- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Krisz79
őstag
Üdv Mindenkinek!
Lenne 1 kérdésem.
Van 1 ilyen berendezésem és szeretném eladni ,de nem tudom,hogy ezeket a kütyüket kell-e,lehet-e frissiteni?
Ő már képes az új technológia felismerésére.
Beltronics RX65 Professional Series
[link]
Szeretném ha a vevő teljes megelégedettséggel használja tovább....
Köszönöm!#12585) TaaT
Én nem úgy látom!
[link]
De nem is ez volt a kérdés... -
eri
tag
116i alapára:5 455 000!
Bővebben: link -
mormota
senior tag
belátom, ha csinálok egy monnyuk buggy-t, vagy valami hasonlót, akkor azt 100 hogy nem fogom csak ugy levizsgáztatni, de hamonnyuk egy vw golfot alakitok át nyitoott tetősre, meg monnyuk karosszériát átalakítom, akkor annak már dokkal nagybb esélye van a vizsán való átmenetelre
-
hobizoli
nagyúr
Ugyan meg nem dizel, de mar kombi:
Bővebben: link
hobizoli
[Szerkesztve] -
pweisz
senior tag
-
-
rATdrAgOn
senior tag
Hmmm... 60-70-es evekben szinte minden autogyar kiserletezett a Wankel motorral.
Pl. a kedvenc autogyaram is.
Kar, hogy nem vittek tovabb.
Itt az info rola:
Bővebben: link -
-
toyotának is van, de nagyon ratyi koccsékat csinálnak, a neve Scion
Bővebben: link
talán mág a tC néz ki a legjobban
a másik 2 tök kocka. -
Integra
titán
a legfontosabb újítása kényelmi elektronika szempontból a real time közelekdési, forgalom figyelő navigációs rendszere, ez egyedül álló, igaz a többi szolgáltatását sem tudja sok más autó. a lexus ls400 talán.
Bővebben: link -
Integra
titán
nem is a toyotáról beszélek ha elektronikai innovációról beszélek...
nézd meg az acura rl on-board elektronikai rendszerét.
szegény bmw és merci, szégyenében lehúzhatja magát.
anno volt az új s merci egyik sorozatánál egy olyan balhé, hogy a német kormány valahol a hegyekben titkos megbeszélést folytatott biztonsági kérdésekben valami kihelyezett ülésen, és a katonaság elektroniuksan is leárnyékolta a teljes környéket.
a mercik nem indultak el
egyébként a mercik elektronikai gondjait csak megerősíteni tudom, egyik legjobb barátnőm családjában kb 8 merci van, slk-től lorinser sl-ig minden, és ebből 6 autóval van, volt folyamatosan gond.. -
#16741888
törölt tag
Hát azért ezt nem mondanám, mert igaz hogy én is sokat nyúztam de faterom is. És én azóta sem mentem olyan autóval sem(még a 140LE es Vectra sem) ami szó szerint az ülésbe préselt volna. egyszerűen olyan volt hogy ha nyomtál neki egy koppanást a gázzal akkor az autó érzékelte hogy haladni akarsz és ment 200ig meg sem állt.
-
rATdrAgOn
senior tag
Na igen, ez a kerdes.
Hazi megoldas is van ra, csak az eredetvizsgan lehet, hogy buko ( le kell furni egy aluminiumlemezt, aztan visszapopszegecselni a masik blokkra). Szoval ez szamomra nem jarhato, foleg mivel el akarom adni a vasat - ha eredetvizsgan bukik, akkor az cumi -
behappy
aktív tag
nekem volt Vw Lupo 1.2 PD-TDI. 68 LE és asszem 160 nyomatéka volt, utobbi elég tekintélyes egy kisautonál...
kb 1 év 3 honapig volt meg, 10ezer km után kezdett menni rendesen, kb 120ezret pakoltam bele (németbe jártam rengeteg vele). Egy személlyel képes volt kiakasztani az órát (200km/h-ig volt skálázva), (a gyári végsebesség asszem 168kmh/h) 4 személy + csomagokkal még feldöcögött 180ra nehezen. Gyorulása nagyon jo volt....illetve csak a 2. fokozattol, 1-2 között lassan váltott (tiptronic volt benne) és az 1es rövid is volt nagyon.
Egyébként ebből a tipusból bármilyen motorral szerelt példány képes a 200 km/h-ra, nagyon sokszor követett az autópályán egy ''testvér'' (dizel és benzines is).
Ja igen: és nem ment szét a motorja a hajtástól 120ezer km alatt sem. '99 ben volt egy polom, 13ezer kmrel került hozzám, 1.0literes 55 loerő benzines....hát az szét lett hajtva 90ezer kmes korára (155 volt a vége kb, annyival mentem ahol csak lehetett mindig).
ÉS: a Lupo tartós 160-170 autopályatempó + klimahasználat és nem evett többet 4 liter gázolajnál 100kmen. Egy tankkal kimentem pestről frankfurtba
Szval mindenkinek csak ajánlani tudom a dizeleket (ujakat). Mondjuk a Peugeot dizel motorjai (kicsik) nem jönnek be, mert hangosabbak, lomhábbak és 6 liter körül fogyasztanak (vagy többet).
kb ennyi. -
Roadkill
csendes tag
Hát, alattam most is az említett típus muzsikál, 85-ös kiadásban. Nem rossz az, csak nem városba való (ja meg kell hozzá kis...megszokás+érzék
). A mai dízelek egész jók, pörgetés szempontjából bolondbiztosak, és a legújabbak már a pincéből húznak (és nem csak 3000 felett). Ha engem kérdezel, a vw 1,9tdi-jeit ajánlom, főleg a 130 lovas kivitelt (klimával, huzatva 7 liter, de akár 5 alá is mehetsz országúton kis odafigyeléssel) ami megy mint a barom, ráadásul szívós, és van hozzá bőven alkatrész (régebbi td-k (talán 92-től) is jók, fogyasztásban ugyanaz, átlagtól jobban mennek, és 1-1,5milla körül szerezhecc). Egyszóval azzal nem lesz sok bajod. Kisebb ccm közül talán rönó 1,5dci, psa 1,6hdi lehet még jó (ezekhez még nem volt szerencsém, de állítólag hülyének kell lenni, hogy 6 litert elérd), tűrhetően gyorsulnak, de nem leszel velük a belső sáv ördöge. Az adóterheket, fogyasztásukat, és kényelmüket összevetve szerintem legjobban egy vw motoros cuccal jársz, régebbiek olcsóbbak is a modern kis ccm-eseknél, mindegyik jobban megy annál, és általában tágasabb is.
Mennyire megy? Menj el egy kereskedésbe, próbáld ki (nem lőnek le ha nem veszed meg) mert lóerő nemsokat mond (teljesen más a motor karakterisztikája!). -
Sick Boy
őstag
Én egy TdI Renault Thalian tanultam, megy, mint a veszett. 1.5-ös, kis fordulaton, ötösben... húz, mint atom, alig fogyaszt, szerintem a Renault 1.5, 1.9 Tdi mocik nagyon jók. A PSA 2000 ccm-es HDI mocija: atom! Rokonéknak van egy ezzel szerelt Citroen Xsara Break, 5,5 L-rel megy vel a faszi vegyesben. És megy, mint egy mérgezett!
Kicsi fogyasztás, atom nyomaték, környezetbarát, mi kell még.
Persze, a régi dízelek szarok, de nagyon az Isten mentsen meg mondjuk egy 1.6 dízel Kadettől... füstöl, de nem megy. -
neduddki
nagyúr
HI!
A legkevesbe sem, lenezest kerek mindenkitol ha ugy hangzott... Tenyleg erdekelne hogy mejjik joszag van meg ott a szeren...
Hat az a gassag, hogy az 1.6 - 1.8-as ford dizlek, de meg a 2.3-as sem a frissesegerol volt hires. Nme ok nelkul fordultak a psa-hoz. Habar allitolag a 2L-es 115/130 lovasok azok meg sajat fejlesztesek voltak es nemis rosszak.
De javallom probalj ki egy mai joszagot az ember keresgeli egy darabig az allat:- ))))
udv
neduddki -
rATdrAgOn
senior tag
Ha erdekel a tema valakit, akkor itt egy link.
Sok okossag van leirva itten
Bővebben: link
hajra skacok, fureszeljetek trazsit a garazsban!
(En most akarok venni megint egyet, aztan beledurni mindenfele rondasagot - csak a poen kedveert)
[Szerkesztve] -
Roadkill
csendes tag
Hát, traffipax nemszokott csalni, arra értettem a ''bemérték''-et. Először 114-el, egy hónap múlva 123-al rohant bele a trafiba. Mondjuk annyi ''tuning'' volt benne, hogy fatter kiszedte az első(?) tengely kihajtását, meghát ment ami a csövön kifért. Azt meg énse mondtam, hogy 90-nél már ne lenne veszélyes.
-
Tommmysun
aktív tag
Szerintem ezen már ne vitázzunk, mert úgysem jutunk dülőre!!! A lényeg az, amit az egészből én ki a kartam hozni, hogy a Suzukinak egy kicsit lehetne erősebb a gyűrődő zónája, meg itt ott a lemezvastagság, mivel nem frontális ütközéseknél az is nagyon sokat számít!!! Ennyi.
-
Tommmysun
aktív tag
-
rATdrAgOn
senior tag
Akkoriban (1982-rol van szo, ne feledjuk) forradalmi volt az a dizajn is amit a BX kepviselt (akkoriban igazi doboz autok leteztek, hozzajuk kepest a BX az ek formajaval igazi unikum volt a felso-kozep kategoriaban)
Szinte valtoztatas nelkul gyartottak egeszen '94-ig is.
Aztan levaltotta a Xantia, majd a C5 (de az brrrrrrrrr)
De hogy a felso kategorianal maradjunk a citronal... a DS-t (a balnat - imadomimadomimadom) a CX valtotta, ami mar kicsit elnyujtottab darab volt, kicsit szogletesebb, majd utana az XM hozta ugyanazt az ek format mint a BX, csak persze szebben, ivesebben, meg akkora meretben tenyleg nagyon szepen is nez ki... a Xantia pedig mekorolte a dizajnt.
Csak annak a kezet tornem le, aki a Xsarat (Picasso az formailag oke, meg nemhidros letere fini is), meg a C5-ot tervezte, de nagyon - ilyen unalmas formavilagot! Ehh... varom mar mit villant majd a ceg a C6-al. Remelhetoleg az XM melto orokose lesz -
Bazsesz
őstag
Én meg találtam mindenfélét
De többnyire Samara motort találtam, szal nem veszett el bennem a világ.
Bővebben: link <- új képek. Sőt! A digitcamen vannak mégújjabbak, meg videók is. Pénteken veszek memkarit végre, csinálok egy szép nagy videót
Üdv: Balu -
Gismo
addikt
Nemtom, de nekem a Multiplában nem volt Wartburg érzésem (toom mien az mer van wartbim is!), inkább úgy éreztem mintha egy kiba nagy BUICK-ban ülnék! Naon állat volt! Akkora hely van benne hogy az borzacskó!
Új Citroenek már nekem se kellenének!
Nemtood mikor lesz legközelebb autókiállítás? -
Sick Boy
őstag
de egyébként nincs sok értelme vitatkozni, az az igazság, hogy nem akarlak meggyőzni, neked nem jön be a dízel, nekem igen. Idegenkedsz tőle és kész. Na ennyi. Attól függetlenül persze folytathatjuk a társalgást, szeretem ezeket a kávéházi stílusú vitácskákat, elő az észérvekkel!
-
Sick Boy
őstag
-
Sick Boy
őstag
Mondjuk az amcsiknak olyan csapnivalóan rossz minőségű a gázolajuk, hogy ott azért nincsenek dízelesek, csak benzinest csinálnak... odaállítanék egy 1.5 dCi-s Clioval, beletankolnám az ''Oil''-t, aztán mennék vele 200 métert és kész, széjjel is menne a rossz minőségű üzemanyagtól...
Hát igen, ezeket az új dízelmotorokat már olyan precíziós eljárásokkal állítják elő, olyan pontosak az illesztések... mefűtene nekik az amcsi gázolaj... -
Sick Boy
őstag
Szerintem a M.o.-i körülmények közé igazán illik egy kis hengerűrtartalmú, gyakorlatilag elhanyagolható fogyasztású, kisméretű autó. Az új turbódízel kocsik, amelyeket modern dízeles mocival szerelnek, nálam mindent ütnek.
Ilyen volt az oktatóautóm is: Renault Thalia II 1.5 dCi. A legmodernebb turbódízeles motor. Jó, jó kis fordulatszámon valóban elég gyengécskék a dízelek, de ha olyan 2500 körül bekapcsol a turbófeltöltő, kirepül alólad az autó... a max nyomaték is innen jön, egészen olyan 4-5000 RPM-ig, típusfüggő.
Szerintem a fogyasztás M.o.-on az első helyen áll. Ez a thalia városban sem evett többet 4,5 L-nél, gázolajból.
Amíg ennyivel beéri egy tanulóautó, városban, addig minden tiszteletem és elismerésem a francia dízelmotoroké!
Ha amerikában élnék, ahol egy gallon benzin kerül annyiba, mint itt egy liter (1 gallon = 4,nemtommennyi liter), akkor tuttira egy b***ott nagy, automata váltós Buick Electrám lenne. De ez itt elsősorban az árérzékeny szegmens. -
Sick Boy
őstag
miért nem jó a dízel személyautóba?
Keveset fogyaszt, nyomatékos, elnyűhetetlen, autómata váltóval is tuti, minden a dízeles mellett szól. persze brutálkodni azt nem lehet vele... de nem is arra találták ki! Sajna jó drága...
Meg még egy Citroen C3 1.4 HDI SX SensoDrive-ra fájna a fogam.
1400 ccm-es turbódízel, 3-4 l gázolajat eszik, és automata kuplungos manuális / full automata-kombós váltója van, nagyon fullos!!! -
#16741888
törölt tag
Neked van jogsid? Azért beküldenélek egy 78as Ladával a Pesti csúcsba, és mondjuk leparkoltatnálak egy budai kisutcában.
Aki vezetett Ladát tudja miről beszélek!
Természetesen NO OFFENSE meg nem akarok egy Lada<==>Amcsi járgány háborút kirobbantani csak megjegyeztem. Meg az is egy dolog hogy még életemben nem vezettem ilyen amcsi csodát!
[Szerkesztve] -
Bazsesz
őstag
Hivatalosan az anyám nevén van. Ha lenne jogsim, akkor használhatnám, amikor akarom, apró megkötéssel (a benzint én fizetem, ha megyek valahova, de ez a legkevesebb).
De nem hiszem, hogy egyhamar az én nevemen lesz, mert nekem fáj a szivem egy autóra, de nagyon. A márkát tudjátok, tipust és kinézetet meg nem mondok, mert elirigylitek tőlem.
Üdv: Balu
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Legion Pro 7 i9-14900HX 32GB RAM 1TB SSD 16" QHD+ 240Hz RTX 4080 12GB 175W DOBOZÁBAN, MAGYAR
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
- AKCIÓ! Dell Latitude 5550 notebook - Intel Ultra 7 165U 16GB DDR5 RAM 1TB SSD Intel Graphics WIN11
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- Wimius W2 okosprojektor / Számla + Garancia / 30 000 Ft
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest