Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gaborbol #179153 üzenetére
Fáradtság érzékelő a Skodában is van, a sávtartó is egész hamar szól ha nem érzi, hogy mozgatnád a kormányt amit simán ki lehet játszani. Csak egy töltött pet palackot kell betenni a 2 kormányküllő közé. Az automatika belemódosít az ívbe a palack súlya meg visszahúzza, így a végtelenségig libikókázva magától megy "auopliot" módban a kocsi mert az hiszi te mozgatod a kormányt.
-
#89309696
törölt tag
válasz
gaborbol #172483 üzenetére
WoW.
Nekem a robogómon a gyújtásalaplap szarakodik és már csak fordulaton van rendes töltés, szép lassan merülget az akku havonta egyszer fel kell dobnom töltőre vagy menni vele egy nagyobb kört. Mivel 14 ezer egy ilyen alaplap rá, gondolkoztam, hogy a hátsó dobozra egy napelem is megtenné, aztán az mindig töltögeti az akkut.
Csak sajnos elektronika is kellene hozzá, különben csak addig tölt amíg magasabb a feszültsége, este meg infra tartományban világítana a napelem és merítené vissza az akkut.
A másik ok, hogy ha a világításhoz való tekercsek elöregedtek, akkor a gyújtótekercs is, ergo bármikor megállhat a motor szóval érdemesebb az alaplapot cserélni.
Ez dupla biluxos 2x35W+3x5W gyárilag, tehát alapjáraton is elég bika töltés volt még valamikor új korában. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
gaborbol #120768 üzenetére
Én is! Nálatok azért ilyennel nem lehet sunnyogni itt meg a német autógyártás mint ipari nagyhatalom azt tol le a torkunkon amit csak akar (lásd kigyulladó BMW-k, elszakadó vezérlésű VAG-ok, stb).
Zolyent: Családinak nekem elég lenne egy Levorg 2.0T (292 Ló és 400 Nm) de itthon csak az 1.6T van (170 ló és 250 Nm). Esetleg egy jó ATS.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
gaborbol #114537 üzenetére
Attól van benne elem, nem - ergo áram alatt van - rövidzárlat esélye fennáll.
+ Ahogy írták is, oxidacio miatt bármikor beuthet a krach. Ez különösen kellemes lehet 2-4-800km otthonról.Szívtam már meg céges Golffal anno - szerencsére székhely előtt nem indult, másik autóval elmentem a potkulcsert...
-
brumi1024
veterán
válasz
gaborbol #36220 üzenetére
A magnetic ride opció sok helyen, de nem csak egy-két éve, 8 évvel ezelőtt is választható extra volt egy A3-on (is). A nagyobbakon régebb óta.
Egyébként működésében ez jelentősen eltér, mert míg a Bose rendszere elektromágnesekkel kelt ellen-erőhatást, ez a lengéscsillapítókban lévő folyadék viszkozitását változtatja elektromágnesek és a folyadékban lévő fémrészecskék segítségével. A Bose megoldásához talán az SQ7 villanymotoros stabilizátora van közelebb.
-
-
DonLaca@
senior tag
válasz
gaborbol #20856 üzenetére
Ez remek. Akkor az ottani szakemberek is olyanok mint az itthoniak. Tehát idehaza világszinvonalú a szerviz
. Ha 100 dollár egy váltó akkor kettőt küzdhetnél nekem hogy legyen néhány tartalékom. Előre utalok
. Én ebay-en jóval drágában találtam. Aisin 81-40LE a pontos típusa, ennek variációt használják a felsorolt gyártok. Wikipédia elég jól leírja. Kb ez olyan mint opelnél a rengeteg számú váltó de az alkatrészek, fogaskerekek zöme csereszabatos.
Azt azért hozzáteszem hogy nem értek hozzá csak elhiszem amit ott írtak addig amíg valaki meg nem cáfolja. -
jegenye77
addikt
válasz
gaborbol #20845 üzenetére
Mondjuk egymilla fölötti és évi 20 ezer km.
do3om Elvileg Német előírásoknak kell megfelelnie de persze pont az olyan esetek miatt rizikós,hogy mivan ha pont én fogok ki egy silányabb minőséget.Persze defektet lehet kapni egy "normális " gumival is.
Az az érdekes,hogy néztem egy itteni nagyobb áruházat és a téli gumik mind újrafutózottak voltak!Keresetem de nem találtam ami nem az.Nyáriban persze volt.Most ezzel nem azt akartam mondani,hogy nem találok csak újrafutózottat de ott csak az volt. -
DonLaca@
senior tag
válasz
gaborbol #20839 üzenetére
Részben igaz amit írtál. Hetek óta bújom a netet már nem tudom melyik fórumon olvastam amit írni fogok (valami US szerviz volt).
Ott azt írták hogy a Forenzában lévő váltó egy nagyon elterjedt váltó. Sok autógyártó használja pl Toyota, Chevrolet, General Motors, Ford, Mitsubishi, Nissan, Porsche, Saab, Audi, VW, Volvo, Hyundai, MINI a teljesség igénye nélkül. A szűrőről azt írták hogy 150 000 mérföldre van tervezve ami olyan 240 00km és csak az után kell cserélni. Váltóolajat viszont minden 60 000 mérföldenként. Usában nem ritka a 200 000 mérfölddel árult bontott váltó amire adnak egy év garanciát. Idehaza meg 150e km-nél halnak meg sorban. És ez nem véletlen.
Inkább hiszek egy amerikai szerviz hálózatnak ahol a gépkocsik 99% automata mint a hazai szakiknak. Több autószerelővel beszéltem és mindenki mást mondott. Sok városi legendát hallottam. Haverom S80 Volvójában akart váltóolajat cseréltetni és a szakszervizes 20 éves gyerek azt mondta hogy abba soha sem kell.240e km van az autójában.
-
-
gooool
őstag
válasz
gaborbol #20011 üzenetére
Ahh inkabb nem is eroltetem, nagyon villog a veszjelzom, itt valami mas problema is van amit elsunnyog a gazdi.
Ennyi vakfoltot meg nem akarok autovetelnel.
Skillet:
Ne akadj ki, mentem mar olyannal es se a hangja, se a menetteljesitmenye nem dizeles.
Es koszi az ajanlast, mondom a cimet ahova kuldheted.
A tankolasat majd megoldom. -
426os
őstag
válasz
gaborbol #20011 üzenetére
Az emberek igénytelenek és lusták. Nekem is van ismerősöm, aki már hónapok óta úgy jár a kocsival, hogy nem működik az ABS, illetve a műszerfali vízhőfokjelző. Mindkettő javítása pár ezer Ft-os tétel lenne és csak pár km-re kellene elgurulni, ahol 2-3 óra alatt megcsinálnák. De amíg húzza belét az autó, addig minek foglalkozzon vele...
-
-
t72killer
titán
válasz
gaborbol #18637 üzenetére
"Ezek utan itt a dizel kocsinak vege is lett/lesz, senki nem fog venni, maradnak a kamionok."
Kizárt. Nézted már, mennyibe fáj egy liter gázolaj és egy L benzin Francia/Olaszo-ban? Ha vki évi 30kkm-t megy, akkor ~évi 400+EUR marad a zsebében! Még ha a drágább nagyszervizeket is beleszámoljuk, akkoris 200+EUR a dízel előnye.
Az adókat nem fogják megbolygatni a benzin javára, mert azzal tönkrevágnák az amúgyis jajgató EU gazdaságot, minden marad a régiben, max kikényszerítik az adblue-t. Bár továbbra is leginkább az eur5 (=DPF+kat) tényleges kikényszerítését követelném, azaz a füstokádó "bügykölt" dízelek gazdáit nemiszervüknél fogva a kipufogóhoz kötözném.
-
parandroid
félisten
-
rbalint88
addikt
válasz
gaborbol #12182 üzenetére
ha "versenyautózni" akarsz, akkor ferkák vagy porsche gt3. ha medvét táncoltatni, akkor gt-r vagy bentley. gallardo átmenet a kettő között, ha az is összkerekes verzió és nem egy trofeo
R8=gallardo.
én a GT3-at vinném, vagy valamelyik ferrarit. a lényeg, hogy hátul hajtson
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- 0 km! ÚJ! Ninebot MAX G2 elektromos roller 32 km/h
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- Samsung Galaxy A55 5G / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i7 9700KF 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 XT 16GB ZALMAN I3 NEO ADATA 600W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest