- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Netfone
- Yettel topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
ph Az amerikai cég legfrissebb szériája kétféle méretben választható, és fél évtizedes jótállással kecsegteti leendő gazdáit.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
escie
őstag
válasz Cathfaern #63 üzenetére
nah, akkor nem vagyok egyedül...
én is imádom ezt a gépet...
az tetszik benne, hogy tökéletesen jellegtelen...
a TVR Cerbera-t ismeri valaki...
nekem az az igazán nagy kedvenc, abból is a régebbi a ''kereklámpás ''
ímhol vala(az újabb):
Bővebben: link
szerk.: sosem tudom, hogy v vagy w, de néhol így írják, néhol úgy.
[Szerkesztve]I'm back, baby!
-
escie
őstag
huh, nemtom.
merci? na ez is új!
mesélj!
de itt a 4.2-es..
Bővebben: link
nah, ez a nagy kedvenc. egyszerűen dönölű ez a járgány.
egy időben nekem is gyanús volt Tom Walkinshaw, de ez asszem akkor sima v (fau, hehhe!!).
mert van olyan is, hogy Tom Walkinshaw Racing, ugye?
de akkor ez nem az...I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz _Volkovy_ #87 üzenetére
Skyline? blöe...
nem szeretem a japán gépeket...
figy, én úgy hallottam az olasz autók, köztük a Ferrari, nem épp a legprecízebben összeszerelt masinák. ez egy dolog. mondom: nem ezért szeretjük. státusszimbólum, legenda, életérzés, stb. bármilyen bóvli is.
voltál a Ferrari kiállításon a valamelyik bp.-i plázában?
különben meg ne f@szozz, mert megsértődök mintaállat.I'm back, baby!
-
escie
őstag
-
escie
őstag
mostmár van róla szó...
nagyon helyes...
a minap láttam itt nyíregyen egy ilyen ''hatos'' BMW-t, hát hallod, állat jól néz ki...
ilyen:
Bővebben: linkI'm back, baby!
-
escie
őstag
a legutóbbi LeMans-i 24 órás versenyen is indult pár dízel járgány. nem is szerepeltek olyan rosszul. szvsz Volkovynak igaza van, igencsak kuriózum egy gázolajos sportautó. régi beidegződés, hogy a dízelről mindenkinek a 21 éves szétvágott, németo-ból behozozz Audik, VW-k jutnak az eszébe...
hagyjuk már ezt a sznobériát, hogy csak a benzines az autó...I'm back, baby!
-
escie
őstag
Volkovynak az a baja, hogy a Lambo-ban a dízel, olyan, mint tehénen a gatya...
lehet akármekkora teljesítménye, nyomatéka, fogyasztása, meg akármi. nem fogjátok tudni meggyőzni. én ugyanígy vagyok a japán autókkal. nem igazán tudom összegyeztetni ezt a két fogalmat, hogy ''japán'' meg hogy ''autó''.
szerintem igencsak különleges dolog a dízel sportautó, ilyen nem nagyon volt még. nekem tetszik ez az újítás. majd ha Lambon töröm a fejem, biztos gondolni fogok erre is...I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz #16741888 #1627 üzenetére
jaaj, PumPi megismerlek. ferdítesz mint a Blikk!
nem ''mindenekelőtt'', hanem ''gondolkodjnuk csak el rajta''. látszik a különbség?
''ez a motor hajtja a Touareget is.''
és akkor mi van. a Dodge Viper motorja tudod honnan származik? nézz utána!
''egyik legpatinásabb''
olyan patinás, hogy bátran belevág ilyen unikum dolgok kivitelezésébe is.
szerk.: jólvan a Vipert már lelőttétek.
egyébként érdekli a f@$zomat, veszek egy benzines Lambót, és átszereltetem gázosra.
nesztek, fanyalogjatok.
akkor is lesz dízel Lambóm.
részemről dízel téma lezárva. (itt, legalábbis)
[Szerkesztve]I'm back, baby!
-
escie
őstag
-
escie
őstag
a két új Porsche-hez mit szóltok. szvsz nagyon kircsik lesznek, és talán egy kicsit Porscheként meghökkentőek.
Cayman, Bővebben: link
és Panamera Bővebben: linkI'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz neduddki #2293 üzenetére
''ne juott tovabb a 3dik parkolo autonal:- ((((/''
fu, annyira erős?
erről amúgy eszembejut egy kedves rokonom ifjúkori története. megvette az első autóját, egy zsigát. Miskolcon vette, Edelénybe vitte haza (~25km). az út 3/4-énél, Kazincbarcika előtt már tékás volt a verda, felborult.
hálsten a fickónak nem lett baja.I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2430 üzenetére
tökön is szúrom magam, ha valami japán bizbaszt tesznek egy Porsche-be.
I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2432 üzenetére
kell a francnak hibrid Porsche.
inkább egy jó kis dízel. lehet köpködni.I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2437 üzenetére
nem kell meggyőznöd, nem tudsz.
nem vagyok ámerikai.
és ha kattog a dízel? ez most hátrány? ilyen hangja van. áá, hülye amcsik. van aki szereti a dízel hangját.
külöben is ketyeg.I'm back, baby!
-
escie
őstag
nem a dízel veri fel az embert, hanem az akár 10k-t is forgó benzinmotorok, kályhacső méretű kipuffogóval. kezd mifelénk is divat lenni ez a ''nídforszpíd'' az utcákon. van egy tag, mindig így indul előttünk az ordenáréra matricázott Hondájával, padlógázzal. szerencsétlen kocsi már füstöl, mint az állat, pedig egy elég új gép.
a Fiatról meg annyit, hogy mit vársz... az olasz dízeltől az ég óvjon meg.
de ne is folytassuk, mert megint flém lesz, mint anno. én szeretem a dízelt, akármennyire is antidivat. de elvakult én sem vagyok.
''csattogós büdösítő dízelcsoda''
ez viszont szép volt.
aki ilyeneket mond, azt elküldeném tőlünk pestig, meg vissza, gyalog, aztán visszatérnék a témára.I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2439 üzenetére
ami durva, az a régebbi Transit-ok hangja. na az kerreg, mint annak a rendje. szvsz tök vagány, persze pkw-be furcsa lenne.
I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz hobizoli #2446 üzenetére
mint pölö a régebbi olasz dízelek! most mit mondjak? xy Fiat, nemtom a nevét, talán még Uno.
úgy füstölnek mint az istennyila. (régebben lehetett látni errefelé sokat.)
persze látni más gépet is okádni, de nem annyira jellemző...
(ha jól érzem nagy Fiatos vagy. bocs, nem akarom bántani a kedvenced, ha az. )I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2449 üzenetére
''de a fiat motor legalabb nem rozsdasodik, mert orrba-szajba folyik belole az olaj ''
hehehe.I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz hobizoli #2451 üzenetére
ezzel szemben a Kadettom('88) mai napig is csak durva kihúzatásra füstöl feleannyirase, mint némely autó teszi, kb egyidősek.
namost vagy a Kadett lett megkímélve, vagy a többi kevésbé jó.
(csak az a q önindítója ne lenne olyan szar. valamiért nem a modernebb fajta került bele, mint a régebbi Kadettokba. visszalépés. )
amúgy nem 22 éves az. van az ~50 is. szvsz a sima Ganz-Jendrassik féle dízel...
(ezt nem negatívumként mondtam, sőt.)
[Szerkesztve]I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz hobizoli #2454 üzenetére
jaj nem erre értem, ember. a technológiára.
amúgy komolyan gondoltad, hogy azt hiszem 50 éves az Uno.
mármegbocsáss...
--
nemtom, annyira nem mentem bele a dologba, de 1.7D az ziher. Isuzu fejlesztés?
amúgy elég ritkán látni 1.7D Kadettot. de a Vectrába is tettek ilyet, azt még kevesebbet látok.I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz hobizoli #2458 üzenetére
való, nem való, benne van. nem versenyautó, de nagyon jó kis kocsi az. nemtom mennyivel nehezebb a Vectra a sedan Kadett-tól, de szvsz nem lehet nagy dif.
olyan szar az az 1.6-os? ezt hogy érted? rengeteget látok futni, és nincs rossz hangjuk, mennek, elviselhetően füstölögnek.
persze fasza dolog 200-zal menni, meg 8mp alatt 100-on lenni, de ha belegondolunk, bőven-bőven elég az 57le is. (nem kell fikázni emiatt most engem, jó? )I'm back, baby!
-
escie
őstag
dehülye vagyok. link lemaradt: Bővebben: link
aludni kéne.I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2465 üzenetére
mondjuk összehasonlítani egy '88-as autót egy maival, dilettantizmusra vall.
ha 200le-s lenne, akkor sem kéne a Logan a Kadett helyett.I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz hobizoli #2466 üzenetére
mindenestre érdekes, én épp az ellenkezőjét látom. össz-vissz 5 17.D-t ha láttam, de 1.6-ost fosásig.
--
mindegy, akkor sem kell olasz dízel, sőt, egyáltalán olasz sem. najó, egy Lambo'-ban, vagy Ferrariban kiegyezhetnénk a dílerrel. jóó, jöhet Bugatti is.I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2470 üzenetére
hát oké, értem én, mit mondasz, tisztelem a szaktudásod, de
1: ez nem új autó, ezért iszonyat gazdaságos. (megjegyzem, igen jó a fogyasztása mai napig)
2: Cinquecento?? kössz, inkább nem ülnék bele. ha nagynehezen beleférek, akkor az első koccanásnál pusztulok bele. a Swift is kicsi volt rám, nehülyéskedj... nem akarom bántani a Fiat-fanokat, de rossz ránézni arra a gépre. a dizájnk az kircsi, de hogy milyen filigrán egy valami, szörnyű.
3: megy ez, hidd el. meg kell szokni, hogy kell vezetni, csodákat nem kell várni, azt kész. én örülök, hogy van a fenekem alatt autó, olcsón megy, szép is(jó, ez szubj.).
persze jól esik átülni az 1.8-as Vectrába, azt' repeszteni, de egy magamkorú ember bőven örül, hogy ilyen autója lehet(nem is az enyém, csak én használom, amúgy).I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2475 üzenetére
''ki mit var el egy autotol''
így van.
nekem elég ez.
persze ki nem akar bika autót?! csakhát a valóság az megint más.
ráadásul imádom ezt a járgányt, na.I'm back, baby!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Honor Magic V2 - origami
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tudományos Pandémia Klub
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- További aktív témák...