Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • m3tr0

    senior tag

    válasz mycso #5863 üzenetére

    Én meg attól lövöm lassan fejbe magam,hogy itt sokan nem bírnák ki 60-70 lóerős autókkal.
    Szánalmas szöveg, 100 méter meg kéne tenned vele és ennyire ki lennél...hát akkor nálad komoly baj van. Nem tudom milyen erőművel jársz de kíváncsi lennék rá.

    Érdekes nagyon sokan el tudnak járkálni 70 lóerő körüli autókkal és nagyon sokan még közlekedni is tudnak velük úgy, hogy nem tartják fel a többieket.

    Ez a duma : Hát ha mindennap ezt kellene használnom, inkább a buszt választanám. szerintem te még vagy nem buszoztál eleget, vagy a kedves szüleid annyira tele voltak tölténnyel,hogy alád rakták a 100+ lóerős autót,hogy menjél ezzel kisfiam az iskolába, vagy nem tudom...De az ilyen szövegtől kinyílik a bicska a zsebemben.

    Örülök neki,hogy neked olyan jól megy,hogy szuper jó erős dízel autóval járhatsz.
    (A többi kisköbcentis jól fogyasztó benzines autós társammal együtt mi meg takarodjunk a p***ába nem?) :W

    Macikos: valaki azért vesz 318-as BMW-t mert viszonylag olcsón fenntartható autót akar, amivel néha bohóckodni is lehet. :U

    [ Szerkesztve ]

    https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz mycso #5863 üzenetére

    írtam hogy 1,8-as kilométeres váltóval....
    nézd igazából gond nélkül előzők vele ha kell nyilván nem úgy mint a sajátommal, másik seggéből 2cm-re meg nem állok le puposkodni vele...

    de pl 1000-2000 közt simán elautózók városba, ma pl városban egy előzést 3.-ba 2500-ig pörgetve hajtottam végre :U

    szerintem ez még teljesen használható kat....
    ill a 90le-s változata kicsivel rövidebb váltóval jól megy, azzal is városba 1000-2300 közt autózgatok..

    az 1,4 16V polo tényleg gyösz.

    1000kg/~170le szívó benga, a saját...

    [ Szerkesztve ]

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

  • Vesztor87

    senior tag

    válasz mycso #5863 üzenetére

    Ha bejön a dízeles karakterisztika akkor vegyél TSI motoros autót:) Húz alul is, felül is:D :DD

  • Bigemperor

    senior tag

    válasz mycso #5863 üzenetére

    Válaszd a buszt! Nekem 68 lovas toyota yaris 1.0-m volt, 1999-es 2 évig. Első autóm volt, használtan vettem, akkor volt 7 éves. Nem akartam egy 100éves romot venni, mégha sokan meg is köveznének az itteni userek közül.Nekem ne mondja senki, hogy bezzeg 20 éve még tudtak kocsit építeni és az még jó lesz vagy tíz évig. Egyszerűen nem az örök életre vannak kitalálva, persze fel lehet újítani, lehet bele akár "gyártatni" is korhű alkatrészt, meg bizonyos alkatrészek kompatibilisek az újabb modellekből ia, sőt, sokáig van az alkatrész-ellátásnak is utóélete. Nem arról van szó, hogy egy autó 2 éves koráig autó és utána dobni kell, mert a szomszédnak újabb van, igenis jó lehet a 10 év fölötti gép is. Na de ne magasztaljuk már az égbe, hogy hú, annak még semmi baja nem volt, pedig 15 éves.És ezt ki hiszi el? Akinek csöpp esze is van, az biztos nem. Minél öregebb, előbb vagy utóbb annál drágább alkatrész/főegység romlik el. A veterán autók zöme is erősen át van alakítva, szinte "újragyártották".

    Visszatérve a kisköbcentis benzinesre. Racionális dolog, ráadásul annyira akkor is voltam igényes, hogy inkább tömegközlekedek,amíg nem futja egy normális autóra. És az első yaris igenis az volt. Kicsi, pörgős, kellően fürge és kiváló városi és országúti autó.

Új hozzászólás Aktív témák