- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Milyen GPS-t vegyek?
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Type-R
őstag
válasz Scream007 #3161 üzenetére
Erre az új wrx-re gondoltál: Bővebben: link
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz Scream007 #3462 üzenetére
Abban az F430-ban pont minden bennevan, amit felsoroltam, hogy nem kéne bele..
Istenuccse komolyan mondom..
Nekem nem kell, hogy a belsőben több minden legyen, mint a mostani kocsimban. Nem az a lényeg. Nekem.
Aki a feltűnési viszketegség miatt vesz autót, azt komolyan lesajnálom, én szívesen elvegyülnék a tömegben az F40-emben.
Ne akkor legyél feltűnő, amikor gurulsz az autóddal, vagy amikor mellette állsz, hanem amikor vezeted. -
DigitXT
félisten
válasz Scream007 #3478 üzenetére
nem csak ezzel leszel feltünő
De érted, hogy nem akar feltűnő lenni, mert csak úgy az autózás élményéért akarja megtapasztalni a gép határait, természetesen üres utakon, tehát by default senki nem fogja látni. Ezért is zavaros kicsit nekem ez a ''küldetés'', de utánaolvasok. -
DigitXT
félisten
válasz Scream007 #3482 üzenetére
Ehh, ezt a (vagy még más néhány?) topik átböngészése nélkül úgysem fogom megérteni. Viszont nem akarom Volkovyt megsérteni, sőt bevallom, most fogok elbattyogni az első HSZ-be, hogy hova is csöppentem. Luxusautóból hirtelen streetracer, aki nem az, váá! Ez nekem így sok volt. Kérem kapcsolja ki. Mod: egyelőre annyit megtudtam, hogy V. nagy Ferrari-fan: ez szerintem oké!
[Szerkesztve] -
_Volkovy_
nagyúr
válasz Scream007 #3489 üzenetére
Tanulj meg szöveget értelmezni.
Soha nem mondtam, hogy driving skill fejlesztéshez Ferrari kell nekem.
Két napja beírtam neked, hogy azért vettem Ladát, hogy megtanuljak vezetni hátsókerekest is.
Erre a te válaszod az volt, hogy majd az árokból írjak, hehe.
Ezek után nincs beszélnivalóm veled.
Szerinted azért vettem kockaladát, mert gyorsulni szeretek. Te nemcsak idióta vagy, de hülye is a vezetéshez. -
-
Viewsonic
aktív tag
válasz Scream007 #3548 üzenetére
telefonomba van eddig pár az 580megás meg a spanomnál aki kamerazott mar megvan naggyabol vagva meg ilyenek csak msn en küldte at es meghal a video a 7.percnel cdn fogom 7végén megkapni ha tgudtok mondani helyet ahova fellehet tölteni akkor ti is lathatjatok h nem a levegőbe beszélek
Aprilia Mille R Factory rox! :D
-
-
Integra
titán
válasz Scream007 #3635 üzenetére
először is nincsen olyan hogy legideálisabb, csak olyan hogy ideális, mivel az ideális jelentése már magában foglalja hogy a körülmények a lehető legjobbak. ugyanez igaz az optimálisra mielőtt legoptimálisabboznál is egyet!
másodszor ez nem igaz, az én az 1.6os 116 lovas motorral városban szépen tempósan haladva is 8 literrel kijövök, országúton 6 alatt. nincs min csodálkozni, a németeknél még mindig nincs meg a megfelelő tqm.
és megint csak a képbe jön a németek parasztvakító folyamatosan megtévesztő pr-je
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
karib
addikt
válasz Scream007 #3638 üzenetére
Nézd, a japánok tényleg tudnak kisfogyasztású benzinmotorokat csinálni, mások meg többnyire nem (biztos akad 1-2 kivétel, a kis VW motorok legendásan iszákosak, de a korai Ecoteceket is inkább szidták... ott állítólag a 100 lóerős, 1,6 8V motor volt a nyerő... Astra Si.)
Amúgy most botlottam bele a Google-on Astra után keresve: Index ''A VALÓDI városi fogyasztás'' topik [link]Department of Redundancy Department
-
hobizoli
nagyúr
válasz Scream007 #3649 üzenetére
5000-g sok dizel elporog, mert zoldkartyan merik a teljes toltes leszabalyzasi fordulatszam-t, persze a max jedi ennel kisebb rpm-n van meg.
Pl a 1.9TD Tipo-nal ez az abszolut uveghang 5000-5050rpm gyarilag -nem ecceru egy hangja van ekkor -, ez a motor meg a 80-s evek elejerol szarmazik a Ritmo-bol, szoval nem vmi mai fejlesztes.
Ugyanez a blokk volt a Croma-ban is az elso a vilagon, aminel mar direktbefecskendezest hasznaltak 1988-ban
hobizolitöbb drón kell ;P
-
karib
addikt
válasz Scream007 #3656 üzenetére
Arra gyűjtök
Biturbó V8: lásd előző Audi RS6, Porsche Cayenne Turbo...
Amúgy a jelenlegi trend inkább az, hogy a hétköznapi autók kapnak feltöltőt, a sportosra kihegyezett autók pedig pörgős, nagyköbcentis, sokhengeres szívómotort. Lásd: Audi 4,2 literes FSI az RS4-ben, AMG 6,3 literes V8, új M3 motor - mind pörgős V8-ak. A legújabb egzotikus feltöltős egyedül a 911 Turbo, de hát ott a név kötelez, és legalább ott is bűvészkednek (először kerül változó geometriájú turbó benzines motorra). (A kisszériás, kis költségvetésű angolokat és a szintén nem a kifinomultságról híres amerikaiakat most hagyjuk... pl. Noble biturbó V6 Ford motorral, Ford GT kompresszorral...)
Ezzel szemben csőstül jönnek a feltöltött szériamotorok, benzinesben is: PSA-BMW 1,6-os, Opel turbók, VW FSI, TFSI, BMW 35i moci... ezek azonban inkább a kényelmesebben autózható karakterisztikára mennek rá, nem annyira az eszement erőre.
Pedig nemrég még pont fordítva volt - kompresszoros AMG-k, Jaguarok, turbós Audik...
Belegondolva érthető - egyszerűbb egy feltöltős motor karakterisztikáját beszabályozni. Aki meg hajlandó áldozni egy valódi sportmotorért, az meg tudja fizetni azokat a mechanikai trükköket, amivel egy szívómotorból is nagy teljesítményt lehet kihozni.
Nekem tetszik a fejlődési irányDepartment of Redundancy Department
-
karib
addikt
válasz Scream007 #3660 üzenetére
Mindent meg lehet oldani, kérdés, hogy van-e értelme. Az M5 V10-esét az alapoktól egy pörgős szívómotornak építették - valszeg többre jutnál, ha a kiindulástól egy bazierős turbós motort akarsz építeni.
Per Porsche: léven a Porsche ma már a VW legnagyobb részvényese (majdnem 20%), lassan már ott tartunk, hogy a VW tartozik a Porsche aláDepartment of Redundancy Department
-
#16741888
törölt tag
válasz Scream007 #3660 üzenetére
Most olvastam valami újságba, a Hamman csinálta valami 60X lóerős dögöt, bár szerintem baéfaszul írták az újságba, mert turbo nélkül plussz 100lóerőt, nem nagyon tudnak kihozni abból a motorból, vagy ha igen, akkor nem vagyok benne biztoshogy a tartósság mintapéldánya. 2versenyt nem bírna ki na. szvsz Forma1szemlélettel.
-
Viewsonic
aktív tag
válasz Scream007 #3672 üzenetére
chippel és kipufogó rendszerrel lesz 550le azt a maradék 50le-t nemtudom,hogyan varázsolták bele(600 hoz) mikor ígyis 8400-at pörög amugy gyarilag 270nél szabalyoz le és ha kiiktatod +chippeled akkor 330at biztosan fog menni de lattam mar videot mikor az m6 340el ment portugaliaban az autopalyan
Aprilia Mille R Factory rox! :D
-
Viewsonic
aktív tag
válasz Scream007 #3693 üzenetére
nagynehezen atküldte spanom nekem msn en becsomagolva (550mega lett)
kéne olyan progi amivel megvagnam azt 1-2 részt feltolnék pl: a rapidshare-ra
hobizoli:látom szakmabeli vagy és érted is a témát,inkabb hagyom a dolgot....
[Szerkesztve]Aprilia Mille R Factory rox! :D