- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- iPhone topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
VR6-Fan #6138 üzenetére
& ati012: Köszi a segítséget
Körülnéztünk egy kicsit, és a Golf IV Variant 1.9 PD TDI (dízel) tűnik megfelelőnek. Vélemények?
Nem okosdízel, hanem közvetlenül benzinkútról származó dízel menne bele, miért olyan hihetetlen ez?Nekünk ez a jó, a többi meg csak ránk tartozik.
Mp
-
Polllen
félisten
válasz
VR6-Fan #6058 üzenetére
Jelenleg egy '96-s 1,2-s twingoval járok. Elsősorban megbízható, kényelmes eszköz kell, ami elvisz A-ból B-be, nem zavar, ha nem én vagyok az első a zöldnél és az sem zavar, ha autópályán csak 120-t megy a verda.
Az viszont érdekel, hogy ha 1,5L-s eszik többet a vas, az már havonta 1 tank benzin amennyit megyek vele.
(Volt 1,6-s turbo dieselem, meg jártam 2.0-s benzinessel is, néha jól jött az ereje, de munkába járni, meg családot hurcolni szerintem felesleges.)
-
Bigemperor
senior tag
válasz
VR6-Fan #5998 üzenetére
mert nem autót szándékoztam ajánlani, nagyon ritkán ajánlgatok már autót...
csak ha baromságot írnak, arra szoktam reagálni ha ép időm úgy engedni.Na, ha csak ennyit ért is a szájtépésem, már megérte.
Segítettél a kollégának, és ez igen jó.
Igazad van, szerintem is normális arcok vannak itt, köztük Te is, csak bizonyos dolgaidat nem értettem.
-
Bigemperor
senior tag
válasz
VR6-Fan #5985 üzenetére
Már ne haragudj, de egyik-másik hsz-edet nem tudtam hová tenni. Most döntse el bárki ismeretlenül, hogy a leírtak vajon milyen emberi tulajdonságokat takarnak. Lehet irígységre gondolni, de sem általánosítani, sem kifejezetten rád érteni nem kívántam, persze megfordult a fejemben ezen lehetőség is. Aki régóta cserél itt eszmét veled, az biztos ismer, de aki idejön tanácsot kérni, az sokszor nem, ahogy én sem.
A tapintatról: szomorú, hogy így látod. Attól még lehet vki. kemény, határozott, karakán, hogy ne legyen az sértő.Nekem ez már a tapintat része.
Ha már VW, akkor szerinted jó,hogy nem vettem 1.4tsi jettát 2007 utánit?vw kiesett a rostán,pedig nézegettem egy időben a jettát/passatot, egyik haver halmozza a Passatokat, de neki 6 évnél öregebbjei vannak.
-
Bigemperor
senior tag
válasz
VR6-Fan #5979 üzenetére
"bocs ha ebbe beleértettem magam, de akkor nevesítsd nyugottan a tisztán látás végett hogy kikre gondoltál, és nincs vita."
Tapintatból nem teszem, de ha nem érzed magad ilyennek, minek vetted föl? A "tanácsom" annyit jelent, hogy nem kell mindenki "beszólását" figyelembe venni, aki akar, az úgyis segít, aki nem, arra kár időt fecsérelni. Ha figyeled a kolléga hsz-ét,kicsit már elege volt a sok oda nem illő hsz-től.
Én valóban nem régóta járok ide, és nem is akarok észt osztani. Csak az igazságtalan, ad absurdum sértő dolgokat nem veszi be a gyomrom.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
VR6-Fan #5975 üzenetére
Nem is feltételeztem.
Ahogy olvastam eddig a hozzászólásaid látom te azért valamennyire értesz hozzá velem ellentétben. Én csak igyekszem mindennek alaposan utánaolvasni.
Viszont a barátom a fehérvári VW szerviznél van gyakorlaton és tényleg lehangoló véleménnyel volt az elmúlt évek VW-jeiről.
-
k.
őstag
válasz
VR6-Fan #5956 üzenetére
Azt tegyük hozzá, hogyi de elvből nem hoznék suzukinál komolyabb kocsit.
Vicc, amit errefelé utaknak hívnak, határ szar az egész....Egyébként szidhatod nyugodtad az NKH-t, eléggé gáz, ami egyes helyeken ott megy. Nem szakmaiság alapján megy az egész, hanem tesó/haver/fideszes elven
-
k.
őstag
válasz
VR6-Fan #5951 üzenetére
Röviden:
Faterom 40 éve autós szakmában dolgozik, jelenleg a közlekedési felügyeletnél. Lényeg, hogy kereskedéseket/vizsgahelyeket ellenőriz.
Lényeg, hogy mivel golfot szeretnénk(5öst vagy 6ost) jövőre ezért megkérdezett pár kereskedést/szervízt, hogy mit gondolnak róla.
Olyan helyeket is, ahol ex kolléga dolgozik, szóval nem ment a vetítés.
Lényeg: Nyugodtan lehet venni, vannak hibás példányok ,de alapvetően mindenhol ajánlották a golfokat.
Ennyi. Ezek után te leírod, hogy milyen szar, biztos van pár példány ami az, de kötve hiszem, hogy az a pár kereskedés poénból állít dolgokat.
Érted? Én nem mondom, hogy értek hozzá, mert ez nem igaz, de hallok eleget ilyesmikről, mert elmeséli, sőt van, amikor az én kérdésemet kérdezi meg, szóval nem az van, hogy saját kútfőből löttem a dolgokat.Egyébként nem alázom magam:
Das Golf Cabriolet.
A simában nem volt. -
k.
őstag
válasz
VR6-Fan #5948 üzenetére
Légzsák 1es golfban?
Aha, meg a jeti a jobb1ben széria volt mellé.
Kérlek alássan a golf 3 legelső darabjaiba SEM volt rendelhető a légzsák, hátmég az egyesbe. Az, hogy utólag páran beleerőszakolták, az lehet, de gyárilag kötve hiszem.Nekem nem istenem egyik autó sem, de tény, hogy ha annyira szar lenne a golf, mint állandóan lefested, nem európa legeladottabb autója lenne.
Kb olyan, mint amikor fikázzák, hogy az iPhone-ok igyszarok, úgyszarok, mégis mindenki azt veszi.Egyébként tényleg csak az a bajom, hogy előadod, hogy te hogy értesz hozzá, mikor nem nehéz levonni a tanulságot, hogy arról van szó, hogy nincs pénzed rá. Nem vitatom, biztosan értesz hozzá, hiszen ez a szakmád, de ha annyira ász lennél, mint lefested, akkor nem 0-24 fröcsögnél, hanem nemzetközi cuccokkal alátámasztanád az igazad. Pl mutatnál statisztikát, német/angol fórumokról szövegeket, stb. Neharagudj, de tényleg ez jön le. Ha a TSI motorok szarok, vegyél mást, golf5ben ott a jóöreg 1.6/1.4 a dízelek, FSI motorok és tsai. Nem az van, hogy akkor csak az létezik.
Egyébként azt tudom mondani, amit egy szervizben mondtak, miután elromlott a monitorunk:
"Nézze uram, nekem itt minden modell szar, mert csak azt hozzák hozzánk. "
Egyébként semmi bajom veled, szóval félre ne érsd, csak leirtam a véleményem. -
Bigemperor
senior tag
válasz
VR6-Fan #5945 üzenetére
Nem akarok én senkit győzködni, nem is siránkoztam semmin.
El voltál tévedve, mikor ezeket az ótvar nagy hülyeségeidet nekem címezted.
Buta fogyasztó, hm,nem gondolom,nem azért cseréltem autót, hogy a mostani sztereotípiáknak megfeleljek, de ez nem is rád tartozik.
Nem is vizsgálnék alapból ilyen kocsit, mivel nem célcsoport nekem, ellenben az ilyen "egyszerű" hozzászólásokat íróknak, mit Te, vszínű igen. Nem,baj Te vizsgáld a nagy szaktudásoddal
ezeket, hagyd meg nekem a többit.
"tényleg léteznek még ilyen emberek!?"
Tudod az a baj, hogy olyan emberek léteznek, mint teA többi fröcsögésedet nem is kommentálom, szánalmas.
-
k.
őstag
válasz
VR6-Fan #5945 üzenetére
"légyszíves ne gyere ide siránkozni, senki se lesz kiváncis rá, ill jót fogunk röhögni."
De te se ird le, mikor baja lett a 25 éves vasadnak.Komolyan néha elképesztő, már nemazért. Nem kell mindenkinek új autó, nem is szabad, és a régi öreg autók is lehetnek jók, ez tény, de basszus egy golf5nek köze nincs a te kocsidhoz már bocs.
Klima, légzsákok, nem halsz megy egy ütközésnél stb.
Igenis van létjogosultság a fiatalabb autóknak, neked meg ezt kell elfogadni.
Az, hogy nincs pénzed rá, egyéni szocproblem, nekem sincs, de ettől még eszembe nem jutna 15-20 éves öreg kocsit az egekig magasztalni.
Jó, működik, de ennyi. -
Zewa
senior tag
válasz
VR6-Fan #5879 üzenetére
Betöltenél egy olyan pozíciót ahol valóban számít hogy mivel jelensz meg akkor egyből az Óddi, BMW, Volvo stb.. közül választanál mert adott esetben kell a presztízs pedig te jobban érzed magadat a saját kis őszinte Golfoddal.
macikos Teljesen igazad van. Vicc az amikor az Olcsó Jánosok a keretet kimaxolva vesznek egy felső kategóriás új/használt autót de egy 20eft-os extrára már nincs/sajnálja lovét.
(később meg a javításokra nincs lové, tecsos olaj meg használt vízpuma...)
De! legalább a felhajtón díszeleg és mutatja hogy milyen elképesztően jól megy... -
mycso
veterán
válasz
VR6-Fan #5845 üzenetére
Nekem ezzel csak annyi bajom, (illetve nem feltétlenül ezzel, hanem úgy általában a kisköbcentis jól fogyasztó benzinesekkel), hogy ha egy ilyen 50-70 ló körüli autóval kellene, akár 100m-ert is megtennem, főbe lőném magam. Vagy egy fél éve írtam pár sort cimborám 2004-es környéki 1.4@75 polojáról, vezetgettem párszor. Hát ha mindennap ezt kellene használnom, inkább a buszt választanám.
Tehát, az ok, hogy benzinessel is lehet keveset etetni, de milyen áron???
A másik meg, hogy nekem pl. nagyon bejön a dieselek karakterisztikája, vezethetősége a fogyasztást meg úgy isten igazából lesz@rom, persze bizonyos keretek között...tehát ne egyen az autóm azért 10l körül felett.Nagyon sok minden függ a megszokásoktól...
mod.: ja még mielőtt jönne valaki itt a szokásos dumával, hogy mennyibe kerül majd ez meg az az alkatrész, stb. és beszopom a fogyasztást, mert a többszörösét kell majd ráköltenem. Már erre is leírtam többször a véleményem, illetve nekem ilyet volt lehetőségem venni és ez tetszett, azért vettem ilyet.
-
k.
őstag
válasz
VR6-Fan #5856 üzenetére
Ez olyan tudod-sarkított példa lesz-, minthogy vannak 10 éves CRT tvék, amikkel sokkal jobb a DVD-t nézni, mert akkor fél milla volt, és a DVD, meg a TV műsor szép rajta, mégis az olcsó új LCD tv-t veszik a tescoba.
Mert fiatalabb. Mert ha valaki átjön,. látja, hogy megy a szekér
Az embereknek pont az a lényeg. Te autóbuzi vagy, elhiszem, hogy másképp vélekedsz, de az emberek 99%-a ettől még nem fog megváltozni.
Most hülye mondat lesz, meg minden, de pl nekünk tanitják, a "mások vélemye" mennyrie fontos. Marketingen persze.
Lényeg, hogy az emberek nagyrészének számít, mit gondolnak a dolgairól/magáról. Ha pedig vesz valaki egy 15 éves audit annyi pénzért, amennyiért egy fiatalabb VW/Suzuki akármit kap, akkor tutira beszólnak neki, hogy nem vagy normális, vén szar, stb. Mindenki családjában van ilyen-na jó, ha valaki nagyon szegény, elhiszem, hogy nem számít, de úgy fogalmazok, hogy akinek a családjában jobbmóduak vannak-, aki megjegyzi, hogy vén autó nemjó autó. -
Manitou
veterán
válasz
VR6-Fan #5856 üzenetére
Azt kifelejted a képletből, hogy nem mindenki autobuzi , a mezei felhasználó akinek csak az számít hogy A-ból B -be lemenjen, az úgyis azt fogja nézni, hogy jaj, ez már túl öreg, jaj ez már 100k km felett van, ismerősi körben csupa ilyen hozzá állások vannak az autóvásárláshoz.
Ettől függetlenül 1 misiért én se egy 15 éves kocsit vennék feltétlenül. -
k.
őstag
válasz
VR6-Fan #5850 üzenetére
Miért irod le mindig, hogy öreg autód van, és dejó?
Oké, a tied jó.
Volt ismerősöm 84es kettes golf, ismert előélettel, és állandóan baja volt. Fél éve adták el.
A te 2es golfod meg tökjó.Az emberek igyekeznek fiatalabb, modernebb autót venni, 1 milláért pedig nem egy minimum 15 éves autót kéne venni.
500 ezerért még oké. -
#10726912
törölt tag
válasz
VR6-Fan #5743 üzenetére
24 éves nyolcvanasom van. Most kezdtem el egy felújítást (eddig sajnos nem volt rá időm) szilentszett, hidrotőke, tömítés, kormánygömb, külső féltengely csuklók, 1 kerékcsapágy hátsó féktárcsák. Az árak a neten fent vannak, a motorkód sf, 1.8S benzin, lépcsőshátú. Hétköznapi felhasználás, gyári állapot tartással. A felsorolt cucc 44 ezer és nem a legolcsóbb alkatrészeket vettem. Az elmúlt pár évben nem tudtam költeni rá, ezek már időszerűek, kicsit össze gyűltek a használat miatt elkopott cserére szoruló darabok. Motor+ váltó hibátlan.
Van, olyan húsz vagy huszonéves kocsi, amit érdemes megvenni. -
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
VR6-Fan #5482 üzenetére
Abszolút egyetértek. Fejben dől el a lényeg. Nekem segítség hogy van tartalék a kocsiban (igaz váltanom kell). Sokan biztos hülyének néztek hogy minek viszonylag friss jogsival egy 160Le-s autó kezdésnek de ésszel megyek. 90-es korlátnál nem tolom 120-al (így persze a siető Ignisek, Fordok elmennek mellettem de hadd tegyék, ők kockáztatnak). A lényeg hogy az ember időben induljon mindig el és akkor nem kell sietni se.
-
shteer
titán
-
shteer
titán
válasz
VR6-Fan #4900 üzenetére
én eddig pályán tudtam levinni legjobban a fogyasztást: 5.6l
igaz ehhez ki kellett fognom egy 95-100-zal haladó kamiont és beállni szélárnyékba
forintbaszó közlekedési mód, eléggé uncsi
évente ~25 (x2 odavissza) alkalommal használnám a pályát - ha 20k lenne az éves... megérné. így inkább főút.
-
mycso
veterán
válasz
VR6-Fan #4909 üzenetére
Ezt osztom én is....nagyon sok barom van akik, kint főúton töketlenkednek 60-70-el.
A témához: én is évente talán 3-4x használom a pályát, tehát ez valóban azoknak lenne jó, akik rendszeresen pályáznak.
A másik része: nagyobb főutak fizetőssé tétele...pffff
Hát autópályák is olyan ratyi minőségűek, hogy szörnyű, hogy egyáltalán pénzt kérnek érte....nagyobb főutak??? Itt nálunk 3-as, 35-ös, 26-os, 37-es, csak hogy a legnagyobbakat említsem.....hát tegye a jó k*rv* annyát fizetőssé, ezen főutakat ha nem ismeri az ember és nem figyel oda nagyon alaposan, bizony gyorsan rommá lehetne ütni az egész futóművet...szánalom ami itt folyik.Autópályákat valóban kevesebben használják, mint 2-3 éve idén nyáron járkáltam párszor pályán nyáron, és nem láttam sosem a "megszokott tömeget"
-
kisza25
félisten
válasz
VR6-Fan #4909 üzenetére
+1ezt én is támogatom
pl ahol lakom nem is előzhetsz lakott-területen belül, ez kb 5km amikor valaki beáll elém 40re akkor a hajamat tépem, ha megelőzöm akkor meg jön a bünti(rá vannak állva a rendőrök teljesen erre a szakaszra)
opeter87: évi 2-3 alkalommal menőknek szinte tök mindegy azonak ciki akik pl. 2hetente pályáznak, a 10 napos nem fed 2alkalmat, a havi az meg húzós 2 alkalom miatt, bár havi 3alkalommal megy valaki már jobban megéri a havit venni, mint a 4napost, vagy a 10napost -
kisza25
félisten
válasz
VR6-Fan #4611 üzenetére
ja hülyeséget írtam, pont előtte olvastam valamit hengerfejjel kapcsolatban és valamiért azt írtam le, de már nem tudtam javítani
, igen a lánc megnyúlik, pontosabban elgörbül az egyik feszítő görgő és ez nagyon sok esetben teljesen normál használat mellet jelentkezik, 10e km-en megeszik 3-5dl olajat és kivillan az olajhiba jelző(sárga), több esetben voltak kuplung problémák, meg a turbó túlnyomását csökkentő szeleppel, hogy beragad, most más nem jut eszembe
-
hobizoli
nagyúr
válasz
VR6-Fan #4518 üzenetére
Egyik ismi vett most egy autot...egy ideig nezegette az 1.8-s A3-kat is.
Meg is neztek egyet, de az olaj a nivon koromfekete, muszerfalon persze vilagit a hibejel lampa, mert a legtomegmerorol a csati volt lehuzva, de ha radugod a motor megall.
Nezik...aszondja az elado, ez egy olyan tancoslanye volt, noi tulaj
De megis ki az, akinek ez nem tunik fel?
Erre az elado elovesz az ajtozsebbol egy ott maradt autogramkartyat......VV4 Szandika-tol.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
VR6-Fan #4158 üzenetére
Arra én is kíváncsi lennék. Nekem kb 2 hónapja ment tönkre a lapátom és pont akkor mikor eső volt. Egy rémálom volt hazáig eljutni, lassabban is mentem természeetsen mert alig láttam valamit. Igaz nekem nem volt csoda vízlepergetővel bekenve a szélvédő. Első dolgom az volt utána hogy vettem új lapátokat és feltettem. Szóval tapasztalatból mondom hogy rohadt veszélyes esőben lapátok nélkül menni.
-
soldi3r
veterán
válasz
VR6-Fan #3258 üzenetére
abban a cikkben összesen a 2 német hirdetésen szerepel olyan autó amiről érdemes beszélni
azt meg hiába tekergetik, egy hozzáértő 5-10 perc turkálás után talál valamit amiből kiderül a valódi futás, ecu, kulcs, pótkulcs, bc, komfortmodulok, abból meg jópár darab van és még néhány dolog számolja a ciklusokat -
MPowerPH
félisten
válasz
VR6-Fan #2644 üzenetére
Mármint kettő szart?
Mert előtte egy 3.0TDi fos volt. Azzal csak motorbajok voltak. A 4.2FSi -vel már minden van... No, nem mintha a 320CDi jobb lett volna.
dízelracer: Pedig hátul teker.
Pályaversenyeken mi a leggyakoribb hajtás? Na mi?
mod: Ezek a spéci verdák meg idekeverendők. Ezt egy másik, valamire való márkából is ki lehet hozni, és elég gyakori is.
-
#10726912
törölt tag
válasz
VR6-Fan #2644 üzenetére
Nem jó az audi, akiket ismerek A6-al megátkozva, mind panaszkodik rájuk, hogy nyöszögnek, nem mennek és mindig leállnak, ha nem tankolnak bele, vagy kiveszik a kulcsot...
Meg randák is és kényelmetlenek...a kotró meg egyenesen kínzás: micsoda dolog az, hogy az egyetlen mechanikus kerekenkénti hajtás nem hagy beragadni a fagyba, sárba, hóba
Aki a BMW-re panaszkodik ismerős, meg már szabadulna tőle, az meg az ő hülyesége...az audinál jobb az opel, hisz az sose kopel, sosincs semmi baja, csak mikor megáll, vagy nem megy...
A négy karika meg csak egy fogyatékos olimpiai jel. Ez is csak bunda. Mint az összes többi sikerük[link]
Üdv.
soldi3r +1
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP ZBook 15 G3 - i7-6820HQ I 16GB I 256GB SSD I Nvidia VGA I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G1 - i5-10GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / 32GB DDR4 / RTX 3060Ti 8GB / 500GB SSD
- Új és újszerű 15"-16" Gamer, irodai, üzleti, készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- LG 24GQ50F-B - 24" VA / 1920x1080 FHD / 165Hz 1ms / AMD FreeSync Premium / Adaptive Sync / HDR 10
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest