Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
animatrix11
őstag
Sziasztok
Utólag beszerelt riasztó van a kocsimban, a két távirányítós kulcsból az egyiket nem találom a másiknak viszont nem működik a távirányító része tehát nem indul az autó, adtak a riasztóhoz egy kis kulcsot amit elforgattam, de nem történt semmi ilyenkor mi van? Zár a immo, nem megy a kocsi pedig a kulcsmásolóhoz el kéne vinnem
KösziJa igen tudom kijön valaki és megcsinlája 20-30 ezerért, de ilyen esetre van a kulcs, már rég lett beszerelve a riasztó, nem tudom milyen típus
-
Moddingfan
senior tag
válasz
_Volkovy_ #3513 üzenetére
Sziasztok!
De rég jártam erre, de most újra ráérek olvasgatni a topicot, aktuális is, mert egy haverral el kezdtük építeni a vasakat (nekem ugye Swift, Neki 323-as Mazda, de nem a rejtett lámpás változat). Egyelőre laza optikai tuning megy (nekem más nem is sztem, mert fontos a fogyasztás, mivel sokat megyek városban), nekem alufelni, sportdob, féknyereg színre fújása (metál viola), műszerfal egyedi színezése (szintén metál viola), aztán kárpitozás (egyéni design, még work in progress), lápmabúra csere és színrefújás, apró kis extrák az utastérbe, hirtelen ennyi. Van ,aki foglalkozik itt közületek optikai tuningal, főleg az üvegszál+gyanta kombóval kapcsolatban lenne pár kérdésem. -
DigitXT
félisten
válasz
_Volkovy_ #3513 üzenetére
Ha adsz gumit
Még mit nem, nekem még kocsim sincs!(Csak céges, ugye, néhanapján.
)
A hungaroringen egy óra versenytempó után semmi nem marad az utcai gumiból
És mégis mekkora versenytempót lehet kiautózni a Ladából?Vagy a nagy hang (a tervezett kipufogócsere) mindjárt automatikusan nagy lökettérfogattal is párosul?
(Másik topikban olvastam, hogy fel lehet furatni...
) Anno kipufogót cseréltem ám én is (na nem ilyen flancosra, sima gyárira, mert az előzőt megette a rozsda: volt vagy egy óra, mire le tudtam operálni
), gondoltam akkor már kipróbálom, milyen dob nélkül: olyat szólt, hogy hujjujj!
Tiszta krosszos hangja volt, vagy mi; a cikornya csak az volt a dologban, hogy ettől nem ment jobban...
-
Scream007
őstag
válasz
_Volkovy_ #3490 üzenetére
Lehet nem vagyok rallyversenyző ez tény, de itt szerintem senki.
Meg valszeg forma 1es sem.
Az árokba borulás poén volt az elöző komentjeidre, már megint félrebeszélsz.
Nem azért vetted, hanem mert erre volt pénzed. Mér ne lehetne gyorsulni, csak tuningolni kell, a kasztni marad többi nem, ja hoyg erre nincs, addig amíg nincs nem gyorsulsz.De kategóriodája illő autóval gyorsulhatsz. -
Scream007
őstag
válasz
_Volkovy_ #3486 üzenetére
Te vagy az idióta mert nem ismered be hogy driving skill fejlesztéshez nem kell ferrari, se f40 f430, se enzo, semmelyik.
Bármilyen autóban fejlődik a vezetői tudásod.Ha neked csak azért kellene ferrari hogy a vezetői tudásod nagyobb legyen akkor értelmetlen azt venni.Ferrarit azért kell venni hoyg egyedi legyél oylanod legyne amelyik csak egy nagyon kis többségnek vana világon és tudjál legyorsulni bárkit, tudjál sportosan vezetni, és 300zal menni aholcsak lehet. Nem csak akkro fejlődsz ha 10mp alatt gyorsulsz 200ra.Ha meg szerinted igen akkor igenis streetracer vagy, ha gyorsulni szeretsz. -
DigitXT
félisten
válasz
_Volkovy_ #3479 üzenetére
Nekem gyári Ferrari-ból is F40-es kellene
Én mondjuk replikát tuti nem vennék: mégis mi Ferrari abban?Vmi tökmás alvázra ráhúzott, megfelelő alakra formázott műanyag kasztni?
Jól néz ki mondjuk, de egyrészt nálad (mint mondod) ugye nem ez a cél, másrészt engem nem villanyozna fel, hogy hűdejól ismerem ennek a Ferrari utánzatnak a viselkedését.
Főleg, ha valójában az igazi érdekel. Pl. a luxusautó kiállításon kirakott 300LE-s kispolák is állítólag valójában egy I-es golf, kispolák kasztnival.
Poénnak mondjuk jó, de azt vezetve nem fogod megtapasztalni az igazi ''kispolák feelinget''.
Félreértés ne essék, semmi közöm az adott márkához, mindösze egyszer-kétszer ültem benne utasként, de az is elég volt így ''ismerkedésnek''.
-
Scream007
őstag
válasz
_Volkovy_ #3477 üzenetére
Nem csak ferrarival tudod megmutatni hogy jól tudsz vezetni, nem csak ezzel leszel feltünő.És amugy is ferrariba olyan belsőt raknak amilyet akarsz, ha te olyna igénytelen avgy hogy még ülést se kérsz bele akkor ülsz az alján és kész
Te nem tudsz a szavak közt olvasni, ez már nem az én hibám.
[Szerkesztve] -
DigitXT
félisten
válasz
_Volkovy_ #3471 üzenetére
lóerők lovagjai
Én a luxusautóshow miatt vagyok itt, és arról látszólag egész jól elbeszélgettünk.Erre jön ez a ''forgalomban kell megmutatni ki a menő'' duma, és még én vagyok lebaszva, csak felvonom a szemöldököm.
Ugyanezért Screamet leugatták máshol, most meg te is leugatod (bazzegozol, stb.) A fene se igazodik ki rajtad.
leírtam x-szer, hogy mi van a fejemben, miért csinálom, hova akarok eljutni
Majd utánaolvasok, sry: én is csak véleményem írtam le. Történetesen ma én is kentem a gumit egy 1x éves Vectrán, de csak azért mert jólesett.Nem kellett hozzá 1000-rel menni, és tényleg nem kellett hozzá Ferrari. Ha netán egyszer Ferrarim lesz, tuti nem fogom széthajtani, elég volt feltekeredni a fára egy Daciával.
Mod: #3473-ra: valóban nem ismerlek, idővel majd utánaolvasok viselt dolgaidnak, ne aggódj.Mindenesetre örülök, hogy mára lehiggadtál, szóval vedd a megjegyzésem annak ami, szimpla szemöldökfelvonásnak, LOL.
És peace.
[Szerkesztve] -
DigitXT
félisten
válasz
_Volkovy_ #3471 üzenetére
Jesszus, nem gondoltam, hogy belefutok (és látszólag még bele is kötök) egy újabb önjelölt street-racerbe.
Elhiszem, hogy tudsz ''villantani'', de izlések és pofonok: van akinek a krómfelnin lassan gördülés jön be, van akinek az eszement száguldás (nekem mondjuk egyik se, kivéve az NFS-be), de a krómfelni villantásába még nem halt bele senki. Félve gondolok bele ilyenkor, hogy én is szoktam vezetgetni.
(Meg gyalogolni, stb.
) És még ha oda is lépek a gázra, nem akarok vele villantani senkinek, sőt, az utasokat kifejezetten kulturáltan szállítom.
-
DigitXT
félisten
válasz
_Volkovy_ #3469 üzenetére
amikor senki nincs az úton, akkor úgy megyek, ahogy csak lehetséges és tudok
Hm, de ehhez le kéne záratnod az útszakaszt, hogy tényleg senki ne legyen azon az úton.Szerintem akkor már inkább menj vmi versenypályára, ott valóban ''elvegyülhetsz a tömegben'' egy Ferrarival.
(Ha működne a BlueTooth-om, most szívesen belinkelném a lekapott 355 Spider - sajnos csak 352x288-as - képét: hogy az nem vegyül el a forgalomban, az hétszentség.
)
-
DigitXT
félisten
válasz
_Volkovy_ #3467 üzenetére
ennyit értesz hozzá bazzeg
De most számomra sem világos, hogy mit akarsz: feltűnő lenni, vagy nem?Azt írod, hogy nem, de mégis, csak nem a kinézettel, hanem ''ahogy vezeted'', ez mit takar nálad?
Mondjuk driftelni akarsz forgalomban(?), mint hazárd megye lordjai, vagy mi?
A bazzegozás meg momentán nem hiszem, hogy indokolt volna.
Mod: a válaszra, meg ne sértődj: tényleg nem értem, hogy mit takar, fejtsd ki.
[Szerkesztve] -
escie
őstag
válasz
_Volkovy_ #3452 üzenetére
aham, tudom, hogy ő szervezt, csak azt nem tudtam ki ő. sejthettem volna, ennyi pénz csak az olajban lehet...
szép hobbi, van, aki bélyeget gyűjt.
ha már itt tartunk, szívesen megnézném Jay Kay gyűjteményét is. tudod, a Jamiroqai énekese, hasonló hobbival...
[Szerkesztve] -
escie
őstag
válasz
_Volkovy_ #3446 üzenetére
köszönet, remek videók!
ez a Pagani, ez... ez... durva.tényleg mennyira más hangja van, mint az én videómon lévőnek. (mellesleg most olvastam, az én videómon lévő a kettes számú Pagani Zonda F Roadster. a sóherek, nem bírták volna az legelsőt elhozni, ej-ej...
)
az f50-nek az az alapjárata, a legvégén? nem semmi. nekem jobban tetszik, mint az Enzo, bár az sem piskóta.
a Bugatti-t tényleg nem verte agyon, bár így is elég meggyőző hangja volt.
ki ez az arab fickó, amúgy? -
DigitXT
félisten
válasz
_Volkovy_ #3448 üzenetére
Mindet egy helyen vettem fel..
Ezexerint volt kint a LuxusAutó Show 2006on egy F50-es és nem vettem észre?Vagy azért fogalmazol ilyen trükkösen, mert ez tök máshonnan van, egy helyről.
Mod #3451-re: na azért!
Amikor rákerestem, hogy ''luxusautó F50'', kidobott ilyen békéscsabai cuccot...
Megnyugodtam, hogy nem bénáztam el a megtekintést.
Az első avi nekem 2.7mb
A fittyfenébe már ezekkel a letöltésekkel, vhogy nincs velük most szerencsém.
Mod: csoda történt, frissítettem az oldalt, és így már le tudtam tölteni. Valszeg a nyamvadék MediaPlayer kavart be, mert kapcsiból rácuppant a linkre, nem tudom milyen alapon, persze nincs kiengedve a netre, szóval... Lényeg, hogy lejött a 2M.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
DigitXT
félisten
válasz
_Volkovy_ #3441 üzenetére
Tudja a fene, de a csóka a vidben két brumm után simán leállította, aztán mondták neki, hogy na még egy picit, ezért nem hiszem pl., hogy így kellett volna hűteni.
Mod a válaszokra: akkor ezexerint még utána túráztathatták 1et.Érdekes, hogy lemaradtam róla, mondjuk népvándorlásügyileg amúgyis elég káosz volt a tömeg.
[Szerkesztve] -
escie
őstag
válasz
_Volkovy_ #3435 üzenetére
én is valami nagyon exotikus hangra számítottam, de ez csak kontrollát robbanások sűrű sorozta.
nem nevezném túl szép hangnak, inkább érdekesség.
annyi, hogy élőben hanyattlök, olyan durva hangerőn szól...
a merci-től meg tényleg nagy teljesítmény egy ilyen hang; hallgasd csak meg az SLR-t, vagy az SL55 AMG-t(google video), amik ilyen öblös röfögésre hasonlítanak.
szerintem az AMG megcsinálta a motort a szokásos merci hanggal, aztán a Pagani meg csinált rá kipuffogót.. -
#16741888
törölt tag
válasz
_Volkovy_ #3385 üzenetére
Maximálisan igaza van, tényleg undorító volt, bőgetik mint a barom, aztán amikor el kell indulni akkor lefullad, pff. Értemén hogy fő a szép hang, de az már nem volt szép olyan hangos volt, nem értem melyik elvetemült baromnak tetszik az.
Mondjuk biztos bennem van a hiba. Ez most akármelyik autóra vonatkozik, nem csak Civicre.
-
Moddingfan
senior tag
-
Moddingfan
senior tag
válasz
_Volkovy_ #3364 üzenetére
Hát ezt sejtettem, csak gondoltam, kicsit talán dobna rajta
Hát, ez van, sebaj, akkor ''csak'' szép lesz
/Meg hangos
/
Mod: csak vicceltem az előbb. De a múltkor a gyorsulási verseny után az éjjeli tök sötétben annyira toltam a kanyarokban (ésszel azért), hogy rövid idő múlva már senkit sem láttam a tükörben. Haver egy erősebb Corsa-val azt mondta,hogy nem tudodd befogni, pedig nagyon tolta. gondold el, ha tuning vasam lenne
[Szerkesztve] -
Moddingfan
senior tag
válasz
_Volkovy_ #3362 üzenetére
Na, nee, enniyt nekem nem ér, pláne, hogy most kzdem el optikailag tuningolni a vasat, meg van egy egész komolyan hangrendszerem is, ami miatt kell a szigetelés. Azért köszi a tippet
Mod: akkor a gyorsulási versenyeken majd én leszk az az arc, aki a látszólag tuning vasában bömbölteti a zenét és konkrétan áll a vas mellett
[Szerkesztve] -
a_tesz
Korrektor
válasz
_Volkovy_ #2795 üzenetére
motorteret?
swiftet nem azért mondtam, hogy nektek is olyan legyencsak ugye az eddigi 100%-osan pozitív benyomás kialakít bizonyos márkahűséget, minek következtében hajlandó az ember kicsit többet is fizetni (egyébként meg szerintem minden autó drága, de relatíve rendben van az ára, de én úgyis hazabeszélek). pláne ha rokonok, szomszédok, osztálytársak, ismerősök autós tapasztalata is ezt hozza
szerk: fránya kapcsolók
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
válasz
_Volkovy_ #2787 üzenetére
Bővebben: link
hát figyelj, ti tudjátok, szerintem 4-5-6évig amíg használjátok, ha használjátok eddig, nem lenne gázabb mint a Honda, és ugyanazért az árért max felszereltséget kaptok... jaa és a 4ajtós nem is kisebb sokkal szerintem. -
behappy
aktív tag
válasz
_Volkovy_ #2732 üzenetére
ha izomautot akarsz épiteni mért nem veszel egy félig-meddig izomautot 900K körül??
szerk: pl egy ilyet, ezt 700-800 körülre le tudod alkudni. hely is van benne, megy is rendesen (szvsz gyorsulásin 8-10. hely meglenne alapállapotban).
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
zoley[HUN]
tag
válasz
_Volkovy_ #2732 üzenetére
latatlanba nehez barmit is mondani. foleg hogy nem mindig eppen a valos adatokat kozolik a kocsirol... altalanos dolgokat persze mindenki tud, de en azt tanacsolom neked hogy akarmit is valasztasz, akarhanyan dicserik azt a tipust, ha nem ertesz hozza akkor inkabb kerd meg egy autoszerelo ismerosod, hogy kiserjen el es mondjon velemenyt a kocsirol. lehet hogy az az isteitettt tipus mondjuk a te eseteben szet van mar hajtva, vagy forditva. hiaba csinalsz fenyezest meg motorgeneralt, azert erdemes megnezni a futomuveket, a kipufogorendszert, a karosszeriat jobban (hiaba fested le, ha szetrohadt azt sokkal nehezebb megcsinalni), meg sok egyeb aprosagot amirol te nem is gondolnad hogy lenyeges
-
#16741888
törölt tag
válasz
_Volkovy_ #2732 üzenetére
Egyébként ez annyira szubjektiv, Integra azt mondja hogy csak japánt, én azt mondom németet, a másik haverom meg azt mondja hogy Fordon kívül semmi mást ne vegyél.
na most akkor kinek van igaza?
Szerintem mind1gyikből találhatsz széthajtottat meg szép állapotút is, vigyél magaddal hozzáértőt, és szerintem eggyikkel sem jársz rosszul. -
#16741888
törölt tag
válasz
_Volkovy_ #2722 üzenetére
Szerintem ha már veszel akkor egy fokkal tartósabb darabot vegyél, mint az opel.
Bővebben: link
Rávágsz pár 10ezerből egy RS2es spoilert előre, szerintem mér fényezni sem kell mert ezek 13évtől nem rohadnak az biztos, kicseréled amit ki kell, szerintem 200ráköltéssel pöpec autót lehetne ebből csinálni... még alkudni is lehetne szvsz
Tessék bazz, ráköltessz erre 200kt, és egy iagzán fasza autód lessz, ami a világ végére is elmeyg mert ezt a 2.3as 5hengeres motort nagyon nehéz kinyírni.
és ha meglesz pénzed Kapitány tanárúrnálbelepattintatsz egy turbot és egyből 200-250-300ló...
Bővebben: link
De van itt egy ilyen is,Bővebben: link
képről szépnek tűnik, azért a G60töltőre rá kéne nézni, mert sanszos hogy gáz van vele...
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz
_Volkovy_ #2722 üzenetére
nézd, ha lehiggadsz, akkor én a kettő közül inkább a sunny-t ajánlanám a civic helyett.
egyszerűen azért mert a nissannal másképp autózol, lehet kenni ennek is, bírja, csak nincsen benne az a futómű ami a hondában.
sanszosabb, hogy kíméletesebben használod és kevesebb lesz a fentartási költséged. hondában, max 10ezer km után olajcsere, és csak a legjobbakból szabad beleönteni.
a baj csak az, hogy mész egy ilyen esi-vel, elforgatod 7200-ig, és utána elég nehéz másik autóba átülni
az építést meg persze hogy lassan tudod csak csinálni, unokatesóm is így rakosgatta össze az évek alatt az mr2-jét. most már elég patent lett, ritka szép, és ritka jól is megy.
de tényleg évek voltak, és rakosgatta félre minden pénzét.
ezt is lehet, csak akkor elkell fogadnod, hogy sok minden másról lekell mondanod
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz
_Volkovy_ #2719 üzenetére
nemtok konkrét kiegészítő árakat mondani, de amit így leírtál, miket szeretnél, ha szeretnéd hogy minőségi is legyen, akkor simán lesz minimum fél milla, de több is.
a sunny tényleg racionális választás, volt nálunk egy ilyen 1.6 slx-ben, kékben és imádtam.
sokkal jobb ezekre a szar bp-i utakra mint a honda, ez tény.
és tényleg mint a tank, tette szépen csöndben a dolgát, maximálisan megbízható autó.
most valahol 300ezer km-nél tart az autó, de mai napig semmi baja, egyedül a nagy motorgenerálja volt 200ezernél, ahogy elő van írva neki.
elkell döntened, hogy mennyire akarsz a zsebedbe nyúlni. -
Integra
titán
válasz
_Volkovy_ #2716 üzenetére
nem hinném, hogy design ügyben megosztó lenne, szerintem is rohadt jól néz ki a mai napig, ez az opel egyetlen verdája, ami tényleg nagyon telitalálat volt.
ami a baj vele, az az, hogy sanszos hogy olyat veszel, ami utána a szerelőd legjobb pajtija lesz és nem a tied.
ha van pénzed akkor meglehet építeni nagyon szépen, ez is tény, csak nem hinném, hogy megveszel ennyiért egy autót, és még ennyit ráakarsz azonnal költeni.
de az igaz, hogy 700ból nehéz.
én ilyen verdát ajánlanék ezért az árért:
Bővebben: link
megfelelő méret, motorizáltság, jól pakolható, igazi ős nissan mechanika, robosztus futómű, patent váltó, ez még az igazi tank nissan.. -
#16741888
törölt tag
válasz
_Volkovy_ #2699 üzenetére
őő 94ig gyártották..
a magyar használtautó nem üzemel, németbe találtam eggyet.
Bővebben: link
jaa, és bocs nem 210 hanem csak 204Le.
most nézem van Calivbrából is:
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
válasz
_Volkovy_ #2697 üzenetére
Nálam inkább az erő van mondjuk előtérben
, de szerintem nézd meg, lehet hogy abból is gyártottak turbot.
Mert azért nem mindegy hogy 130 vagy 210lóerő.
És legalább a vectrában elférsz.és mondjuk én a B Vectrából indulok ki, de 1.5éve tökéletesen működik alattam, pedig hajtam mint állat, elég sokszor nyikorog 2. esben is.
-
Integra
titán
válasz
_Volkovy_ #2666 üzenetére
általábban ez azért van mert a hátrafelé fokozatok nincsenek szinkronizálva. értelem szerűen nehezebben állnak össze a fogaskerek időnként, de ezzel semmi gond nincsen, természetes.
ilyenkor általábban egyesbe, aztán vissza, vagy üresben egy gáz etc.
ez főleg azoknál az autóknál szokott jelentkezni amelyekben nem ''bal előre'' kell bohóckodni, hanem ''jobbra hátra'' -
zoley[HUN]
tag
válasz
_Volkovy_ #2605 üzenetére
a dolog titka az attetelezes. megfelelo attetellel te is meg tudsz emelni egy 20 tonnas kamiont. egyebkent nem konkretan a 0rol 100ra volt a tema, hanem menet kozbi rugalmassagrol. azzal en is tisztaban vagyok hogy a kamion nem gyorsulja le a bmw-t, de mondjuk lattam en mar tavolsagi jaratos buszt is amint fouton lekente az a6-os 3.0-as audit
szamit a sofor is azert
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
-
-Jackson-
őstag
válasz
_Volkovy_ #2605 üzenetére
s pár hsz-el fentebb említett cikket énis olvastam anno, de én úgyemlékszek hogy egy 350lóerős m3 compact volt az 1500lovas versenykamion ellen, ami 5 tonnás. és a köridők a kamion 160-as limitjével voltak közel azonosak
Volkovy: súly/lóerőben kb ugyanottvan a kettő, a kamion nyomatékát meg gondolom nemkell ecsetelni -
#16741888
törölt tag
válasz
_Volkovy_ #2334 üzenetére
Mér az mindkét oldalt, de megállítani, értelem szerűen csak azt tudják amelyik az ő sávjukba megy, a másiknak megy a csekk. Egyébként csak egy jótanács, 30mphre van állítva a trafipax, ami ugye 48, 49nél már megállítanak, alkudozni felesleges mert elmenti az egész eredményt, tehát a zsaru sem tud csalni, úgy képzeld el a traffit, mint egy lézersávot, az úton, átmész rajta és gyorsabb mint a megengedett akkor lekettyen neked...
-
zoley[HUN]
tag
válasz
_Volkovy_ #2322 üzenetére
amigos!
nem igy fog kinezni az uj corrado (legalabbis valszeg nem). ezt a kepet ugy gyartottak valahol velemenyem szerint direkt a cikkhez, vagy valami hvtm fele muhelyben. meg nincs semmi kep a kocsihoz, se skiccek, se ponyvas kemfotok, nemhogy egy ilyen. ettol fuggetlenul en is felek tole hogy semmi koze nem lesz a regi corradohoz... -
rOwLeY
őstag
válasz
_Volkovy_ #2265 üzenetére
''jellegtelen semmi'':
Bővebben: link
Hát igen, ABT....!
[Szerkesztve] -
rOwLeY
őstag
válasz
_Volkovy_ #2265 üzenetére
hát ja!
Nem tom de ez akkor is szép!!!Bővebben: link
Winkler: ''a V6os Corrado után ez az első VW aminek lelke van'' -
#16741888
törölt tag
válasz
_Volkovy_ #2192 üzenetére
igen, pontosan, bár az is inkább keleti, de ez attól függ merre indulunk el
, és induljunk inkább nyugat fele.
Tehát, igen az még mindenképpen hiányzott a listából.
Másrészről meg msot olvasom hogy az új RS4es Audi ''csak'' 70k lesz. Azt hittem minimum, vagy 100ezer.
Mennyi is az új 350Z? -
#16741888
törölt tag
válasz
_Volkovy_ #2185 üzenetére
Inkább, de gyártották ezt nagyobb motorral is.
mindjárt mutatom, pont tegnap láttam
MOD: ha FIAT és régi akkor inkább ez, nem taljesen olyan amit te mutattál de legalább régi és kocka
:
Bővebben: link
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3020, 91% Akkumulátor
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RTX 2060 6GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest