam a nagyvasba. A szerelem már csak ilyen.
mod:
Viszont irigykedem, hogy ilyen szép nagy vasakkal toljátok odát. Itthon már egy 2 literes is nagynak számít kvázi az átalgnép esetében.
-
runner 125
nagyúr
válasz
gaborbol #84138 üzenetére
Ilyen célra bármelyik egyterű alkalmas lett volna.
Abszolút konzervatívan gondolkodom e téren, ha egyszer az a kategóriája, akkor nyújtsa már azt a minimumot, amitől abba a kategóriába tartozik.
HR-V-ből is van FWD verzió, aminek szintúgy nem látom értelmét és épp csak le kell menni a műútról, már se előre, se hátra. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
gaborbol #84138 üzenetére
Mazda CX-5? A joféle Skyactive technikaval jó választás lenne.
-
runner 125
nagyúr
válasz
gaborbol #84120 üzenetére
Mondjuk FWD SUV-ot eleve nem értem miért vettetek, de ezt talán akkor is írtam.
Outlander a kategória egyik legjobbja, hajtás tekintetében is. Tegnap néztem egy videót, felállítottak egy elég meredek lemezből épített emelkedőt, majd vizet csorgattak le rajta, s így próbált feljutni a 4 SUV. Megkeresem mindjárt.
CR-V tényleg felejtős e téren, TC nagy SUV tesztjén még az első kis buckát sem tudta leküzdeni.
-
Acheron
őstag
válasz
gaborbol #76396 üzenetére
Hmm. Nem hiszek a mesékben, de most valóban olyasvalaki olvasta el.
Némi különeljárási díj ellenében - egyszeri alkalommal - elengedték a büntetést, illetve, mivel már befizettem,visszautalják. Erre nem tettem volna 20 forintot sem, ami azt illeti.
Le a kalappal, korrekt. -
válasz
gaborbol #80579 üzenetére
Nem arról van szó h meg kell mondani. De nem mindenkinek van meg minden felszerelése mint neked, szakértelme mint neked, plusz nem mindenki lakok olyan helyen. Ha jól sejtem felétek is vannak olyan közösségek ahol külön szabályzat határozza meg a szabadidős tevékenységeket és minden olyan tevékenység végzését ami nem oda való. Én szeretem a rendet. És az USA éllovasa ezeknek
-
válasz
gaborbol #80568 üzenetére
A fillérb@szás nem büszkeségre okot adó dolog.
Vannak szabályok -és tényleg csak példaként a használt olaj cseréjé, mert itt nem az van- amiket illik betartani. A lakóközösségeknek komoly szmsz-e van amit megszegni majdnem olyan komoly dolog mint a rendőr kocsiját oldalba huggyozni.
Vagy netán a ruhádat is magad szövöd? Netán disznót is tartasz otthon az erkélyen? -
bobsys
veterán
válasz
gaborbol #80566 üzenetére
Nem tudtam ma tuzetesebben megnezni, de kezzel forgatva siman jar, nem akad. Bekapcsoltam a legkondit akkor szinte azonnal inditja a ventillatort es khm... Hangos lett
olyan hanggal amit irtam.
Es megint ott vagyok mint eddig. Nincs garazs es az egyik lakokozoseg befolyasos tagjat megkerdezve nem toleralnak ha nekiesnek a parkoloban szetszedni a kocsit, igy miutan hazajottem Bostonbol penteken megyek a szerelohoz. -
Dany007
veterán
válasz
gaborbol #77657 üzenetére
Rendben, köszönöm! Csodát abszolút nem várok. Sőt, azért kérdeztem rá, mert gyanúsan olcsónak találtam.
Csak az a gond, hogy amit hasonló Mondeoban látni 450-500 ezerért ott már szakadt az ülés, kopott a kárpit, kopottak a műszerfalgombok stb... Azt én sem várom el, hogy ennyi idősen sérülésmentes legyen az autó. Valahol valamikor csattant az szinte biztos. A lényeges az, hogy rendben van-e motorilag nem volt-e tk-s és nem-e akar szarrá rohadni / szétesni a festés alatt / mögött.
Mert ha így amúgy korrekt, akkor nekem tökéletesen megfelelne. Külsőre-belsőre az összes többinél szebb 550-600k forintig.De néztem én mást is. : ) Az a baj, amik úgy jobbak lettek volna kb 1 hét után elvitték a fenébe. De ott van pl a kis Stilo. Az kisebb autó és igazából belsőre jobban is tetszik. De nagyon mást nem találtam ilyen áron. Ugye gyerek miatt 3 ajtós eleve szóba se jöhet. Amúgy meg rogyásig van Lagunákkal, ezeréves Meganokkal és Alfákkal ez az árkategória. Kb a Mondeo az egyetlen értelmes márka.
Múltkor láttam még egy szép Volvo V40-et, 3 napig volt fenn. -
Acheron
őstag
válasz
gaborbol #76396 üzenetére
Írtam nekik - meglátjuk mi lesz. Egy pár napot várok még a csekkel - sokat nem lehet, ha harminc napon belül nem fizetek, 60 rugót akasztanak le a 15 helyett
(#76431) [rvilike] : Ha a két kerék is elég lenne, nem jó az a kamu négy?
Ha már szóba került a minap az Audi, egy A6 quattro sedan 3.0 V6 TDI -vel azért szép, elgondolkodtató. -
Acheron
őstag
válasz
gaborbol #76399 üzenetére
hdman -al értek egyet, ez szerintem is veszett fejsze nyele (hogyaszondja: "... amennyiben a gépjármű az ellenőrzés ifdőpontjában nem rendelkezett a díjköteles utak használatára érvényes úthasználati jogosultsággal, függetlenül a díjköteles út használatának előzményeitől és okaitól (pl. eltévedésből eredő úthasználat..." )... Ebben benne van a lényeg...
Szóval egy telefont/ levelet azért küldök nekik - de nem ők hibáztak. Az a pénz már az ördögé - ez van. Egyébként sem előtte, sem utána nem mentem a pályán, aznap délután volt csak dolgom Budapesten.(#76397) [rvilike]:
Na ez már családi autó
Mondjuk ha már AWD akkor hozzám egy S80 3.2 közelebb áll (a 4.4 V8 -at is mondanám, de épp nincs otthon benzinkút
)
(#76404) Qru: Olvastam a tesztet
A család autóvezetési élményekre érzéketlenebb része ezt preferálja, illetve ez az egyik, amibe talán még én is belemennék.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
gaborbol #70350 üzenetére
vezerels a semmitol nem szorul meg, csak kenes hianyatol, vagy vminek a toresetol a mechanikaban
elmondom neked a markaszerviz mit csinalt kb
fogtak egy TK-re vert ugyanolyan autobol vettek egy hengerfejet, felujitattak vhol a kozelben egy gepmuhelyben, aztan osszeraktak nektek azzal, pont ugyanugy nez ki, mint gyari uj, mert azt a muhelyben lemossak csili-vilire vegyszerrel, siman csak sikba huzattak, a szelepeket becsiszoltattak, meg uj szelepszarszimmeringek beugrottak kemeny 300Ft/db aron
egesz nem kerult nekik 70k-ba se, ti meg kikohogtetek erte kozel 700k-tpersze hogy varjak az ijen verebeket, huje lesz megmondani, hogy told mar at ide a 2 sarokkal odebb a lacibacsihoz, aztan 1/10-d annyibol megcsinalja neked
vagy egybol megcsinaltattak vele okfelhivtak hogy kesz, aztan mehettetek erte kikohogni a nagy dellat
-
Laraxior
titán
válasz
gaborbol #70336 üzenetére
Szerintem az is tudja akinek nem Renaultja van, hogy a trafók, meg a felsőholtponti jeladójuk a problémás.
Egy Mégane-nál mindegyik megoldható kb 10 perces munkával, még a hozzá nem értőknek is. Kell hozzá egy 8-as, vagy 9-es dugókulcs és jónapot, meg normális, szigetelt trafót beletenni.
Nálam macerás kicsit, de a szívósor levétele is megvan kb 20 perc alatt, az egész hátsó sor trafókat kicserélni az elsőre, kb 3/4 órás munka volt nekem, márpedig én nagyon sötét vagyok az autóhoz, a két pedálon kívül a kormányig terjed a hozzáértésem. Csak megspóroltam magamnak kb 5k-s munkadíjat, ha nem többet.
Van aki ezzel együtt tud élni, van aki nem tudja megemészteni és nem akar többet Renault-t. -
hobizoli
nagyúr
válasz
gaborbol #70336 üzenetére
ilyet kb mindenbol lehetne irni garmadaval...meg az agyonsztarolt jurgenvagenekbol is meg a hiperszuper japokbol is, ott is lehet betapsolni a szazlepedoket szepen
markaszervizbe meg aki bevisz egy ilyen hibaval autot garidon tul, hat az fizessen is ki a tanulopenzt, mint egy katonatiszt, csak utana ne sirjon, hogy jajmennyibekerult -
giigz
veterán
válasz
gaborbol #70336 üzenetére
Az a vezérlés megszorulás érdekes, nem hallottam még ilyesmiről, de nyilván lehetséges, az az 544k+áfa viszont vicces, a szerelőmnél a múltkorában pont egy 1-es Megane volt szakadt szíjjal, kompletten mindennel együtt 70.000 Ft-ért rakta rendbe, új vezérléssel, meg még valami munka is volt rajta, de nem tudom mi, viszont megjegyeztem, hogy kompletten 70k-ért lett rendberakva. Ez a márkaszervizetek hibája volt, mármint az a 600-700k, én alapból ki sem fizettem volna, teljesen irreális. Ezt max egy 100k-s hibának mondanám, nyilván attól függ mit kellett cserélni.
A trafó meg a fhp jeladó típushiba, a trafókat nem tudom mennyiért lehet cserélni, de az utána örök élet, a fhp jeladó meg 5-10k, 1 perc cserélni.
Nyilván ezekkel az autókkal is lehet probléma, a tiétek ugye a 16V-s volt? Mert a 8V-nél ha jól tudom rendes trafókat raktak bele, az fhp jeladó szokott előjönni, meg standard hiba még az ablakmosó motor elgyengülése, utángyártott motor 1 év garanciával 2.000 Ft, esetleg még típushibának lehetne mondani a Bosch alapjárati motort ami a Golf III-tól kezdve még millió autóban van, olyan 10 év után szokott egyes esetekben elromlani, az 9.000 Ft.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gaborbol #64381 üzenetére
Nagyon jó választás. Noha Subaru fan vagyok de valószínűleg a józaneszemre hallgatva (a kevesebb fogyi miatt) én is ezt vettem volna. 38k mérföld nem sok, éppen csak be van járatva kb.
De azért kvázi kötelező ilyenkor az olajat, szűrőket cserélni.
Mikor én megvettem a sajátomat 9500 mérföld volt benne és még a gyári olajjal futott. Az pont határeset... Beálltam inkább a 6000-es csereperiódusra, neked is ezt javaslom.
mod:
AMD Power: Jó autó, faternak 1,1-es I-es Puntója van. Szeretem, jó vezetni, jó a váltója, nem romlik el. Csak megy és kész, nem eszik sokat, nem rohad a kasztnija, '97-es de teljesen egyben van.
-
hossszú
őstag
válasz
gaborbol #63636 üzenetére
Az a baj, hogy nem nagyon tudom letenni a kocsit, ezzel dolgozom. Addig akartam csak időt nyerni amíg beszerzem az új radiátort és kerítek valakit aki elvállalja a cseréjét. A videot látva most már biztosan nem öntök bele fagyállón kívül semmit.
Egyébként elég furcsán viselkedik a lyuk, van amikor van van amikor nincs. Ma reggel a szönyegen volt egy kis folyásnyom de egész nap meg semmi pedig mentem ma is 300km-t.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gaborbol #62488 üzenetére
Forester az amúgy is inkább férfi embernek való (erről mindig az a Subaru teszt jut eszembe aminek az a címe, hogy: "a lányok Qashqai-t vennének"). A Fordot ne erőltessétek, próbálja ki de nem a megbízhatóság mintaképe...
Murano nem rossz, puritán a bele cserébe semi extrát nem tud mint pl a Forester (kifinomult mechanikus összerékrendszer) de inkább az Outlander legyen a célkeresztben. A bele is elfogadható (a standard japó minimalizmus azért ott is jelen van) és megbízható is.
Persze ha Murano-ból találtok egy jó példányt akkor inkább azt. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
gaborbol #62406 üzenetére
Ha könnyű terepre is mennél akkor az Outlander vagy a Forester (ezekben van valóban használható összekerék, Outlanderben a nagyon jól megírt szoftver miatt (fékbetétgyilkos, tartós terpes használatra enm alkamas), a Subaruban meg mivel mechanikus az egész rendszer kb bárhol elmész/kijössz), ha csak aszfalton mennél akkor meg kb mindegyik jó, állapottól függően.
Mondjuk a Forester azzal a B4-es motorral nem egy rakéta cserébe örökélet +1 nap az üzemideje ha rendesen gondozod a mai feltöltöttekhez képest.
giigz: Igen, akkor irányítható marad és simán elfordítja, legrosszabb esetben is az oldalával súrolja a palánkot és kész.
-
-
Dany007
veterán
válasz
gaborbol #57736 üzenetére
Huh, hát ezek elég súlyos árak...
Olvastam is egy olyan hirdetést, írtam is ide korábban... hogy az autó tipp-topp állapotban amit az elmúlt 1 évben ráköltött 1 millió forint számlái is bizonyítanak... És az egész autót valami 7-800 ezerért rakták fel eladni...
Most akkor ez azt jelentheti, hogy tényleg van egy tipp-topp autó eladó sorban, vagy csak a tulaj rohadtul megakar tőle szabadulni mert állandóan csak a gond van vele...Egyébként nekem is feltűnt, hogy így 6-700k-tól kezdődnek ezek a típusok és egészen 1,3-1,4 millióig mennek. Majd 1,5 milliótól kezdődik a 2004-es típus...
Ez a bőr dolog meg brutális! : o le vagyok döbbenve...
-
Dany007
veterán
válasz
gaborbol #57655 üzenetére
Köszönöm a segítséget!
Ha aktuális lesz, mindenképpen kikérném a tapasztaltak tanácsát is!
Amit írtál az jó lesz kiindulópontnak! Sajnos a 2003-2004-es kiadás úgy néz ki túlesik a kereten jóval.
Én 2000-2002-est nézegettem. Illetve 2002-esből is csak egy volt ami mindenben megfelel(ni látszik).Akkor a T6-ot kerülöm, talán a dízelt is? és az automatát is. Amiket kinéztem azok között többnyire T5 és D4 van / volt.
Jó tudni ezt a 300k km-t is. Szeretnék azért ez alatt venni valamit. 220-260k környékén. Persze ez az amit nem lehet tudni... Könnyen lehet, hogy több van benne... V.színűleg lutri lesz.@fenergie84:
Én ugyan nem értek a lovakhoz, de attól még amiket leírtál lehet az valós kilóméter. Az életkorból adódóan a km tükrözi az átlag évi 20k km-t. Ami szvsz normális, hihető.
De persze ettől még bármi lehet.
Egyébként szép taliga! Tetszik kívül-belül.Szerk.: tényleg nincs valami módszer a valós km kimérésére? :S Valami xy alkatrész kopása? Amit mondjuk nem szokás cserélni... Vagy akármi amivel legalább azt meglehet saccolni, hogy 270 vagy 140? Azért ez elég nagy eltérés... Esetleg a festék "kopás"? :S
-
-
-
Kornel
veterán
-
bigmasterg
addikt
válasz
gaborbol #39365 üzenetére
Nagybátyámnak volt 2006os (vagy 2007-es, nem emlékszem pontosan) S60asa. Újonnan kapta, céges kocsinak. Csak ő használta, szakszervizbe volt hordva, szóval nem volt ütve-vágva, de ettől függetlenül elég csúnyán öregedett. Főleg a beltéren látszott meg az idő. Itt-ott lógott 1-2 műanyag, a régebben szép puha felületek elkezdtek kopni, már nem volt olyan csendes, mint új korában stb.
Biztos függ attól is, hogy ki hogyan használja, de a mi seat-unkon nem látszott meg ennyire a kor. (De pl. egy bmw, vagy subaru is jobban tartja magát.)
De ez csak egy példa, nem biztos, hogy általános a volvoknál. -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gaborbol #38771 üzenetére
XC90 felejtős. Inkább egy Touareg?
mod:
Melack: Amikor még biztosítónál melóztam ilyeneket néztünk díj kalkulációnál, hogy: lakosság száma (több lakos nagyobb esély a karambolra), átlagéletkora (fiatalok többet törik a kocsit), mennyire messze van a várostól (bejársz vele mondjuk a megyeszékhelyre akár bevásárolni is, vagy csak havi 1x ügyetintézni).
Meg még sok mást (életkorod, kocsi színe, évjárata, illetve akkor még volt díjkülönbség hogy ffi vagy nő a tulaj/üzembentartó (azóta hoztak egy szabályt, hogy egyenlően kell bánni velük így most már a nőknek sem olcsóbb mint eddig volt) stb), de ekez fix dolgok esetünkben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC! I7 12700KF / RTX 3090 24GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i7 9700KF 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 XT 16GB ZALMAN I3 NEO ADATA 600W
- Gigabyte 15 G5 Gamer FHD IPS 144Hz i5-12500H 12mag 4.5Ghz 16GB 512GB Nvidia RTX 3050 Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest