- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Yettel topik
- Google Pixel topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
az fel sem merült, hogy télre is marad a nyári
tél végén kezdtem el vezetni, akkor azt gondoltam, hogy ó, már sehol nem havas a város, nem is megyek sokat, nem rakatom fel a téliket. valóban nem is volt gond, de egy ipartelepen kellett megfordulnom egyszer, és ott be kellett mennem egy havas utcába, és olyan volt, mintha tükörjégre érkeztem volna.
-
Type-R
őstag
Elég lesz?
2005: Toyota Prius
2004: Fiat Panda
2003: Renault Mégane
2002: Peugeot 307
2001: Alfa Romeo 147
2000: Toyota Yaris
1999: Ford Focus
1998: Alfa Romeo 156
1997: Renault Mégane Scénic
1996: Fiat Bravo/Brava
1995: Fiat Punto
1994: Ford Mondeo
1993: Nissan Micra
1992: Volkswagen Golf
1991: Renault Clio
1990: Citroën XM
1989: Fiat Tipo
1988: Peugeot 405
1987: Opel Omega
1986: Ford Scorpio
1985: Opel Kadett
1984: Fiat Uno
1983: Audi 100
1982: Renault 9
1981: Ford Escort
1980: Lancia Delta
1979: Simca-Chrysler Horizon
1978: Porsche 928
1977: Rover 3500
1976: Simca 1307-1308
1975: Citroën CX
1974: Mercedes 450S
1973: Audi 80
1972: Fiat 127
1971: Citroën GS
1970: Fiat 128
1969: Peugeot 504
1968: NSU Ro 80
1967: Fiat 124
1966: Renault 16
1965: Austin 1800
1964: Rover 2000 -
Type-R
őstag
A 32 jelölt:
Alfa Romeo GT
Audi A6
BMW 1-es sorozat
BMW 6-os sorozat
BMW X3
Chrysler 300 C
Citroën C4
Dacia Logan
Fiat Idea/Lancia Musa
Ford Focus
Honda FR-V
Hyundai Tucson
Kia Cerato
Kia Picanto
Kia Sportage
Land Rover Discovery
Mercedes-Benz A-osztály
Mercedes-Benz CLS
Mercedes-Benz SLK
Mitsubishi Colt
Mitsubishi Grandis
Opel/Vauxhall Astra
Opel/Vauxhall Tigra TwinTop
Peugeot 407
Porsche 911
Renault Modus
Seat Altea
Skoda Octavia
Smart for4
Toyota Corolla Verso
Toyota Prius
Volkswagen Caddy Combi
Az első hétbe helyezet, pontotzása:
# Toyota Prius II: 406 pont
# Citroen C4: 267 pont
# Ford Focus II: 228 pont
# Opel Astra: 180 pont
# Renault Modus: 151 pont
# Peugeot 407: 135 pont
# BMW 1-es széria: 83 pont -
Integra
titán
jelen pillantban az autógyártás elleni legnagyobb bűnt a vw konszern követi el szvsz.
az audik már teljesen ugyanolyanok egytől egyig, a vw-k is, a seatok meg mint az audik detto, tojás mind. a skoda a maga téglalap díszrácsával már-már a legkarizmatikusabb az összes márkájuk közül. a technikai meg motormegvalósítás szintén.
de látod, van akinek ez bejön.
a mai bömös típusok viszont meglepően eltérőek egymástól megjelenésben, és szerintem ez így van jól, mindegyiknek van saját arca, illetve igyekeztek saját arcot kialakítani.
nem sok ilyen gyártó van már aki ezt megengedheti magának. -
hobizoli
nagyúr
Nem tudom teged ez miert zavar, gondolom nem azon gondolkodtal mejiket is vegyed meg ezen a heten.
Egyebkent birom ezt a topikot, itt vergodtok mejik mennyi loereos meg mennyire hude kib@szott kiraly, a masik meg de egy loszar, nagyreszt olyan autokrol okoskodtok amit parkolni lattok, vagy 1-2x az eletetekben majd visznek is vele egy karikat.
hobizoli -
Integra
titán
azért várjuk meg a végét, mert nagyot fog szólni az új civic, azok alapján amiket olvasok róla, minimum akkorát mint az új accord, de valszeg túltesz rajta (több új innovatív megoldásban már biztosan) és még a fikagépek is valszeg elcsöndesednek egy időre.
hidd el nekem, a hondának a 7 gen civic annak ellenére hogy anyagilag teljesen sikeres és még ebben a formájában is a legjobbak egyike, a hondának a saját mércéje alapján kudarc volt. ahogy nekem is.
és ők tanulnak a kudarcból. fukui san jó nagyfőnök!
[Szerkesztve] -
Integra
titán
kezdetnek jó lesz?
Bővebben: link
a mazda nekem túl lágy
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
Igazad can teljesen eggyetértek
nekem sem tetszenek ezek az új ultradesing rondaságok
Viszont van ami tetszik, nem találjátok ki úgyse
:Bővebben: link
-
Type-R
őstag
Az M6-os nem annyira különbözik a sima 645Ci-től, ami már szerintem egy elég jó formájú autó, csak a fara egy kicsit nem tetszik, de meg lehet szokni
. De viszont egy 3t-ás autóba 700LE nem feltétlen kell, abban igazad van, meg akkor mekkor fékek kénének, ha meg kéne állitani.
-
Type-R
őstag
Ajánlom a júliusban megjelenő autók listáját Bővebben: link
-
Tibisz
aktív tag
Akkor nem éppen azt a motort próbáltad ki amit említettem, mert ez a leggyengébb láncszem volt! ;) Seat Ibiza Cupra 1,9 PDTDi-t ajánlom szíves figyelmedbe! ;)
Azzal nem értek egyet, hogy orrnehéz lenne az autó a dízel motor miatt, mert egy turbó-benzines, és egy turbó-dízel között kb 30-40 kg a különbség!
A menetbiztonsági felszerelések garmadája, pedig legalább annyira megtalálható az erősebb benzinesekben is, mint az erős dízelekben! -
Tibisz
aktív tag
Régebben egy luxusautóba el tudtál képzelni egy dízel motor? Szerintem nem! Ma a luxusautó vásárlók nagyobb része választja, dízel motorral az új autóját! Szerinted ahol nem számít a pénz, ott választanák a dízelt, ha nem lenne jobb, mint a benzines társa?
[Szerkesztve] -
Integra
titán
voltam nyáron honda kereskedésekben ótókat nézni.
jön hogy enyhe karc csak etc etc
aztán a fején állt a kocsik az ajtó sincs rendesen lefényezve, rossul nyílik és felvan háborodva hogy azt mondom neki hogy miért néz hülyének...
és még nekem is jönne mert megsértődik, de mondjuk erről azért gyorsan letesz szerencsére.
szomorú, ez van -
Integra
titán
mostani, de nem lesz eladva, megmarad a családban.
viszont én ''újat'' akarok magamnak.
tökugyanilyen japán kasztni (billenőfényes mélyzöld), 2000 év végi legutolsó szériás töretlen 1.6VTi, teljesen gyári állapotban 65ezer km-rel. minden benne van, az elektromos kütyükig, napfénytetőig és klimáig + komplett alpine hifi (bár egy úgyis kiugrana belőle idővel).
nagyon jó kis alap, bár kell rajta majd változtatni pár dolgot.
kell bele előre és hátra felső toronymerevítő illetve alulra is egy keresztmerevítő, és nagyon pöpec merev lesz a kasztni is a hosszanti csavarodások ellen
aztán fékcsere, sajnos a vti fékrendszere szerintem nem elég erős a teljesítményhez, hajlamos elfáradni.
legszívesebben azt remélném hogy találok egy ropira hajtogatott itr-t és abból átrakom a komplett futóművet fékekkel és lsd-vel együtt
ha meg netán még a váltó és a motor is átugorna... ejjjj
ja, és az első díszrácsot is lecserélném, mert a régi keretes H jelvényt szeretném az orrán látni, nem azt a bazi nagy H betűs gányolást ami pont abban a korában volt a hondának a civicen meg az accordon... szerencsére hamar kigyógyultak belőle és visszatértek az eredetihez, miután hatalmas volt a felháborodás a fanoktól
[Szerkesztve] -
Integra
titán
azért nem olyan ronda az a békalámpás...
Bővebben: link -
-
Integra
titán
szerintem behalt volna a saab
túl kevés autót ad el ahhoz képest hogy egy új modell K+F költségei mamár mekkorák
ráadásul a gyilkos verseny miatt a csere ciklusok is lerövidültek
a saab tőkét kapott, cserébe elkellett fogadnia, hogy idővel szétkapják a márkát és hogy fennáll a lehetőség (ahogy ez is lett) hogy bizonyos modelleknél már csak a jelvény lesz saab -
a_tesz
Korrektor
és közben azt is megtaláltam, mivel kevertem: Bővebben: link
amúgy tényleg szomorú ez a mindenből uniformizálós törekvés, de vajon e nélkül meddig tudna fent maradni pl. a saab? vagy ez is csak altatás, mert az egységből kihozható legnagyobbg profitra gyúrnak rá ezek az amerikai ''vállalkozások'' ? -
Integra
titán
egy ideig jártam a fox autórent citihopper smartjaival.
benzinessel és dizellel is.
ráz mint atom, meg keményebb kanyarban 3 keréken állmeg zajos is, főleg a dízel, de bárhol elférsz vele, és nem sajnálom a bp-i utakon a civic-kel ellentétben, keveset eszik, 3.5-4 liter dízel városban. most 8 liter az 1.4-es fogyasztása, a VTi 9-10 liter 95-ös benyából fog kijönni, már ha megfogom tudni venni.
elég sok minden szól racionálisan a smart mellett. -
Integra
titán
én nem rajongok érte, de lehet hogy a bp-i trágya utakra lesz egy jövőre (ha elviszik az orrom elől a VTi-t)..
pici, megfelelően gyorsul és nem eszik semmit, ja és bárhol találok parkolót vele.
igaz, nem fogok 25-30 perces szintidőket menni vele hanem 45 perceseket, de hát valamit valamiért
[Szerkesztve] -
Integra
titán
amit az újságok írnak az blődli, a selespeed olyan szar mint volt, autóimportőrnél dolgoztam, elég tisztában vagyok a hazai sajtóval is
merciket meg azért vágom ennyire mert egyik legjobb barátnőm és a családja mercis.
van ott minden az ML jeeptől az SLK-n és E430-on és C32AMG-n kersztül a Lorinser SL600-ig -
Integra
titán
pfúúú, te én ott is rángatom meg pörgetem
az a halálom ha magától felvállt, és sajna a merci felvált, pedig nagyon profi a váltója
a honda viszont nem, talán az egyetlen gyártó, amelyik engedi kipörögni és leis tilt szekvenciálisban ha nem kapcsolsz felde automatában nem vagyok annyira otthon
azt viszont tapasztalatból tudom hogy a fiat/alfa féle selespeed minden idők egyik legótvarabb legszutyokabb szutyka amit valaha is építettek autóba, akkor inkább már pug manuális váltó -
Integra
titán
307 is egy roncs.
ilyen velem is előfordult
pár éve nyáron egyik éjszaka egyik barátnőm pözsójával mentünk le palace-ba, civicet otthagytam a garázsában.
jól agyonvágtuk magunkat buliztunk és reggel én vezettem vissza. szörnyű volt az autó...
egy ''félreváltás'' miatt a szabadság hídon majdnem átrepültem a kőgombákon.... kérdezi mi a baj, mondom hogy bazeg ebben hol vannak a fokozatok?
aztán mikor a lakásához értem, átültem a civicbe és beraktam egyesbe. valami nem stimmelt. üresbe rakom, aztán megint egyes. megint nem stimmel. vagy 10szer csináltam mire rájöttem, hogy már elsőre is egyesben volt....
na ekkor esett le igazán (nagy flash volt) hogy milyen hihetetlenül döbbenetetesen szar váltókat csinálnak a franciák... a durva az, hogy ez a különbség a mai napig érvényes. de nem csak a francia autókra, hanem a németekre is, azok is levannak maradva.
a lánynak azóta természetesen hondája van -
-
a lóerőket csak a személyautó vs.teherautó miatt mondtam szemléltetésképpen.
amúgy én sem vagyok nagy amerikai autó fan, de ez a böhöm nagy gép most nagyon megteccett.
BMW-nek meg riszpekt, mindigis élen járt dízel motor fejlesztésben, sőt egy pár évvel ezelőttig egy magyar származású ember vezette azt a részleget(Anisits Ferenc). -
Integra
titán
persze, óriási különbség van a szívó és a turbós autók vezetési stílusa és viselkedése között.
számomra a szívó motorok sokkal közelebb állnak, mert én lóerőből/fordulatszámból vezetek, és mert sokkal jobban reagálnak és kiszámíthatóbbak, a turbos verdák mindig ''késnek'' és nagyon odakell figyelni mikor milyen szituban indul meg a turbo mert nagyon nagy lehet utána a pislogás (mikor az út mellől kaparod össze a roncsokat).
egy családtagom most rakott az usa verziós MR2-jébe a 2.2-es szívó 136 lovas helyett egy japán belpiacos 2.0 turbot+váltót, jelenleg kb 200le+300nm (de valahol 300le+350nm lesz a vége), megy mint a baromállat, de a turbo viselkedése helyenként kiszámíthatatlanná teszi érzésre.
a másik gondom a turboval a ''macera'', viszonyleg gyorsan bemelegszik és használható, de a turbo lehülési dolog egy idő után tényleg idegörlő. pár km-rel a cél előtt már nem nyomhatod, és mikor megérkeztél, akkor is percekig ülsz és járatod a motort, hogy kitisztuljon a turbo az olajtól és lehüljön hogy ne égjen a falára rá az olaj, ááááááááááá, mondjuk vannak olyan rendszerek, amikkel ott hagyhatod lezárva járó motorral az autót és kiszámolja magának mikor állítja le, de akkor is.
szívónál meg bemelegszik aztán úgy tolod neki ahogy jól esik, semmi macera, semmi késlekedés, fordulatszámorgia. csak profi váltó kell hozzá, nem véletlenül csak a bmw az egyetlen európai gyártó amelyik erős szívómotorokat csinál, van hajtáslánca és váltója hozzá, többiek felejtősek, turbo nélkül meghalnak -
1.) én nem is mondtam, hogy az, sőt direkt odaírtam, hogy Cummins dízel. a mai világban ez egyébként sem meglepő, hogy valaki külső cégtől vesz motort, egyszerűbb így megoldnai, mint egy saját fejlesztésbe kezdeni. kevesebb zsozsó.
2.) rossz a gondolatmeneted, mert ez nem a szó szoros értelmében vett személyautó dizel, amit simán lehet 70+Le/liter felé tolni, hanem teherautó és inkább a strapabíróságra lett kitalálva. mondom ezt már csak azért is, mert ez a motor 3200 körül leszabályoz (más nyomatékkarakterisztika, más teljesítmény görbe) míg egy személyautóban lehet ''pörgetni'' 4200-4500ig. más kérdés, hogy a legtöbb dizel kocsi 4000nél adja le a csúcsteljesítményt. gondolj csak bele a kamionokban is 13-16 literes motorok vannak és egyik se nagyon tud többet 600 LE-nél, viszont van 2000+Nm nyomaték (pl. daf 16liter 580le(1900rpm)/2700Nm(1100-1300rpm))
Azt már meg sem merem jegyezni, hogy az általad említett BMW motorban 2 azaz kettő darab turbófeltöltő van, így akár könnyen a 100LE/litert is el lehet vele érni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- 12 GB-os DDR5 SODIMM laptop memória - garanciával
- Felújított számítógépek számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X240 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3034, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest