- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoley[HUN]
tag
nem vagom miert kellenek ilyen hokuszpokuszok egy benzinszint beallitasahoz. sztam ha nem ertesz hozza elviszed egy szakihoz es max 500ft-ert 2 perc alatt poccre belovi neked.
-
-
zoley[HUN]
tag
gondolom egy ilyen kocsit nem mindennapi hasznalatra szannanak, igy sorozatgyartasban valszeg egyreszt nem lenne annyira sokat hasznalva mint egy opel astra, masreszt egy ilyen kaliberu kocsinal siman belefer sztem hogy felevente kimegy hazhoz egy szerelo, es mondjuk utanallitja a zsanerozast, meg csinal egy altalanos vizsgat
-
zoley[HUN]
tag
válasz
Integra #2761 üzenetére
tobbet nem megyek 130nal gyorsabban az autopalyan
esetleg ha meg babetta minta alapjan pedalokat is szerelnenek bele, akkor velemenyem szerint teljesitmenycsokkenes nelkul tehetnek sokkal kornyezetkimelobbe a jarganyt
nem mintha egyebkent a vw lupo 3l-nel sokkal tobb jargany tudna ennel jobb fogyasztast, es mindezt mar 1970ben
[Szerkesztve] -
zoley[HUN]
tag
vegyel golf 2 gtd-t, es rakass bele 1.9 pdtdi-t. lehet kapni tuning motorokat is extra befecskendezessel, 160 paci siman meglenne
-
zoley[HUN]
tag
vagy esetleg minden SUV ose? egy lada niva sose hagy cserben
-
zoley[HUN]
tag
válasz
_Volkovy_ #2732 üzenetére
latatlanba nehez barmit is mondani. foleg hogy nem mindig eppen a valos adatokat kozolik a kocsirol... altalanos dolgokat persze mindenki tud, de en azt tanacsolom neked hogy akarmit is valasztasz, akarhanyan dicserik azt a tipust, ha nem ertesz hozza akkor inkabb kerd meg egy autoszerelo ismerosod, hogy kiserjen el es mondjon velemenyt a kocsirol. lehet hogy az az isteitettt tipus mondjuk a te eseteben szet van mar hajtva, vagy forditva. hiaba csinalsz fenyezest meg motorgeneralt, azert erdemes megnezni a futomuveket, a kipufogorendszert, a karosszeriat jobban (hiaba fested le, ha szetrohadt azt sokkal nehezebb megcsinalni), meg sok egyeb aprosagot amirol te nem is gondolnad hogy lenyeges
-
zoley[HUN]
tag
meg mondjuk egy corollaba mar csak azert sem kerult renault valto, mert az nem egy kozos fejlesztes eredmenye lesz, es abban a kategoriaban mar rendelkezik megfelelo valtokkal a ceg. de ebben a mini kategoriaban mostanaban nem igazan volt jelen nagyon a toyota
[Szerkesztve] -
zoley[HUN]
tag
modnjuk a toyotat szerintem nem kell felteni. ez az aygo amugy sem a legjobb minosegu kategoriaba tartozik. nem hiszem en hogy ilyen iranyba akarnanak elmenni (marmint mennyiseg a minoseg rovasara). egyebkent barmilyen autot csak franciat ne
-
zoley[HUN]
tag
válasz
_Volkovy_ #2605 üzenetére
a dolog titka az attetelezes. megfelelo attetellel te is meg tudsz emelni egy 20 tonnas kamiont. egyebkent nem konkretan a 0rol 100ra volt a tema, hanem menet kozbi rugalmassagrol. azzal en is tisztaban vagyok hogy a kamion nem gyorsulja le a bmw-t, de mondjuk lattam en mar tavolsagi jaratos buszt is amint fouton lekente az a6-os 3.0-as audit
szamit a sofor is azert
[Szerkesztve] -
zoley[HUN]
tag
ergo, a kamion gyorsabb mint a bmw, mert a 130at gyorsabban eleri, annal gyorsabban elvegre meg ugyse szabad menni
vagy ti szoktatok?
-
zoley[HUN]
tag
Bővebben: link na es ehhez mit szoltok? nevetseges es ostoba otlet, senki nem tartana be a 90et
[Szerkesztve] -
zoley[HUN]
tag
Bővebben: link good bye rover! ugy latszik mar csak csoportba gyulve maradnak meg az autogyarak. ennek meg nem lesz igy jo vege...
-
zoley[HUN]
tag
válasz
parandroid #2551 üzenetére
esetleg a negyevszakost el tudod adni, meg lehet hirdetni valahol neten, lattam mar nem egyszer
-
zoley[HUN]
tag
válasz
parandroid #2549 üzenetére
sajna az adatbazis minosegere nem tudok garanciat vallalni. de gumisnal biztos tudjak. mindenesetre szerintem is a 185/60R14 lenne a megfelelo. a 80R14 mar lehet be se ferne a kerekdobba rendesen. sorry, de regen volt a vezess.hu-n is egy normalis gumikereso. mar nincs meg. mast meg igy kapasbol nem tudok.
a pereknel en csak azt tudom, hogy minel kisebb per van annal ''sportosabb''. /40es erteknel mat nem sok oldalfala van a guminak
fogyasztasnovekedes semmikepp nem lesz egy liter koruli e miatt. fel liter korul inkabb, de az egy liter az sok
[Szerkesztve] -
zoley[HUN]
tag
válasz
parandroid #2543 üzenetére
az a a 185/60 R14 tenyleg jobb lenne, de Bővebben: link itt a bal oldalt van egy autotipusok feliratu gomb, katt oda, ott megadja az autotipushoz valaszthato osszes gumimeretet
[Szerkesztve] -
zoley[HUN]
tag
mintha valami problema lenne a bongeszommel...
-
zoley[HUN]
tag
válasz
parandroid #2537 üzenetére
ha 13as gumikrol 15osre valtasz akkor razni fog mint az istenb*szasa. vagy jon egy katyu es b*szhatod.szoval csupa ilyen szexualis egyuttletet idezo szo jut csak az eszembe errol
14es gumik mar rendben. nagyobb atmero, valszeg nagyobb szelesseg is lesz 175 vagy 185 igy tippre. ez magasabb fogyasztast (saccra fel liter +- 1-2 deci 100on), lassabb gyorsulast, alacsonyabb vegsebesseget, jobb lassulast, jobb kanyarstabilitast okoz. meg ugy mivel kevesebb a gumi is, alapbol feszesebb lesz egy kicsit az egesz futomu. sztem keress egy katalogust, vagy szervizt, vagy tudd meg valahonnan, hogy a te motorodnal nagyobb motorokkal szerelt ugyanolyan tipusu autok mint a tied, mekkora kerekeket kapnak gyarilag, es azokbol a meretekbol valassz. 15os is mehet ra, de az mar elegge ''sportos'' erzes lesz
-
zoley[HUN]
tag
válasz
parandroid #2537 üzenetére
ha 13as gumikrol 15osre valtasz akkor razni fog mint az istenb*szasa. vagy jon egy katyu es b*szhatod.szoval csupa ilyen szexualis egyuttletet idezo szo jut csak az eszembe errol
14es gumik mar rendben. nagyobb atmero, valszeg nagyobb szelesseg is lesz 175 vagy 185 igy tippre. ez magasabb fogyasztast (saccra fel liter +- 1-2 deci 100on), lassabb gyorsulast, alacsonyabb vegsebesseget, jobb lassulast, jobb kanyarstabilitast okoz. meg ugy mivel kevesebb a gumi is, alapbol feszesebb lesz egy kicsit az egesz futomu. sztem keress egy katalogust, vagy szervizt, vagy tudd meg valahonnan, hogy a te motorodnal nagyobb motorokkal szerelt ugyanolyan tipusu autok mint a tied, mekkora kerekeket kapnak gyarilag, es azokbol a meretekbol valassz. 15os is mehet ra, de az mar elegge ''sportos'' erzes lesz
-
zoley[HUN]
tag
haver haverja - aki autoszerelo - volt kinnt kinaban dolgozni, tenyleg mindent bagoert adnak, de azt mondta, rendes csavart se tudnak csinalni. egyszeruen leszakitotta sorba a csavarok fejet amikor meg akarta huzni oket. es ilyen autokkal akarjak elarasztani a vilagot...
-
zoley[HUN]
tag
valahogy nem megy a china brillancenak
szerintem a tesztpeldanyok 90%a meg a felvezetokorben szetesett
-
zoley[HUN]
tag
siman el tudnad tolni
forma1-ben valtogombok elott valtokar volt. ha egy f1-esben padlogaznal tudnak valtani, akkor ez utcan is menni fog
nagy sebessegnel, meg azert mar nem olyan konnyu azt a kormanyt forgatni, mint 50nel. szerintem nem a nagysebessegu valtas az automatak fo elonye
[Szerkesztve] -
zoley[HUN]
tag
válasz
zoley[HUN] #2487 üzenetére
en eddig kaposvaron laktam, ott meg ilyesmi nem igazan van. pestet meg annyira nem ismerem egyelore. talan a B.ON.T.E.X-nel vagy valami hasonlo helyen biztos rendelkeznek ilyesmivel
-
zoley[HUN]
tag
hat ez erosen automatafuggo. probald ki a regebbi automatak egyiket, szerintem utana meg a trabant botvaltojanak is orulnel, csak mert ott te valthatsz
mostanaban mar kezdenek jo automatakat tudni csinalni. ''kormány megingás a váltás miatt,para az egy kezes vezetés miatt'' legutoljara forgalmi vizsga elott kormanyoztam felre valtas miatt
egyebkent meg a bal konyokom mindig az ajton, kormany bal also felet fogom, jobb csuklom meg a valtokaron van. en inkabb a kezi valtokat partolom, vagy egy felautomata szekvencialist
-
zoley[HUN]
tag
válasz
zoley[HUN] #2483 üzenetére
viszont ha nem teljesen gyari, akkor meg nem 300 lovas
-
zoley[HUN]
tag
sajnos regi adatokat igy kapasbol nem talaltam, de a jelenlegi modellek:
BMW 760 Li 327le 2225kg 5.6mp/0-100kmh
Audi A8 335le 1780kg 6.3mp/0-100kmh
na mar most a 750 Li ennel csak gyengebb, az s8 meg nyilvan erosebb az a8-nal. mellesleg majd fel tonnaval konnyebb is. es ha a 7es valoban gyalazna az s8-at akkor M7 lenne a neve, nem pedig 750.
[Szerkesztve] -
zoley[HUN]
tag
ki mit var el egy autotol. apamnak 75 lovas octaviaja van, az se valami virgonc. nekem most nincs sajat kocsim, de nyaron egy golf 2 gti-t akarok venni. eloszor egy motorgeneral megy bele, meg a tobbi aprosag, de nekem igenyem legalabb az a 115 paci. nem gyorsulni akarok, csak temposan vezetni
-
zoley[HUN]
tag
válasz
#16741888 #2471 üzenetére
nyilvanvalo hogy a kipuffrendszer vagy a futomu, amit lehet nagyobbra meretezni az lehet markas es tartos, de 2300 ccm-bol ueber 500ps. az nem hogy 300k km-t de sztem a 30k-t is csak ugy viszi el hetkoznapi hasznalat alatt, ha tojast raksz a gazpedal ala. masreszt egy ilyen kocsit mar tudni kell vezetni, es allando osszpontositast igenyel szerintem. reszben ezert se annyira praktikus munkaba jarni
gyorsulni is jo, de egy kis hegyi utnal sok-sok szerpentinnel meg egy csomo dombbal, szerintem nincsen jobb. inkabb egy impreza wrx sti mint ez
[Szerkesztve] -
zoley[HUN]
tag
benzin-elektromos: nyomatekosabb mint egy dizel, takarekosabb mint egy dizel, nem kattog mint egy dizel. ez is a yenkik miatt van
nem kellett nekik a dizel, ki kellett talalni valami mast.
de a dizel 3000es soros hatos duplaturbos bajor csodanal tenyleg nehez jobbat alkotni
[Szerkesztve] -
zoley[HUN]
tag
válasz
#16741888 #2426 üzenetére
az meg semmi. allitolag a lexus rx 440h hajtaslancat at akarja venni a porsch is a cayannebe, igy megszuletne az elso benzin-elektromos porsche... de a dizel kombi jaguarok koraban mar barmi megtortenhet
mod: elsokerekes soros negyhengeres dizel kombi jaguar
[Szerkesztve] -
zoley[HUN]
tag
S8, igy tippre 4.2 quattro biturboval... egy 300 lovas motor 2,5 tonnas kocsit azert annyira nem virgoncan dobal... legalabbis szerintem akkor annak az S8-asnak nem ment legalabb 4 hengere, vagy be volt huzva a kezifek, esetleg no vezette... meg a 300000km az 300000km. ennyi ido alatt a 7es bombi boruleset is ki lehet ulni
nehez lesz ra vevot talalni
-
zoley[HUN]
tag
ugy alapvetoen mar az osztaly se stimmel, szal mar csak abban remenykedhetunk, hogy nem corrado lesz a neve. de anno valami mas nev reppent fel a passat es a phaeton kozotti modellre, meg a maseratis egyuttmukodes idejen. az is valami p betus volt de mar nem emlekszem pontosan. de az tuti hogy nem corrado volt. meg szerintem a hatsokerekhajtast is ezert vetettek el, mert a maseratis padlora es hajtasra kerult volna
-
zoley[HUN]
tag
válasz
_Volkovy_ #2322 üzenetére
amigos!
nem igy fog kinezni az uj corrado (legalabbis valszeg nem). ezt a kepet ugy gyartottak valahol velemenyem szerint direkt a cikkhez, vagy valami hvtm fele muhelyben. meg nincs semmi kep a kocsihoz, se skiccek, se ponyvas kemfotok, nemhogy egy ilyen. ettol fuggetlenul en is felek tole hogy semmi koze nem lesz a regi corradohoz... -
zoley[HUN]
tag
GT=gran turismo, azaz hosszu utazasok megtetelere alkalmas, nagy teljesitmenyu auto. ha az eredeti jelentest veszed figyelembe, akkor a GT TDI tokeletes nevvalasztas. mas kerdes hogy a golf kategoriaban a GTI teljesen mast jelent. de mondjuk igazi GT-nek mondjuk a Maserati Quattroportet neveznem csak.
-
zoley[HUN]
tag
válasz
#16741888 #1973 üzenetére
ide probaltam kilyukadni en is. nem a gti-seknek keszul a dizel gti. bar ha nagyvaternek egy bika kocsi kell amivel repeszthet az autopalyan, akkor nem feltetlenul egy spoileres ultetett kocsit vesz mint a gti. es itt kerultem sajat magammal ellentmondasba
gti-be lehet nem olyan nyero
de egy osztallyal feljebb szerintem mindenkepp van letjogosultsaga. marmint a dizelnek
[Szerkesztve] -
zoley[HUN]
tag
lattal te mar soros hatos dizelt 6000 1/percnel? nem hiszem. pedig jobban megy mint egy integra. de erre probaltam celozni az elobb. mercedes e-klasse, bmw 5, audi a6. ezek a nagybetus AUTOK. pl egy 530d. nem feltetlen neveznem traktornak. es azt hiszem azt se lehet ra mondani h abszolut nem sportos. ez nem az a GTI erzes, de hidd el nekem, hogy ez sem egy utolso. nem porog a motor 4500 felett, de nagyon huz. ha neked meg olyan sokat szamit h 4250-en vagy 8250-en all a mutato, azert en nem cseszegetlek. mindenki csinalja azt amit szeret
[Szerkesztve] -
zoley[HUN]
tag
válasz
Integra #1961 üzenetére
pumpe duse fostalicska... amig nem probaltad ne alkoss velemenyt. meg a mai dizeleket b@szogatni se kell szerintem. elismerem h egy dizelt nem lehet 8250ig huzni, de nincs erre feltetlen szukseg. viszont sokkal kozelebb allnak karakterisztikaban az idealis nyomatektarto motorhoz is mint a benzinesek. az meg h alacsony fordulatszamon is szep hangja legyen, megoldhato. meg hat 2 literes dizelben a vw-nal en jobbat nem tudok. az elozo dizelek sikertelensege pedig nem jelenti azt h ez is szar lesz. eleg sokat fejlodtek a motorok azota. egyebkent kozlekedesmernok hallgato vagyok. neha egesz jokat tudok mosolyogni a forumokon
+ amit a GTI fan-ok és az újságirók szidtak - nem feltetlen ugyanaz a vasarlokozonsege a benzines es a dizeles valtozatnak, igy alapveto koncepciokulonbseg is lehet, ezert nem is meglepo ha nem tetszik a benzines vasarlonak
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Bomba ár! Dell Latitude E6520 - i5-2GEN I 6GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- Gamer egerek és billentyűzetek kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest