- iPhone topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Teljes a kép a OnePlus Nord CE5-tel kapcsolatban
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Yettel topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
gaborbol #12182 üzenetére
ha "versenyautózni" akarsz, akkor ferkák vagy porsche gt3. ha medvét táncoltatni, akkor gt-r vagy bentley. gallardo átmenet a kettő között, ha az is összkerekes verzió és nem egy trofeo
R8=gallardo.
én a GT3-at vinném, vagy valamelyik ferrarit. a lényeg, hogy hátul hajtson
-
gaborbol
őstag
Ferrari F430, Lamborghini Gallardo, Bentley Continental GT, Lamborghini LP560, Audi R8, Porsche 911 GT3, Nissan GT-R, Ferrari 458 Italia kozul mit lenne erdemes kiprobalni?
3-4 kor zart verseny palyan, azt figyelembe veve, hogy sosem vezettem meg ilyen kocsikat, kiveve a Prius 2-t, de most nezem ,hogy az nincs is a listan valamiert
-
parandroid
félisten
Ez próbarendszám, nem ideiglenes. Ráadásul itt állították ki a mi körzetünkben, wtf.
Egyébként egyre több magyar P-s rendszámot látok a környéken, meg bent Fraknfurtban is, jellemző módon jól láthatóan méregdrága, vadasúj, és igen jó állapotban lévő prémiumatókon (A6-tól, illetve 5-ös bömöstől felfelé, határ a csillagos ég, illetve kb a Porsche Panamera szint). Szinte mindegyiket olyan sofúr vezeti, aki, khm, hogy is mondják polkorrekten? Nemidénbarnult? Ráadásul élek a gyanúperrel, hogy jó részüknek a Mo-n bejegyzett kamucégen túl nincs is más kapcsolata az országgal, tipikusan török/balkáni neppereknek tűnnek. de valahogy egyszer sem volt ingerenciám átköszönni a lámpánál mgyarul, hogy 'helósziszevasztesó, hogy megy a verda?'.
p
-
AMD Power
titán
Én nem tudom mi van vagy volt a III. kerben. Míg elértem a Árpadhídhoz élősszőr láttam 3db Porsche Carrera , rá kb 2 perc múlva még 5db-t. Volt egy hangjuk.
-
Snoop-y
veterán
válasz
Declare #7856 üzenetére
A gyari xenonnak mindig szebb vetitesi kepe lesz a lampatest kialakitas miatt.
Az automata szintezes nem tudom hogy mukodik de normal auton ( ami nem AMG merci ) meg nem lattam hogy mukodne normalisan ez a nem vakitjuk el a szembejovot.
Sima VW csoportos autok is vakitanak mint a picsa. A kanyarkovetos megoldasok vagy azok a Porschek amik az active light mittudomenmivel vannak szerelve azok jok. A tobbi mind vakit gyarilag szepen.A mezei utolagos xenon sem azert vakit mert uuuu nincs csoda szintvezerles hanem azert mert szetszorja a fenyt es olyan mintha a napba bamulnal ha szembe mesz vele.
Lampamosorol mar ne is beszeljunk az is vicc ha csak nincs hozza torlo is mert csak osszepacazza a lampat. -
Snoop-y
veterán
válasz
Declare #7854 üzenetére
Akkor nezd meg ezt mert ez nem vakit( most irom masodszor) igaz szet kell hozza szedni a lampat:
Lattam eloben autoban nagyon jo cucc es nem kevernem ossze azzal a megoldassal amit csak belepattintasz a gyarilag nem xeonhoz tervezett lampaba.Gyari xenonrol annyit hogy amit pl egyes Skodakba meg Porschekba szerelnek na azert osztanek fejlovest inkabb...
-
dragonfx
veterán
válasz
Viewsonic #4818 üzenetére
Azért vedd bele, hogy nemhiába van ott a nevében a turbo......
Az 1 ponton hirtelen fellépő nagy gyorsulás sokat számít.De azért egy porsche csak porsche a subaru meg subaru, nekem nem 1 kategória a kettő, mindnekettő csodás autó de 1 lapon említeni őket szerintme hibás döntés, ahogyan az m6 sem ide tartozik, és m3 sem. De azért kíváncsi lennék, az V8 meg 420 ló nem lehet gyengus.....De pl egy háziverseny, m5, m6, m3
is érdekesnek ígérkezne. És jól gondoltam hogy az új biturbós 335ci hez ha hozzányúlnak közel m3 szintű autó lesz hát, schnitzerék 380at hoztak ki belőle.....azért hamm hammm...elég közel van a 420hoz sőt nem is lepődnék meg ha elverné tán, mert a biturbó csak biturbó marad.
Ha ilyne style autók, akkor ugy mondanám, m6, continental gt, s600 amg......ez 1 csoport.
A másik meg wrx sti, lancer evo, eclipse, civic.....
Ha meg m3, akkor s4, cl55 amg, és porsche turbo....
Remélem sikerült érzékeltetnem mire gondolok -
Viewsonic
aktív tag
Tegnap Hungaroring nyílt nap volt, rögtön ki is hasznaltuk az alkalmat és mentünk 5-6kört... ez alatt elment kerek fél tank benzin magyaran versenykörülmények között kb 100L-eszik meg az STI 100km alatt
Keményen kocsigyilkos a pálya legalábbis nem turbós autoknak van kitalalva...
Olajhőfok 130fok volt a 3. kör végére,igaz ez betudható annak is,hogy nincs olajhütő beszerelve... nameg,hogy megvan tuningolva.
Sikerült a legjobb időt megfutnunk nemgynenge autók között
pl: Bmw e60 m5,Porsche 996 turbo,Evo IX,Honda s2000,Honda Civic typer(a legujabb),Bmw e46 m3,Nissan 350Z, +egy rahedli húzott Subaru között,stb
egy kis kép : [link]
Majd teszek fel jóminőségű belsőcames video-t normalis hangal.
[Szerkesztve] -
Dumb
senior tag
Gyárlátogatás az Arielnél: [link] jó kis képek vannak, katt egy képre
0-160-0 eredmények:
A1 GP 8.40 (550 HP/700kg)
Bugatti Veyron 9.90
Suzuki GSX-R1000 10.70
Ariel Atom S'Charged 11.00
Ariel Atom 450 11.05
Atom Private Owned 11.05
Caterham CSR260 11.95
Brooke Double R 12.50
Porsche 911 Turbo 12.50
Ford Focus WRC 13.57
Lambo Gallardo 13.65
Ascari KZ1 13.80
Corvette Z06 13.80
Alpina B6 14.80
BMW M6 14.95
TVR Tuscan 2 15.00
BMW M5 15.20
Audi RS4 15.80
Aston V8 Vantage 15.81
BMW Z4M Roadster 15.95
Porsche Cayman S 16.46
Lotus Exige S 16.60
Nissan 350Z 18.80
Vauxhall Astra Sprint 18.85
Vauxhall Astra VXR 19.05
Renault Megane F1 20.55
Mazda 6MPS 21.00
Ford Focus ST 21.35
Vauxhall Vectra VXR 22.35
Vauxhall Astra Thurlby 22.65 -
Viewsonic
aktív tag
válasz
dragonfx #4555 üzenetére
nemrossz de ez szebb sztem
[link]
amúgy nemtudom,hogy miért hasonlítod össze a 3000-res biturbó motort egy 3246 ccm-es szívó motorral.Mondjal mar meg egy autot amit szivóval így eltaláltak volna az nsx en és a porsche carrera-n kívül..
e46 m3 nagyon jó autó (tapasztalat...) -
MYoda
tag
Az addig ok, hogy 5th geart néztél, de melyik részt?? (x season y episode)
Majd megkeresem, ha nem tudod melyik részben volt!
Nem egyszerű ám bánni ezzel a vassal! (Vagy lemerült az akksi, ha bikázni kellett, az meg nem a kocsi hibája)
Top Gear: 8. szezon 1.rész: Szárny nélkül kicsit összetörik az elejét. Tesztpályán a Porsche GT3 ideje jobb volt!
Top Gear: 8.szezon 4.rész:Kaptak rá szárnyat és kijavították a törést. Tesztpályán rekordot dönt.
Ezek vannak rosszabb idővel:
Zonda F1
Ferrari Enzo
Porsche GT3
Mazeratti MC12
ATOM
McLaren mercedes SLR
Carrera GT
Ford GT
Lamborghini Murcielago és Gallardo
meg sok más
Az ideje 1.17.4
Szóval márcsak a Bugattira vagyok kíváncsi -
karib
addikt
válasz
szatocs #3935 üzenetére
Azért egy szívó és egy turbó motor karakterisztikája eléggé eltérő. Kötve hiszem, hogy általános közúti közlekedésre alkalmas lenne egy 250 pacis 1,8-as, akármilyen sportos modellbe van építve. Plusz a turbóst lényegesen olcsóbb előállítani, mint az ennyire kihegyezett szívót (pláne a ciklusa végét járó VW 1,8T, ahol már valszeg az utolsó csavar is bőven megtérült...).
Tehát elméletileg igazad van, de a realitásokkal köszönő viszonyban sincs. Ilyen alapon rakhatnának a Golf GTI-be is Porsche középmotort, hiszen mennyivel jobb... -
Viewsonic
aktív tag
ez nem az arcoskodásról szól hanem az autokazasrol nemvagyunk nagy arcok mert
akkor ''ferrarival vagy lamboval gizdulnank'' max akkor arcoskodunk mikor beall mellenk a ferrari es odabasszuk végig lampatol lampaigez eleg megalazó tud lenni főleg ha ott a gyereknek a csaja is!
amugy ismerem a ruf ''yellowbird'' es videot porsche gyári testpilotaja vezeti iszonyatosat megy az über videó -
karib
addikt
Ilyen autókkal nem inkább pályát kellene bérelni és megtanulni vezetni, mint az utcán bohóckodni? Kevesebb arc, több stílus szerintem sokat dobna az egészen. Tőlünk nyugatabbra, kiváltképp Angliában ennek rendes hagyománya van - lásd számtalan track day.
Egy Nürburgring-túrát mindenképp érdemes lenne betervezni - ilyen költségvetés mellett elenyésző tétel, a pálya pedig a világon az egyik legjobb. Csak arra kell figyelni, ha leesel az útról és kárt okozol, akkor neked kell fizetned a helyreállítást
Per Nürburgring, az egyik kedvenc Porsche reklámom még nagyon régről: [link]
Illetve érdemes más Nürburgring videókat is keresni a Youtube-on, akad számos - pl. 206 WRC, régi 911 RUF (ijesztő), Ringtaxi stb. -
karib
addikt
válasz
Scream007 #3660 üzenetére
Mindent meg lehet oldani, kérdés, hogy van-e értelme. Az M5 V10-esét az alapoktól egy pörgős szívómotornak építették - valszeg többre jutnál, ha a kiindulástól egy bazierős turbós motort akarsz építeni.
Per Porsche: léven a Porsche ma már a VW legnagyobb részvényese (majdnem 20%), lassan már ott tartunk, hogy a VW tartozik a Porsche alá -
Scream007
őstag
-
karib
addikt
válasz
Scream007 #3656 üzenetére
Arra gyűjtök
Biturbó V8: lásd előző Audi RS6, Porsche Cayenne Turbo...
Amúgy a jelenlegi trend inkább az, hogy a hétköznapi autók kapnak feltöltőt, a sportosra kihegyezett autók pedig pörgős, nagyköbcentis, sokhengeres szívómotort. Lásd: Audi 4,2 literes FSI az RS4-ben, AMG 6,3 literes V8, új M3 motor - mind pörgős V8-ak. A legújabb egzotikus feltöltős egyedül a 911 Turbo, de hát ott a név kötelez, és legalább ott is bűvészkednek (először kerül változó geometriájú turbó benzines motorra). (A kisszériás, kis költségvetésű angolokat és a szintén nem a kifinomultságról híres amerikaiakat most hagyjuk... pl. Noble biturbó V6 Ford motorral, Ford GT kompresszorral...)
Ezzel szemben csőstül jönnek a feltöltött szériamotorok, benzinesben is: PSA-BMW 1,6-os, Opel turbók, VW FSI, TFSI, BMW 35i moci... ezek azonban inkább a kényelmesebben autózható karakterisztikára mennek rá, nem annyira az eszement erőre.
Pedig nemrég még pont fordítva volt - kompresszoros AMG-k, Jaguarok, turbós Audik...
Belegondolva érthető - egyszerűbb egy feltöltős motor karakterisztikáját beszabályozni. Aki meg hajlandó áldozni egy valódi sportmotorért, az meg tudja fizetni azokat a mechanikai trükköket, amivel egy szívómotorból is nagy teljesítményt lehet kihozni.
Nekem tetszik a fejlődési irány -
Viewsonic
aktív tag
ha kocsi akkor
pl: e46 m3/CSL
ha hangra is akarok ramenni akkor m6 os bömös
de ültem meg ezeken kivül par szénné huzott japan verdaba is azok is eleg feelingesekpl: wrx sti 2500(05ös) vagy evo8 motec+als el ezek is eléggé lázba hoztak
m1/m7 es kivezetőn 190-ről 260ig nemmaradt le az m6 os bmw től a 420le-s evo8 nemhittem el van rola videonk is arrol az estéről csak 580mega
még vmi 2hete ejjel kocsikaztunk a varosba betalaltunk 1 rudit a csajaval volt piros f430 ba ültekmi egy 300le-s Subaruval ami gyari volt csak egy HKS lefujó van eddig meg benne minden lampanal odavertük az igaz h az f430 nem rajtprogrammal indult de akkor se tudott elmenni 150ig
Ha akartok latni HD-s moviekat amerikai autostalalkozorol plmurcielago,gallardo,porschek,ferrarik,corvettek,ford gt40 és még sorolhatnam) (iszonyat minőségben) akkor www.hdinmotion.com ról tudtok letölteni
[Szerkesztve] -
Integra
titán
A japán autók az élen
június 14. 15:11
[MTI]
A japán autók állnak a minőségi lista élén a német szakfolyóiratok olvasóinak véleménye alapján. Az Autostrassenverkehr és az Auto Motor und Sport magazinok 65 ezer olvasó véleménye alapján összeállított listája szerint a legtöbb német autómodell a megbízhatóság, a kidolgozás minősége és az újraeladhatóság szempontjai szerint a középmezőnyben helyezkedik el, míg a francia kocsik adnak okot a legtöbb kritikára.
Azon 14 autómodell között, amelyek az átlagosnál kedvezőbb minősítést kaptak, a győztes Lexus mellett még további hat japán modell szerepel. A Porsche a második, a BMW a negyedik, az Audi a tizedik helyre került. A Merzedes, amely egy ideje több hiányossága miatt bírálatok célpontja, a 14. helyre került, az OPEL a 20., a Ford a 22., a VW pedig a 23. A Reanault ( 27. hely), a Citroen ( 28.), a Peugeot (30.) helyezésének oka, hogy ezen márkák esetében gyakorta merülnek fel idővel kisebb problémák, elromlik például a benzinvezeték, vagy a biztonsági öv, tehát gondok vannak az autók tartóssággal. A japán és a német autók közötti lényeges minőségi különbséget a szakértők a gyártás eltérő módjával magyarázzák. A német gyártók a kilencvenes évek közepétől az alkatrészeket egyre inkább külső cégekkel gyártatták le, e beszállítók azonban olyan költségnyomás alá kerültek, hogy nem tudták betartani a minőségi követelményeket. -
Type-R
őstag
Porsche Cayman:Bővebben: link
-
Type-R
őstag
Két új 911-est mutatott be a Porsche: Bővebben: link
-
Type-R
őstag
Elég lesz?
2005: Toyota Prius
2004: Fiat Panda
2003: Renault Mégane
2002: Peugeot 307
2001: Alfa Romeo 147
2000: Toyota Yaris
1999: Ford Focus
1998: Alfa Romeo 156
1997: Renault Mégane Scénic
1996: Fiat Bravo/Brava
1995: Fiat Punto
1994: Ford Mondeo
1993: Nissan Micra
1992: Volkswagen Golf
1991: Renault Clio
1990: Citroën XM
1989: Fiat Tipo
1988: Peugeot 405
1987: Opel Omega
1986: Ford Scorpio
1985: Opel Kadett
1984: Fiat Uno
1983: Audi 100
1982: Renault 9
1981: Ford Escort
1980: Lancia Delta
1979: Simca-Chrysler Horizon
1978: Porsche 928
1977: Rover 3500
1976: Simca 1307-1308
1975: Citroën CX
1974: Mercedes 450S
1973: Audi 80
1972: Fiat 127
1971: Citroën GS
1970: Fiat 128
1969: Peugeot 504
1968: NSU Ro 80
1967: Fiat 124
1966: Renault 16
1965: Austin 1800
1964: Rover 2000 -
Type-R
őstag
A 32 jelölt:
Alfa Romeo GT
Audi A6
BMW 1-es sorozat
BMW 6-os sorozat
BMW X3
Chrysler 300 C
Citroën C4
Dacia Logan
Fiat Idea/Lancia Musa
Ford Focus
Honda FR-V
Hyundai Tucson
Kia Cerato
Kia Picanto
Kia Sportage
Land Rover Discovery
Mercedes-Benz A-osztály
Mercedes-Benz CLS
Mercedes-Benz SLK
Mitsubishi Colt
Mitsubishi Grandis
Opel/Vauxhall Astra
Opel/Vauxhall Tigra TwinTop
Peugeot 407
Porsche 911
Renault Modus
Seat Altea
Skoda Octavia
Smart for4
Toyota Corolla Verso
Toyota Prius
Volkswagen Caddy Combi
Az első hétbe helyezet, pontotzása:
# Toyota Prius II: 406 pont
# Citroen C4: 267 pont
# Ford Focus II: 228 pont
# Opel Astra: 180 pont
# Renault Modus: 151 pont
# Peugeot 407: 135 pont
# BMW 1-es széria: 83 pont -
Type-R
őstag
''Míg a Porsche 911-es egy legendásan jó sportkocsi, addig a 9ff tuningváltozat már egészen félelmetes jelenség. A 840 lóerős turbómotoros autó a tavalyi után most újabb rekordot döntött: a 9ff ugyanis álló helyzetből 300 km/órára mindössze 17,4 másodperc alatt gyorsult fel. A modell végsebessége az eddig mért adatok alapján igen közel van a jelenlegi csúcsnak számító 388 km/órához, tehát nincs kizárva, hogy ezt a rekordot is megdönti majd. Érdekesség, hogy a Volkswagen-konszernhez tartozó márka alapkivitelű kisautója, a Lupo 1.0 ennyi idő alatt éri el a 100 km/órát.''
-
Type-R
őstag
''Hamarosan elkészül a Porsche legendás modelljének, az immár 30 éves 911 Turbonak a legújabb generációs változata. Az újdonságról eddig még nem sokat tudni, csupán azt, hogy biztosan jobb lesz, mint az előző, ami ugye alapvető elvárás. Az már azért kiderült, hogy a a Ferrari F430-as miatt szükségessé vált, hogy a teljesítményt tovább növeljék, így az új Turbo 70 LE-vel erősebb(490LE) lesz az előzőnél (420LE), és a 40 LE-vel a Turbo S-nél (450LE).
Ezen kívül az is szinte biztos, hogy az előzőhez hasonlóan ez is négykerék-meghajtást kap, amely egy hatsebességes kéziváltóval, majd a későbbiekben pedig egy automatával kapcsolódik a 3,6 literes bi-turbó motorhoz. Az biztos, hogy menetteljesítmények tekintetében lepipálja a mostani Turbo S-t, vagyis körülbelül 4 másodperc alatt gyorsul majd 0-ról 100-ra, míg a végsebessége kb. 310-320 km/h lesz.
A modell további újdonsága az, hogy a kupé változattal egyidejűleg fejlesztik a kabriót is, vagyis az új Turbo a hírek szerint már a kezdetektől kapható lesz nyitott tetővel is. '' -
#16741888
törölt tag
Azért váltó ide váltó oda, egy ilyenre kiváncsi lennék autópáláyn
, persze szabályozás nélkül
,Bővebben: link szerintem egy két BMWs Audis, akár Porsches újgazdagot le lehetne alázni.
Ha abból indulok ki hogy a kamazok homokon mennek 2kilót.
[Szerkesztve] -
escie
őstag
válasz
zoley[HUN] #2432 üzenetére
kell a francnak hibrid Porsche.
inkább egy jó kis dízel. lehet köpködni. -
escie
őstag
válasz
zoley[HUN] #2430 üzenetére
tökön is szúrom magam, ha valami japán bizbaszt tesznek egy Porsche-be.
-
zoley[HUN]
tag
válasz
#16741888 #2426 üzenetére
az meg semmi. allitolag a lexus rx 440h hajtaslancat at akarja venni a porsch is a cayannebe, igy megszuletne az elso benzin-elektromos porsche... de a dizel kombi jaguarok koraban mar barmi megtortenhet
mod: elsokerekes soros negyhengeres dizel kombi jaguar
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
a 4.2es, V8as, régi jó öreg blokk, de az 5000ezres Bömösnél még ígyis 30lóval több, +szerintem az önsúlya is kevesebb, bár ez nem biztos.
A W12es az teljesen új, most olvastam az újságba, belerakták azt a 6ezres W12es mocit a touaregbe, 453pacival, és a Tou 5.9mp alatt gyorsul 100ra.természetesen 250nél limitálva van.
Azért az a nem semmi egy akkora kasznival 250el száguldozni, ez már majdnem Porsche cayenne, VOLKSosabb verzióban.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
hobizoli #2295 üzenetére
csakhogy ott a ferrari motorja került a lanciába, itt meg a golf motorja a porsche-be. ami azért valljuk be nem ugyanaz, mintha a golf kapta volna meg a porsche motorját...
mellesleg az a VR6 sehol sincs a porsche gyönyörű, 3.2-es léghűtéses boxer blokkjához, de még a mostani 3.4-es vízhűtéseshez se igazán... -
neduddki
nagyúr
HI!
a 928 kapcsan is rebesegttek meg vmit evszazadokkal ezelott, de hala bbol maratt a 2 ajtos:- ))) /mieleott vki a forrasra kerdez akkor megneveznem: Turchanyi prof. vmikor a 60-as evekben porsche gyari volt O mondott neh aerdekes dogokat:- ))), a kedvencem mikro a fia osszetorte a 928-asat, essovebn elindult vholva de allitolag ne juott tovabb a 3dik parkolo autonal:- ((((/
udv
neduddki -
escie
őstag
a két új Porsche-hez mit szóltok. szvsz nagyon kircsik lesznek, és talán egy kicsit Porscheként meghökkentőek.
Cayman, Bővebben: link
és Panamera Bővebben: link -
gabe_
őstag
de milyen porsche 944-es? ennyi pénzért nemhiszem, hogy egy pöpec gépet kapsz... inkább valami lestrapált, széthajtott 944-est, ami még épphogy beindul...
-
Type-R
őstag
''RUF Rt 12: a legvadabb 911-es
Akár 650 lóerővel
A Porsche talán legismertebb tuningcége, a RUF a legújabb 911-esre is elkészítette saját átiratát. A tuning folyamán 530 és 650 lóerő között változhat a teljesítmény, de az egész autót áthangolják ehhez az erőtöbblethez.'' Bővebben: link -
-
Integra
titán
most nem mernék megesküdni rá, de családilag kapcsolódik a két cég egymáshoz tulajdonos szerkezetben. majd valami német buzi megmondja úgyis konkrétan.
engem egyébként aggaszt, hogy a porsche eddig igyekezett elkülönülni a vw-től, viszont mivel új szegmensekre akar betörni, a terepjáró után most a 4 ajtós luxus autó piacra, ezért viszont teljesen érthető hogy a vw-vel kufircol, nincsen elég pénze a porschénak önállóan kifejleszteni egy új modellt, nem a toyota azért a cég. -
neduddki
nagyúr
HI!
Wolfburgban a autovarosban minden marknak amaj a VW cvsoport tagja kulon hazikoja van:
Audi Seat Skoda VW Porsche Lamborghini Bentley. /kit hagytam ki??? Bugatineknem volt amikor kinn jart a edagos fejleszto kollega/
Egyeb hirek: a a4 es galalrdo mussszerfala egykutya, es a tuared csejen es az egyik bentlinek is
udv
neduddki
mod: ja e sha neke szantad akkor legyszives ide is cimezni...
[Szerkesztve] -
karib
addikt
Na, inkább az meséljen, aki tényleg tudja, miről beszél
Ilyesmiket én is tudok mondani, nem legendákat akarok tovább éltetni
A Porsche egyrészt egy sportkocsi gyártó, másrészt egy mérnökiroda, csomó fejlesztésben részt vesznek. A VW-vel pedig kimondottan szoros a kapcsolat, lásd számos közös fejlesztés és néhány egy tőről fakadó modell. Eddig oké - de tulajdonosi szinten van valami köze a VW-hez? -
neduddki
nagyúr
HI!
jajjjjjjjjj.........
A porsche a fel vilagnak fejleszt motorokat. csak kerje fel oket es fizesse meg
Ha vki rosszul emlexik meg a samaranal is besegitettek,de aszt vhogy nem nagyon emlegetett:- )))
Asztan az 1.5-is set izizza blok meg a 80-a evekbol.
MEg meg az isten se tugya.
Es hogy a Porsenak mennyi koze van a VW csoporthoz????hat kisse tobb mint a bnw-nek a mini- hez, meghozza csupa nagy betuvel...:- )))
udv
neduddki
mod: az hogy sok modelben sokkozos nicns abban tejjesen igazad van:- )))
de ugy etulajdonosi hatter meg innovacio meg meg megmeg..........
[Szerkesztve] -
neduddki
nagyúr
HI!
A hd enk aszokaosk blokjat a porse szabta amai kor kovetelemneyienk megleleoen mert az emisszio mar nem vot az igazi es az amarikaik nem tuttak mit kezdeni vele: - ))) /ennek ablockan a neve volt az evolution vagy eleht hogy revolution????/
A uj blokkot pedig egy az egyben a porsche fejlesztett a v-rod-ba epitettek be
udv
neduddki -
#16741888
törölt tag
Hát akkor ilyen alapon az Audi legalább ilyen közel áll a Porschehez mint a VW. Lásd RS2/4
-
Type-R
őstag
Nem tudom hány %-ban van a Porsche a VW tulajdonában, az biztos hogy nagy részben od tartozik, ahogy irtad a Toureg és a Cayenne közös padlólemez, még a 2,5l es VR6-os motor is közös, és számos más megoldás is. A Pheaton utodját is közösen a Porschéval tervezik, és valszeg egy gyárban is gyártják. Szerintem itt nem közös fejlesztések vannak csak.
u.i. még a Harly-Davidson is VW alá tartozik. -
B.Kox
tag
Az első Porsche a 356-os tulajdonképpen a bogár műszaki alapjain nyugszik. Még a 911-nél is voltak közös alkatrészek pl: VolksWagen kapcsolók a műszerfalon stb. Sőt a most újra van együttműködés a kért márka között hiszen a Porsche Cheyenne és a Volksvagen Tuareg közös fejlesztés eredménye. De a Porsche ettől még teljesen független, önálló cég.
-
karib
addikt
Tényleg, a VW is a VW-é, mármint a VW márka is a VW konszernhez (Volkswagen AG?) tartozik.
A Porsche pontosan hogy kapcsolódik a VW-hez, erről tud valaki? Milyen tulajdoni kapcsolódás van köztük? Addig oké, hogy nagyon VW közeli cég, de mégis eléggé függetlennek tűnik. Pl. sosem hallani arról, hogy a VW mennyire örül a Porsche jó üzletmenetének (lásd Fiat és Ferrari esete ellenpéldaként). -
illusiON
őstag
a lemans-onh a porsche f119-el avyg mivel 420 körül döngettek bizt. öv nélkül
-
Type-R
őstag
válasz
illusiON #1776 üzenetére
Az a Saleen S7-es se semmi, de ez a 840 lóerős Porsche GT3-as:
''Az eddigi rekordot a McLaren F1 tartotta 386,7 km/h-val, Jan Fatthauer, a 9ff tulajdonosa ezt kereken 388-ra javította átépített Porschéjával. A rekordkísérletre a dél-olaszországi Nardo oválpályáján került sor, a mindössze 1300 kilós autóban egy 3,8 literes, 840 lóerős biturbó boxermotor dolgozott.
A 9ff nem akar leragadni 388-nál, Fatthauer már a következő világcsúcsra készül: további fejlesztésekkel szerinte áttörhető a 400-as álomhatár is.'' -
a_tesz
Korrektor
én nem vagyok ellene semmilyen technikai fejlődésnek. ez a világ rendje. de valahogy úgy érzem, többet kapsz a Porsche-szellemből egy léghűtéses, nehezebben kezelhető, alattomosabb 911-essel, mint a legújabb high-tech menetbiztonsági elektronikák széles arzenáljával felszerelt 911-essel.
és hogy ne térjünk el az eredeti tárgytól, azért megnézném, egy turbódízel lambóval hogy közlekedsz visító motorhanggal. rendben van, a dízel is tud olyan menetteljesítményt produkálni, de teljesen más az élmény. nem tudom, mennyire vagyok érthető -
Porsche-tuning:
Techart
RUF
Gemballa
TTP (Turbo Tuning Pietz)
itt van 2 zsír video Bővebben: link
szerintem -
B.Kox
tag
Jaj de gyönyörű!!! Sztem a techart a legjobb Porsche tuner.
De azé ez is szép: Bővebben: link -
Type-R
őstag
Amikor anno a VW konszern azt mondata, hogy az Audi a BMW-nek csinál konkurenciát, a VW meg a Mercinek, akkor mindenki röhögott, hogy az Audi még szembeszálhat a BMW-vel, de VW semmiképpen a Mercivel, és igazuk is lett, a Phaton nyagy bukta lett. Egyszerüen nem kell senkinek egy ilyen nagy VW-gen, aminek az árából már lehet kapni, 7-es BMW-t, vagy S osztályos Mercedest. Most meg ott áll a Phaton gyár, kihasználatlanul. Vannak olyan Pletykák miszerint a következő generációs Phatont már közösen a Porscheval fejlesztik ki.
-
Viewsonic
aktív tag
Hamár autók akkor német ha német akkor Porsche,BMW ha BMW akkor only ''M'' osztály
ezzel kiegyeznék :Bővebben: link
elég impresszív 0-400m re 12sec... -
Type-R
őstag
Jön az új Porsche 911 Carrera Cabrio Bővebben: link
-
-Jackson-
őstag
amikor megjelent, vmelyik autós újságban tesztelték alap 320 lovas carrerával, azonos köridőket mentek kb. (carrera 0-100:5.0s asszem, vége 285km/h, typ320: 4.6s, és 250-nél szabályoz, ami gondolom kiiktatható
).
kigyorsításnál megette a suba a porsche-t, awd power
arról nembeszélve, hogy majdnem fele annyiba kerül, mint a carrera
hivatalosan STi-hez képest a typ320 +55lóerő.
japóba utcai autók 280lónál vannak úgytudom limitálva, ehhez képest az európai normáknak megfelelő(asszem más katalizátor) miatt csak 265. én legalábbis ezeket olvastam szaksajtóban -
divot
veterán
Asszem sürgősen meg kell gazdagodnom.
Jön az új Porsche Boxter Coupe...
-
#16741888
törölt tag
válasz
strike-force #614 üzenetére
Köszi. néztem már
Kívülről fújom az egészet
2900at gyártottak belőle, Porsche spoiler, visszapillantó, belenyúlt a motorba is stb stb.
-
_Volkovy_
nagyúr
Most fedeztem fel a tévében,hogy van olyan verseny,hogy FIA GT.Ferrari,Lamborghini,Maserati,Porsche,Saleen-őrület
-
Club
őstag
Tegnap elmentem megnézni egy haveromat.
Vagyis inkább a gépeit
Kettőt leírok, ezek voltak a legérdekesebbek:
VW Bogár.1966-os.
Nagyon baba lett, teljesen felújította.
A másik, egy jelenleg még roncs állapotban lévő Camaro.
Big Block, 400 köbincs(6600köbcm).
Még szét van a kicsike, de már lassan alakulgat.
Naaaaaggyyyooon dögös lesz
Alapból asszem 400paci körül.
A hátsó 295-ös gumikat a nála 130lóerővel gyengébb Caprise is elsikálta, el sem tudom képzelni hogy ezt mit művel majd
Majd valahova teszek fel képeket, had csorogjon a nyálatok
Amúgy meg az ő bogarával mentünk, ami baromi szépen meg van csinálva szintén.
Porsche 911-es ülések, bőr,stb stb.
Akkor lepődtem meg, mikor a kilóméter óra 0-nál állt.
Megkérdeztem tőle miért van ez?
''Mivel 120-ig mér az óra, jelenleg meg valahol 160 körül mászkálunk''
Mondanom sem kell hogy nem ''gyári extrás'' -
Tommmysun
aktív tag
Ezt jó hallani, hogy egy lada szervízben (úgy vettem ki hogy ott jártál) ilyen gondosan járnak el, Fehérváron a Seat-nal ez csak a külcsínig működik (ott is úgy csinálnak mintha marhára vigyáznának az autóra, de a végzet munka egy nagy határ ratyi). Ha ezt a Porsche Hungária tudná aszem lenne egy kis átrendezés a munkaerőben
Attól meg én is k...ra a falra tudok mászni amikor állok a parkolóban és mire visszamegyek a kocsihoz ott a marha nagy húzás az oldalán. Múltkor szintén a parkolóban álltam a kocsiban ülve. Jön az öregasszony, kinyitja a mellettem álló kispolák ajtaját, félig nyitvahagyja (a szél fúj mint állat) átmegy a túloldalra, hogy besegítse a mégöregebb anyját, na mondom ebből gáz lesz ablakot lehúzom, kezemet kitartom, hogyha jön a polák ajtaja elkapom. Lassan visszaért, megfogta az ajtót, na mondom jól van már nem lehet gond hiszen, fogja az ajtót, erre... fogja aztán tiszta erőből neki ba....a az autónak. Nem lettem k...va ideges, mondom mit csinál akkor ha bent se ülök az autóban leszántja a fél oldalát vagy mi? Ráadásul még ezek után is el akart lécelni.
Egyébként betétlapot kitöltettem vele, mert egy körömnyi helyen lejött a fényezés, de hiába és ezt mindenkinek mondom, hogy a biztosító a parkolóban az autó beüzemelése előtt történő károkért nem fizet. Szal a biztosító is elmehet a ... Csak a pénzt szedik el, ellenszolgáltatás meg semmi. Nem elég hogy az embernek a gatyája is rámegy a benzinre, még mindenféle kötelező adókkal meg biztosításokkal is lehúznak.
Na mindegy nem panaszkodok tovább mert felrobbanok
Ja a metálfényről csak annyit, hogy ne döljön be senki ennek a kamu dumának, hogy azért feláras, mert többe kerül az előállítása meg minden. Ua-ba kerül a gyártónak mint a normál festés és ezt az átvágást is csak Magyarországon tudják eljátszani. Ez az egész feláras metálfény mizéria onnan indult ki, hogy amikor bejött az országba az első nyugati autókkal a metálfény akkor nagyon nagy csoda volt, meg újdonság és hát az ilyen dolgokért az ember hajlandó rengeteg pénzt kidobni. Ez a csoda már külföldön elmúlott (most éppen a Dekor, meg a AirBrush a menő), de itt sajnos még mindig be lehet etetni az embereket. Bár nincs is nagyon más választásunk hiszen ha metál fény kell akkor sajna meg kell fizetnünk a semmit. (egyébként nekünk is metálfényű az autónk).
-
burgatshow
veterán
Álmamim autója: Porsche 911 GT1 EVO:
Bővebben: link
Vagy a sima alapmodel: Porsche 911
Bővebben: link -
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 TI 16GB Zalman N5 Chieftec 700W
- Keychrone Q1 V2 billentyűzet / Számla / Garancia /
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest