- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Sick Boy #470 üzenetére
tengelytáv a lényeg. legkisebbtől a legnagyobbig.
ez alapján kialakult ez a supermini-mini-kis-alsó közép-közép-felső közép-luxus kategória, illetve ahogyan alakultak a padlólemezekre a felépítmények.
mint az újak a buszlimuzinok, kompakt egyterűek, suv-ok etc...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ááábazzz, megtaláltam a szerelmemet......
tudja valaki pontosan milyen költségekbe verem magam ha magyar rendszámmal akarom itthon használni? regadó meg a többi járulékos költség, mert fogalmam sincsen, nem terveztem soha hogy kintről hozzak ótót, de most nagyon elgyengültem......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz _Volkovy_ #480 üzenetére
olyasmi
vezettem a TS-t is, egész jó autó, de a közelébe sem jön az itr-nek, semmmilyen szinten. arról nem is beszélve hogy a toyota megpróbálta egyszerűen lemásolni az itr-t, ami valljuk be elég gyengére sikerült, de mindegy, nem lényeges
aki betonkemény versenygépet akar az itr-t vesz, aki meg puncizósat az celicát
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
uhh, 1.8-as a motor papíron, de 179valamennyi vagyis még beesek az 1800ccm alattiba, az 390ezer ha valamiért úgy gondolják hogy 1801ccm akkor 540ezer, uhhhh... és akkor kötelezőt is megkéne néznem, súlyadó meg mi van még??
ááááááááááááááá
használhatnám német rendszámmal is itthon, de félek hogy ellopják a rendszám miatt...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
Integra
titán
válasz #16741888 #499 üzenetére
fenét nem szomorkodom, már beszéltem a tulajával is mailen, tudod hogy milyen állapotban van ez a dög???? nézd meg a képeket, magukért beszélnek....
amiket itthon néztem mindegyik egy rakás összehajtogatott szar, de töretlen kiváló darabként van árulva....
ütni vágni tudnám a jogalkotók fejét akik ezt kitalálták így.......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz #16741888 #516 üzenetére
azért van a regisztrációs díj mert nincsen vám. tulajdonképpen a vámot fizeted regisztrációs díj néven...
áfa meg bizony van. 25%
nem tudom hogy mit és mikor fognak változtatni, de abban biztos vagyok, hogy az autósok jól megfogják szívni és még többet fogunk fizetni mindenért.
miközben azok akik rólunk döntenek, azok a mi adónkból ingyen autóznak és parkolnak bárhol... na ezt gyűlölöm az egészben a legjobban...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #16741888 #519 üzenetére
vicces látvány lehetett
nálam a kormány maradna a helyén, másképp oldanám meg hogy ne indísák be. mondjuk a honda immoit nem nagyon lehet feltörni, ahhoz már belső gyáris segítség és felszerelés kellene, de azok az eszközök csak pár helyen vannak az országban és a HH mindet ellenőrzni, nem lehet a telephelyről kivinni azokat.
mondjuk én már ebben sem bízom, ezért a ''házi'' megoldás...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz _Volkovy_ #521 üzenetére
egyszer: létezik egy külön plusz beszerelhető zárrendszer, ami össze van kötve egy jeladóval amit mindig a zsebemben hordok. random kódolja magát a cucc. az a baj hogy pont nem jut az eszembe természetesen a neve de a lényeg hogy ha ez zárja az ajtókat azt csak pneumatikus ollóval lehet felvágni. igen komoly a rendszer, és nem is olyan vészes az ára, ezt tutibeszerelem.
másodszor: gyári riasztó van benne, de különösebben ezzel nem akarok foglalkozni, nyitásra és törésre sípol villog meg a szokásos dolgok, nem nagy szám.
harmadszor: gps alapú riasztó rendszer
a többi titok
illetve csak szerelném, mert ez a minimum még egy milla plusz teher az autóra nagyon kiakaszt, ennyi pénzt már nem tudok megengedni magamnak...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
utánanéztem, szóval fél évesnél idősebb autón már nincsen áfa, csak a regisztrációs adó, meg egyéb járulékok amelyek kb 100ezer ft-ot tesznek ki
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #16741888 #527 üzenetére
jaja, bármilyen autóba, de szakember munka kell hozzá, mert fúrni kell az ajtót, a kasztnit
ha rájövök a nevére meg az internet oldalára akkor mondom
kb egy-másfél éve volt is pár újságban és tévében benne, egy mitsubishi pajeroba beszerelve mutatták be.
nem ugrik be neked? mert nekem nagyon nem...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #16741888 #530 üzenetére
megvan!!!!!
WEKA System
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #16741888 #534 üzenetére
ez a létező legjobb rendszer. már amiket ismerek.
de toronymagasan. ráadásul hogy független a gyári riasztótól és immobilisertől és zártól, ezért egy második teljes körű rendszer van az autóban. láttam tv-ben, csak szétvágva lehet az ajtókat felnyitni ha ez a zár is bent van.
ehhez felraknék még egy biztonsági hővédő lesötétített fóliát és kész is
kabrióba is berakható a rendszer, de csak könnygáz nélkül, ez ugyanis az alaprendszerhez is csak opció....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
most hívott barátnőm, hogy csodaszép tündér ibizájában, leszakadt az ablak
félig lement, aztán reccsent egyet és a b oszlop felöli része felé egyszerűen elfordult az ablaküveg és bezuhant az ajtóba..... valami műanyag karral van összekötve a dolog és egy év után tönkremegy...
kiderült, ez ilyen.. LOL, vw system
a barátnője pasijának is ibizája van, csak fél évvel később, mindig hívja hogy lelkiekben mire készüljön fel..
ja és a legjobb, ugye nem garanciális már a másfél éves autó, eredetileg 40rugóba kerül a javítás..
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
A piac nyomásának engedelmeskedve a költségek csökkentése érdekében szövetséget kötött Japán két legnagyobb autógyártója. A Reuters úgy tudja, a Nissan és a Toyota a megállapodás értelmében ezentúl közösen fejlesztik tovább az autók elektronikáját működtető szoftvert, amelyből reményeik szerint akár iparági szabvány is válhat.
Jelentősen csökkenthetik költségeiket az autógyártók, ha bejön a Nissan és a Toyota számítása, és sikerül iparági szabvánnyá tenni az általuk használt, autóelektronika működtetésére szolgáló alapszoftvert. A számítógépek operációs rendszeréhez hasonló elven alapuló szoftver fejlesztésére szánt összeget ugyanis így inkább az elektronika, például az ablakemelő vagy a sebességszabályozó fejlesztésére fordíthatják - utóbbi területen ugyanis komoly verseny alakult ki a két gyártó között, míg a szoftverek terén nem számítanak konkurenciának.
A japán Gazdasági-, Kereskedelmi és Ipari Minisztérium becslése szerint a japán autógyártók összesen mintegy 100 milliárd jent (748 millió eurót) költenek évente csak a szoftverek fejlesztésére. Az elmúlt tíz évben tízszeresére növekedett összeg pedig 2014-ig újból megtízszereződhet, állítják a minisztériumi szakértők.
A két cég egy non-profit szervezet, a JASPAR keretén belül képzeli el az együttműködést, amely további autógyártókat, illetve autóelektronikával foglalkozó cégeket is szívesen látna a berkeken belül, így az általuk fejlesztett szoftver lenne az első, amely nemzetközi szabvánnyá válhat.
Hasonló szervezetek ugyanis már korábban is léteztek, melyeket az európai gyártók, a DaimlerChrysler, a BMW és a Bosch alapítottak - eddig azonban nem sikerült ezeket a szervezeteket közös platformra hozni.
(Menedzsment Fórum)
HONDA MINDENKI ELLEN, azt hiszik jobbak lesznek...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
megvan az új ''kedvencem''
CHEVROLET MATIZ... hogy ezt is megértük......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
na, szóval
az a lényege a nyári rendszámnak, hogy csak adott hónapokon használod a hozzá rendelt autót.
vagyis mondjuk márc elejétől késő októberig.
a rendszámról fel lehet ismerni hogy ezek nyári autók.
így kevesebb a köteleződ, a cascod, az adód rá.
ezt a németek azért használják mert ált2 autójuk van, és a kedvenc szeretett gépüket télen garázsban tartják.
ez az itr pont ilyen volt.
csak nyáron volt használva, télen végig állt a garázsban....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
amíg az egyik autód áll lejelentve levett rendszámmal a garázsban addig semmit sem fizetsz rá. és nem kell pöcsölnöd minden fel és levételkor a be és lejelentéssel, a biztosító is ennek megfelelően küldi a papírokat az autódhoz, mármint a biztosítási dolgokat. ja és fontos hogy az autód a nyílvántartásban is időszakosként szerepel, vagyis hogy ha garázsban kell állnia és véletlenül használod, akkor bezony megbüntetnek
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
nem is a toyotáról beszélek ha elektronikai innovációról beszélek...
nézd meg az acura rl on-board elektronikai rendszerét.
szegény bmw és merci, szégyenében lehúzhatja magát.
anno volt az új s merci egyik sorozatánál egy olyan balhé, hogy a német kormány valahol a hegyekben titkos megbeszélést folytatott biztonsági kérdésekben valami kihelyezett ülésen, és a katonaság elektroniuksan is leárnyékolta a teljes környéket.
a mercik nem indultak el
egyébként a mercik elektronikai gondjait csak megerősíteni tudom, egyik legjobb barátnőm családjában kb 8 merci van, slk-től lorinser sl-ig minden, és ebből 6 autóval van, volt folyamatosan gond.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
a legfontosabb újítása kényelmi elektronika szempontból a real time közelekdési, forgalom figyelő navigációs rendszere, ez egyedül álló, igaz a többi szolgáltatását sem tudja sok más autó. a lexus ls400 talán.
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
Integra
titán
ha az infiniti g35 re gondolsz, az a nissan 350z amcsi luxusverziója, semmi köze nincsen a skyline-hoz
megítélésem szerintem teljesen mindegy, hogy mit hoznak ki utódnak, max a név lesz azonos, de semmi más, és ez nagyon kár...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz strike-force #733 üzenetére
total quality management - teljes minőségbiztosítási rendszer
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz strike-force #735 üzenetére
a toyotánál és a hondánál van a legjobb tqm a világon szvsz.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
dehogynem, de nehogy én legyek már a hibás mert a H a világ egyik legpatinánsabb és legjobb cége...
a sok keselyű alig várja hogy rátehesse a kezét és szétlophassa a tudást és technológiákat.. szerencsére erre esélyük sincsen, marad a nyálcsorgatás
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...