- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz
ParmaBoy #226795 üzenetére
Meg a műszerfalról is ordít.Amúgy:
-F17-es váltó, a szekunder tengely puha + a kihajtó tengelye meztelenül fut a csapágygörgőkön, szeret berágódni. (gyakran egyszerűbb bontottat feltenni mert aránytalanul drága javítani...) edit.: 1.7 DTH-t jobban érinti, de csak Daninál két tucat váltó fixen megfordult tavaly XER-ről levéve is.
-Okoskerék, azok szolenoidja és az olaj visszacsapó szelep. (Ilyenkor érdemes olajnyomást mérni több ponton másképp nem feltétlen lesz tartós csak a kerekek cseréje)
-Olajpumpa tömítésnél összefolyhat a víz az olajjal
-Olajhűtő / annak tömítés, szintén összefolyhat a víz az olajjal. (ha volt is használva így
-Vízcsövek is cserések)
-Vízcsövek (részben műanyagosak, szeretnek durrogni...)
Most vagyunk túl egy hűtő + okoskerék kötön, ~800 körül. Igaz Dani nekünk kopp új olajhűtpt tett be mert nem igen volt kedvünk ismételni a sztorit. Szeret vetemedni a fém és emiatt az új tömítés sem feltétlen 100%-os megoldás. -
Micsurin
nagyúr
válasz
ParmaBoy #226772 üzenetére
Megnéztünk egyet kíváncsiságból...
Elengedtem.Marad Fiesta, 1.4 vagy 1.6 TiVCT attól függően mit találok háromajtósban majd szépállaapotban. Erősen bazíroznék az utóbbira, két okoskerék nem a világvége. Cserébe az a 120 póni ezzel a kis kasztnival már élhető lenne.
...ha meg annyira mehetnékem lesz majd átülök motorra.
-
grizlisandor
veterán
válasz
ParmaBoy #226717 üzenetére
Ámon Olivérék is vettek egy SSS-t, ők is belenyúltak, persze egy volt a legolcsóbb SSS a piacon.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ParmaBoy #226736 üzenetére
kollegam most adta el osszel az oveket (ZC31 Swift Sport 1.6 16v 125lo), miutan nyaron masodszorra lett fotengely csapagyas a motor par ev alatt
amikor vettek is elotte lett megcsinaltatva, azert vettek pont ezt, meg mert ez mar tul van felujitason es ez jo lesz
na onnan birta 2.5-3 evig ugy, hogy nagyreszt a felesege hasznalta egy videki kisvaroson belul ovijaratra, meg neha o az M7-n 35-40km-rol Bp-re, meg vissza (van egy masik autojuk is)
350k votl a buli egyebkent -
Micsurin
nagyúr
válasz
ParmaBoy #226734 üzenetére
...olvasom. Azért hallgattam itt el, fubame azért ehhez képest bármelyik Opel motort csukott szemmel merem megvenni. Talán még az 1.6T-t is... dugók cseréje nélkül. Itt nem esetleg fogsz csapágyasodni, hanem fogsz csapágyasodni. Ha szerencséd van akkor esetleg nem ad egy pacsit kifelé jövet a hajtókar... oké sztornó.
rbalint88 Azt a GP EVO-t pont reggel néztem, Megané tetszetős. Hmm lehet zgospelnek valahol igaza van... amott legalább ismerem már a buktatókat.
Másodszorra a kötelező körökön kívül sikerült fateréknak leakasztani egy tényleg jó darabot.
Mivel minden létező típus nyűgöt sikerült megtapasztaljak első kézből...
Vagy maradni a már rommá tárgyalt Tjet-nél...Köszi
Jövő héten feldobom Hahura bejönnek a várt pluszok aztán meglátom mi lesz.
---Sima vasalóból az 1.5VVT is hasonszőrű? Adatlap alapján egészen fürge lehet rövid áttételekkel.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
ParmaBoy #226717 üzenetére
(első tulaj stb) erősen felújítós a motor, amiben még nem szállt el a HF.
Ezt tőled olvasom ma először, csoportba még nem hagytak jóvá...
Az a baj esetemben egy Z18XER is csak roller lenne, még úgy hogy ismerem mi van a tarsolyban is garantált:
olajhűtő
okoskerék
vízcsövek
~600k -
Szada85
aktív tag
válasz
ParmaBoy #226671 üzenetére
De a Panda 100HP már beleesik a "hülyegyerek autó volt, olyan állapotban" halmazba, korábban ilyen "kritérium" is elhangzott.
Másrészt egy 1.4-es szopó Fiesta sem hiszem, hogy sokkal feljebb helyezkedne el az autópályás rangsorban, mint az említett autók, illetve már 1.2-es Jazz is le lett írva, mellette az egyik kommentben "olcsó benzines városi esernyöt" keresünk, a következöben pedig azért pályáznának is rendszeresen, de idövel amúgy is második autóvá vedlik, tehát megint visszacsapunk az olcsóságra, mint fö szempont.
Ha olcsó autó kell, akkor az írtak teljesítik ezt, ha flancolni (is) akarunk, akkor arra rá kell dobni a szotyit.
-
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
ParmaBoy #226604 üzenetére
Kódot nem tudok, csak nézem a hirdetéseket.
Amit most néztem, ennyit írt róla:"Eladó autószerelőtől egy 2007-es Citroen C4 Grand Piacasso 1.6 hdi motorral szerelt 7 személyes autó.
Az autó 2024.10.14.-n teljes kuplungcserén esett át (Sachs Kuplung készlet, Sachs kettőstömegű lendkerék), valamint kapott egy új váltóolajat is.
Nem árulok zsákbamacskát így leírom a hibáit is. Bal első lengőkar kopog, szelepfedél tömítésnél ereszti az olajat. A két hátsó ülés (6. és 7.) nem lehajtható, de kivehető.
Minden extra működik rajta, tempomat, vonóhorog, elektromos 4 ablak, fűthető elektromos tükrök.
Műszaki 2026.08.23.-ig van rajta. Költségmentes az autó jelenleg.
Km: 288.850, mivel az autó napi használatban van így a km változhat."
(Mondjuk ha szerelő, miért nem csinálja meg...)
-
válasz
ParmaBoy #226531 üzenetére
2013-tól kerestem (hogy biztos beleférjek a 2012-es igényébe a kérdezőnek)
mondjuk csak átpörgettem, de kb 120 találatom volt összesen, és nem rémlik szívó egyhat, csak Cruze-bőlja megvan: rászűrtem, hogy csomagtér 400+ liter, és gondolom kiszelektálta az algoritmus azokat a hirdetéseket, akik nem töltötték ki a csomagtér méretét
-
herrká
senior tag
válasz
ParmaBoy #226364 üzenetére
Persze, értettem. Meg olvastam, hallottam is. Nyilván a Toyota a kiforrottabb szerintem is. Pont Fordos csoportban is írta valaki, hogy ez azért egy ízig vérig Ford. Nem lehet tudni hosszútávon mit mutat majd? Míg azért a Toyota már bőven bizonyított.
Ezt a váltó infót köszönöm, ez megnyugtató!szebe, már nem emlékszem hol olvastam. De nagyon komolynak tűnt az írás. Ettől még bőven lehet urbanlegend! Csak érdekességképpen említettem.
-
herrká
senior tag
válasz
ParmaBoy #226359 üzenetére
Köszi, ezt már olvastam. Meg az ellenkezőjét is.
A Ford fejlesztette ki, de valamiért félretette, a Toyota megvette, tökéletesítette, most a Ford vissza... Szóval érdekes történet. Mi az igaz?
Egyébként volt Fordom, a sokat szidott 1,8 tdci. Semmi problémám nem volt vele éveken át.
Próbáltam érdeklődni a Ford Magyarországtól a Kugával kapcsolatban. Nincs még szinte semmivel kapcsolatban hosszútávú tapasztalatuk. Legalábbis ezt mondják.Még azt sem árulták el, mikor kell kb vezérlést cserélni a motorban? Mennyit bír az akksi? Fordos csoportban tulajok jókat írnak róla. Szerelő is válaszolt, hogy szerinte eddig ez a legjobb Ford.
Mondjuk a Lexust meg szinte minden autóscsoportban említik, hogy ha probléma mente autót akarsz, akkor Lexus.
Meglátjuk. Van még két-három hónap eldönteni. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
ParmaBoy #226272 üzenetére
Láncot csak úgy értettem, hogy legalább egy érzékeny ponthoz hozzányúltak
HPFP cam follower lett még görgős talán. Hengerfej repedés rémlik, megijesztett az utángyártott hf kínálat puszta létezése... Focus mk3-ban próbáltam, kb. 1.6 szívónak adta elő magát. Flottából 2 motorcsere rémlik, mk3 fóka és mk7fl fifi, utóbbi bírta tovább, 198 ezernél kapott új blokkot, az pont autópályán országjárós kocsi lehetett.
-
válasz
ParmaBoy #226027 üzenetére
A Kia 7 éves PR garija óta már 4F szabály van, a 4. F a Fócvágen...
---------------------------------
Ahogy nézem jó pár éve az a tendencia, hogy pl. az M5-M0 minden nap xarrá van sózva, ezért kb. soha fel sem száradnak. Ezt látni a szélvédőn, hogy ablakmosó nélküli törlés mindig kifehéredik, alig lehet kilátni. Na ez szép rozsdateszt a minden nap használt autóknak.
-
kisza25
félisten
válasz
ParmaBoy #226000 üzenetére
Ja olaszban voltam 1,6 mpi szívó i30 kombival és az is tudott 6,2 litert az 1300 km-re átlagban, mert ott a Szlovén 110
Amúgy óra szerint 130- al lehet tudja az 1,6 crdi az 5 litert én óra szerint 145- el szoktam pályázni
Viszont nem tudom, hogy a diesel nyűgöket és többlet értékvesztést megéri-e egy keveset kajoló turbós benzineshez képest
Az 1,4 crdi-vel 4 liter sem volt lehetetlen, de nem 130- al.
Én képtelen vagyok azért lassabban menni, hogy jobb legyen a fogyasztás -
-
dong86
csendes tag
válasz
ParmaBoy #225874 üzenetére
Nekem annyira nem volt pozitív tapasztalatom a komával, volt nálunk autót átnézni de nagyon nem volt képben az adott típusnál keverte az évszámokat a motorváltozatok esetén, nem voltak meg a típushibák, a Renault TCE motorokról kijelentette hogy egy vödör csavar az összes el se megy átnézni stb. Sikeresen lebeszélte a vevőjelöltet a kocsiról, mert hogy majd lehet hogy költeni kell rá egyszer valamikor de most amúgy tipp topp. A fogyatékos viszont csak a költeni kell rá szavakat fogta fel.
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
ParmaBoy #225824 üzenetére
50k(!)/2 év, még a korai Longlife korszak, 506.00 olajjal. Nálunk 505.00 olajjal megy, jellemzően 10k, párszor pont 5k körül kilyukadt az olajteknő, és akkor a következővel kivártuk a gyári 15 ezret, hogy könnyebb legyen követni a 10k-t
Fejből nem tudom hány ciklust ment így, de azért nyilván nem végig Longlife-on volt, hozzánk már rövidre állított emlékeztetővel került (15k/1 év).
-
imyourfriend
őstag
válasz
ParmaBoy #225683 üzenetére
O3-at használok már jó 2.5 éve persze vannak olyan pontok amiken javítanék, de összességében elviselhető. Emellett hiányzik a tekerős, nyomógombos környezet és úgy vélem az o3 infotainment rendszere stabilabb az első szériákhoz képest, bár ezen már javíthattak. Anyagminőség, összeszerelés minősége és felületkezelés itt leginkább alvázvédelemre utalok, nem tudom mennyire lesz elrohadva az alváz 5-6 évesen kezelés nélkül.. a legtöbb felhasználó persze nem olyan, hogy egyből alvázvédelemre vinné a szekeret.
Kérdés inkább az, egy jó állapotban lévő szervizelt o3-at érdemes lenne-e lecserélni o4-re pár éven belül? 2.0 cr 116LE-s motor miatt érdekes számomra egyedül, azzal meg lehet maradni 5L-es fogyasztás környékén.
-
tibbike01
őstag
válasz
ParmaBoy #225683 üzenetére
Nekem is O4 van 2021-es. Teljesen hibátlan, mind az anyagok, az ülés, az infotainment...stb. Dynamic csomag van hozzá így sportülés jártak, lehet ezért. Egyébként épp a napokban jelent meg a 1985-ös új SW, amiben még tovább javítottak az Android Auton. Plusz funkciók jöttek a képbe.
Egy barátomnak van O3, igaz csak az anyósban ültem, de örömmel ültem vissza az O4-be. -
-
gordonfreemN
addikt
válasz
ParmaBoy #225673 üzenetére
Egyelőre ritka és vegyes használat lesz, második autó a céges mellett.
Évi 5-10k km
Extra: LED fényszóró, holttér figyelő szerintem nagyon hasznos. Vészfék aszisztens / ütközéselkerülö rendszer szintén ha jól működik. Ezután a rangsorban a távolságtartó tempomat. A mostani 2006-os swift-ünk külcsnélkül nyitható és indítható, de erről le tudunk mondani bár nagyon kényelmes...Azt az O3-mat megmutatnád?
-
-
Dnalorr
tag
válasz
ParmaBoy #225337 üzenetére
Szóba jöhet a benzin, de kicsit félek ezektől a kis turbó benzines motoroktól. 2017 után meg már nem nagyon van szívó… (ilyen árban) Speciel ezt az Opel félét amit írsz nem ismerem, szóval ez esetben lehet alaptalan.
Ausztria és Magyarország között ingázunk, nem gyakran, de évi többször, ez 1600-1700 km. Illetve otthon elég sokat szaladgálunk ilyenkor.
A Focusomból kiindulva, amibe nem egészen 3 év alatt 50 ezret tettem, azt mondanám hogy évi 15-20 ezer km reális lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8250U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- LG 27UN83A-W - IPS LED - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - USB Type-C - HDR 400 - AMD FreeSync - Hangszórók
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G5 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest