- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android szakmai topik
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bazsesz
őstag
Hivatalosan az anyám nevén van. Ha lenne jogsim, akkor használhatnám, amikor akarom, apró megkötéssel (a benzint én fizetem, ha megyek valahova, de ez a legkevesebb).
De nem hiszem, hogy egyhamar az én nevemen lesz, mert nekem fáj a szivem egy autóra, de nagyon. A márkát tudjátok, tipust és kinézetet meg nem mondok, mert elirigylitek tőlem.
Üdv: Balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
#16741888
törölt tag
Neked van jogsid? Azért beküldenélek egy 78as Ladával a Pesti csúcsba, és mondjuk leparkoltatnálak egy budai kisutcában. Aki vezetett Ladát tudja miről beszélek!
Természetesen NO OFFENSE meg nem akarok egy Lada<==>Amcsi járgány háborút kirobbantani csak megjegyeztem. Meg az is egy dolog hogy még életemben nem vezettem ilyen amcsi csodát!
[Szerkesztve] -
Sick Boy
őstag
miért nem jó a dízel személyautóba?
Keveset fogyaszt, nyomatékos, elnyűhetetlen, autómata váltóval is tuti, minden a dízeles mellett szól. persze brutálkodni azt nem lehet vele... de nem is arra találták ki! Sajna jó drága...
Meg még egy Citroen C3 1.4 HDI SX SensoDrive-ra fájna a fogam.
1400 ccm-es turbódízel, 3-4 l gázolajat eszik, és automata kuplungos manuális / full automata-kombós váltója van, nagyon fullos!!!Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
Szerintem a M.o.-i körülmények közé igazán illik egy kis hengerűrtartalmú, gyakorlatilag elhanyagolható fogyasztású, kisméretű autó. Az új turbódízel kocsik, amelyeket modern dízeles mocival szerelnek, nálam mindent ütnek.
Ilyen volt az oktatóautóm is: Renault Thalia II 1.5 dCi. A legmodernebb turbódízeles motor. Jó, jó kis fordulatszámon valóban elég gyengécskék a dízelek, de ha olyan 2500 körül bekapcsol a turbófeltöltő, kirepül alólad az autó... a max nyomaték is innen jön, egészen olyan 4-5000 RPM-ig, típusfüggő.
Szerintem a fogyasztás M.o.-on az első helyen áll. Ez a thalia városban sem evett többet 4,5 L-nél, gázolajból.
Amíg ennyivel beéri egy tanulóautó, városban, addig minden tiszteletem és elismerésem a francia dízelmotoroké!
Ha amerikában élnék, ahol egy gallon benzin kerül annyiba, mint itt egy liter (1 gallon = 4,nemtommennyi liter), akkor tuttira egy b***ott nagy, automata váltós Buick Electrám lenne. De ez itt elsősorban az árérzékeny szegmens.Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
Mondjuk az amcsiknak olyan csapnivalóan rossz minőségű a gázolajuk, hogy ott azért nincsenek dízelesek, csak benzinest csinálnak... odaállítanék egy 1.5 dCi-s Clioval, beletankolnám az ''Oil''-t, aztán mennék vele 200 métert és kész, széjjel is menne a rossz minőségű üzemanyagtól...
Hát igen, ezeket az új dízelmotorokat már olyan precíziós eljárásokkal állítják elő, olyan pontosak az illesztések... mefűtene nekik az amcsi gázolaj...Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
Ja, de megtérül a drágább cucc. Használtan nem olyan nagy az árkülönbség. Keresztapám most vett egy Isuzu dízelmotoros 1.7-es F Astra Caravant 7 évesen és kifogástalan! 4,5 L-ert eszik, városban 6-ot. És nagyon fullos kívülről is, valami ilyesmi, mint ez:
[Szerkesztve]Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
de egyébként nincs sok értelme vitatkozni, az az igazság, hogy nem akarlak meggyőzni, neked nem jön be a dízel, nekem igen. Idegenkedsz tőle és kész. Na ennyi. Attól függetlenül persze folytathatjuk a társalgást, szeretem ezeket a kávéházi stílusú vitácskákat, elő az észérvekkel!
Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Gismo
addikt
Nemtom, de nekem a Multiplában nem volt Wartburg érzésem (toom mien az mer van wartbim is!), inkább úgy éreztem mintha egy kiba nagy BUICK-ban ülnék! Naon állat volt! Akkora hely van benne hogy az borzacskó!
Új Citroenek már nekem se kellenének!
Nemtood mikor lesz legközelebb autókiállítás? -
Bazsesz
őstag
Én meg találtam mindenfélét De többnyire Samara motort találtam, szal nem veszett el bennem a világ.
Bővebben: link <- új képek. Sőt! A digitcamen vannak mégújjabbak, meg videók is. Pénteken veszek memkarit végre, csinálok egy szép nagy videót
Üdv: Balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
rATdrAgOn
senior tag
Akkoriban (1982-rol van szo, ne feledjuk) forradalmi volt az a dizajn is amit a BX kepviselt (akkoriban igazi doboz autok leteztek, hozzajuk kepest a BX az ek formajaval igazi unikum volt a felso-kozep kategoriaban)
Szinte valtoztatas nelkul gyartottak egeszen '94-ig is.
Aztan levaltotta a Xantia, majd a C5 (de az brrrrrrrrr )
De hogy a felso kategorianal maradjunk a citronal... a DS-t (a balnat - imadomimadomimadom) a CX valtotta, ami mar kicsit elnyujtottab darab volt, kicsit szogletesebb, majd utana az XM hozta ugyanazt az ek format mint a BX, csak persze szebben, ivesebben, meg akkora meretben tenyleg nagyon szepen is nez ki... a Xantia pedig mekorolte a dizajnt.
Csak annak a kezet tornem le, aki a Xsarat (Picasso az formailag oke, meg nemhidros letere fini is), meg a C5-ot tervezte, de nagyon - ilyen unalmas formavilagot! Ehh... varom mar mit villant majd a ceg a C6-al. Remelhetoleg az XM melto orokose leszA pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Ebben egyetertunk.
(Bar, nekem formara a kicsik bejonnek, csak a Xsara meg a C5 nem tecc... C2, C3 okes - talan mert olyanok formailag mint a kacsa )A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
Tommmysun
senior tag
-
Tommmysun
senior tag
Szerintem ezen már ne vitázzunk, mert úgysem jutunk dülőre!!! A lényeg az, amit az egészből én ki a kartam hozni, hogy a Suzukinak egy kicsit lehetne erősebb a gyűrődő zónája, meg itt ott a lemezvastagság, mivel nem frontális ütközéseknél az is nagyon sokat számít!!! Ennyi.
-
Roadkill
csendes tag
Hát, traffipax nemszokott csalni, arra értettem a ''bemérték''-et. Először 114-el, egy hónap múlva 123-al rohant bele a trafiba. Mondjuk annyi ''tuning'' volt benne, hogy fatter kiszedte az első(?) tengely kihajtását, meghát ment ami a csövön kifért. Azt meg énse mondtam, hogy 90-nél már ne lenne veszélyes.
Az autó nem eszköz, hanem cél...
-
rATdrAgOn
senior tag
Ha erdekel a tema valakit, akkor itt egy link.
Sok okossag van leirva itten
Bővebben: link
hajra skacok, fureszeljetek trazsit a garazsban!
(En most akarok venni megint egyet, aztan beledurni mindenfele rondasagot - csak a poen kedveert )
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
neduddki
nagyúr
HI!
Afz 1.3-as fiat-e /aszem eszt ok csinatak/ van a gm-ekben /pl. fiat, lancsa opel/, a 3 hengeres pdti a vw/audi/skoda/seat. az 1.4-as psa van a peigeot, citroen, ford, toyota, 1.5-os renault van renault, nissan.
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
A legkevesbe sem, lenezest kerek mindenkitol ha ugy hangzott... Tenyleg erdekelne hogy mejjik joszag van meg ott a szeren...
Hat az a gassag, hogy az 1.6 - 1.8-as ford dizlek, de meg a 2.3-as sem a frissesegerol volt hires. Nme ok nelkul fordultak a psa-hoz. Habar allitolag a 2L-es 115/130 lovasok azok meg sajat fejlesztesek voltak es nemis rosszak.
De javallom probalj ki egy mai joszagot az ember keresgeli egy darabig az allat:- ))))
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Sick Boy
őstag
Én egy TdI Renault Thalian tanultam, megy, mint a veszett. 1.5-ös, kis fordulaton, ötösben... húz, mint atom, alig fogyaszt, szerintem a Renault 1.5, 1.9 Tdi mocik nagyon jók. A PSA 2000 ccm-es HDI mocija: atom! Rokonéknak van egy ezzel szerelt Citroen Xsara Break, 5,5 L-rel megy vel a faszi vegyesben. És megy, mint egy mérgezett!
Kicsi fogyasztás, atom nyomaték, környezetbarát, mi kell még.
Persze, a régi dízelek szarok, de nagyon az Isten mentsen meg mondjuk egy 1.6 dízel Kadettől... füstöl, de nem megy.Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Roadkill
csendes tag
Hát, alattam most is az említett típus muzsikál, 85-ös kiadásban. Nem rossz az, csak nem városba való (ja meg kell hozzá kis...megszokás+érzék ). A mai dízelek egész jók, pörgetés szempontjából bolondbiztosak, és a legújabbak már a pincéből húznak (és nem csak 3000 felett). Ha engem kérdezel, a vw 1,9tdi-jeit ajánlom, főleg a 130 lovas kivitelt (klimával, huzatva 7 liter, de akár 5 alá is mehetsz országúton kis odafigyeléssel) ami megy mint a barom, ráadásul szívós, és van hozzá bőven alkatrész (régebbi td-k (talán 92-től) is jók, fogyasztásban ugyanaz, átlagtól jobban mennek, és 1-1,5milla körül szerezhecc). Egyszóval azzal nem lesz sok bajod. Kisebb ccm közül talán rönó 1,5dci, psa 1,6hdi lehet még jó (ezekhez még nem volt szerencsém, de állítólag hülyének kell lenni, hogy 6 litert elérd), tűrhetően gyorsulnak, de nem leszel velük a belső sáv ördöge. Az adóterheket, fogyasztásukat, és kényelmüket összevetve szerintem legjobban egy vw motoros cuccal jársz, régebbiek olcsóbbak is a modern kis ccm-eseknél, mindegyik jobban megy annál, és általában tágasabb is.
Mennyire megy? Menj el egy kereskedésbe, próbáld ki (nem lőnek le ha nem veszed meg) mert lóerő nemsokat mond (teljesen más a motor karakterisztikája!).Az autó nem eszköz, hanem cél...
-
behappy
aktív tag
nekem volt Vw Lupo 1.2 PD-TDI. 68 LE és asszem 160 nyomatéka volt, utobbi elég tekintélyes egy kisautonál...
kb 1 év 3 honapig volt meg, 10ezer km után kezdett menni rendesen, kb 120ezret pakoltam bele (németbe jártam rengeteg vele). Egy személlyel képes volt kiakasztani az órát (200km/h-ig volt skálázva), (a gyári végsebesség asszem 168kmh/h) 4 személy + csomagokkal még feldöcögött 180ra nehezen. Gyorulása nagyon jo volt....illetve csak a 2. fokozattol, 1-2 között lassan váltott (tiptronic volt benne) és az 1es rövid is volt nagyon.
Egyébként ebből a tipusból bármilyen motorral szerelt példány képes a 200 km/h-ra, nagyon sokszor követett az autópályán egy ''testvér'' (dizel és benzines is).
Ja igen: és nem ment szét a motorja a hajtástól 120ezer km alatt sem. '99 ben volt egy polom, 13ezer kmrel került hozzám, 1.0literes 55 loerő benzines....hát az szét lett hajtva 90ezer kmes korára (155 volt a vége kb, annyival mentem ahol csak lehetett mindig).
ÉS: a Lupo tartós 160-170 autopályatempó + klimahasználat és nem evett többet 4 liter gázolajnál 100kmen. Egy tankkal kimentem pestről frankfurtba
Szval mindenkinek csak ajánlani tudom a dizeleket (ujakat). Mondjuk a Peugeot dizel motorjai (kicsik) nem jönnek be, mert hangosabbak, lomhábbak és 6 liter körül fogyasztanak (vagy többet).
kb ennyi. -
rATdrAgOn
senior tag
Na igen, ez a kerdes.
Hazi megoldas is van ra, csak az eredetvizsgan lehet, hogy buko ( le kell furni egy aluminiumlemezt, aztan visszapopszegecselni a masik blokkra). Szoval ez szamomra nem jarhato, foleg mivel el akarom adni a vasat - ha eredetvizsgan bukik, akkor az cumiA pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
#16741888
törölt tag
Hát azért ezt nem mondanám, mert igaz hogy én is sokat nyúztam de faterom is. És én azóta sem mentem olyan autóval sem(még a 140LE es Vectra sem) ami szó szerint az ülésbe préselt volna. egyszerűen olyan volt hogy ha nyomtál neki egy koppanást a gázzal akkor az autó érzékelte hogy haladni akarsz és ment 200ig meg sem állt.