- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- MG5 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 12T - egytucat
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Free Play Days 2024 - 19. hét: Crime Boss Rockay City, From Space
gp Extraként a Cities Skylines Remastered is kipróbálható, valamint a Destiny 2 három nagyobb DLC-je is játszható.
-
Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
ma Feltámadt poraiból a Tab S6 – a Tab S9 FE kérdezi: amúgy miért?
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz opeter87 #6315 üzenetére
egész jól lehet kanyarogni a G1 VRT-vel ami annyira túl kormányzott mint az állat
az egész jó súly elosztású szarommal, 1-1 kanyarba meg tud viccelni.nedves úton a hátsó kerék hajtás is ekkor teljesítménynél pont ugyan úgy bajba van.
de valahogy a kokusz RS-ek is veszik a kanyarokat nem?
Manitou:valami origi, vagy rat kinézettel lenne istenes
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest