Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • z123456789

    addikt

    Sziasztok!

    Érdeklődnék, abban az esetben, ha nincs lehetőségem (vagy is inkább túl nagy macera lenne), hogy oda vigyem vissza az L13-as notebookom ahonnan vettem, van-e valami általános call center akikkel tudom intézni a garanciális problémáimat?

    -az akksit többször rebootolni kellett
    -az elején hangos sípolás mellett valamiféle ventilátor problémára hivatkozik
    -bejelentkezés nyugtázása után sötét képernyő van
    -illetve a touchpad mellett megvan repedve a burkolat (nyilván nem muszáj elhinni nekem, de mint a szemem fényére, úgy vigyáztam rá amíg dolgoztam vele, azóta pedig ritkábban volt használva.)

    Azt tudni kell, hogy egyelőre tartalék notebooknak szánom, továbbra is ritkán használom, és szinte alig van rá bármi is telepítve. Ami van, az mint jogtiszta. Egyetlen patch van rajta, ami a windows 11 tálcán összevonható, nem összevonható ablakokat hivatott irányítani.

    Röviden annyi, hogy az előző cégeménél 2 évet voltam, abból 1,5 évig a saját T450-esemmel dolgoztam, majd kaptam az L13-at, és végül felmondtak nekem a rezsiköltséges témára hivatkozva, de a laptopot, dokkolóval együtt megtarthattam. Ez egy kis vállalkozás volt, akinek az informatikáját egy szintén kisebb IT cég menedzselte, és a laptopot is ők szerezték be, ha jól tudom. Egyéb, és érzelmi okok miatt sem szívesen kapargatnám ezt a sebet, ha nem muszáj a korábbi cégemnél. :)

    Összefoglalóban nem találtam semmi ilyesmi útmutatót, illetve Lenovo oldalon sem.

    Köszi a segítséget előre is. :R

Új hozzászólás Aktív témák