Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
pweisz
senior tag
válasz
GeorgeBerger #3567 üzenetére
Hmm én a tulaj helyében ovatosan autoznák. Ha így kidurodik ott már lehet a szálak vannak megszakadva, kellemetlen lehet egy durrdefekt, főleg első keréken.
-
-
pweisz
senior tag
válasz
mormota #1828 üzenetére
Ja így gondolom én is, de azért egy teljesen saját építésű autó teljesen más, ha véletlen nyernék a lotton biztos megprobálkkoznák eggyel. De ami még szerintem jó, amikor kitben lehet megvenni az autót, aztán te otthon összelegozód, azzal is gondolom elehet lenni egy darabig. És nem is olyan vészesek kit-ben, Totalcaron volt egy hír amcsi sport autórol amit lehet így is kapni, és feleannyiba kerül mint az összerakott.(Mondjuk így is valami 20ezer dolcsi)
-
pweisz
senior tag
válasz
mormota #1814 üzenetére
tudom hogy nem replikát akarsz, de az már közel van a saját építésühőz. De saját építésünél még durvább lehet, gondolom összes beépített anyagról kellenek az adatok, milyen anyag, stb. Szerintem rohadt nehéz lehet levizsgáztatni. Vagy esetleg lassú jármünek, ott talán nem nézik anyira, de az nem is olyan nagy poén.
-
pweisz
senior tag
válasz
Norbertpower #1734 üzenetére
nem lehet hogy a kicsi 2 db vezeték a kapcsolóhoz megy, egyébbként nem értek a bmw-hez
-
pweisz
senior tag
Ezel a dizel vita nem racionális kérdés szerintem. Nekemse kéne dizel auto, szerintem személyautó benzines, teher autóban pedig a dizel való. Egyébbként ültem mai dizel autóba, jól mennek, meg minden, de akkorse. Vanakinek meg a dizel jön be, izlés kérdése.
-
pweisz
senior tag
-
pweisz
senior tag
UAZ rula!
Azért az UAZ -t ne huzd le egy Toyota szintjére, Toyota egy nagyon strapabíró gép, pl szerintem Nyugati éghajlatra egy Toyota Disel motoros UAZ a legjobb vállasztás. De azért azt kétlem hogy a Tundrába -40-50foknál könnyen beíndítanál egy Disel Toyotát, vagy akár egy benzinest, míg azért egy benzines UAZ beröfenn(ha egy kicsit megmelegíttik lángal az aljáta Toyota nem tudom hogy türné
)
NA jó mondjuk más célokra készül a két autó, meg más emberek is veszik, ugyhogy az összehasonlítás nem állja igazán a helyét.
Ja franciák, nem olyan rosszak azok az autók,tartóságban sem(bár vannak széria konstrukciós hibák, de az más autoknál is van), megbízhatóságban meghát van mit javítani, de szerintem azért az se olyan vészes.
[Szerkesztve] -
pweisz
senior tag
válasz
strike-force #1199 üzenetére
jó állapotban van a gép kivülről.
Nekünk is Renaultunk vanEgy két ével fiatalabb, de hasonló korosztály.
-
pweisz
senior tag
Escort 1.6 Disel, és a kisfityó kb a világon létező két olyan autó amire ha ingyen adnák is aztmondanám hogy nem kell, inkább visszaadom. Escort 1.6D-en tanultam vezetni, igaz széjel volt kopva, de iszonyú mennyire nem ment, retenetes. A kispollák meg méretei miatt nem tetszik.
[Szerkesztve] -
pweisz
senior tag
válasz
Sick Boy #1106 üzenetére
Hát nekem ha terepjáró akkor csakis valami ilyesm: Bővebben: link
Egyébbként a LandRover Defenderen kívül nem is nagyon gyártanak igazi terepjárót nyugaton, jó kis autó. De én azért az orosz csodákra szavazok. -
pweisz
senior tag
Terepjáróban nekem ez az egyik állom:
-
pweisz
senior tag
válasz
_Volkovy_ #974 üzenetére
Azért annyira nem, most hogy megbizhatatlan az szerintem nagyságrendekben valami olyasmi lehet hogy mondjuk 100-ból 2elromlik az első 1-2évben, míg mondjuk a Toyotá Avensis-ből 1. De nem tudom, nem tud valaki netes listát?
A légzsák nem nyilikkihez hozzátéve, az egyik fazon megcsuszott a Meganjával(régi fajta), és bement a szántásba, úgy orba vágta a légzsák hogy asszem eltörött az óra, de az autónak,meg neki se nagyon lett volna egyébbként baja, ha légzsák nem nyillik ki. Na most lehet azóta javítottak és csak tényleg akkor nyillik ki ha kell. -
pweisz
senior tag
válasz
_Volkovy_ #958 üzenetére
Skoda az vw, ugyhogy ha Skodát nem akkor szerintem vw-se. Ha tényleg a hely, és kényelem számit, akkor: Ford Turneo Connect, Opel Combo Tour,Renault Kangoo 2(nekünk régi Renault Express van, vannak hibáji de elég jó, gondolom Kangoo-ban már ezeket kijaívitották), személyes kedvenc: Fiat Doblo(nagyon kényelmes az első ülése, olyan mintha fotelben ülne az ember) . De ha versenyezni akarsz akkor nem igazán jók. Csak kényelmesen utazni 4-5 emberrel, meg rengeteg cuccot belerakni jó.
-
pweisz
senior tag
válasz
joysefke #870 üzenetére
Nem tudom.
De tankolni szerintem azt tankold amit a használati utasításban van. Ha 95 akkor 95-öst, persze 98-at, premiumot is lehet(v-power, stb) is lehet csak felesleges. Ha 98-as van írva, akkor 98-ast vagy premiumot. V-power, meg ezeknek csak az adalék anyagok miatt van hasznuk, szerintem teljesítmény többlet nem lessz tőle. -
pweisz
senior tag
Bővebben: linkitt lehet olvasni a lada wankelről
-
pweisz
senior tag
A Lada is csinál wankelt, bár asszem csak a pálya verseny autókba. Az oroszoknál az anyagminőséggel volt a gond, és a többi gyártónál is , ezt a mazdának valamelyest sikerült megoldani. Egy technikai nyalánkság az RX8, nekem formályan annyira nem jön be, de azért kéne. A Pdtdi-vel hol vertétek le dombnak fölfele?
-
pweisz
senior tag
válasz
strike-force #755 üzenetére
Ja asszem akkor elcsesztem, mert mintha ezt néztem volna. Ez akkor a Toyota márkája?
-
pweisz
senior tag
Közben rájöttem hogy azért ottvan a Prius ami azért elég utórő elektronikajilag, de az nem egy tucat autó, az tényleg kivétel. Acura RL-ben van olyan amit más autókban nem alkalmaztak eddig? Ja asszem a Mercit felhoztam valahol én is példának. Nem is tudom melyik új autójuknál már inkább egy régebb óta futó modeljük elektronikáját tették be, mint hogy újat fejleszenek, mert annyi a gond az újakkal.
-
pweisz
senior tag
Szerintem nem nagyon.Pl Toyotában például van valami olyan elektronikai dolog amivel megelőzte a korát, valami hatalmas ujítás? Szerintem nincs.Ja TQM-ben jók,legjobbak, mennek is oda tanulni népek, biztos hogy fontos dolog, de azért nem csak a minőség ellenőrzéstől függ a megbizhatóság.
-
-
pweisz
senior tag
Nevető harmadik a japán
Azt olvastam hogy a német autók túl új elektronikát használnak ami a megbíhatóság rovására megy, ezért a merci is inkább bevált elektronikai dolgokat alkalmaz, mert voltak gondok. Viszont a japánok nem forradalm újdonságokat használnak, ezért megbizhatók. Egyébként meg Volga rulez!!
[Szerkesztve] -
pweisz
senior tag
Azt nem tudom, de a vw meg chevy az hogy van kapcsolatban? A chevy-től szerintem nem jön más. A Cadillac akar asszem kicsit jobban nyomulni. Cadillacek tetszenek, az az igazi tahó amcsi gép, nagy dög mert megtehetem, zabál mint a disznó mert megtehetem, bőr meg minden szar mert megtehetem. Szóval olyan igazi tahó, de tetszik. De azért az orosz autók mindenek elött
www.tar.hu/uaz
-
pweisz
senior tag
azért gondolj bele 20 éves az autó azt ha egy normál váltó kibirja úgy hogy nem volt javítva már az is tiszteletre méltó. Szóval nem tudom, én nem nagyon erőltetném a dolgot, szerintem ha régi autót akarsz,akkor minnél egyszerübbet és minnél könnyebben javíthatót(és olcsón), mert javítani úgy is kell akármennyire vigyáztak rá.
-
pweisz
senior tag
-
pweisz
senior tag
No montünk az 1.9 tdi Passattal, tényleg jólmegy a gép. Mondjuk azért lehet a csiptuning is besegít. De lengedett ablaknál jön be a kipufogó szag vagy mi, egy részecske szürő nem ártana, bár már az új kocsikra tesznek, bár a Passatokra nem. Szóval összeségében jó, jó gyorsul meg minden, szimpatikusabb lett a disel.
-
pweisz
senior tag
válasz
neduddki #398 üzenetére
Ezen gondolkodtam hogy a nagyun durván néz ki 3 literes disel, nagyon bonyulult egy cucc, meg kivan a végletekig könyitve, és ilyen általában nem tessz jótaz élettartamnak. Nincsenek még tapasztalatok a 3 lityósal, majd kiváncsi leszek mit lehet majd hallani róla pár év múlva.
-
pweisz
senior tag
válasz
zsoltee10 #409 üzenetére
Haver is ilyennel autózótt, mint sáfőr. Mondta ő is hogy nagyon megy, aztmondta volt olyan hogy dombnak fölfele Calibrára rákelett villantania hogy huzódjon a külső sávba. Csak asszem 150 ezer km-nél(nem vagyok teljesen biztos benne) aztmondta a motor hogy elfáradt, meglett csináltatva, de után többször volt vele gond.
-
pweisz
senior tag
Mit szoltok ehez: Renault Express 1.2 6X lóerő. Én Pest Moszkva utat 10 perc alatt csinálom meg vele, de közben megálok pihenni 5 percre.
-
pweisz
senior tag
válasz
neduddki #367 üzenetére
Ez most gunyós volt? Én tényleg kiváncsi lennék hogy milyenek az ilyen kis cm3 -is dizelek. Nekem csak rossz tapasztalatom van dizelel Fordescort 1.6 diselel(szivó) tanultam vezetni, ahoz képest a trabi egy versenyautó. Ugyhogy picit nehezen tudom elképzelni hogy egy disel autó jól menjen, főleg ilyen kis cm3 is motorral. Valaki ült már ilyen 1.3->1.6td motoros autóban?
Új hozzászólás Aktív témák
- Épkézlábnak tűnő, vezetékmentes, de olcsó billentyűzet jött a Redragontól
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Futás, futópályák
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- magyar bill. - Lenovo ThinkPad Z13 G1 - AMD Ryzen R7 Pro 6850U, 13.3" 2.8K OGS érintőkijelző
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- DELL Precision 7540 i7-9850H Quadro T2000 32GB 1000GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest