- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android szakmai topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Poco X5 Pro - ránézésre jó
Hirdetés
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viewsonic
aktív tag
válasz
dragonfx #4817 üzenetére
akkor sorba válaszok
Tiptronic váltóval alapjáraton tud csak elindulni de ígyis 4,2sec 0-100ra
120km/h nál kezd iszonyatosan kapaszkodni és 180km/h nál már 1autóval van elöttünk
997 Turbo az brutálSzeretem nagyon az m3-akat a legujabb se rossz de annak semmi esélye nem lenne állóból max 100 felett de még ottse biztos.
Amúgy elvileg a 996Turbo S full gyári,de nemmehet el így a Subarunak mivel németországból van lehet az elözö kinti tulaja megchippelte ami kapásból +40le-t jelent !
Az a másik hogy haverom m6-át is elverte gurulóból végig pedig az m6 is kegyetlenül megy 150km/h felett.. szal érdekes
a Videot digit fényképezővel csinaltam Olympus C750UltraZoom-al video felvevő képessége nem vmi fényes de viszont nagyon szép képeket csinál. -
szatocs
őstag
válasz
dragonfx #4787 üzenetére
[link]
- ''A korom 550-600 fok körül kezd el égni, de ilyen forróság legföljebb hosszú német autópályákon, ólomlábú vezetők közelében uralkodik. Normális városi forgalomban vagy 120-as tempóban a 2-300 fok a jellemző.''
Sztem ez az ilyen nagy teljesítményű autóknál is max 900 fok körül lehet, de lehet, hogy még ezt sem éri el. Lehet, hogy ''csak'' 700-800. -
Dumb
senior tag
válasz
dragonfx #4757 üzenetére
Biztos szép
Én annó 2004-ben azt hiszem, amikor először járt itt a Gumball 3000, a Hungaroringen 2 SLR-t is hallhattam
Volt úgy néha, hogy egymás után gyorsítottak ki az utolsó kanyarból. Beszartam majdnem...
Jah, egyébként nagy álmom egy SL55 AMG-t átalakítani ilyan oldal-kipuffogósra, és szinte ugyanolyan hangja lenne sztem.(a motor szinte ugyanolyan, alapjuk teljesen egyforma 5.5 V8) Csak 80 milla helyett 20-ba lenne mondjuk
[Szerkesztve] -
slayer006
addikt
-
escie
őstag
válasz
dragonfx #4708 üzenetére
pont az elszállás miatt került fel az a kis picsa szárny, de nem is kellett volna, mert a második teszten már többet teszteltek, meg több időt fordítottak a futómű beállítására.
persze a Stig is hibás, mert nem a látási- és útviszonyoknak megfelelően választott sebességet.
[Szerkesztve] -
escie
őstag
válasz
dragonfx #4700 üzenetére
jaja, volt oka, persze... ki hogy éli meg.
amúgy tegnap keresgéltem videókat, és később visszakapták a top gear-es ürgék. szereltek rá valami szárnyat hátulra a kérésükre, és egyből meg is döntötték a pályacsúcsot. azt mondja Clarkson, mostmár nem csak teszteljük, hanem tervezzük is az autókat.
hahha, ''top gear wing'', mennyire jó már...
[link]
szerk.: mondjuk van egy ilyen hozzászólás is a youtube-on...
This car has adjustable suspension and during the first test they werent given enough time to set the car up for that specific track,hence the oversteer and lack of grip.Koenigsegg has in swedish press stated that the wing wasnt really needed ,at that track most corners are too slow for it to have much of a effect,second time they were given more time and the car performed a lot better.
[Szerkesztve] -
escie
őstag
válasz
dragonfx #4697 üzenetére
ami a ccx-ben van, az egy supercharger-nek nevezett valami.
[link]
jó, hogy eszembejuttattad, kicsit utána akartam nézni magam is.
ajánlom figyelmedbe a top gear tesztjét, a youtube-on megtalálod. csak úgy lángol a kipuffogója. félelmetes jármű, igazából túl erős mindenféle dologra, amolyan autóipari maszturbáció.
össze is törték...
sajna nem láttam még közelebbről, csak a ccr-t, de azt Koenigsegg mester ordíttata éppen.
(RAM,
valóban elég hevesen gesztikulál a kedves fórumtárs.)
[Szerkesztve] -
Pocee
senior tag
válasz
dragonfx #4678 üzenetére
Persze abból sem de ha nekem lenne Bugattim nem lenne szivem használni ezeken a szar utakon.Míg egy japán kihasználható...
Meg nekem jobban tetszik az amikor beállsz a lámpához egy szériának tünő középkategóriás sportkocsival és melléd áll egy nagyképű kigyúrt majom egy M3-al vagy M6-al(persze ezek jó autók),és porig alázod őket.
[Szerkesztve] -
Pocee
senior tag
válasz
dragonfx #4675 üzenetére
A Bugattid viszont az év 365 napjából 362-t a garázsodban állna a többi 3 meg valami kiállításon telne.
ugyanis ahogy kiállnál a magyar csúcsszuperhyper minőségű utakon 5 méteren belül felhasalna ezért vehetnél még egy trénert meg egy Vianót amivel körbe-körbe húzgálod a városban,úgyhogy éljenek a lámpától lámpáig mindent ledaráló japán roninok.
És ne sértődj meg nem sértésnek szántam.
Tény hogy a Bugatti oda van rakva az útra stabilitás szempontjából de ha elcsúszik 320-nál kétlem hogy kiszállsz belőle élve...
[Szerkesztve] -
ahavasi
tag
válasz
dragonfx #4641 üzenetére
nem, a motor maradt 2000-es, csak 2.3-asnak a vezérműtengelye került bele.
hát lóerőt nem toom nem hiszem hogy lemérjük, gyárilag 125 ló, most olyan 140-re tippelek, bár majd komolyabb véleményt csak a bejáratás után fogok tudni mondaniegyenlőre még le kell vizsgáztatni + átiratni.
-
Viewsonic
aktív tag
válasz
dragonfx #4645 üzenetére
Subaru még nincs 100% osan beállítva de régen hülyére verte az m6 most meg 200km/h ig kb ugyan azt tudják azért szerintem az nem rossz
jaja gyerek átpakolta a mocit másik e30 meg 3,5literes a ''törött'' 2,7literes kipakolva meg van még egy 2,7es kipakolva ami nem látszik a felvételen -
aesir
veterán
válasz
dragonfx #4595 üzenetére
Nordschleife egyhangú? Az a 174 kanyar egyhangú? Úgy hogy azoknak a kanyaroknak a 80%-át több íven is be lehet venni, annak ellenére hogy az út elég szűk?
Talán nem túlzok ha azt mondom, a Nordschleifén jó köridőt menni a legnagyobb kihívás a pályaversenyzés világában.
Nyugodtan kérdezz meg egy hardcore szimest (az NFS és a Toca nem szimulátor), hogy mennyi időbe kerül megtanulni egyáltalán a nyomvonalat, aztán az egyenetlenségeket, aztán az íveket, aztán pedig azt hogy valóban gyors legyen. Hetek kérdése, napi gyakorlással, csak szimulátorban. Ehhez még tegyük hozzá, hogy a pálya a versenyautóktól elég speciális beállítást igényel (valamennyire hasonlít a spa-i beállításhoz, de a váltóáttétel teljesen más, és a leszorítőerőt jelentősen befolyásolja hogy a pályán van bőven ''bukkanó tetején kanyar'' ahol roppant könnyű elesni.
3 éve nyúzom a Nord-ot különböző szimekben különböző kocsikkal, de cseppet sem egyhangú, pedig semennyi igényem nincs a monotonitásra. -
Dumb
senior tag
válasz
dragonfx #4591 üzenetére
Akkor te nem szereted a színtiszta autóversenyzést
Városban nehezebb és veszélyesebb kanyarodni 200-al...
Az meg a másik, hogy egy BMW versenyautónál, és szinte az összes hátsókerekesnél korrigálni szoktak a kanyar kijáratánál, ha határon mennek... szerintem.
[Szerkesztve] -
I_Am
veterán
válasz
dragonfx #4583 üzenetére
Világ életemben külön helye volt a 635CSi-nek a szívemben. Ez egy külön téma számomra, nem bmw, nem audi, semmi más csak maga az autó.
Gigabytefan: eljárt felette az idő? Nézd meg a specifikációit és akkor mond. A mostani hasonló motorral szerelt autókat minden tekintetben lealázza.
Gyorsulás. Nem kell gyorsulni ha már 180-al mész a verdák között. Csak tudod vannak helyzetek amik a sofőrön múlnak és már nem a sebességről és a gyorsulásról szólnak. Ezt akartam a 240SX-es példával is vázolni. Elment 160-ig, aztán visszavett a gázból, mert nem tudta fogni a verdát megfelelően. Én utolértem és mentem tovább, igaz rizikós volt pár előzés de pont emiatt nem tudott beérni. Ahogyan a kuprát is megfogtam az erzsébet hídon. Lóerő előnyben is volt meg sokkal könnyebb is, de nem mert ott előzni ahol én mertem és addig utolértem. A lényeg, hogy ha van start és cél, akkor nem mindig a sebesség a nyerő. -
I_Am
veterán
válasz
dragonfx #4580 üzenetére
Láttál Te már élöben 635-öst szétszedve? Nem sima váltója van (amugy is 5 sebességes) és mára már annyira kevés van belőle ami működik és nincs szétkapva vagy leharcolva, hogy nehéz bele még külföldről is alkatrészt szerezni.
Az viszont tuti, hogy ha valaki mögé odaállsz egy ilyennel, az a visszapillancsba nézve megijed.[link]
-
szatocs
őstag
válasz
dragonfx #4561 üzenetére
Ezt a gyári spiccreteszi ennyi - t nem értem...
Az meg, hogy ez a max, hát nem feltétlenül, de ezzel a beállítással van még elfogadható fogyasztás.
Lehetne, de a fejlődés ennél a motornál nem a lóerőket szolgálja, hanem a fogyasztást, a nyomatékot és hogy ne legyen közel a type-r képességeihez. Mert ha ugyanabból a motorból adnának ki egy 200 lovasat is, akkor szted ki nem chippelgetné-programozgatná fel annyira?
[Szerkesztve] -
Viewsonic
aktív tag
válasz
dragonfx #4555 üzenetére
nemrossz de ez szebb sztem
[link]
amúgy nemtudom,hogy miért hasonlítod össze a 3000-res biturbó motort egy 3246 ccm-es szívó motorral.Mondjal mar meg egy autot amit szivóval így eltaláltak volna az nsx en és a porsche carrera-n kívül..
e46 m3 nagyon jó autó (tapasztalat...) -
Dumb
senior tag
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
dragonfx #4297 üzenetére
csak meg ne lepődjön, hogy nincs kormány és fékszervó és egy nagyobb kocsi esetében rögtön pánikra adhat okot
szal az ilyennel óvatosan. Egyik ismerősöm is próbálkozott és próbálkozik is. Namost neki a szitu a következő, van egy viszonylag hosszú lejtő a városon belül, motor lekapocs, csak olyan régi az ótója, hogy éppen feltalálták a kormányzárat és abban a modellben úgy működött, hogy ha a gyujtáskapcsolót teljesen visszaforgatta alapállapotába(ki tudja húzni a kapcsolóból a kulcsot) akkor a kormányzár már aktív is volt
Nem kicsit lepődött meg mikor nem tudta bevenni a kanyart. Szerencsére nem jött semmi szembe neki.
fokukac: ezek tények, lehet hogy újabb konstrukcióknál már van valami okosság ehhez nem értek viszont.
Itt olyasmire tudok gondolni hamár így felvetetted, hogy gyujtás van csak nincs mit begyújtani de ha alapjárati fordulatszám közelébe esik a főtengelyfordulat akkor megkezdődik a befecskendezés és újraindul a mókuskerék
3.éves mérnök informatikus és mérnöktanár jelölt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xbox tulajok OFF topicja
- Okos Otthon / Smart Home
- A SAMA jóvoltából konkurenciája jött a Thermalright léghűtéseinek?
- Kompakt vízhűtés
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Android szakmai topik
- Autós topik
- Óra topik
- További aktív témák...
- Eladó Philips EP3510/00 3100 series Automata eszpresszó kávéfőző, klasszikus tejhabosítóval
- Profi biztonsági IP kamera 4MP - optika 2.8 - valós WDR - POE - ONVIF - szolid áron
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- ÚJ Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential robotporszívó feltörlő 2db 1999 Ft
- Ubiquiti Unifi Access Intercom
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B360M-HDV i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB ZALMAN S3 TG NJOY 500W
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Akció! Paidashu 10600MAH / 20700MAH Powerbank olcsón!
- Eladó Apple Mac Mini 2012 vége / 12 hó tótállás
- Xiaomi Redmi 13 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest