Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz a_tesz #2791 üzenetére

    hát ha azonos rendszeről beszélünk, akkor nem értem milyen kezelésről beszélsz, ezek egy specko szilikon olaj van.

    ennek a rendszernek egy halála van, hogy nagy nagyon nagy a slip, akkor elkezdenek a lamellák eldeformálodni, és nem fogják felvenni az olaj által közölt nyomatékot.

    de jelzem ehhez a nagy sliphez, azt kell hogy 1-esbe rúgd rá a kuplungot, amikor még "nem zárt össze" a hajtás, no meg nem kevés átvitelre szolgáló erő.
    amint "össze zárt" lehet neki tolni.
    mellékelt ábra.

    az előnye meg az a hajtásnak hogy egyenesbe (ahol nem kell akkora tapadás) nem növeli a hajtási veszteséges, viszont kanyarba betudsz esni gázzal, mert "vissza tol" az útra, nem tudom mennyi lehetőséged volt ilyen rendszert tesztelni, télen elég elég jól segít, nyáron sajna azzal a 98le-vel amivel próbálgattam, már inkább balasztnak tűnik, hisz a kettes golffal így is félelmetes kanyar tempót lehet venni :DDD

    persze utcára A->B-s kocsinak teljesen felesleges. :R

    tomcsi23:nézd meg amit betettem linket, látszik az vastagon

    matricázástól eltekintve így hogy bele akadsz az úton tényleg nem látszik:[link]
    aztán jönne a csúnya szopi nyali :U

    [ Szerkesztve ]

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák